Leuk wel jaquote:
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of VVD'ers.
[..]
huh?
Naar bedacht te hebben wat ik die dag wilde gaan eten, ging ik na de supermarkt?
wtf?
Ach zo ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:
''Ga je mee na de stad ff wat drnken?''
GODVERDOMME HET IS NAAR DE STAD.
Spraak omzetten na' schrift is toch gedeeltelijk waarom we schijven, (<-- onnodigekomma.jpg) anders zouden we net zo goed Latijn of het Arabisch kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:
''Ga je mee na de stad ff wat drnken?''
GODVERDOMME HET IS NAAR DE STAD.
sauwiseuw robin me neger.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt op Facebook geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leuk wel ja
Zelfde bandje, uit de 80's.
Goed, zeker. OP song of the year 2012? Meh... I've seen better.quote:
Nope.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach zo ja.
Zit er hier iemand nog wel eens op de chat?
Mijn complimenten voor de band van de opening van BTOOOM, haast perfect Engels, zowel grammaticaal als in de uitspraakquote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.
Ik kom er nu pas achter dat de hele 2e op van Mirai Nikki in het Engrish is!!!
Prijs voor slechtste Engrish van 2012?
Voor de rest wel een toffe OP.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.
Ik kom er nu pas achter dat de hele 2e op van Mirai Nikki in het Engrish is!!!
Prijs voor slechtste Engrish van 2012?
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.quote:
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor de rest wel een toffe OP.
SNESquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.
[ afbeelding ]
Ik heb de serie na een paar episodes gedropped. Zou het niet weten.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?
HOEHOE HET WIJKT AF VAN HET ORIGINEEL GR GR HET ORIGINEEL BLIJFT HET BESTE GR GRquote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog iets van 30 uur en dan is het tijd om los te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bake -> Nise -> Kizu -> Nekoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Waaa in welke volgorde moet ik de -monogatari's kijken?
Nee. Die ene is een kind, die ander een vrouw. Maar niemand weet waarom zij zo getekend is. Ze past ABSOLUUT niet bij de rest van de karakterdesign...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?
SNESquote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SNES
Jammer van de lage resolutie wallpaper. Voor de rest tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |