Leuk wel jaquote:
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of VVD'ers.
[..]
huh?
Naar bedacht te hebben wat ik die dag wilde gaan eten, ging ik na de supermarkt?
wtf?
Ach zo ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:
''Ga je mee na de stad ff wat drnken?''
GODVERDOMME HET IS NAAR DE STAD.
Spraak omzetten na' schrift is toch gedeeltelijk waarom we schijven, (<-- onnodigekomma.jpg) anders zouden we net zo goed Latijn of het Arabisch kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een voorbeeld, mijn kameraad stuurt mij een bericht op whatsapp:
''Ga je mee na de stad ff wat drnken?''
GODVERDOMME HET IS NAAR DE STAD.
sauwiseuw robin me neger.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt op Facebook geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leuk wel ja
Zelfde bandje, uit de 80's.
Goed, zeker. OP song of the year 2012? Meh... I've seen better.quote:
Nope.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach zo ja.
Zit er hier iemand nog wel eens op de chat?
Mijn complimenten voor de band van de opening van BTOOOM, haast perfect Engels, zowel grammaticaal als in de uitspraakquote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.
Ik kom er nu pas achter dat de hele 2e op van Mirai Nikki in het Engrish is!!!
Prijs voor slechtste Engrish van 2012?
Voor de rest wel een toffe OP.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef .Cake. het volgende:
Holy shit, ik zit ff wat ops te bekijken welke ik nog meer tof vond, zie ik deze.
Ik kom er nu pas achter dat de hele 2e op van Mirai Nikki in het Engrish is!!!
Prijs voor slechtste Engrish van 2012?
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.quote:
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor de rest wel een toffe OP.
SNESquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.
[ afbeelding ]
Ik heb de serie na een paar episodes gedropped. Zou het niet weten.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?
HOEHOE HET WIJKT AF VAN HET ORIGINEEL GR GR HET ORIGINEEL BLIJFT HET BESTE GR GRquote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog iets van 30 uur en dan is het tijd om los te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bake -> Nise -> Kizu -> Nekoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Waaa in welke volgorde moet ik de -monogatari's kijken?
Nee. Die ene is een kind, die ander een vrouw. Maar niemand weet waarom zij zo getekend is. Ze past ABSOLUUT niet bij de rest van de karakterdesign...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom zitten er opgeblazen ''cute'' gastjes bij? Een speciaal ras ofzo?
SNESquote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SNES
Jammer van de lage resolutie wallpaper. Voor de rest tof.
Neko?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bake -> Nise -> Kizu -> Neko
Chronologisch hoort Kizu voor Bake
Bakemonogatari, Nisemonogatariquote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Waaa in welke volgorde moet ik de -monogatari's kijken?
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HOEHOE HET WIJKT AF VAN HET ORIGINEEL GR GR HET ORIGINEEL BLIJFT HET BESTE GR GR
Nekomonogatari, gaat over hoe Tsubasa en Arararagi-kun elkaar ontmoeten. Volgende serie, komt na Kizumonogatari.quote:
Ze zijn allebei slecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog iets van 30 uur en dan is het tijd om los te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:An 11-episode anime adaptation of Nisemonogatari aired from January 7 to March 17, 2012, produced by the same staff as Bakemonogatari. A flyer included with the release of Nekomonogatari (Black) announced that the prequel novel, Kizumonogatari, would be adapted into an anime film.[14] It was announced on a flyer released with Tsukiomonogatari that an anime adaptation of Nekomonogatari (Black) will air on television, followed by a planned 26-episode anime television series spanning the novels from Nekomonogatari (White) to Koimonogatari.[15]
dit is nog van 2.0, 1.0 etcquote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
efmawiognjnjaeruiongionh
Ik word waarschijnlijk ook nog doodgespoiled. Kan er echt niet meer tegen.
Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijkenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb Bakemonogatari een keer proberen te kijken. Toen was ik echter wat jonger, dus misschien dat ik me er toch maar eens weer aan moet wagen.
Hmm.. Ik heb gemengde gevoelens bij Shaft.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijken
Ik heb hem ook als bureaublad.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook. Heb daar ook mijn bureaublad vandaan, ga ik denk ik binnenkort niet meer veranderen.
[ afbeelding ]
Heel goed! Hoewel Bakemonogatari wel leuker is dan Nisemonogatari. Aflevering 12!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben sinds Madoka en Zetsubou-sensei fan van Shaft's stijl, dus ja, ik vind dat ik deze ook moet kijken
Door al die fanservice in Nisemonogatari ben ik eigenlijk een beetje afgeknapt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heel goed! Hoewel Bakemonogatari wel leuker is dan Nisemonogatari. Aflevering 12!
Het is wel een beetje 'als je begrijpt wat ik bedoel' waarmee ik bedoel dat het naast een van de mooiste tekenfilm romances in de aflopen jaren en sexy-er dan seks bomvol zit met taalgrapjes waarvoor je eigenlijk een enorme taalnerd moet zijn n Japans moet kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb Bakemonogatari een keer proberen te kijken. Toen was ik echter wat jonger, dus misschien dat ik me er toch maar eens weer aan moet wagen.
*kuch*Heumeu*kuchekuch!*quote:Op donderdag 15 november 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door al die fanservice in Nisemonogatari ben ik eigenlijk een beetje afgeknapt.
Gelukkigquote:Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
*kuch*Heumeu*kuchekuch!*
Grapje. Fanservice, ja dat hoort er bij. Zoals Scamp schreef: het is smutty art of artsy smut, welke van de twee het is daar is hij nooit uitgekomen, maar het hoort er nu eenmaal bij. Het is in ieder geval stijlvoller gedaan dan met Wanko in Sankarea...
wat is dezequote:Sweaty Life of Incest in a Painfully Cramped Place Spanning 4.5 Tatati Mats With a Mother and Sisters Who Are All Very Busty
Hmm, dat heb ik inderdaad ook gehoord. Hmm.....argerangaerkngquote:Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is wel een beetje 'als je begrijpt wat ik bedoel' waarmee ik bedoel dat het naast een van de mooiste tekenfilm romances in de aflopen jaren en sexy-er dan seks bomvol zit met taalgrapjes waarvoor je eigenlijk een enorme taalnerd moet zijn n Japans moet kunnen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
*kuch*Heumeu*kuchekuch!*
Grapje. Fanservice, ja dat hoort er bij. Zoals Scamp schreef: het is smutty art of artsy smut, welke van de twee het is daar is hij nooit uitgekomen, maar het hoort er nu eenmaal bij. Het is in ieder geval stijlvoller gedaan dan met Wanko in Sankarea...
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zijn allebei slecht.Oh ja, hier moet ik toch op reageren met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
gr gr
Maar dat tandenpoetsen was dan weer geen fanservice. Geen pantyshots, geen sideboob, niets. Dat maakt juist die hele scene zo geniaal.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Ik zag allemaal gespreide benen en zo.
Dat dreadlock haar van dat ene meisje
Verder vond ik het geen kunstzinnige fanservice. Behalve het tandenpoetsen dan.
Nu krijg je voortaan overal dreadlock advertenties omdat Google denkt dat je genteresseerd bent in dreadlocks, jij dreadlocklover!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef Kyubey het volgende:
Wat is er mis met dreadlocks?
*googlet op ''beautiful dreadlocks*
oh wacht
Bedoelde je deze?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu krijg je voortaan overal dreadlock advertenties omdat Google denkt dat je genteresseerd bent in dreadlocks, jij dreadlocklover!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |