JA, EN DAN KOMTER NOG IETSquote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo over drie dagen eigenlijk? EVA 3.0?
Vertel?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
JA, EN DAN KOMTER NOG IETS
[ afbeelding ]
Aanschouw het einde van de wereld in 2013quote:
Je bent de eerste...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef Sabata het volgende:
Je bent niet alleen, je kan niet naar voren en je kan het niet overnieuw doen.
Goh, als ik niet beter wist ging het over Nederland _ Duitsland vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
nog gesubbedquote:Rurouni Kenshin: Shin Kyoto-Hen Part.2
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef Sabata het volgende:
Je bent niet alleen, je kan niet naar voren en je kan het niet overnieuw doen.
Goh, als ik niet beter wist ging het over Nederland _ Duitsland vanavond
Feli feli.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef mschol het volgende:
eindelijk m'n 250GB ssd geinstalleerd..verse W7 install erover...
![]()
met o.a. office, keepass, steam, imgburn, MPC-HC, notepad++, dosbox, utorrent geinstalleerd in ruwweg 20 minuutjes (![]()
![]()
) via een Windows Deployment server met een custom W7 image
Al met al heb ik nu nog 207GB vrij van de 238 en staat het broodnodige geinstalleerd..
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik snap de laatste aflevering van Jormungand niet.Ja dat vond ik ook vaag, waarschijnlijk heeft hij ze laten afknallen om later weer fresh opnieuw te beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mijn gedachte maar waarom moest hij Tojo dan te slim af zijn en waarom is er niemand die VERRAAIER kraait? Je zou toch niet denken dat ze daar bij Whitefox vertrouwen hebben in onze hersens, hè?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook vaag, waarschijnlijk heeft hij ze laten afknallen om later weer fresh opnieuw te beginnen.
Way ahead of ya nigger.quote:
Is het nog leuk geworden of blijft het zo sneu?quote:
Dat kan ik niet echt voor je zeggen. Voor mij is het nooit sneu geweest namelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het nog leuk geworden of blijft het zo sneu?
lolwtfquote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ik ik weet niet wat ik zojuist heb gezien
Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uitquote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het nog leuk geworden of blijft het zo sneu?
Wat.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als iemand als .Cake had meegekeken had hij dit ons vast al na episode 2 kunnen vertellenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb wel dezelfde zonnebril als dekemori
[ afbeelding ]
Again... waaaay ahead of you niggah.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is tijd voor de dagelijkste dosis death
Saten san, komt hopelijk meer tevoorschijn in S2 van railgunquote:
Ik kreeg bijna een epileptische aanval en een lachbui tegelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
No shit sherlock.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is nooit sneu geweest, maar nu wordt het wel treurig. Er blijkt een jeugdtrauma achter haar Chuunibyou gezeten te hebben en dat werken ze nu uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het na de eerste aflevering al zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als iemand als .Cake had meegekeken had hij dit ons vast al na episode 2 kunnen vertellen
Ik ook, maar nu een bevestiging. Gr grquote:Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
No shit sherlock.
[..]
Ik vond het na de eerste aflevering al zeer waarschijnlijk.
Ik heb morgen wiskundedag. Ik weet niet wie van onze leraren zo'n mongool is om te denken dat het een goed idee is.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gelukkig is het nu weekend dus morgen TOnari no kaibutsu kijken
hé dat zei iemand op facebook ookal XDquote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb morgen wiskundedag. Ik weet niet wie van onze leraren zo'n mongool is om te denken dat het een goed idee is.
IKSDEE XDquote:Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hé dat zei iemand op facebook ookal XD
Hm, misschien niet zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso vind ik eigenlijk dat ze moeten zorgen dat iedereen die op Facebook zit geen nageslacht meer moet kunnen krijgen.
Eigenlijk mogen ze dat van mij ook wel bij mensen doen die hetzelfde op fora doen. Of die hun zinnen zonder hoofdletter beginnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, misschien niet zo'n slecht idee.
quote:
Ja, eigenlijk is dat erger. Dan is postnatale abortus de enige optie.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jij kan je echt ergeren aan de meest simpele dingen of niet?Ik vind het erger dat mensen het verschil tussen naar en na niet weten..
Da vindt ik ook best wel na XDquote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jij kan je echt ergeren aan de meest simpele dingen of niet?Ik vind het erger dat mensen het verschil tussen naar en na niet weten..
Of VVD'ers.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen ze dat van mij ook wel bij mensen doen die hetzelfde op fora doen. Of die hun zinnen zonder hoofdletter beginnen.
huh?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |