Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die Strike Missions zijn wel ruk. En ik heb 1 niet gespeeld dus het verhaal gaat echt alle kanten op zonder dat ik er veel van snap. Maar over het algemeen: beter dan mw 3
okquote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out.Terwijl ik nooit COD speel.
Naruto is wel 'mijn ding' en Naruto is definitief slecht. Naruto is a gateway drug anime of the worst kind en so on...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto is niet per definitie slecht, het is gewoon niet je ding blijkbaar. Naruto is de reden dat ik ben begonnen aan anime en manga, en ik blijf het nog steeds vet vinden. Voornamelijk omdat ik al 4 of 5 jaar Naruto kijk
Bericht aan Kyubey's broer: zorg je er voor dat ze genoeg (1-person) shooters speelt?quote:
Tepelstreeltje van me, ik ga geen discussie met jou beginnen want die verlies ik toch.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Naruto is wel 'mijn ding' en Naruto is definitief slecht. Naruto is a gateway drug anime of the worst kind en so on...
[..]
Bericht aan Kyubey's broer: zorg je er voor dat ze genoeg (1-person) shooters speelt?
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tepelstreeltje van me, ik ga geen discussie met jou beginnen want die verlies ik toch.
Ik wil het eigenlijk niet eens proberenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
En ik was maar wat aan het dollen.
Leer ze en tot later.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens proberen.. Ik ga weer even leren, spδter mijn schatzies.
Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net even multiplayer gedaan, veeeel te makkelijk. Ik haal 34-2 met een standaard load-out.Terwijl ik nooit COD speel.
Ik heb vaak dat ik na een uurtje spelen misselijk word, en dat heb ik alleen bij FPS spellenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.
Dat is juist fijn. Als je weet dat je beter moet zijn dan zoveel procent van de serverpopulatie en je dat niet lukt.... dan moet het toetsenbord het ontgelden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zuig zo hard in FPS. Als ik een positieve kdr haal dan beschouw ik dat al als een goed potje.
Sowieso.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
morgen is zowiezo een meerderheid van de klas ziek om bo2 te spelen
Bij mijn klas waren er serieus mensen die het tentamen geskipt hebben omdat ze de dag ervoor BO2 hebben gedaan. Ik weet zeker dat ze vandaag ook de hele dag hebben zitten gamenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
morgen is zowiezo een meerderheid van de klas ziek om bo2 te spelen
Ik herken Rurouni Kenshin, Afro idd, Hellsing en Baccanoquote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik herkende alleen Afro Samurai. En ik miste Gantz. Maar grappig, vooral als je net zit te ontbijten
Wees blij grquote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik speel eigenlijk weinig games meer
Soberzoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso.
gr gr
En ja, vrij kansloos inderdaad.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
NOG 3 DAGEN EN DAN VERGAAT DE WERELD !1!111!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |