Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
Er worden tegenwoordig geen volle schoolweken meer gemaakt!?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mazui is 720P, die heb ik ook genomen toen het airde aangezien zij destijds de enige waren en zij leveren best goed werk af.
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe men hier in NL het onderwijs loopt af te breken en bezuinigt op scholieren/studentenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden.
Tekort aan leerarenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om leerlingen de gelegenheid te geven om 16 tot 20 uur per week te arbeiden.
Hyouka vond ik zelf wel leuk om te kijken, weet alleen niet of andere het ook hebben gevolgd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Hyouka en Sword Art Online zijn een beetje de beste series van de laatste tijd!? Ben er even een paar maanden mee gestopt het te volgen want had geen HDD ruimte meer.
Heb ik iets bijzonders gemist!?
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe men hier in NL het onderwijs loopt af te breken en bezuinigt op scholieren/studenten![]()
Nu ook weer de afschaffing van de OV-jaarkaart.Zonder die OV-jaarkaart was ik nooit aan een opleiding begonnen, want dan waren de reiskosten gewoon onbetaalbaar geweest.
Kortzichtige bezuinigingen die straks de maatschappij veel meer gaan kosten dan dat het nu eventjes oplevert.
Ik heb naast mijn reguliere schooltijden ook nog behoorlijk veel wat ik thuis moet doen. Ik moet ook 3 kwartier á 1 uur reizen voor ik thuis benquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:35 schreef mschol het volgende:
en maar klagen dat ze het zo slecht hebben..
Mazui voor Hyouka en UTW voor Sword Art Online zoals iemand al zei. Als je op www.nyaa.eu kijkt en de anime intikt bij de zoek balk, dan is de torrent die blauw gemarkeerd is de beste versie wat beschikbaar isquote:Op
dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
Er worden tegenwoordig geen volle schoolweken meer gemaakt!?
Anyway, wat is de beste kwaliteit fansub voor Hyouka en Sword Art Online!? Binnenkort emigreren en wil dus wat series meenemen
Ik download nooit blauwe, het leek me juist alsof ze corrupted waren ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn reguliere schooltijden ook nog behoorlijk veel wat ik thuis moet doen. Ik moet ook 3 kwartier á 1 uur reizen voor ik thuis benAls ik dan zoals op maandag pas om 5 uur naar huis kan, ben ik om 6 uur thuis. Dan moet ik nog eten en dik 2 á 3 uur met school bezig. Daarnaast werk ik nog als vakkenvuller, heb ik een hond, mag ik graag gamen, graag anime kijken en nog enigszins een sociaal leven hebben. Ja, ik heb het slecht druk
[..]
Mazui voor Hyouka en UTW voor Sword Art Online zoals iemand al zei. Als je op www.nyaa.eu kijkt en de anime intikt bij de zoek balk, dan is de torrent die blauw gemarkeerd is de beste versie wat beschikbaar is
Haha serieus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik download nooit blauwe, het leek me juist alsof ze corrupted waren ofzo
Re-encoded?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha serieus?![]()
Rood = re-encoded
Groen = van een trusted user (denk aan HorribleSubs, UTW)
Blauw = beste versie die beschikbaar is
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijkquote:
Ik weet van toeten noch blazen, alleen over zeer specifieke zakenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijk
Oooh, nieuwste episode is uit? Hengelen!quote:
Nu zie ik het pasquote:
Psycho passquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nu zie ik het pas
Maar toch ga ik die serie denk ik niet kijken.... hoe heette het ook maar weer?
Ja. We hebben meer mensen als jij nodig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
Ik heb geen rooster. Mag ik toch nog in dit topic komen?
Neen. Wegwezen zult gij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
Ik heb geen rooster. Mag ik toch nog in dit topic komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Gezellig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja. We hebben meer mensen als jij nodig.
Hallo Qunix!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gezellig.
Nou, hallo allemaal. Ik ben Qunix en volg al 5 jaar anime. Ik vind Nichijou de beste serie en ik raad iedereen Boku no Pico aan!
Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en of ik dit überhaupt wel goed uitleg, maar stel nou dat een onbekende fansubber een torrent pakt van CoalGirls, die hebben vaak gigantische filesizes. Volgens mij re-encode hij dan de bestanden zodat de filesize kleiner wordt? Ik denk dat Dakgoot en/of Arasu je hier beter mee kan helpen, ik ben best wel digidood eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |