Hoor ik er niet meer bij?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En dat noemt zich zelf lid van het DA korps. tsk.
Tuurlijk wel. Anders missen we de K.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anders missen we de K.Als ik op moe zoek krijg ik SimpsonsplaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is weer goed.![]()
Nee dit ben ik nietHelemaal super.
Nee, Nieuw-Milligenaren zien er heel anders uit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik op moe zoek krijg ik Simpsonsplaatjes
Maar het is weer goed.
[ afbeelding ]
Nee dit ben ik niet
Hoe dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, Nieuw-Milligenaren zien er heel anders uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe dan?Dat weet ik eerlijk gezegd niet precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woow!quote:
Kyoani in charge of quality.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Woow!
Zelfs de reclame borden bij de stations kloppen
SPOILER: Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo jullie kennen waarschijnlijk alleen pokemon en dragonball z maar ik kijk echt intellectuele anime zoals one piece en death note. Ken je niet? Dacht ik al. Jullie denken allemaal dat anime voor kinderen is maar dat is het niet hruruuu
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef Qunix het volgende:
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 PreviewMijn gezicht was een grote grijns.SPOILER: Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai Episode 7 PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje zoals deze:
Maar dan wat enger.
die episode bedoelde ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn gezicht was een grote grijns.
Een beetje zoals deze:
Maar dan wat enger.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou mijn arm terug trekken, verschrikt kijken en hem vervolgens vol op z'n bek nemen.
Wacht, ik heb dit gedropt, maar zegt die zus van Rikka nou ''I love you'' tegen de MC? Dan pik ik het weer op namelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn gezicht was een grote grijns.
Een beetje zoals deze:
Maar dan wat enger.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou mijn arm terug trekken, verschrikt kijken en hem vervolgens vol op z'n bek nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |