PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder gevalquote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder geval
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5quote:
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.
Nee dit dan, ik kom in de finale, sta 1-0 voor, vervolgens 1-1, ok kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
Ronaldinho > Neymar, all day any day.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:57 schreef Alovenac het volgende:
Neymar, ik kan blijven genieten van al die youtube filmpjes..
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5
Maar vaak als ik dan omreken, het aantal punten wat je kan halen en het aantal punten wat je moet halen om het vak te halen, is gewoon een 6 omgerekend...
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doen
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereiken
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor mequote:Op vrijdag 9 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.
Je moet contacten opbouwen om in het wereldje te komen. Het komt je niet aanwaaien zoals gje denktquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor me
kijk, het voordeel is dat de master sport psychologie alleen op de UvA is, en daar ben ik al gestationeerd
wind staat mijn kant opquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet contacten opbouwen om in het wereldje te komen. Het komt je niet aanwaaien zoals gje denkt
Van voren dan heb je er nog niets aanquote:
Alaafquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:22 schreef DuTank het volgende:
er zijn hier al flink wat zilvere teams voorbij gekomen, ik wil er zelf ook eentje maken, maar heb echt geen idee waar ik moet beginnen
ik wil 352 eens proberen
Niet zo gek dat 'ie trager aanvoelt dan 79.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik durfde het duo Jackson - Muriel maar niet uit elkaar te halen, maar nu met Falcao ipv Muriel is het toch ook wel genieten hoor. Jammer dat hij echt best traag aanvoelt (trager dan 79 imo) maar zijn afronden is echt bizar goed. De meest geniale volleys en schoten, compleet tweebenig..echt geil.
Eerste 6 potjes zijn veelbelovend
[ afbeelding ]
alleen die Donk is sowieso al duur he?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat hij echt best traag aanvoelt (trager dan 79 imo)
Donk en Kouyate zijn zo ongeveer de beste silver verdedigers uit het spel...combinatie van hele goede verdedigende stats en veel pace. En mensen drijven de prijs ook nog omhoog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
alleen die Donk is sowieso al duur he?
waarom precies?
Kijk is naar een Bundesliga 3-5-2 squadquote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/990983/quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk is naar een Bundesliga 3-5-2 squadGenoeg goede spelers voor een bargain
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:15 schreef Joodnl het volgende:
Morge...![]()
Fut legt eruit...volgens Twitter (EA)
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoopquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:15 schreef Joodnl het volgende:
Morge...![]()
Fut legt eruit...volgens Twitter (EA)
Maaaaaak me gek......(ownee....dat is Gerard Joling)quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoop
Correct.quote:
Geen Giel luisteren in de ochtendquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoop
Gielquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Geen Giel luisteren in de ochtend
Dit riekt naar leedvermaakquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
HAha staan jullie allemaal vroeg op, ligt FUT er uit!
De tering maar beter zo heb tentamen om 2 uur kan ik nog effe lerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet toch weg maar wilde even kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Om eerlijk te zijn wilde ik ook wel een paar wedstrijdjes doen, maar FUT is slecht voor mijn dagelijkse planning. Ik moet nog even naar Zuidplein om de Senseo van mijn moeder weg te brengen, die is kapot, een kappertje doen, boodschappen halen, etc etc. Dus het is wel goed zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit riekt naar leedvermaak
EA just saved your dayquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik ook wel een paar wedstrijdjes doen, maar FUT is slecht voor mijn dagelijkse planning. Ik moet nog even naar Zuidplein om de Senseo van mijn moeder weg te brengen, die is kapot, een kappertje doen, boodschappen halen, etc etc. Dus het is wel goed zo
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik hequote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook hoor....ben gewoon aan het thuiswerken vanochtendquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik he![]()
![]()
achja, bijna weekend
Trouwens Toefjes, heb jij geen werk/school?
Mja...vraag me af of het werkt. Ik vind Gabby meer een roadrunner, en ik gebruik mijn CAM als passer. Maar misschien gebruikt hij hem andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik zag het team van Tim, die had in zijn 3-5-2 Agbonlahor als CAM. Interessant experiment
Dat is zo chill! Alleen voor mij niet weggelegd, met een concentratiestoornis van hier tot tokyo zal dat nooit goed gaan bij mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook hoor....ben gewoon aan het thuiswerken vanochtend
Ik heb gewoon een full time baan, heb nu een weekje vrij (tot en met dinsdag). Werk vaak ook avonden/nachten/weekenden, dus ik post vaak hier als mensen op normale tijden aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik he![]()
![]()
achja, bijna weekend
Trouwens Toefjes, heb jij geen werk/school?
Oja dat was het! Wie had hier dan pas een nieuwe baan gevonden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een full time baan, heb nu een weekje vrij (tot en met dinsdag). Werk vaak ook avonden/nachten/weekenden, dus ik post vaak hier als mensen op normale tijden aan het werk zijn.
Agbonlahor scoort niet zo vaak als Lukaku, maar hij geeft wel alle assists. Steekpass op Agbon, Agbon geeft korte voorzet op Lukaku: 100% goalquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja...vraag me af of het werkt. Ik vind Gabby meer een roadrunner, en ik gebruik mijn CAM als passer. Maar misschien gebruikt hij hem anders
Het scheelt met 2 uur autorijden, da's soms best mooi meegenomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is zo chill! Alleen voor mij niet weggelegd, met een concentratiestoornis van hier tot tokyo zal dat nooit goed gaan bij mij
Klopt...maar Agbon die zelf de steekpass geeft...ik weet het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Agbonlahor scoort niet zo vaak als Lukaku, maar hij geeft wel alle assists. Steekpass op Agbon, Agbon geeft korte voorzet op Lukaku: 100% goal
Ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oja dat was het! Wie had hier dan pas een nieuwe baan gevonden?
Dus jij was het toch, zie je wel! Heb pas 1 bakkie koffie op, dus de hersenen zijn nog een beetje aan het opstartenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IkBinnen de organisatie. Waar ik nu zit wordt flink geschrapt in onregelmatige diensten, en ik ben zeer op geld belust, dus dat gaf mij stress. Ook omdat ik in een vrij duur huis zit, nog een erfenisje uit een vorige relatie. Ga per 1 januari op een andere, beter betaalde plek beginnen
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dus jij was het toch, zie je wel! Heb pas 1 bakkie koffie op, dus de hersenen zijn nog een beetje aan het opstartenMaar je ben ook bezig met je huis verkopen toch? En blijf je dan in het o zo mooie B-town wonen of ga je ergens anders heen?
Ik zag laatst een 3 kamer appartement in nieuw Terbregge , luxe apartement maar 7 jaar oud en het kost je maar 200kquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terug)
Op Zuid zijn zeker nog leuke buurten, alleen bijvoorbeeld schalkeroord bij keizerswaard moet je echt ontwijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terug)
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauperquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag laatst een 3 kamer appartement in nieuw Terbregge , luxe apartement maar 7 jaar oud en het kost je maar 200k
Dan zou ik alleen verder buiten zuid gaan , binnenste gedeelte is verpauperdquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauper
Goedkoop & rustig: lekker buiten de randstad gaan wonen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauper
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Op Zuid zijn zeker nog leuke buurten, alleen bijvoorbeeld schalkeroord bij keizerswaard moet je echt ontwijkenBen zo langzamerhand ook opzoek naar een huurhuis, maar wil echt niet in die buurt terecht komen, maar daar zijn juist veel starterswoningen
Dat is in de slinge toch? Dat valt nog mee, alleen wel veel buitenlandersquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijken
Hoef je daar dan ook je fiets niet op slot te zetten, zoals hier?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijken
Ik doe zelfs mijn auto op slot als ik ga tankenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoef je daar dan ook je fiets niet op slot te zetten, zoals hier?
Echt waar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe zelfs mijn auto op slot als ik ga tanken
Ja hoor, opgegroeid in Rotterdam Zuid. Zit in het systeem. In Barendrecht hoeft dat niet, maar ik doe het toch, automatisme.quote:
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, opgegroeid in Rotterdam Zuid. Zit in het systeem. In Barendrecht hoeft dat niet, maar ik doe het toch, automatisme.
Ik bedoel: vaak zie je dat grote clubs als Ajax, NAC en Feyenoord door het hele land wel fans hebben. Maar clubjes als AZ zijn toch vooral sterk regionaal gebonden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?
Als klein jongetje ging ik altijd naar Excelsior met mn vader, maar die verhuisde naar Schagen op een gegeven moment. Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerde
Eerst kaas er op, en dan in de ovenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef BDIL het volgende:
Effe een ciabatta in de over gooienBegin toch honger te krijgen
Was dat niet die wedstrijd dat NAC in de slotfase nog terugkwam, mede dankzij een goal uit een vrije trap van Peter Remie in blessuretijd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als klein jongetje ging ik altijd naar Excelsior met mn vader, maar die verhuisde naar Schagen op een gegeven moment. Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerdeIk koos voor AZ, gingen elke thuis wedstijd, toen ging ik uitbreiden naar uitwedstrijden in de omgeving (Eerste uitwedstrijd een 3-2 verloren bekerwedstrijd tegen NAC op de Beatrixstraat), uiteindelijk ging ik heel Nederland door
I see what you did there!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel: vaak zie je dat grote clubs als Ajax, NAC en Feyenoord door het hele land wel fans hebben. Maar clubjes als AZ zijn toch vooral sterk regionaal gebonden...
Nee , dadelijk eruit halen en knakworstjes met kaas erop erin zetten en nog 5 minuten in de oven latenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst kaas er op, en dan in de oven
Terug naar, als in ben je daar opgegroeid?quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ stond 1-2 voor weet ik nog en voor ik het wist beende ik woedend het stadion uit inderdaad, terwijl om me heen NAC supporters helemaal losgingen in de feestvreugdequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd dat NAC in de slotfase nog terugkwam, mede dankzij een goal uit een vrije trap van Peter Remie in blessuretijd?
Ik ook tentamen om 2 uur misschien is dit het verschil tussen een 5 en een 6.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, ik sta nu vroeg op en dan doet FUT het nietNou ja, ik moet toch ook leren.
Gevondenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ stond 1-2 voor weet ik nog en voor ik het wist beende ik woedend het stadion uit inderdaad, terwijl om me heen NAC supporters helemaal losgingen in de feestvreugdeHet was een vrije trap nu je het zegt. Ik had van Hooijdonk opgeslagen in mijn gedachte, maar het kan ook zijn dat hij de 2-2 maakte
NAC en AZ was vaak ellende die tijd, dus zou best wel kunnen. Was ook een wedstrijd dat er meerdere mensen in het ziekenhuis uitkwamen omdat er tijdens het rellen ook gestoken was. NAC stond altijd hoog in het rijtje rivalen. Maar het was inderdaad toen wij eerste divisie speelden, omstreeks 1993. Marco Holster (quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd dat NAC in de slotfase nog terugkwam, mede dankzij een goal uit een vrije trap van Peter Remie in blessuretijd?
Volgens mij speelden wij toen al Eredivisie, en jullie nog eerste divisie. NAC draaide een geweldig seizoen, maar die wedstrijd was niet best, naar ik me kan herinneren![]()
We hebben in die periode ook een keer een bekerwedstrijd gehad tegen een eerstedivisionist die uitliep op ongeregeldheden. Was dat ook die pot?
Keizerswaard is kut en beverwaard is nog ergerquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat hoor ik keizerswaard?. Ik woon in Beverwaard aan de kant van de Maas. Ik kan vanuit mijn woning op het water bijna kijken. Relaxt huisje
Kap es. Die jongen heeft wel een Messiquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Keizerswaard is kut en beverwaard is nog erger
Van Hooijdonk: check Holster: checkquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gevonden![]()
NAC - AZ 3-2 (0-1). 11. Holster 0-1, 72. Remie 1-1, 75. Holster 1-2, 86. Van Hooijdonk 2-2, 90. Remie 3-2. Scheidsrechter: Houben. Toeschouwers: 8481. NAC: Karelse; Van Bremen, Brood, Wilnis en Gesthuizen (46. Sas); Lokhoff, Zondervan en Brusselers; Remie, Van Hooijdonk en Lammers. AZ: Ruitenbeek; Daniels, Wijkers, Den Turk en Inia; Henry, Van Diemen, Buskermolen en Van Ophuizen; Holster en Van Roon.
Dat middenveld en die voorhoede van NAC ook...Lokhoff, Remie, Brusselers, Lammers en Van Hooijdonk![]()
![]()
![]()
Ook daar kun je betrapt worden in een auto met je blote achterste tegen aangeslagen ruiten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom ga je niet in Friesland wonen Toef? Lekker rustig enzo en vele Noordelijke huisvrouwtjes om mee te nemen naar vd Valk.
Als de werkgelegenheid daar goed zou zijn, zou ik er echt graag willen wonen. Heb ook veel familie daar wonenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom ga je niet in Friesland wonen Toef? Lekker rustig enzo en vele Noordelijke huisvrouwtjes om mee te nemen naar vd Valk.
loolquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:46 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is er nog plaats bij Dutchies?
Waarzo? Ik ook, in Leidenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5
Maar vaak als ik dan omreken, het aantal punten wat je kan halen en het aantal punten wat je moet halen om het vak te halen, is gewoon een 6 omgerekend...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van Hooijdonk: check Holster: check
Mijn geheugen![]()
Haha, met Dennis den Turk zongen we altijd: "Eén goede Turk, er is maar één goede Turk, Dennis den Turk"
Prachtig om te zien; allemaal "echte" AZ-ers en NAC-ers:quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn geheugen![]()
Haha, met Dennis den Turk zongen we altijd: "Eén goede Turk, er is maar één goede Turk, Dennis den Turk"
Dan alsnog zijn het niet de leukste buurten van Rotterdamquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kap es. Die jongen heeft wel een Messi
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn geheugen![]()
Edwin Gorterquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtig om te zien; allemaal "echte" AZ-ers en NAC-ers:
Wijker, Buskermolen, Inia, Den Turk (voor zover ik weet dan).
Karelse, Lokhoff, Remie, Brusselers, Remie, van Hooijdonk, Sas...allemaal jongens uit de regio, of uit Breda zelf. Goeie ouwe tijd
Ruitenbeek was ook een echte clubman. Met elke speler voelde je wel een band, dat is nu wel verdwenen met alle spelers uit alle windstreken. Peter Wijker en Buskermolenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtig om te zien; allemaal "echte" AZ-ers en NAC-ers:
Wijker, Buskermolen, Inia, Den Turk (voor zover ik weet dan).
Karelse, Lokhoff, Remie, Brusselers, Remie, van Hooijdonk, Sas...allemaal jongens uit de regio, of uit Breda zelf. Goeie ouwe tijd
Nee, dat was in zijn Utrecht-tijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Edwin Gorter![]()
Speelde die bij NAC toen die Bjorn van der Doelen in zijn ogen prikte ?
Wij hebben alleen Barry van Galen gehad als echte "klootzak". Wat een man was datquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, dat was in zijn Utrecht-tijd.
Oke vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens, ik was toen jonger dan jullie nu zijn. Leeftijd GJE. Dan weet je het wel
Wij hadden Gerard den Haan (aka Samson)...wat een kerel was datquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben alleen Barry van Galen gehad als echte "klootzak". Wat een man was dat
Die laatste kwam bij AZ vandaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef GuRBuH het volgende:
RBC![]()
Tyrone Loran, en die gast die toen de tegenstanders ofzo uitschold voor josti's. Fortez Rodriguez oid. Wat een pauperclub was dat zeg.
Haha, dan hebben we waarschijnlijk veel wedstrijden met elkaar op de tribune gestaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
9 jaar lang een seizoenskaart gehad
Ik stond de eerste twee jaar op MO6 en daarna verhuisd naar MO10.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan hebben we waarschijnlijk veel wedstrijden met elkaar op de tribune gestaan
Wat koop je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:04 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Stelletje klootzakken daar
[..]
Ik stond de eerste twee jaar op MO6 en daarna verhuisd naar MO10.
Maar dat is al 10 jaar geleden hahaha
Ja, ik ben na het vertrek uit de Hout ook min of meer vertrokken. Ging op mezelf wonen, en moest financiële keuzes maken. Ik ben ook een slechte tijden supporterquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:04 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Stelletje klootzakken daar
[..]
Ik stond de eerste twee jaar op MO6 en daarna verhuisd naar MO10.
Maar dat is al 10 jaar geleden hahaha
Ja daar was ik bij!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben na het vertrek uit de Hout ook min of meer vertrokken. Ging op mezelf wonen, en moest financiële keuzes maken. Ik ben ook een slechte tijden supporter![]()
Op het moment dat iedereen AZ tof en cool begon te vinden was de grootste lol er voor mij af. Het was namelijk iets wat ik al jaren riep, en waar ik om uitgelachen werd. Bijvoorbeeld mijn voorspelling dat Barry Opdam in het Nederlands elftal zou komen hebben veel mensen lol om gehad, maar het gebeurde toch maar mooi
Was jij ook bij die legendarische 4-1 tegen PSV, dat Dries Boussatta iedereen van PSV duizelig dribbelde?
Haha, in de rust ging het fout geloof ik inderdaad die wedstrijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ja daar was ik bij!
Was volgens mij voor het eerst dat ik de hekken van de Hout zag vliegen bij het uitvak. Rel psv-ers
Barry Opdam maakte in 2007 de goal vlak voor tijd tegen Fenerbahce. Het werd toen 2-2 en de wedstrijd in Istanbul eindigde toen in 3-3. Twee geweldige wedstrijden, maar heel dom dat we het hebben weg gegeven toen. Konden voor rust al op 5-0 staan ipv 2-0.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben na het vertrek uit de Hout ook min of meer vertrokken. Ging op mezelf wonen, en moest financiële keuzes maken. Ik ben ook een slechte tijden supporter![]()
Op het moment dat iedereen AZ tof en cool begon te vinden was de grootste lol er voor mij af. Het was namelijk iets wat ik al jaren riep, en waar ik om uitgelachen werd. Bijvoorbeeld mijn voorspelling dat Barry Opdam in het Nederlands elftal zou komen hebben veel mensen lol om gehad, maar het gebeurde toch maar mooi
Was jij ook bij die legendarische 4-1 tegen PSV, dat Dries Boussatta iedereen van PSV duizelig dribbelde?
Ok, sorryquote:
Ik zal mijn vader eens vragen of dat niet ergens beschikbaar is. Hij werkt nog bij AZ.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, in de rust ging het fout geloof ik inderdaad die wedstrijdDat was de eerste wedstrijd dat je echt merkte dat er iets bijzonders aan de gang was in Alkmaar, dat we de potentie hadden om een topclub te kunnen gaan worden. Niemand heeft op rechts zo goed gespeeld als Dries die wedstrijd. Jammer dat ik er geen beelden van kan vinden op internet
Toch wel knap dat AZ met dat soort clubs mee kon, en regelmatig een grote club elimineerde, die wedstrijd hadden we inderdaad wel veel gelukquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Barry Opdam maakte in 2007 de goal vlak voor tijd tegen Fenerbahce. Het werd toen 2-2 en de wedstrijd in Istanbul eindigde toen in 3-3. Twee geweldige wedstrijden, maar heel dom dat we het hebben weg gegeven toen. Konden voor rust al op 5-0 staan ipv 2-0.
Coolquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik zal mijn vader eens vragen of dat niet ergens beschikbaar is. Hij werkt nog bij AZ.
De eerste twee jaar stonden we samen op de tribune, daarna is hij steward geworden en zo opgeklommen.
Nu is hij bij het mca met pensieon gegaan en werkt hij fulltime bij AZ
Is ook het jaar dat AZ uiteindelijk kampioen werd volgens mij. Hadden best een leuk team met spelers die ver boven zichzelf uitstegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch wel knap dat AZ met dat soort clubs mee kon, en regelmatig een grote club elimineerde, die wedstrijd hadden we inderdaad wel veel geluk
Paar jaar daarvoor had PSV de CL finale moeten halen en AZ de Uefa Cup finale, maar ging het voor beiden mis in de laatste minuten tegen respectievelijk Milan en Sporting.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is ook het jaar dat AZ uiteindelijk kampioen werd volgens mij. Hadden best een leuk team met spelers die ver boven zichzelf uitstegen.
Ja, grote mannen huilden in het stadion als kleine kinderen. Ik stond te springen, en te bedenken hoe fantastisch het zou zijn die finale te beleven in Lissabon, en *boem* knock out. Heb een kwartier op een stoeltje gezeten in uiteindelijk een leeg stadionquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef DutchSL het volgende:
Paar jaar daarvoor had PSV de CL finale moeten halen en AZ de Uefa Cup finale, maar ging het voor beiden mis in de
Dat was in 2005 volgens mij. Zat toen in de eerste van het middelbare.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Paar jaar daarvoor had PSV de CL finale moeten halen en AZ de Uefa Cup finale, maar ging het voor beiden mis in de laatste minuten tegen respectievelijk Milan en Sporting.
Wat een kutweek was dat
Haha, hoe duur? Gaan we met alle Fokkers bij elkaar in de straat wonenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Toef, hier tegenover staat ook een huis te koop
Miguel Veloso was toen toch degene die van een afstand binnen knalde?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, grote mannen huilden in het stadion als kleine kinderen. Ik stond te springen, en te bedenken hoe fantastisch het zou zijn die finale te beleven in Lissabon, en *boem* knock out. Heb een kwartier op een stoeltje gezeten in uiteindelijk een leeg stadion
Zieligquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, grote mannen huilden in het stadion als kleine kinderen. Ik stond te springen, en te bedenken hoe fantastisch het zou zijn die finale te beleven in Lissabon, en *boem* knock out. Heb een kwartier op een stoeltje gezeten in uiteindelijk een leeg stadion
Het was een hoekschop, die volgens mij richting doel gekopt werd, tegen het been aankwam van een AZ'er die op de doellijn stond, en volgens mij via dat been tegen de paal in het doel verdween. Heel, heel knullig. Co Adriaanse moest zo nodig wisselen waardoor er extra blessuretijd kwam. Kut anti-voetbal wissels. Wel heel hard afgestraftquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Miguel Veloso was toen toch degene die van een afstand binnen knalde?
Ik vond Sporting ook echt een luizenploeg...met die Liedsonquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was een hoekschop, die volgens mij richting doel gekopt werd, tegen het been aankwam van een AZ'er die op de doellijn stond, en volgens mij via dat been tegen de paal in het doel verdween. Heel, heel knullig. Co Adriaanse moest zo nodig wisselen waardoor er extra blessuretijd kwam. Kut anti-voetbal wissels. Wel heel hard afgestraft
Ja, en Excelsior uit was ook erg voor de titel. Toen huilde iedereen. Heeft nog een boom van een Excelsior-supporter mij getroost. Achteraf wel een mooie scenequote:
Ik kan me in ieder geval nog een afstand schot herrineren van hem. De thuiswedstrijd heb ik toen ook gezien met Huysegems als uitblinker (positief en negatief).quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was een hoekschop, die volgens mij richting doel gekopt werd, tegen het been aankwam van een AZ'er die op de doellijn stond, en volgens mij via dat been tegen de paal in het doel verdween. Heel, heel knullig. Co Adriaanse moest zo nodig wisselen waardoor er extra blessuretijd kwam. Kut anti-voetbal wissels. Wel heel hard afgestraft
Liedson, mogelijk nog enger dan Suarezquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond Sporting ook echt een luizenploeg...met die LiedsonVolgens mij hadden ze Heerenveen in dat jaar ook al in de blessuretijd uitgeschakeld...
Huysegems was echt een fantastische voetballer. Als hij het vermogen had om meer te scoren, had het echt een hele grote geworden, die instelling in het veld, die techniek, hij was echt heel erg goed. Alleen geen rendement. Werd hij onzeker van, etc etcquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval nog een afstand schot herrineren van hem. De thuiswedstrijd heb ik toen ook gezien met Huysegems als uitblinker (positief en negatief).
Haha wat zijn dit toch voor verhalen. Ik vermaak me wel tijdens de downtime van de serversquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en Excelsior uit was ook erg voor de titel. Toen huilde iedereen. Heeft nog een boom van een Excelsior-supporter mij getroost. Achteraf wel een mooie sceneDat is niet meer zo erg, omdat AZ later alsnog kampioen werd
Die gozer die AZ kampioenen tatoeëerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en Excelsior uit was ook erg voor de titel. Toen huilde iedereen. Heeft nog een boom van een Excelsior-supporter mij getroost. Achteraf wel een mooie sceneDat is niet meer zo erg, omdat AZ later alsnog kampioen werd
300k denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe duur? Gaan we met alle Fokkers bij elkaar in de straat wonen
Haha, dit waren de enige drama's (Al was de degradatie in Waalwijk ook erg) , het sentiment werd ook gevoed omdat ik met mijn bier-oom Herman ging. Hij is Excelsior aanhanger. Die man kan drinken, niet normaal. Ik dronk in zijn tempo mee, het verschil is dat hij gewoon naar de tram liep aan het einde van de wedstrijd, en ik naar mijn vriendin een bericht stuurde dat ik geen idee meer had hoe ik thuis moest komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha wat zijn dit toch voor verhalen. Ik vermaak me wel tijdens de downtime van de servers
Ga doorrrr
Haha altijd goed om dat soort berichten naar je vriendin te sturen!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dit waren de enige drama's (Al was de degradatie in Waalwijk ook erg) , het sentiment werd ook gevoed omdat ik met mijn bier-oom Herman ging. Hij is Excelsior aanhanger. Die man kan drinken, niet normaal. Ik dronk in zijn tempo mee, het verschil is dat hij gewoon naar de tram liep aan het einde van de wedstrijd, en ik naar mijn vriendin een bericht stuurde dat ik geen idee meer had hoe ik thuis moest komen
Daarna viel ook gelijk mijn batterij uit, dus die heeft echt in de stress gezeten. Mijn vader had ook naar haar gestuurd dat hij zich zorgen om mij maakte, omdat ik "enigszins" verwarde berichten naar hem stuurdequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha altijd goed om dat soort berichten naar je vriendin te sturen!!
Haha jezus, hoe oud was je toen man?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarna viel ook gelijk mijn batterij uit, dus die heeft echt in de stress gezeten. Mijn vader had ook naar haar gestuurd dat hij zich zorgen om mij maakte, omdat ik "enigszins" verwarde berichten naar hem stuurde
Jezus was toen al een tijdje dood.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha jezus, hoe oud was je toen man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Problemen thuis denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef Vraagje100 het volgende:
Tot hoelaat is het onderhoud of heb ik internet problemen thuis?
Zoekfunctie is ook dood.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit er weer in (maar alle items op expiring dus kan alsnog niks doen)
Snap er echt geen drol vanquote:Write a function f(n,v) that
• draws a sample of size n from the chisquared distribution with degrees of
freedom v, using the function rchisq();
Ligt dan aan jou, want ik kan gewoon alles doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef leoon. het volgende:
Je kan zoeken wat je wil, maar je zult niks vinden. FIFA
Nu het toch niet optimaal is, misschien komen er wel 6 messi's uit een pakje als je nu gaat openen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt dan aan jou, want ik kan gewoon alles doen.
Ik las write a function en dachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kan er weer op. En geen last van expired troep.
Btw wie is er slim en kan mij helpen met dit?
[..]
Snap er echt geen drol van
Tja, zelfde hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik las write a function en dachten toen las ik verder
N en V zijn toch gewoon de variabelen die je moet meegeven bij het aanroepen van de functie..? Vraag anders DutchSL, die is ICTer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja, zelfde hierVraag me af of ik voor 'n' en 'v' zelf iets mag/moet verzinnen.. Dan kan ik er wel wat leuks mee.
Hahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarzo? Ik ook, in Leiden
edit; nvm je posts erna nog niet gelezen, uva dus.
Leidenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahaLeiden. Wel veel lekkere chicks daar
Mineeeeeerrrrrrrrrva
Ja, dat zijn de variabelen. Het staat ook gewoon in de opdracht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
N en V zijn toch gewoon de variabelen die je moet meegeven bij het aanroepen van de functie..? Vraag anders DutchSL, die is ICTer.
Logisch..quote:De chi-kwadraatverdeling of χ2-verdeling is afgeleid van de normale verdeling en verbonden met de verdeling van de steekproefvariantie van een aselecte steekproef uit een normale verdeling.
Ja tot zover kwam ik idd ook. Ik neem aan dat Danny weet wat die chi meuk is want het is zijn opleiding denk ik..quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de variabelen. Het staat ook gewoon in de opdracht.
n = sample size
v = degrees of freedom
De bedoeling is dus dat je een functie maakt die je kunt aanroepen, bijvoorbeeld zo
f(20,50)
Verder zegt het wiskundige me ook niks, chisquared whattes?
edit.
[..]
Logisch..
Bij mij staat er die maximum aantal bereikt shitquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef zerokil het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)NA_PLATFORM_TEMPLATE
-----Muriel-----Di Natalequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bij mij staat er die maximum aantal bereikt shit
Goejen keeperquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
-----Muriel-----Di Natale
------------Reus----------
Bastos-----------------Pepe
---Gustavo---Gundogan---
--Dede--Santana--Chielini
Hele tijd het pakjes scherm herladen tot je de combinatie krijgt dat Ox op het pakje links en Messi op het pakje rechts staat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand de Ox-Messi methode eens uitleggen? Dan ga ik hem zo eens proberen
Je moet net zo lang refreshen tot je op het linker pack Ox ziet en op het rechter pack Messi en dan moet je die van Messi openen. Maar hij werkt niet tenzij je geluk hebtquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand de Ox-Messi methode eens uitleggen? Dan ga ik hem zo eens proberen
die zie je nooit meer terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef Janeiros het volgende:
Goeiemorgen. Na 3 dagen is mijn gekochte speler nog niet verschenen in mijn watch list
EA is er helemaal niet mee bezig, dat zeggen ze alleen maar om je gerust te stellenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Heb EA al ingelicht en ze zijn er mee bezig. Snuggere zooi
Dat hopen we maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EA is er helemaal niet mee bezig, dat zeggen ze alleen maar om je gerust te stellen
Dat had ik ook toen de webapp net online was. Ik kocht sturridge voor 7 k ofzo. Die was toen ruim 10 K waard. Hij was opeens verdwenen en is niet meer teruggekomen sindsquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef Janeiros het volgende:
Goeiemorgen. Na 3 dagen is mijn gekochte speler nog niet verschenen in mijn watch list
Duurt nu al 3 dagenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:13 schreef Cubewood. het volgende:
Ook al een paar keer gehad, maar meestal krijg je hem na een paar uur toch nog, meestal
Is Puyol niet zonde? Kan je beter Ramos nemen (de coins heb je denk ik toch welquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
Team een beetje aangepast
[ afbeelding ]
Nani en Evra. Nog even denken of ik de IF ga halen
waarom geen Ramos ipv Puyol dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou Ramos ipv Puyol doen, man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou met Qunicy doenquote:
Ben geen fan van Ramos. Wel van Puyol en hij speelt goed hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom geen Ramos ipv Puyol dan?
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Zou IF Reus op de LW een goede oplossing zijn ipv Ronaldo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?Ik heb MW3 ingeleverd en nog 2 spellen om BO2 te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja dat ga ik dus echt niet doen, ga hem voor 30 euro van de hand doen, net al bod van 25 via marktplaats. Bij gamemania word je zo hard genaaid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb MW3 ingeleverd en nog 2 spellen om BO2 te halen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?De IF Reus kan LM LW LFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Als je zoveel voor dat spel krijgt op marktplaats dan ben je een koning want in juni/juli stonden er al heel erg veel voor 20 a 25 euro op marktplaats omdat het een kutspel isquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus echt niet doen, ga hem voor 30 euro van de hand doen, net al bod van 25 via marktplaats. Bij gamemania word je zo hard genaaid.
Bij de slager zekerquote:
Tweedehands inruilen bij gamemanie is hij ook nog 40 waard hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je zoveel voor dat spel krijgt op marktplaats dan ben je een koning want in juni/juli stonden er al heel erg veel voor 20 a 25 euro op marktplaats omdat het een kutspel isik heb bij die actie gedaan dat als je 3 spellen inleverd je BO2 voor 20 euro krijgt. Fifa 09 en BFBC 2 erbij gedaan.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tweedehands inruilen bij gamemanie is hij ook nog 40 waard hoor
Mag ik dan weer eens met jullie een potje pief paffen?quote:
Tsja, dat houd je altijd. Winkels verkopen altijd duurder dan particulieren. Aan particulieren zit een risico, daarom is dat altijd stukken goedkoper.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gamemaniaZo'n pauper winkel.
Maar ik ga niet en COD:modern warfare 3 en gta 4 en nog een flutspel die ik heb inleveren omdat zij dan winst maken en niet ik
Natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag ik dan weer eens met jullie een potje pief paffen?
Ziggo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
Internet is traag als stront door een trechter, al de hele dag en ik kan maar niet vinden waar het aan ligt
quote:
Daar moet ik ook nog voor rennen. Ga morgen terug naar Antwerpen, hoop trein van 2 te pakken dat ik 6 in antwerpen ben. Dan snel naar Saturn/MM/Bart Smit kijken waar je met nuketown er bij krijgt en direct pre orderen...quote:
quote:
Zag em z'n fiets neerzetten (wat er sowieso niet uitziet, zo'n lange gast op een fiets) toen ik AC3 ging halenquote:
Beetje wack dat die niet voor iedereen uitkomt maar alleen voor pre orders. Wanneer ze er 300 msp voor vragen aan de mensen die hem niet pre orderen krijgen ze extra doekoesquote:
BO2 zou zo door EA gemaakt kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje wack dat die niet voor iedereen uitkomt maar alleen voor pre orders. Wanneer ze er 300 msp voor vragen aan de mensen die hem niet pre orderen krijgen ze extra doekoes
ziggoquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZiggoNormaal 60 MB download..
Deze test is trouwens wel heeeeel belachelijk, ga hem is nog een keer doen..
Nog te weinig..
[ afbeelding ]
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO2 zou zo door EA gemaakt kunnen zijn
Dat zouuu ik dus moeten hebben, maar ik zit draadloos dus hij tikt bij mij de 40 aan. Bedraad ws wel 60.quote:
Ik bedoel het feit dat je moet betalen voor de map nuketown als je niet pre-orderdquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Spellen van Activion blijven meer waard second hand. Waarom? Hebben geen irritante kut online pass.
Alles voor de doekoes he. Season pass voor 50 euro krijg je wel alle DLC dus het spel kost eigenlijk 110 euroquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO2 zou zo door EA gemaakt kunnen zijn
Ga jij alle DLC's downloaden? Ik heb het bij BO gedaan maar ik vond de originele mappen veel leuker. Dit jaar houd ik het gewoon lekker bij de originele mappen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles voor de doekoes he. Season pass voor 50 euro krijg je wel alle DLC dus het spel kost eigenlijk 110 euro
Kan je niet voor betalen. De map nuketown komt niet als DLC. Alleen voor pre-orders en daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bedoel het feit dat je moet betalen voor de map nuketown als je niet pre-orderd
Ja er zitten vast weer nieuwe zombie mappen bij enzo en ik ga het toch het hele jaar spelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga jij alle DLC's downloaden? Ik heb het bij BO gedaan maar ik vond de originele mappen veel leuker. Dit jaar houd ik het gewoon lekker bij de originele mappen.
Geloof je dat laatste echt? Die gaan hem gewoon als DLC maken weet ik bijna zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kan je niet voor betalen. De map nuketown komt niet als DLC. Alleen voor pre-orders en daar blijft het bij.
Ik geloof Activision in ieder geval eerder als EAquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof je dat laatste echt? Die gaan hem gewoon als DLC maken weet ik bijna zeker
Ze maken die map echt wel beschikbaar voor iedereen, die komt gewoon als dlc uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kan je niet voor betalen. De map nuketown komt niet als DLC. Alleen voor pre-orders en daar blijft het bij.
Skillsquote:
Deze man weet. Probleem is echter dat PC games tegenwoordig bijna allemaal slappe console aftreksels zijn. ETS2quote:
Kan er ook aan liggen dat ik vanaf cod1 t/m cod4 competitief heb gespeeld op de PC dus ik geen idee heb hoe je moet aimen met zo'n raar stickiequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Deze man weet. Probleem is echter dat PC games tegenwoordig bijna allemaal slappe console aftreksels zijn. ETS2
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef leoon. het volgende:
Vrouwtje van Messi heeft trouwens een goeie bips![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IPH?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]jammer dat ze rond de 1.60 is, dat is wel erg klein.
Ghehe, dat is dan wel weer een voordeelquote:
Ik vind het fijn om achter over op de bank te hangen en dat kan gewoon niet als ik pc game.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Deze man weet. Probleem is echter dat PC games tegenwoordig bijna allemaal slappe console aftreksels zijn. ETS2
Maar als de lengte een probleem is. Ze zeuren toch ook niet over de lengte van jouw, euhhquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ghehe, dat is dan wel weer een voordeel
Zowieso, aimen met dat stickje is gay. Zit nog een soort van aimbot ingebouwd zodat het wat makkelijker is. Maar daardoor corrigeer ik op de console teveel, omdat dat ding mee-corrigeerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan er ook aan liggen dat ik vanaf cod1 t/m cod4 competitief heb gespeeld op de PC dus ik geen idee heb hoe je moet aimen met zo'n raar stickie
En ja dat is het steeds meer idd, komt door de piraterij
Nou dat kan ik ook niet achter mijn PS3. Zou graag achter in me stoel gezakt zitten. Maar zit altijd voorovergebogen met ellebogen op mijn bovenbenen. FULL CONCENTRATIE. Anders lukt het nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om achter over op de bank te hangen en dat kan gewoon niet als ik pc game.
Dit, ik heb een heerlijke stoel op mijn kamer staan, poten op het bureau en lekker onderuit gezakt een spelletje doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om achter over op de bank te hangen en dat kan gewoon niet als ik pc game.
Kun je uitzetten bij settingsquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zowieso, aimen met dat stickje is gay. Zit nog een soort van aimbot ingebouwd zodat het wat makkelijker is. Maar daardoor corrigeer ik op de console teveel, omdat dat ding mee-corrigeerd
Bitch pleasequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook 4 gratis packs?
Nice de vorige keer met die downtijd kregen we er 3 nu 4... neeeeeymar! here i comequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Lucky bastardquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, ik heb een heerlijke stoel op mijn kamer staan, poten op het bureau en lekker onderuit gezakt een spelletje doen.
quote:
EAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |