PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder gevalquote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder geval
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5quote:
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.
Nee dit dan, ik kom in de finale, sta 1-0 voor, vervolgens 1-1, ok kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
Ronaldinho > Neymar, all day any day.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:57 schreef Alovenac het volgende:
Neymar, ik kan blijven genieten van al die youtube filmpjes..
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5
Maar vaak als ik dan omreken, het aantal punten wat je kan halen en het aantal punten wat je moet halen om het vak te halen, is gewoon een 6 omgerekend...
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doen
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereiken
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor mequote:Op vrijdag 9 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.
Je moet contacten opbouwen om in het wereldje te komen. Het komt je niet aanwaaien zoals gje denktquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor me
kijk, het voordeel is dat de master sport psychologie alleen op de UvA is, en daar ben ik al gestationeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |