PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder gevalquote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder geval
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5quote:
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.
Nee dit dan, ik kom in de finale, sta 1-0 voor, vervolgens 1-1, ok kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
Ronaldinho > Neymar, all day any day.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:57 schreef Alovenac het volgende:
Neymar, ik kan blijven genieten van al die youtube filmpjes..
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5
Maar vaak als ik dan omreken, het aantal punten wat je kan halen en het aantal punten wat je moet halen om het vak te halen, is gewoon een 6 omgerekend...
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doen
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereiken
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor mequote:Op vrijdag 9 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.
Je moet contacten opbouwen om in het wereldje te komen. Het komt je niet aanwaaien zoals gje denktquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor me
kijk, het voordeel is dat de master sport psychologie alleen op de UvA is, en daar ben ik al gestationeerd
wind staat mijn kant opquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet contacten opbouwen om in het wereldje te komen. Het komt je niet aanwaaien zoals gje denkt
Van voren dan heb je er nog niets aanquote:
Alaafquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:22 schreef DuTank het volgende:
er zijn hier al flink wat zilvere teams voorbij gekomen, ik wil er zelf ook eentje maken, maar heb echt geen idee waar ik moet beginnen
ik wil 352 eens proberen
Niet zo gek dat 'ie trager aanvoelt dan 79.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik durfde het duo Jackson - Muriel maar niet uit elkaar te halen, maar nu met Falcao ipv Muriel is het toch ook wel genieten hoor. Jammer dat hij echt best traag aanvoelt (trager dan 79 imo) maar zijn afronden is echt bizar goed. De meest geniale volleys en schoten, compleet tweebenig..echt geil.
Eerste 6 potjes zijn veelbelovend
[ afbeelding ]
alleen die Donk is sowieso al duur he?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat hij echt best traag aanvoelt (trager dan 79 imo)
Donk en Kouyate zijn zo ongeveer de beste silver verdedigers uit het spel...combinatie van hele goede verdedigende stats en veel pace. En mensen drijven de prijs ook nog omhoog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
alleen die Donk is sowieso al duur he?
waarom precies?
Kijk is naar een Bundesliga 3-5-2 squadquote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/990983/quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk is naar een Bundesliga 3-5-2 squadGenoeg goede spelers voor een bargain
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:15 schreef Joodnl het volgende:
Morge...![]()
Fut legt eruit...volgens Twitter (EA)
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoopquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:15 schreef Joodnl het volgende:
Morge...![]()
Fut legt eruit...volgens Twitter (EA)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |