PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder gevalquote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij is een 5,5 niet genoeg in ieder geval
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5quote:
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Je zit wel in ronde twee.
Nee dit dan, ik kom in de finale, sta 1-0 voor, vervolgens 1-1, ok kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Wtf..ik speel de 1e ronde van die Daily Inv. en die win ik...Ga daarna even naar het menu en nu zegt hij dat ik pas over 2 uur weer het toernooi in kan
Ronaldinho > Neymar, all day any day.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:57 schreef Alovenac het volgende:
Neymar, ik kan blijven genieten van al die youtube filmpjes..
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Psychologie. Ze kennen trouwens ook niet echt een 5,5
Maar vaak als ik dan omreken, het aantal punten wat je kan halen en het aantal punten wat je moet halen om het vak te halen, is gewoon een 6 omgerekend...
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel werk is er voor studenten die psychologie doen
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik neem de gok en ga richting sportpsychologie en hoop in de voetbalwereld wat te kunnen bereiken
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor mequote:Op vrijdag 9 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou dan alvast maar veel contacten opbouwen. Gewoon bij een professional vragen of je een dagje mag meelopen bijvoorbeeld en dan het jaar erop een paar dagen en dat zo uitbreiden.
Je moet contacten opbouwen om in het wereldje te komen. Het komt je niet aanwaaien zoals gje denktquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee joh, ik laat me pretty face zien en ze vallen voor me
kijk, het voordeel is dat de master sport psychologie alleen op de UvA is, en daar ben ik al gestationeerd
wind staat mijn kant opquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet contacten opbouwen om in het wereldje te komen. Het komt je niet aanwaaien zoals gje denkt
Van voren dan heb je er nog niets aanquote:
Alaafquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:22 schreef DuTank het volgende:
er zijn hier al flink wat zilvere teams voorbij gekomen, ik wil er zelf ook eentje maken, maar heb echt geen idee waar ik moet beginnen
ik wil 352 eens proberen
Niet zo gek dat 'ie trager aanvoelt dan 79.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik durfde het duo Jackson - Muriel maar niet uit elkaar te halen, maar nu met Falcao ipv Muriel is het toch ook wel genieten hoor. Jammer dat hij echt best traag aanvoelt (trager dan 79 imo) maar zijn afronden is echt bizar goed. De meest geniale volleys en schoten, compleet tweebenig..echt geil.
Eerste 6 potjes zijn veelbelovend
[ afbeelding ]
alleen die Donk is sowieso al duur he?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat hij echt best traag aanvoelt (trager dan 79 imo)
Donk en Kouyate zijn zo ongeveer de beste silver verdedigers uit het spel...combinatie van hele goede verdedigende stats en veel pace. En mensen drijven de prijs ook nog omhoog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
alleen die Donk is sowieso al duur he?
waarom precies?
Kijk is naar een Bundesliga 3-5-2 squadquote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/990983/quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk is naar een Bundesliga 3-5-2 squadGenoeg goede spelers voor een bargain
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:15 schreef Joodnl het volgende:
Morge...![]()
Fut legt eruit...volgens Twitter (EA)
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoopquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:15 schreef Joodnl het volgende:
Morge...![]()
Fut legt eruit...volgens Twitter (EA)
Maaaaaak me gek......(ownee....dat is Gerard Joling)quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoop
Correct.quote:
Geen Giel luisteren in de ochtendquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoop
Gielquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Geen Giel luisteren in de ochtend
Dit riekt naar leedvermaakquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
HAha staan jullie allemaal vroeg op, ligt FUT er uit!
De tering maar beter zo heb tentamen om 2 uur kan ik nog effe lerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet toch weg maar wilde even kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Om eerlijk te zijn wilde ik ook wel een paar wedstrijdjes doen, maar FUT is slecht voor mijn dagelijkse planning. Ik moet nog even naar Zuidplein om de Senseo van mijn moeder weg te brengen, die is kapot, een kappertje doen, boodschappen halen, etc etc. Dus het is wel goed zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit riekt naar leedvermaak
EA just saved your dayquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik ook wel een paar wedstrijdjes doen, maar FUT is slecht voor mijn dagelijkse planning. Ik moet nog even naar Zuidplein om de Senseo van mijn moeder weg te brengen, die is kapot, een kappertje doen, boodschappen halen, etc etc. Dus het is wel goed zo
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik hequote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook hoor....ben gewoon aan het thuiswerken vanochtendquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik he![]()
![]()
achja, bijna weekend
Trouwens Toefjes, heb jij geen werk/school?
Mja...vraag me af of het werkt. Ik vind Gabby meer een roadrunner, en ik gebruik mijn CAM als passer. Maar misschien gebruikt hij hem andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik zag het team van Tim, die had in zijn 3-5-2 Agbonlahor als CAM. Interessant experiment
Dat is zo chill! Alleen voor mij niet weggelegd, met een concentratiestoornis van hier tot tokyo zal dat nooit goed gaan bij mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook hoor....ben gewoon aan het thuiswerken vanochtend
Ik heb gewoon een full time baan, heb nu een weekje vrij (tot en met dinsdag). Werk vaak ook avonden/nachten/weekenden, dus ik post vaak hier als mensen op normale tijden aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik he![]()
![]()
achja, bijna weekend
Trouwens Toefjes, heb jij geen werk/school?
Oja dat was het! Wie had hier dan pas een nieuwe baan gevonden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een full time baan, heb nu een weekje vrij (tot en met dinsdag). Werk vaak ook avonden/nachten/weekenden, dus ik post vaak hier als mensen op normale tijden aan het werk zijn.
Agbonlahor scoort niet zo vaak als Lukaku, maar hij geeft wel alle assists. Steekpass op Agbon, Agbon geeft korte voorzet op Lukaku: 100% goalquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja...vraag me af of het werkt. Ik vind Gabby meer een roadrunner, en ik gebruik mijn CAM als passer. Maar misschien gebruikt hij hem anders
Het scheelt met 2 uur autorijden, da's soms best mooi meegenomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is zo chill! Alleen voor mij niet weggelegd, met een concentratiestoornis van hier tot tokyo zal dat nooit goed gaan bij mij
Klopt...maar Agbon die zelf de steekpass geeft...ik weet het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Agbonlahor scoort niet zo vaak als Lukaku, maar hij geeft wel alle assists. Steekpass op Agbon, Agbon geeft korte voorzet op Lukaku: 100% goal
Ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oja dat was het! Wie had hier dan pas een nieuwe baan gevonden?
Dus jij was het toch, zie je wel! Heb pas 1 bakkie koffie op, dus de hersenen zijn nog een beetje aan het opstartenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IkBinnen de organisatie. Waar ik nu zit wordt flink geschrapt in onregelmatige diensten, en ik ben zeer op geld belust, dus dat gaf mij stress. Ook omdat ik in een vrij duur huis zit, nog een erfenisje uit een vorige relatie. Ga per 1 januari op een andere, beter betaalde plek beginnen
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dus jij was het toch, zie je wel! Heb pas 1 bakkie koffie op, dus de hersenen zijn nog een beetje aan het opstartenMaar je ben ook bezig met je huis verkopen toch? En blijf je dan in het o zo mooie B-town wonen of ga je ergens anders heen?
Ik zag laatst een 3 kamer appartement in nieuw Terbregge , luxe apartement maar 7 jaar oud en het kost je maar 200kquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terug)
Op Zuid zijn zeker nog leuke buurten, alleen bijvoorbeeld schalkeroord bij keizerswaard moet je echt ontwijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terug)
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauperquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag laatst een 3 kamer appartement in nieuw Terbregge , luxe apartement maar 7 jaar oud en het kost je maar 200k
Dan zou ik alleen verder buiten zuid gaan , binnenste gedeelte is verpauperdquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauper
Goedkoop & rustig: lekker buiten de randstad gaan wonen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauper
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Op Zuid zijn zeker nog leuke buurten, alleen bijvoorbeeld schalkeroord bij keizerswaard moet je echt ontwijkenBen zo langzamerhand ook opzoek naar een huurhuis, maar wil echt niet in die buurt terecht komen, maar daar zijn juist veel starterswoningen
Dat is in de slinge toch? Dat valt nog mee, alleen wel veel buitenlandersquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijken
Hoef je daar dan ook je fiets niet op slot te zetten, zoals hier?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijken
Ik doe zelfs mijn auto op slot als ik ga tankenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoef je daar dan ook je fiets niet op slot te zetten, zoals hier?
Echt waar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe zelfs mijn auto op slot als ik ga tanken
Ja hoor, opgegroeid in Rotterdam Zuid. Zit in het systeem. In Barendrecht hoeft dat niet, maar ik doe het toch, automatisme.quote:
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, opgegroeid in Rotterdam Zuid. Zit in het systeem. In Barendrecht hoeft dat niet, maar ik doe het toch, automatisme.
Ik bedoel: vaak zie je dat grote clubs als Ajax, NAC en Feyenoord door het hele land wel fans hebben. Maar clubjes als AZ zijn toch vooral sterk regionaal gebonden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?
Als klein jongetje ging ik altijd naar Excelsior met mn vader, maar die verhuisde naar Schagen op een gegeven moment. Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerde
Eerst kaas er op, en dan in de ovenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef BDIL het volgende:
Effe een ciabatta in de over gooienBegin toch honger te krijgen
Was dat niet die wedstrijd dat NAC in de slotfase nog terugkwam, mede dankzij een goal uit een vrije trap van Peter Remie in blessuretijd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als klein jongetje ging ik altijd naar Excelsior met mn vader, maar die verhuisde naar Schagen op een gegeven moment. Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerdeIk koos voor AZ, gingen elke thuis wedstijd, toen ging ik uitbreiden naar uitwedstrijden in de omgeving (Eerste uitwedstrijd een 3-2 verloren bekerwedstrijd tegen NAC op de Beatrixstraat), uiteindelijk ging ik heel Nederland door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |