Maaaaaak me gek......(ownee....dat is Gerard Joling)quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoop
Correct.quote:
Geen Giel luisteren in de ochtendquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig is Jan Smit bij Evers staat op...dat compenseert een hoop
Gielquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Geen Giel luisteren in de ochtend
Dit riekt naar leedvermaakquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
HAha staan jullie allemaal vroeg op, ligt FUT er uit!
De tering maar beter zo heb tentamen om 2 uur kan ik nog effe lerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet toch weg maar wilde even kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Om eerlijk te zijn wilde ik ook wel een paar wedstrijdjes doen, maar FUT is slecht voor mijn dagelijkse planning. Ik moet nog even naar Zuidplein om de Senseo van mijn moeder weg te brengen, die is kapot, een kappertje doen, boodschappen halen, etc etc. Dus het is wel goed zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit riekt naar leedvermaak
EA just saved your dayquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wilde ik ook wel een paar wedstrijdjes doen, maar FUT is slecht voor mijn dagelijkse planning. Ik moet nog even naar Zuidplein om de Senseo van mijn moeder weg te brengen, die is kapot, een kappertje doen, boodschappen halen, etc etc. Dus het is wel goed zo
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik hequote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook hoor....ben gewoon aan het thuiswerken vanochtendquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik he![]()
![]()
achja, bijna weekend
Trouwens Toefjes, heb jij geen werk/school?
Mja...vraag me af of het werkt. Ik vind Gabby meer een roadrunner, en ik gebruik mijn CAM als passer. Maar misschien gebruikt hij hem andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik zag het team van Tim, die had in zijn 3-5-2 Agbonlahor als CAM. Interessant experiment
Dat is zo chill! Alleen voor mij niet weggelegd, met een concentratiestoornis van hier tot tokyo zal dat nooit goed gaan bij mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook hoor....ben gewoon aan het thuiswerken vanochtend
Ik heb gewoon een full time baan, heb nu een weekje vrij (tot en met dinsdag). Werk vaak ook avonden/nachten/weekenden, dus ik post vaak hier als mensen op normale tijden aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
weet je wat eigenlijk leuker is, ik stond vroeg op omdat ik gewoon moest werken! HAHAHA wat een pauper ben ik he![]()
![]()
achja, bijna weekend
Trouwens Toefjes, heb jij geen werk/school?
Oja dat was het! Wie had hier dan pas een nieuwe baan gevonden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een full time baan, heb nu een weekje vrij (tot en met dinsdag). Werk vaak ook avonden/nachten/weekenden, dus ik post vaak hier als mensen op normale tijden aan het werk zijn.
Agbonlahor scoort niet zo vaak als Lukaku, maar hij geeft wel alle assists. Steekpass op Agbon, Agbon geeft korte voorzet op Lukaku: 100% goalquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja...vraag me af of het werkt. Ik vind Gabby meer een roadrunner, en ik gebruik mijn CAM als passer. Maar misschien gebruikt hij hem anders
Het scheelt met 2 uur autorijden, da's soms best mooi meegenomenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is zo chill! Alleen voor mij niet weggelegd, met een concentratiestoornis van hier tot tokyo zal dat nooit goed gaan bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |