Klopt...maar Agbon die zelf de steekpass geeft...ik weet het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Agbonlahor scoort niet zo vaak als Lukaku, maar hij geeft wel alle assists. Steekpass op Agbon, Agbon geeft korte voorzet op Lukaku: 100% goal
Ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oja dat was het! Wie had hier dan pas een nieuwe baan gevonden?
Dus jij was het toch, zie je wel! Heb pas 1 bakkie koffie op, dus de hersenen zijn nog een beetje aan het opstartenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IkBinnen de organisatie. Waar ik nu zit wordt flink geschrapt in onregelmatige diensten, en ik ben zeer op geld belust, dus dat gaf mij stress. Ook omdat ik in een vrij duur huis zit, nog een erfenisje uit een vorige relatie. Ga per 1 januari op een andere, beter betaalde plek beginnen
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dus jij was het toch, zie je wel! Heb pas 1 bakkie koffie op, dus de hersenen zijn nog een beetje aan het opstartenMaar je ben ook bezig met je huis verkopen toch? En blijf je dan in het o zo mooie B-town wonen of ga je ergens anders heen?
Ik zag laatst een 3 kamer appartement in nieuw Terbregge , luxe apartement maar 7 jaar oud en het kost je maar 200kquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terug)
Op Zuid zijn zeker nog leuke buurten, alleen bijvoorbeeld schalkeroord bij keizerswaard moet je echt ontwijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar Rotterdam Zuid. Zijn nog wel een paar redelijke buurten waar je voor < 100K een leuk appartementje kunt kopen. ¤ 400 a ¤ 450 ben ik dan kwijt aan lasten en een mooi salaris, dan kan ik elk feest dat ik wil meepakken en een mooie reis naar bijvoorbeeld Amerika maken (Vegas wil ik een keer naar toe terug)
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauperquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag laatst een 3 kamer appartement in nieuw Terbregge , luxe apartement maar 7 jaar oud en het kost je maar 200k
Dan zou ik alleen verder buiten zuid gaan , binnenste gedeelte is verpauperdquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauper
Goedkoop & rustig: lekker buiten de randstad gaan wonen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil echt goedkoop maar rustig. En zo veel mogelijk overhouden, zodat ik alles kan doen wat ik wil. Kon dit jaar voor het eerst in 10 jaar niet op vakantie, ik voel me een pauper
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Op Zuid zijn zeker nog leuke buurten, alleen bijvoorbeeld schalkeroord bij keizerswaard moet je echt ontwijkenBen zo langzamerhand ook opzoek naar een huurhuis, maar wil echt niet in die buurt terecht komen, maar daar zijn juist veel starterswoningen
Dat is in de slinge toch? Dat valt nog mee, alleen wel veel buitenlandersquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijken
Hoef je daar dan ook je fiets niet op slot te zetten, zoals hier?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net over de brug waar tram 25 over heen gaat, daar heb je de rodes en de hoeken. Daar is het nog vrij redelijk wonen, vrienden van mij wonen daar ook, als mijn huis verkocht wordt, gaat dat de volgende stop worden trouwens. Zuidwijk heeft nog redelijke buurten. Pendrecht moet je echt ontwijken
Ik doe zelfs mijn auto op slot als ik ga tankenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoef je daar dan ook je fiets niet op slot te zetten, zoals hier?
Echt waar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe zelfs mijn auto op slot als ik ga tanken
Ja hoor, opgegroeid in Rotterdam Zuid. Zit in het systeem. In Barendrecht hoeft dat niet, maar ik doe het toch, automatisme.quote:
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, opgegroeid in Rotterdam Zuid. Zit in het systeem. In Barendrecht hoeft dat niet, maar ik doe het toch, automatisme.
Ik bedoel: vaak zie je dat grote clubs als Ajax, NAC en Feyenoord door het hele land wel fans hebben. Maar clubjes als AZ zijn toch vooral sterk regionaal gebonden...quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?
Als klein jongetje ging ik altijd naar Excelsior met mn vader, maar die verhuisde naar Schagen op een gegeven moment. Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het me dan voorstellen ja. Maar dacht dat je oorspronkelijk uit regio Alkmaar kwam, vanwege je AZ-fanschap?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerde
Eerst kaas er op, en dan in de ovenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef BDIL het volgende:
Effe een ciabatta in de over gooienBegin toch honger te krijgen
Was dat niet die wedstrijd dat NAC in de slotfase nog terugkwam, mede dankzij een goal uit een vrije trap van Peter Remie in blessuretijd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als klein jongetje ging ik altijd naar Excelsior met mn vader, maar die verhuisde naar Schagen op een gegeven moment. Ik mocht kiezen: Telstar of AZ. Ik koos Ajax. Mijn vader weigerdeIk koos voor AZ, gingen elke thuis wedstijd, toen ging ik uitbreiden naar uitwedstrijden in de omgeving (Eerste uitwedstrijd een 3-2 verloren bekerwedstrijd tegen NAC op de Beatrixstraat), uiteindelijk ging ik heel Nederland door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |