Haha altijd goed om dat soort berichten naar je vriendin te sturen!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dit waren de enige drama's (Al was de degradatie in Waalwijk ook erg) , het sentiment werd ook gevoed omdat ik met mijn bier-oom Herman ging. Hij is Excelsior aanhanger. Die man kan drinken, niet normaal. Ik dronk in zijn tempo mee, het verschil is dat hij gewoon naar de tram liep aan het einde van de wedstrijd, en ik naar mijn vriendin een bericht stuurde dat ik geen idee meer had hoe ik thuis moest komen
Daarna viel ook gelijk mijn batterij uit, dus die heeft echt in de stress gezeten. Mijn vader had ook naar haar gestuurd dat hij zich zorgen om mij maakte, omdat ik "enigszins" verwarde berichten naar hem stuurdequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha altijd goed om dat soort berichten naar je vriendin te sturen!!
Haha jezus, hoe oud was je toen man?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarna viel ook gelijk mijn batterij uit, dus die heeft echt in de stress gezeten. Mijn vader had ook naar haar gestuurd dat hij zich zorgen om mij maakte, omdat ik "enigszins" verwarde berichten naar hem stuurde
Jezus was toen al een tijdje dood.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha jezus, hoe oud was je toen man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Problemen thuis denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef Vraagje100 het volgende:
Tot hoelaat is het onderhoud of heb ik internet problemen thuis?
Zoekfunctie is ook dood.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit er weer in (maar alle items op expiring dus kan alsnog niks doen)
Snap er echt geen drol vanquote:Write a function f(n,v) that
• draws a sample of size n from the chisquared distribution with degrees of
freedom v, using the function rchisq();
Ligt dan aan jou, want ik kan gewoon alles doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef leoon. het volgende:
Je kan zoeken wat je wil, maar je zult niks vinden. FIFA
Nu het toch niet optimaal is, misschien komen er wel 6 messi's uit een pakje als je nu gaat openen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt dan aan jou, want ik kan gewoon alles doen.
Ik las write a function en dachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kan er weer op. En geen last van expired troep.
Btw wie is er slim en kan mij helpen met dit?
[..]
Snap er echt geen drol van
Tja, zelfde hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik las write a function en dachten toen las ik verder
N en V zijn toch gewoon de variabelen die je moet meegeven bij het aanroepen van de functie..? Vraag anders DutchSL, die is ICTer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja, zelfde hierVraag me af of ik voor 'n' en 'v' zelf iets mag/moet verzinnen.. Dan kan ik er wel wat leuks mee.
Hahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarzo? Ik ook, in Leiden
edit; nvm je posts erna nog niet gelezen, uva dus.
Leidenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahaLeiden. Wel veel lekkere chicks daar
Mineeeeeerrrrrrrrrva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |