Ok, sorryquote:
Ik zal mijn vader eens vragen of dat niet ergens beschikbaar is. Hij werkt nog bij AZ.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, in de rust ging het fout geloof ik inderdaad die wedstrijdDat was de eerste wedstrijd dat je echt merkte dat er iets bijzonders aan de gang was in Alkmaar, dat we de potentie hadden om een topclub te kunnen gaan worden. Niemand heeft op rechts zo goed gespeeld als Dries die wedstrijd. Jammer dat ik er geen beelden van kan vinden op internet
Toch wel knap dat AZ met dat soort clubs mee kon, en regelmatig een grote club elimineerde, die wedstrijd hadden we inderdaad wel veel gelukquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Barry Opdam maakte in 2007 de goal vlak voor tijd tegen Fenerbahce. Het werd toen 2-2 en de wedstrijd in Istanbul eindigde toen in 3-3. Twee geweldige wedstrijden, maar heel dom dat we het hebben weg gegeven toen. Konden voor rust al op 5-0 staan ipv 2-0.
Coolquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik zal mijn vader eens vragen of dat niet ergens beschikbaar is. Hij werkt nog bij AZ.
De eerste twee jaar stonden we samen op de tribune, daarna is hij steward geworden en zo opgeklommen.
Nu is hij bij het mca met pensieon gegaan en werkt hij fulltime bij AZ
Is ook het jaar dat AZ uiteindelijk kampioen werd volgens mij. Hadden best een leuk team met spelers die ver boven zichzelf uitstegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch wel knap dat AZ met dat soort clubs mee kon, en regelmatig een grote club elimineerde, die wedstrijd hadden we inderdaad wel veel geluk
Paar jaar daarvoor had PSV de CL finale moeten halen en AZ de Uefa Cup finale, maar ging het voor beiden mis in de laatste minuten tegen respectievelijk Milan en Sporting.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is ook het jaar dat AZ uiteindelijk kampioen werd volgens mij. Hadden best een leuk team met spelers die ver boven zichzelf uitstegen.
Ja, grote mannen huilden in het stadion als kleine kinderen. Ik stond te springen, en te bedenken hoe fantastisch het zou zijn die finale te beleven in Lissabon, en *boem* knock out. Heb een kwartier op een stoeltje gezeten in uiteindelijk een leeg stadionquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef DutchSL het volgende:
Paar jaar daarvoor had PSV de CL finale moeten halen en AZ de Uefa Cup finale, maar ging het voor beiden mis in de
Dat was in 2005 volgens mij. Zat toen in de eerste van het middelbare.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Paar jaar daarvoor had PSV de CL finale moeten halen en AZ de Uefa Cup finale, maar ging het voor beiden mis in de laatste minuten tegen respectievelijk Milan en Sporting.
Wat een kutweek was dat
Haha, hoe duur? Gaan we met alle Fokkers bij elkaar in de straat wonenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Toef, hier tegenover staat ook een huis te koop
Miguel Veloso was toen toch degene die van een afstand binnen knalde?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, grote mannen huilden in het stadion als kleine kinderen. Ik stond te springen, en te bedenken hoe fantastisch het zou zijn die finale te beleven in Lissabon, en *boem* knock out. Heb een kwartier op een stoeltje gezeten in uiteindelijk een leeg stadion
Zieligquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, grote mannen huilden in het stadion als kleine kinderen. Ik stond te springen, en te bedenken hoe fantastisch het zou zijn die finale te beleven in Lissabon, en *boem* knock out. Heb een kwartier op een stoeltje gezeten in uiteindelijk een leeg stadion
Het was een hoekschop, die volgens mij richting doel gekopt werd, tegen het been aankwam van een AZ'er die op de doellijn stond, en volgens mij via dat been tegen de paal in het doel verdween. Heel, heel knullig. Co Adriaanse moest zo nodig wisselen waardoor er extra blessuretijd kwam. Kut anti-voetbal wissels. Wel heel hard afgestraftquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Miguel Veloso was toen toch degene die van een afstand binnen knalde?
Ik vond Sporting ook echt een luizenploeg...met die Liedsonquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was een hoekschop, die volgens mij richting doel gekopt werd, tegen het been aankwam van een AZ'er die op de doellijn stond, en volgens mij via dat been tegen de paal in het doel verdween. Heel, heel knullig. Co Adriaanse moest zo nodig wisselen waardoor er extra blessuretijd kwam. Kut anti-voetbal wissels. Wel heel hard afgestraft
Ja, en Excelsior uit was ook erg voor de titel. Toen huilde iedereen. Heeft nog een boom van een Excelsior-supporter mij getroost. Achteraf wel een mooie scenequote:
Ik kan me in ieder geval nog een afstand schot herrineren van hem. De thuiswedstrijd heb ik toen ook gezien met Huysegems als uitblinker (positief en negatief).quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was een hoekschop, die volgens mij richting doel gekopt werd, tegen het been aankwam van een AZ'er die op de doellijn stond, en volgens mij via dat been tegen de paal in het doel verdween. Heel, heel knullig. Co Adriaanse moest zo nodig wisselen waardoor er extra blessuretijd kwam. Kut anti-voetbal wissels. Wel heel hard afgestraft
Liedson, mogelijk nog enger dan Suarezquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond Sporting ook echt een luizenploeg...met die LiedsonVolgens mij hadden ze Heerenveen in dat jaar ook al in de blessuretijd uitgeschakeld...
Huysegems was echt een fantastische voetballer. Als hij het vermogen had om meer te scoren, had het echt een hele grote geworden, die instelling in het veld, die techniek, hij was echt heel erg goed. Alleen geen rendement. Werd hij onzeker van, etc etcquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval nog een afstand schot herrineren van hem. De thuiswedstrijd heb ik toen ook gezien met Huysegems als uitblinker (positief en negatief).
Haha wat zijn dit toch voor verhalen. Ik vermaak me wel tijdens de downtime van de serversquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en Excelsior uit was ook erg voor de titel. Toen huilde iedereen. Heeft nog een boom van een Excelsior-supporter mij getroost. Achteraf wel een mooie sceneDat is niet meer zo erg, omdat AZ later alsnog kampioen werd
Die gozer die AZ kampioenen tatoeëerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en Excelsior uit was ook erg voor de titel. Toen huilde iedereen. Heeft nog een boom van een Excelsior-supporter mij getroost. Achteraf wel een mooie sceneDat is niet meer zo erg, omdat AZ later alsnog kampioen werd
300k denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe duur? Gaan we met alle Fokkers bij elkaar in de straat wonen
Haha, dit waren de enige drama's (Al was de degradatie in Waalwijk ook erg) , het sentiment werd ook gevoed omdat ik met mijn bier-oom Herman ging. Hij is Excelsior aanhanger. Die man kan drinken, niet normaal. Ik dronk in zijn tempo mee, het verschil is dat hij gewoon naar de tram liep aan het einde van de wedstrijd, en ik naar mijn vriendin een bericht stuurde dat ik geen idee meer had hoe ik thuis moest komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha wat zijn dit toch voor verhalen. Ik vermaak me wel tijdens de downtime van de servers
Ga doorrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |