Ruitenbeek was ook een echte clubman. Met elke speler voelde je wel een band, dat is nu wel verdwenen met alle spelers uit alle windstreken. Peter Wijker en Buskermolenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtig om te zien; allemaal "echte" AZ-ers en NAC-ers:
Wijker, Buskermolen, Inia, Den Turk (voor zover ik weet dan).
Karelse, Lokhoff, Remie, Brusselers, Remie, van Hooijdonk, Sas...allemaal jongens uit de regio, of uit Breda zelf. Goeie ouwe tijd
Nee, dat was in zijn Utrecht-tijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Edwin Gorter![]()
Speelde die bij NAC toen die Bjorn van der Doelen in zijn ogen prikte ?
Wij hebben alleen Barry van Galen gehad als echte "klootzak". Wat een man was datquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, dat was in zijn Utrecht-tijd.
Oke vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens, ik was toen jonger dan jullie nu zijn. Leeftijd GJE. Dan weet je het wel
Wij hadden Gerard den Haan (aka Samson)...wat een kerel was datquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben alleen Barry van Galen gehad als echte "klootzak". Wat een man was dat
Die laatste kwam bij AZ vandaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef GuRBuH het volgende:
RBC![]()
Tyrone Loran, en die gast die toen de tegenstanders ofzo uitschold voor josti's. Fortez Rodriguez oid. Wat een pauperclub was dat zeg.
Haha, dan hebben we waarschijnlijk veel wedstrijden met elkaar op de tribune gestaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:51 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
9 jaar lang een seizoenskaart gehad
Ik stond de eerste twee jaar op MO6 en daarna verhuisd naar MO10.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan hebben we waarschijnlijk veel wedstrijden met elkaar op de tribune gestaan
Wat koop je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:04 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Stelletje klootzakken daar
[..]
Ik stond de eerste twee jaar op MO6 en daarna verhuisd naar MO10.
Maar dat is al 10 jaar geleden hahaha
Ja, ik ben na het vertrek uit de Hout ook min of meer vertrokken. Ging op mezelf wonen, en moest financiële keuzes maken. Ik ben ook een slechte tijden supporterquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:04 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Stelletje klootzakken daar
[..]
Ik stond de eerste twee jaar op MO6 en daarna verhuisd naar MO10.
Maar dat is al 10 jaar geleden hahaha
Ja daar was ik bij!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben na het vertrek uit de Hout ook min of meer vertrokken. Ging op mezelf wonen, en moest financiële keuzes maken. Ik ben ook een slechte tijden supporter![]()
Op het moment dat iedereen AZ tof en cool begon te vinden was de grootste lol er voor mij af. Het was namelijk iets wat ik al jaren riep, en waar ik om uitgelachen werd. Bijvoorbeeld mijn voorspelling dat Barry Opdam in het Nederlands elftal zou komen hebben veel mensen lol om gehad, maar het gebeurde toch maar mooi
Was jij ook bij die legendarische 4-1 tegen PSV, dat Dries Boussatta iedereen van PSV duizelig dribbelde?
Haha, in de rust ging het fout geloof ik inderdaad die wedstrijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ja daar was ik bij!
Was volgens mij voor het eerst dat ik de hekken van de Hout zag vliegen bij het uitvak. Rel psv-ers
Barry Opdam maakte in 2007 de goal vlak voor tijd tegen Fenerbahce. Het werd toen 2-2 en de wedstrijd in Istanbul eindigde toen in 3-3. Twee geweldige wedstrijden, maar heel dom dat we het hebben weg gegeven toen. Konden voor rust al op 5-0 staan ipv 2-0.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben na het vertrek uit de Hout ook min of meer vertrokken. Ging op mezelf wonen, en moest financiële keuzes maken. Ik ben ook een slechte tijden supporter![]()
Op het moment dat iedereen AZ tof en cool begon te vinden was de grootste lol er voor mij af. Het was namelijk iets wat ik al jaren riep, en waar ik om uitgelachen werd. Bijvoorbeeld mijn voorspelling dat Barry Opdam in het Nederlands elftal zou komen hebben veel mensen lol om gehad, maar het gebeurde toch maar mooi
Was jij ook bij die legendarische 4-1 tegen PSV, dat Dries Boussatta iedereen van PSV duizelig dribbelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |