Duurt nu al 3 dagenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:13 schreef Cubewood. het volgende:
Ook al een paar keer gehad, maar meestal krijg je hem na een paar uur toch nog, meestal
Is Puyol niet zonde? Kan je beter Ramos nemen (de coins heb je denk ik toch welquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
Team een beetje aangepast
[ afbeelding ]
Nani en Evra. Nog even denken of ik de IF ga halen
waarom geen Ramos ipv Puyol dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou Ramos ipv Puyol doen, man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou met Qunicy doenquote:
Ben geen fan van Ramos. Wel van Puyol en hij speelt goed hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom geen Ramos ipv Puyol dan?
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Zou IF Reus op de LW een goede oplossing zijn ipv Ronaldo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?Ik heb MW3 ingeleverd en nog 2 spellen om BO2 te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja dat ga ik dus echt niet doen, ga hem voor 30 euro van de hand doen, net al bod van 25 via marktplaats. Bij gamemania word je zo hard genaaid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb MW3 ingeleverd en nog 2 spellen om BO2 te halen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?De IF Reus kan LM LW LFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Als je zoveel voor dat spel krijgt op marktplaats dan ben je een koning want in juni/juli stonden er al heel erg veel voor 20 a 25 euro op marktplaats omdat het een kutspel isquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus echt niet doen, ga hem voor 30 euro van de hand doen, net al bod van 25 via marktplaats. Bij gamemania word je zo hard genaaid.
Bij de slager zekerquote:
Tweedehands inruilen bij gamemanie is hij ook nog 40 waard hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je zoveel voor dat spel krijgt op marktplaats dan ben je een koning want in juni/juli stonden er al heel erg veel voor 20 a 25 euro op marktplaats omdat het een kutspel isik heb bij die actie gedaan dat als je 3 spellen inleverd je BO2 voor 20 euro krijgt. Fifa 09 en BFBC 2 erbij gedaan.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tweedehands inruilen bij gamemanie is hij ook nog 40 waard hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |