Ja, dat zijn de variabelen. Het staat ook gewoon in de opdracht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
N en V zijn toch gewoon de variabelen die je moet meegeven bij het aanroepen van de functie..? Vraag anders DutchSL, die is ICTer.
Logisch..quote:De chi-kwadraatverdeling of χ2-verdeling is afgeleid van de normale verdeling en verbonden met de verdeling van de steekproefvariantie van een aselecte steekproef uit een normale verdeling.
Ja tot zover kwam ik idd ook. Ik neem aan dat Danny weet wat die chi meuk is want het is zijn opleiding denk ik..quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de variabelen. Het staat ook gewoon in de opdracht.
n = sample size
v = degrees of freedom
De bedoeling is dus dat je een functie maakt die je kunt aanroepen, bijvoorbeeld zo
f(20,50)
Verder zegt het wiskundige me ook niks, chisquared whattes?
edit.
[..]
Logisch..
Bij mij staat er die maximum aantal bereikt shitquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef zerokil het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)NA_PLATFORM_TEMPLATE
-----Muriel-----Di Natalequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bij mij staat er die maximum aantal bereikt shit
Goejen keeperquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
-----Muriel-----Di Natale
------------Reus----------
Bastos-----------------Pepe
---Gustavo---Gundogan---
--Dede--Santana--Chielini
Hele tijd het pakjes scherm herladen tot je de combinatie krijgt dat Ox op het pakje links en Messi op het pakje rechts staat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand de Ox-Messi methode eens uitleggen? Dan ga ik hem zo eens proberen
Je moet net zo lang refreshen tot je op het linker pack Ox ziet en op het rechter pack Messi en dan moet je die van Messi openen. Maar hij werkt niet tenzij je geluk hebtquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand de Ox-Messi methode eens uitleggen? Dan ga ik hem zo eens proberen
die zie je nooit meer terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef Janeiros het volgende:
Goeiemorgen. Na 3 dagen is mijn gekochte speler nog niet verschenen in mijn watch list
EA is er helemaal niet mee bezig, dat zeggen ze alleen maar om je gerust te stellenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Heb EA al ingelicht en ze zijn er mee bezig. Snuggere zooi
Dat hopen we maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EA is er helemaal niet mee bezig, dat zeggen ze alleen maar om je gerust te stellen
Dat had ik ook toen de webapp net online was. Ik kocht sturridge voor 7 k ofzo. Die was toen ruim 10 K waard. Hij was opeens verdwenen en is niet meer teruggekomen sindsquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef Janeiros het volgende:
Goeiemorgen. Na 3 dagen is mijn gekochte speler nog niet verschenen in mijn watch list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |