quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?Ik heb MW3 ingeleverd en nog 2 spellen om BO2 te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja dat ga ik dus echt niet doen, ga hem voor 30 euro van de hand doen, net al bod van 25 via marktplaats. Bij gamemania word je zo hard genaaid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb MW3 ingeleverd en nog 2 spellen om BO2 te halen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Reus is wel een baas! Maar kan een CF naar LW toe? Nee toch?De IF Reus kan LM LW LFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Als je zoveel voor dat spel krijgt op marktplaats dan ben je een koning want in juni/juli stonden er al heel erg veel voor 20 a 25 euro op marktplaats omdat het een kutspel isquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus echt niet doen, ga hem voor 30 euro van de hand doen, net al bod van 25 via marktplaats. Bij gamemania word je zo hard genaaid.
Bij de slager zekerquote:
Tweedehands inruilen bij gamemanie is hij ook nog 40 waard hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je zoveel voor dat spel krijgt op marktplaats dan ben je een koning want in juni/juli stonden er al heel erg veel voor 20 a 25 euro op marktplaats omdat het een kutspel isik heb bij die actie gedaan dat als je 3 spellen inleverd je BO2 voor 20 euro krijgt. Fifa 09 en BFBC 2 erbij gedaan.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tweedehands inruilen bij gamemanie is hij ook nog 40 waard hoor
Mag ik dan weer eens met jullie een potje pief paffen?quote:
Tsja, dat houd je altijd. Winkels verkopen altijd duurder dan particulieren. Aan particulieren zit een risico, daarom is dat altijd stukken goedkoper.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gamemaniaZo'n pauper winkel.
Maar ik ga niet en COD:modern warfare 3 en gta 4 en nog een flutspel die ik heb inleveren omdat zij dan winst maken en niet ik
Natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag ik dan weer eens met jullie een potje pief paffen?
Ziggo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
Internet is traag als stront door een trechter, al de hele dag en ik kan maar niet vinden waar het aan ligt
quote:
Daar moet ik ook nog voor rennen. Ga morgen terug naar Antwerpen, hoop trein van 2 te pakken dat ik 6 in antwerpen ben. Dan snel naar Saturn/MM/Bart Smit kijken waar je met nuketown er bij krijgt en direct pre orderen...quote:
quote:
Zag em z'n fiets neerzetten (wat er sowieso niet uitziet, zo'n lange gast op een fiets) toen ik AC3 ging halenquote:
Beetje wack dat die niet voor iedereen uitkomt maar alleen voor pre orders. Wanneer ze er 300 msp voor vragen aan de mensen die hem niet pre orderen krijgen ze extra doekoesquote:
BO2 zou zo door EA gemaakt kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje wack dat die niet voor iedereen uitkomt maar alleen voor pre orders. Wanneer ze er 300 msp voor vragen aan de mensen die hem niet pre orderen krijgen ze extra doekoes
ziggoquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZiggoNormaal 60 MB download..
Deze test is trouwens wel heeeeel belachelijk, ga hem is nog een keer doen..
Nog te weinig..
[ afbeelding ]
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO2 zou zo door EA gemaakt kunnen zijn
Dat zouuu ik dus moeten hebben, maar ik zit draadloos dus hij tikt bij mij de 40 aan. Bedraad ws wel 60.quote:
Ik bedoel het feit dat je moet betalen voor de map nuketown als je niet pre-orderdquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Spellen van Activion blijven meer waard second hand. Waarom? Hebben geen irritante kut online pass.
Alles voor de doekoes he. Season pass voor 50 euro krijg je wel alle DLC dus het spel kost eigenlijk 110 euroquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO2 zou zo door EA gemaakt kunnen zijn
Ga jij alle DLC's downloaden? Ik heb het bij BO gedaan maar ik vond de originele mappen veel leuker. Dit jaar houd ik het gewoon lekker bij de originele mappen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles voor de doekoes he. Season pass voor 50 euro krijg je wel alle DLC dus het spel kost eigenlijk 110 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |