abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:25:28 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118917002

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
Singlesplace
Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters

prding.jpg rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:29:24 #2
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118917222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van! :')
Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..
Er zitten ook wel leuke tussen hoor ;)
pi_118917395
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..
Er zitten ook wel leuke tussen hoor ;)
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet ;(
pi_118917401
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij! :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:41:53 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118917884
Oeh, toppertje inderdaad!
pi_118917896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij! :P
close chat and block.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet ;(
zal wel komen omdat de meeste mannen zelf aan dat nageslacht willen werken ipv dat ze de ellende van een andere vent mogen opruimen. Sorry
pi_118917980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van! :')
Wtf :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:53:05 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118918436
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wtf :')
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
pi_118918694
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:

Als je het niet kent, het is een soort van nerdy internethumor
pi_118918745
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Vinden ze leuk :')
  woensdag 7 november 2012 @ 00:00:41 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118918764
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:

[ afbeelding ]

Als je het niet kent, het is een soort van nerdy internethumor
Nou..er zijn toch echt wel dingen te verzinnen hoor.. ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 00:02:29 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118918819
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Vinden ze leuk :')
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.
Moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik met vriendinnen op Paiq zit. Anders is het ook "block"
pi_118919209
quote:
12s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.
Moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik met vriendinnen op Paiq zit. Anders is het ook "block"
Haha praat je dan gewoon mee???
_O-
  woensdag 7 november 2012 @ 00:25:12 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118919526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Haha praat je dan gewoon mee???
_O-
Ja ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 00:27:10 #15
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118919579
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)

Vind ik zelf dan... :@
  woensdag 7 november 2012 @ 00:30:10 #16
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118919668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben mijn promotieonderzoek al lang weer vergeten en dus kan ik je er ook niet mee lastig vallen. :s)
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:36:50 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118919844
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)

Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
  woensdag 7 november 2012 @ 00:38:39 #18
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118919895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:43:11 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118920022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?
pi_118920114
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:48:26 #21
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118920142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?
Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :S
pi_118920157
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
pi_118920237
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen.. :')
pi_118920396
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen.. :')
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort. ;)
pi_118920437
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef dijon het volgende:

[..]

Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort. ;)
_O- Dan ren ik juist heel hard weg!
pi_118925549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef peleetje het volgende:

[..]

Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :S
Die vrouwen zitten ook gewoon met een fles wijn en Boer Zoekt Vrouw op de achtergrond aan door de mannen heen te bladeren. Niets raars aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook onevenredig veel foto's van mannen met hun auto :')
pi_118926912
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
Sarcasme. Herken het.
pi_118927098
Hmm toch eens mijn profiel eens goed onder handen nemen. Met alleen een goede foto kom je niet weg.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:31:17 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118929156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
En de meeste mensen vinden het best leuk als je die moeite neemt. Ik heb daardoor juist de ervaring dat het fijn is om te horen of de ander wel of niet interesse heeft. Sindsdien stuur ik, mits het een gewoon berichtje is, ook zelf altijd even wat terug als ik een bericht krijg.
pi_118929282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Eén van de voornaamste redenen waarom ik het eraf gegooid heb na 3 dagen. Nu paiq aan het verkennen en het niveau ligt al wat meer bij wat ik zoek.
pi_118929690
Als je Badoo al erg vind, dan ben je nog niet op Tagged geweest _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 7 november 2012 @ 11:53:58 #32
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118929885
Van de 8 dates die ik sinds juni gehad heb, waren er drie aan de hand van berichten die ik zelf via Lexa gestuurd heb naar profielen die ik leuk vond, drie reacties van mij naar aanleiding van een flirt op Lexa en twee dates via Paiq. Van alles wat dus...
pi_118930316
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
pi_118930378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
Ligt eraan op welke site je zit.
pi_118930387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt :P
pi_118930480
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt :P
:{w :')

Diep triest, ik zou het zwaar creepy en een invasie op mijn privacy vinden als je vervolgens via FB contact gaat leggen. Maar goed, misschien een andere generatie ofzo. Er zijn er hier meerdere die het zo doen.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:09:07 #37
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118930492
quote:

[..]

Heet dat niet 'stalkermode'? ;)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118930501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Heet dat niet 'stalkermode'? ;)
:@
pi_118930502
t is via relatieplanet en dat is wel lastig om te vinden of niet? volgens mij komt de dame in kwestie uit Amsterdam, dus dat maakt t niet makkelijker :)
pi_118930547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef DenTijn het volgende:
t is via relatieplanet en dat is wel lastig om te vinden of niet? volgens mij komt de dame in kwestie uit Amsterdam, dus dat maakt t niet makkelijker :)
Stuur haar een interesse bericht (gratis). Als zij wel lid is en ziet dat jij niet lid bent...en ze is ook geïnteresseerd stuurt ze misschien haar mailadres wel mee. En anders toch gewoon lid worden als ze echt zo leuk is.
pi_118930668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:{w :')

Diep triest, ik zou het zwaar creepy en een invasie op mijn privacy vinden als je vervolgens via FB contact gaat leggen. Maar goed, misschien een andere generatie ofzo. Er zijn er hier meerdere die het zo doen.
Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doet :P
pi_118930878
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doet :P
Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.
Red flag, stalker...nee, niet aan mij besteedt. Als ik op FB gevonden wou worden door mannen van datingsites dan koppelde ik mijn FB account er wel aan of ik zette hem erin. Het idee dat iemand loopt te speuren vind ik gewoon creepy. Maar misschien is het idd een verschil in leeftijd (weet niet hoe oud jij bent), onder 'jongeren' is het volgens mij veel meer geaccepteerd dat je op FB berichten van wildvreemde mensen krijgt.
pi_118931321
Als iemand niet reageert dan is ze dus niet geïnteresseerd. Als je dan toch zo'n zielig figuur bent die het niet kan hebben dat iemand je geen aandacht schenkt, dan kan ik begrijpen dat je je laatste stukje waardigheid ook laat varen en gewoon even haar FB op gaat zoeken.

En voordat mensen beginnen te zeuren dat ze haar FB dan maar op verborgen had moeten zetten: dat is geen excuus. Hoe moeilijk is het om, als iemand niet reageert, gewoon iemand anders te zoeken die wél geïnteresseerd is in plaats van iemands privégegevens te gaan achterhalen om haar daar lastig te vallen.

En dat je alsnog een date weet te regelen via Facebook noem ik eerder geluk, en niet een goede aanpak. Het maakt je niet een minder triest mannetje in mijn ogen :r
pi_118931334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.
Red flag, stalker...nee, niet aan mij besteedt. Als ik op FB gevonden wou worden door mannen van datingsites dan koppelde ik mijn FB account er wel aan of ik zette hem erin. Het idee dat iemand loopt te speuren vind ik gewoon creepy. Maar misschien is het idd een verschil in leeftijd (weet niet hoe oud jij bent), onder 'jongeren' is het volgens mij veel meer geaccepteerd dat je op FB berichten van wildvreemde mensen krijgt.
Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vond :) Verder snap ik je punt, je moet er voorzichtig mee zijn :P
  woensdag 7 november 2012 @ 12:36:00 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118931380
quote:

[..]

Dit ga je niet menen toch? Ik zal bloed link worden als iemand dat bij mij zal doen!

Als ik gevonden wil worden zet ik m'n facebook er wel bij :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 7 november 2012 @ 12:42:24 #46
12621 tcr
*nix 4ever
pi_118931562
pi_118931879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vond :) Verder snap ik je punt, je moet er voorzichtig mee zijn :P
Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.
pi_118931970
Ach, soms is de nieuwsgierigheid moeilijk te bedwingen en zoek je wel eens wat rond. Maar contact zoeken via een andere manier dan de datingsite doe ik ook gewoon niet.

Het kan soms wel eens handig zijn om aanknopingspunten te vinden als gesprekken wat lastig op gang komen.

Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_118932428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, soms is de nieuwsgierigheid moeilijk te bedwingen en zoek je wel eens wat rond. Maar contact zoeken via een andere manier dan de datingsite doe ik ook gewoon niet.

Het kan soms wel eens handig zijn om aanknopingspunten te vinden als gesprekken wat lastig op gang komen.

Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet.
True.
Maar dat maakt iemand niet minder creepy als hij/zij alles gaat lopen doorspitten. Heeft in mijn ogen meer te maken met het hebben van respect voor iemand zijn/haar privacy. Dat het te vinden is betekend niet dat je er naar moet zoeken.

Als jij je op een datingsite inschrijft doe je dat vaak met een nickname (velen zelfs met valse foto's) reden daarvan lijkt mij toch dat je hoopt dat niet elke willekeurige idioot gelijk alles van je kan weten. Dat mensen er dan toch zoveel moeite in gaan steken om op onderzoek uit te gaan vind ik gewoon een beetje triest.
Als ik met iemand op een datingsite aan de praat zou raken en hij begint spontaan over olifanten dan is het voor mij waarschijnlijk al einde verhaal ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 07-11-2012 13:19:08 ]
pi_118932563
Echt, als ik soms dingen hier lees, dan ben ik blij dat ik geen vrouw ben.... :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118932570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:

Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet
Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.

Als ik ergens met mijn voornaam en foto sta dan moet iemand wel veel moeite doen om te achterhalen wie ik precies ben. Als je dat dan toch doet ben je gewoon een creep, en dan slaat het nergens op om je te verbergen achter 'ja maar het stond toch al op internet'.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:19:37 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118932704
Het is je eigen wangedrag recht praten :N
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118932927
Het is niet altijd chique om met die informatie aan de haal te gaan. Er zijn grenzen van fatsoen waar je snel tegenaan loopt als je rond gaat zoeken, het verbaast me echter niets dat er veel mensen zijn die het doen, al zullen een hoop mensen het ontkennen, daar moet men gewoon rekening mee houden. Dat je het niet tof vind als mensen het bij je doen kan ik me voorstellen. Mij maakt het niet zo uit, het is in zekere zin ook een vorm van interesse hebben in een persoon, dat is op zich niet slecht lijkt me. Je moet wel oppassen welke informatie je opduikt en wat je er vervolgens mee doet. Misbruik maken van die informatie is not done, maar wanneer gebruik je info en wanneer misbruik je info, dat is natuurlijk nogal vaag.

Los daarvan wordt er zoveel gefaked op datingsites dat het soms al handig is om snel te weten of iemand echt diegene is zoals diegene zich voordoet. Niets is zo jammer als veel tijd steken in een fake profiel, al is het maar een fake foto. Dat gedoe vind ik veel kwalijker.
pi_118932929
Ik maak tongen los hier! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.
En zonder premium kan je ook geen berichten lezen :P

----

Welk gedeelte is precies triest? Het googlen van iemand of het daadwerkelijk contact opnemen met diegene? Vind je het dan ook triest als je werkgever je googlet?
De mens is van nature nieuwsgierig. En ja, het is creepy als je inderdaad informatie van Facebook gebruikt voor als je haar in het echt ontmoet of anderzijds.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:26:47 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118932967
Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee als iemand mij Googled of whatever, ik heb mijn Facebook bv een hele tijd openbaar gehad dus zo gek is het niet als daar dan eens onkenden op terechtkomen.

Kan me voorstellen dat het ook uitmaakt of je man of vrouw bent, mannen zullen er misschien makkelijker over doen? Als vrouw zijnde lijkt het me niet echt prettig als allerlei onbekende kerels het hele internet over je gaan afstruinen.
pi_118933099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.

Als ik ergens met mijn voornaam en foto sta dan moet iemand wel veel moeite doen om te achterhalen wie ik precies ben. Als je dat dan toch doet ben je gewoon een creep, en dan slaat het nergens op om je te verbergen achter 'ja maar het stond toch al op internet'.
Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?
pi_118933204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef robuust89 het volgende:
Ik maak tongen los hier! :D

[..]

En zonder premium kan je ook geen berichten lezen :P

----

Welk gedeelte is precies triest? Het googlen van iemand of het daadwerkelijk contact opnemen met diegene? Vind je het dan ook triest als je werkgever je googlet?
De mens is van nature nieuwsgierig. En ja, het is creepy als je inderdaad informatie van Facebook gebruikt voor als je haar in het echt ontmoet of anderzijds.
Dan had ze een premium account moeten nemen als ze echt in je geïnteresseerd was.

Dat je het doet hoeft de ander nooit te weten natuurlijk (maar ook dat vind ik triest). Dat je contact opneemt met diegene op een manier waarop hij/zij misschien helemaal niet wenst dat je contact opneemt heeft gewoon iets stalkerigs.

En misschien ligt daar idd een verschil tussen mannen en vrouwen. Ik zou bv ook nooit zomaar een telefoonnr van iemand anders weggeven zonder zijn/haar toestemming. Maar sommigen denken daar ook anders over. En ik zou ook nooit op een datingsite mijn woonsituatie vermelden. Misschien idd omdat je als vrouw net iets kwetsbaarder bent. Als mensen vragen waar ik precies woon zou ik ook alleen de wijk benoemen etc. Er zijn nou eenmaal een boel wierdo's in de wereld...helaas.
pi_118933418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?
Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.

Oftewel ik zou nooit informatie geven waardoor je de ander in een benarde situatie kan brengen. Dus van mij krijg je niet te horen dat ze vrijdagavond alleen thuis zit en waar ze woont.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:40:01 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118933501
Als ik de naam weet van een date (waar ik al een tijdje contact mee heb) dan google ik hem wel. Is gewoon nieuwgierigheid en ook een check idd. Maar zou niet zo snel een date zonder overleg toevoegen op allerhande netwerken. Is idd beetje creepy/stalkerig en als de date niks was en de ander vond dat wel is het daarna zo ongemakkelijk.

Ben het wel eens dat mensen info die ze op internet zetten en die te vinden is/verankerd is (reken daar maar op bij Facebook) van te voren kunnen weten dat dat soort dingen zichtbaar zijn. Je kunt dan altijd de date afkappen als je vindt dat iemand stalkt maar feit is dat als je niet gevonden wilt worden je geen openbare profielen moet aanmaken.
pi_118933796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.

Oftewel ik zou nooit informatie geven waardoor je de ander in een benarde situatie kan brengen. Dus van mij krijg je niet te horen dat ze vrijdagavond alleen thuis zit en waar ze woont.
Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.

Waar de grens ligt is voor iedereen anders, wat de een onschuldig vind is voor de andere een groot probleem. Ik zie het probleem niet bij het googlen van een persoon om te kijken of diegene echt diegene is zoals die zich voordoet. Als je dan wat meer informatie vind over bijvoorbeeld interesses of wat foto's kan het je helpen om te bepalen of diegene interessant genoeg is om er meer tijd in te steken. Lijkt me vrij onschuldig, al kan je ook wel creepy dingen doen met die gegevens. Maar dat maakt het zoeken an sich nog niet per se creepy, het gaat er meer om wat je vervolgens met die info doet wat het creepy maakt.
pi_118933927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vind wel dat een kerel wel moeite mag doen :')
  woensdag 7 november 2012 @ 13:48:56 #62
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118933949
Die vrouwen zijn het ergst

En nog een reden om geen FB te hebben (FaceBook dus he)
pi_118934238
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:

:P
pi_118934346
Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
  woensdag 7 november 2012 @ 13:57:36 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118934354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:

Vrouwen kunnen gewoon goed zoeken.
pi_118934558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.

Waar de grens ligt is voor iedereen anders, wat de een onschuldig vind is voor de andere een groot probleem. Ik zie het probleem niet bij het googlen van een persoon om te kijken of diegene echt diegene is zoals die zich voordoet. Als je dan wat meer informatie vind over bijvoorbeeld interesses of wat foto's kan het je helpen om te bepalen of diegene interessant genoeg is om er meer tijd in te steken. Lijkt me vrij onschuldig, al kan je ook wel creepy dingen doen met die gegevens. Maar dat maakt het zoeken an sich nog niet per se creepy, het gaat er meer om wat je vervolgens met die info doet wat het creepy maakt.
Klopt idd.
Laat ik het dan zo zeggen, prima als je mij googled, maar ik hoef het niet te weten. En ook als uit de dingen die je doet/zegt blijkt dat je mij gegoogled hebt vind ik dat dus wel een beetje creepy. Sommige dingen moeten meer spontaan komen en daar mag je best wat moeite voor doen om daar achter te komen (en dan bedoel ik dus niet moeite doen als in internet erbij pakken).
En je moet toch gewoon eerst een keer afspreken voordat je kan zeggen of het leuk is, internet informatie zegt dan ook weer erg weinig. Ik heb dan gelukkig ook niet veel info op internet staan en mijn FB is afgeschermd. Wat er op internet over mij te vinden is vind ik ip ook allemaal geen probleem...maar toch, het is het idee.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:07:19 #67
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118934759
M'n vorige date had ik ook op Facebook gevonden, maar dat was niet echt zoeken. We hadden een aantal gemeenschappelijke vrienden, dus het werd me wel heel makkelijk gemaakt... Ook had ik haar telefoonnummer al.
Ik had het uiteraard wel meteen gemeld dat ik haar gevonden had.
pi_118934825
Ik heb via Pepper een dame die mij leuk vindt en in haar profiel is haar website te vinden waar haar telefoonnummer op staat.
Tja, dan lijkt het mij een ander iets toch? Heb overigens nog niks gedaan met dat telefoonnummer :P
  woensdag 7 november 2012 @ 14:11:17 #69
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118934940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Idioteque het volgende:
M'n vorige date had ik ook op Facebook gevonden, maar dat was niet echt zoeken. We hadden een aantal gemeenschappelijke vrienden, dus het werd me wel heel makkelijk gemaakt... Ook had ik haar telefoonnummer al.
Ik had het uiteraard wel meteen gemeld dat ik haar gevonden had.
Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118934969
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.

Nogmaals, het gaat om het idee. Wat ik op FB zet is voor vrienden bedoeld (daarom ook afgeschermd) niet voor elke willekeurig persoon om te lezen.

En hier in dit topic word er juist heel vaak gesproken over dat velen het zo vervelend zouden vinden als collega's kunnen achterhalen dat je op een datingsite zit. Dat zijn dan weer dingen waar ik geen moeite mee heb. Net als dat mijn omgeving weet dat ik op FOK! zit. Alleen mijn nick zou ik ze niet zo snel vertellen. En als ze erachter komen, soit. Ik heb niks te verbergen. Alleen adresgegevens, telnr etc zijn dingen die ik niet openbaar wil hebben voor iedereen.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:16:08 #71
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118935165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.
Ja en nee... Ik had haar nog nooit gezien o.i.d. alleen via de datingsite en daarna via Whatsapp gesproken. Maar we kwamen er snel achter dat we een aantal dezelfde 'kennissen' hadden waardoor het heel makkelijk zoeken was d.m.v. naar zo'n kennis zijn/haar Facebook gaan en dan op voornaam zoeken in zijn/haar vriendenlijst.
pi_118936567
quote:
Het gaat niet om het Googlen. Ik Google een date ook, maar alleen als ik haar volledige naam heb. Ik wil inderdaad even weten wat voor een vlees ik in de kuip heb. Maar dat is dus heel wat anders dan wanneer je alleen een voornaam en woonplaats hebt, vervolgens alle social networks op zijn kop gaat zetten om de privégegevens te achterhalen van iemand die niet of nauwelijks op je berichten antwoordt.

Dan ben je gewoon niet interessant genoeg en getuigt het van weinig karakter dat je dat niet gewoon accepteert en met iemand anders contact probeert te maken.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:33:02 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118938292
Maar mannen willen nog wel eens een plaat voor hun kop hebben in dat opzicht. ;) Ik bedoel dat ze de hint niet begrijpen en maar blijven proberen tot de dame in kwestie ze letterlijk een ' nee' verkoopt.

Maar misschien kunnen de dames in dit topic dat beter verduidelijken dan ik.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:55:56 #74
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_118939258
Och, mijn date van afgelopen maandag kwam vandaag ook ineens naar boven in mailtje van Linked-in. Was zo'n spammail waarbij ze de voordelen willen laten zien dat je met een premium account kunt zien wie je Linked-in profiel bekeken hebben. Hadden ze net haar als voorbeeld van bezoek van de afgelopen week als voorbeeld gestuurd _O-

Date was wel erg geslaagd verder :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 7 november 2012 @ 15:56:41 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118939282
He Myst.. wanneer heb jij eig weer een date?
pi_118939411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.

Nogmaals, het gaat om het idee. Wat ik op FB zet is voor vrienden bedoeld (daarom ook afgeschermd) niet voor elke willekeurig persoon om te lezen.

En hier in dit topic word er juist heel vaak gesproken over dat velen het zo vervelend zouden vinden als collega's kunnen achterhalen dat je op een datingsite zit. Dat zijn dan weer dingen waar ik geen moeite mee heb. Net als dat mijn omgeving weet dat ik op FOK! zit. Alleen mijn nick zou ik ze niet zo snel vertellen. En als ze erachter komen, soit. Ik heb niks te verbergen. Alleen adresgegevens, telnr etc zijn dingen die ik niet openbaar wil hebben voor iedereen.
wat als iemand niet googlebaar is?
pi_118939485

Facebook en Google heeft ons leven veranderd.
pi_118941155
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar mannen willen nog wel eens een plaat voor hun kop hebben in dat opzicht. ;) Ik bedoel dat ze de hint niet begrijpen en maar blijven proberen tot de dame in kwestie ze letterlijk een ' nee' verkoopt.

Maar misschien kunnen de dames in dit topic dat beter verduidelijken dan ik.
Ook als je ze letterlijk een 'nee' verkoopt kunnen ze nog een plaat voor hun kop houden en blijven proberen :')
pi_118941178
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Prima toch!
pi_118941596
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Prima toch!
idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.
pi_118941640
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
pi_118941897
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef dawg het volgende:

[..]

idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.
Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.

Oh, en bekende mensen, maar weet niet of dat telt.
pi_118942087
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.

Oh, en bekende mensen, maar weet niet of dat telt.
was er veel spannends over jezelf te vinden? ;)

bij vrouwen kan ik me er ergens nog wel iets bij voorstellen maar mij lijkt dat je dan een hoop spanning weg haalt, aangezien je van velen best wel wat te weten kan komen. dat neemt toch het leuke van een date weg, of mis ik dan iets? heb zelf geen profiel, op geen enkel social media platform anders dan fok! namelijk.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:58:23 #84
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118942088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?
pi_118942179
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan bestaat die persoon pertinent niet, en is hij/zij fake!
pi_118942308
Ik ben ook niet zo heel makkelijk te googlen... omdat een voetballer de zelfde voor+achternaam als mij heeft :P

Maarja, google me beroep en dan plaats etc en dan vind je me wel weer ;)!
pi_118942712
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom vraag je het nummer dan?
Wat bij mij tot nu toe telkens werkt is haar jouw nummer geven. En dan niet meer om haar nummer vragen. Ligt het initiatief bij haar. Ben nog nooit niet gesmst daarna.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 17:18:50 ]
  woensdag 7 november 2012 @ 17:19:11 #88
242666 BeamofLight
pi_118942762
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

JAik snap hem ook niet. Volgens mij is dit juist als een voor-ontmaagding. Zij geeft het nummer heus niet zomaar hoor. Dus doe er iets fatsoenlijks mee.
pi_118942780
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef dawg het volgende:

[..]

was er veel spannends over jezelf te vinden? ;)

bij vrouwen kan ik me er ergens nog wel iets bij voorstellen maar mij lijkt dat je dan een hoop spanning weg haalt, aangezien je van velen best wel wat te weten kan komen. dat neemt toch het leuke van een date weg, of mis ik dan iets? heb zelf geen profiel, op geen enkel social media platform anders dan fok! namelijk.
Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.

Ik kan mij dus ook niks voorstellen bij al dat gegoogle. Veel leuker om zelf te ontdekken hoe iemand in elkaar zit.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:23:23 #90
242666 BeamofLight
pi_118942917
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.

Ik kan mij dus ook niks voorstellen bij al dat gegoogle. Veel leuker om zelf te ontdekken hoe iemand in elkaar zit

[ Bericht 18% gewijzigd door BeamofLight op 07-11-2012 17:25:19 (digibeet) ]
pi_118942954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?
Hoezo zijn mijn verwachtingen te hoog? Is toch niet te veel gevraagd als iemand uit zichzelf ook eens mij wat stuurt. En uhm eerst een date? Wordt lastig als dames eerst contact willen voordat ze een date willen.
pi_118942992
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat bij mij tot nu toe telkens werkt is haar jouw nummer geven. En dan niet meer om haar nummer vragen. Ligt het initiatief bij haar. Ben nog nooit niet gesmst daarna.
Ze geeft mij het nummer...
pi_118943062
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ze geeft mij het nummer...
En dan ligt het initiatief bij jou :D ?
Dude...
pi_118943100
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En dan ligt het initiatief bij jou :D ?
Dude...
Nee knuppel.... :')

Ik ben dus degene die continue als eerste wat moet zeggen enzo...
pi_118943128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee knuppel.... :')

Ik ben dus degene die continue als eerste wat moet zeggen enzo...
Knuppel?
Gast hou je even in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 17:30:41 ]
pi_118943565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:

Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..
Terwijl ik echt niet heel onaantrekkelijk ben ofzo? Misschien moeten we zelf maar berichtjes gaan sturen ofzo.. Als ik dat durf
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
  woensdag 7 november 2012 @ 18:08:56 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118944388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:42 schreef xApples het volgende:

[..]

Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..
Terwijl ik echt niet heel onaantrekkelijk ben ofzo? Misschien moeten we zelf maar berichtjes gaan sturen ofzo.. Als ik dat durf
Ergste wat je kan gebeuren is dat iemand niks terugstuurt of 'geen interesse'. En dan: on to the next! :)
pi_118945731
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan? :D
pi_118946523
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij. ;)
pi_118946617
Ik ga idd wel mannen berichtjes sturen, eerst maar eens een 'like' denk ik ;)
Om mee te beginnen.

Enne mannen met kinderen zijn voor mij ook een no-go..
pi_118947098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef dijon het volgende:

[..]

Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij. ;)
Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagage
pi_118947172
Kinderen, mja, liever niet.... hangt ook van de situatie af.... want eerlijk is eerlijk... een aanhangsel van een vervelende ex, die heb ik liever niet....

En zoals Pvoesss zegt, op Paiq merk ik ook dat dat anders gaat dan op RP....
pi_118947369
quote:
5s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
He Myst.. wanneer heb jij eig weer een date?
Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin in :@ Kijken of ze nog net zo tof is als afgelopen weekend :)
pi_118947373
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagage
Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij. :P
  woensdag 7 november 2012 @ 19:26:20 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118947487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin in :@ Kijken of ze nog net zo tof is als afgelopen weekend :)
Dat is geen :@ das toch juist leuk :)
pi_118947702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is geen :@ das toch juist leuk :)
Ja, is het ook :Y Maar je kent mij wel een beetje, altijd een slag om de arm houden ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 19:31:53 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118947802
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, is het ook :Y Maar je kent mij wel een beetje, altijd een slag om de arm houden ;)
Gewoon er vol voor gaan ;)
pi_118948451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef dijon het volgende:

[..]

Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij. :P
Hoeft ook niet de leeftijd/levensfase soms overvalt het je gewoon , en dan zijn er gelukkig ook genoeg vrienden die wel prima reageren op een vriendin met kinderen. Of iemand die het uitgaansleven eigenlijk toch al zat is. Of net zo lief zonder vriendin uit gaat.
pi_118948673
ik heb er altijd last van als ik via andere datings site's echt berichten over en weer stuur dat ik al snel niet weet wat ik terug moet sturen... vaak na 1-2 berichtjes weten we denk beiden wel wat we willen weten van elkaar...
(Heb nu voor het eerst in 3 maanden weer contact met iemand via een andere site dan Paiq, dit maal een meid die 2 jaar ouder is... alleen maar mooi want is vaak even wat serieuzer enzovoort)

is het raar als je na zo weinig berichten al op een date aanstuurt? :X
pi_118948859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
ik heb er altijd last van als ik via andere datings site's echt berichten over en weer stuur dat ik al snel niet weet wat ik terug moet sturen... vaak na 1-2 berichtjes weten we denk beiden wel wat we willen weten van elkaar...
(Heb nu voor het eerst in 3 maanden weer contact met iemand via een andere site dan Paiq, dit maal een meid die 2 jaar ouder is... alleen maar mooi want is vaak even wat serieuzer enzovoort)

is het raar als je na zo weinig berichten al op een date aanstuurt? :X
Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....
Helaas tref ik dat soort dames niet :N
pi_118948954
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
Maar ik vind het een beetje eng omdat ik dan bang ben dat er een totaal
ander persoon zit oid.
pi_118948988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....
Helaas tref ik dat soort dames niet :N
ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.

Even goed denken wat ik zo ga sturen.. :{
pi_118949291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
ander persoon zit oid.
Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Taexon het volgende:

[..]

ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.

Even goed denken wat ik zo ga sturen.. :{
Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zo :P
pi_118949472
Heb misschien een extra bijbaantje trouwens via iemand die ik via Paiq/whatsapp ken :')
Is weer eens wat anders dan een standaard date he? :P

- ja heb meer werk nodig :') -
pi_118949667
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
pi_118949860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
Zin om een keer wat af te spreken?
pi_118949886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
heb er altijd problemen mee maar via whatsapp enzo gaat dat vaak vanzelf...

Vraag gewoon hoe de ander zijn/haar dag was enzovoort :) merk je vanzelf wat ze leuk vinden.
pi_118949967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
ander persoon zit oid.
Ik wil juist zo min mogelijk beeld hebben buiten 'deze lijkt me leuk om mee af te spreken'. Hoe meer berichten je heen en weer stuurt, hoe meer je aan een beeld gaat bouwen dat in werkelijkheid toch nooit klopt. In mijn ervaringen waren de grootste dateteleurstellingen altijd na te lang heen en weer praten zonder afspraak.
pi_118950046
Hmm.. Jaa ik ben wel 1x zo stoer geweest om af te spreken na heel kort mail contact (3 mailtjes ofzo..) en 4 telefoon gesprekken.

En dat was echt een leuke jongen/leuke date..
pi_118950149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef xApples het volgende:
Hmm.. Jaa ik ben wel 1x zo stoer geweest om af te spreken na heel kort mail contact (3 mailtjes ofzo..) en 4 telefoon gesprekken.

En dat was echt een leuke jongen/leuke date..
Jammer dat ie helemaal in Utrecht woonde :P
pi_118950203
Hahah ja !! :'(

Eigk best spijt van.. Mja weinig zin om elke keer zon end te rijden...
pi_118950246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef xApples het volgende:
Hahah ja !! :'(

Eigk best spijt van.. Mja weinig zin om elke keer zon end te rijden...
LOL, hij had het niet voor je over? :P
pi_118950273
Euhm..

Jawel. Maar ik vond het te ver rijden.
Hij wilde nog wel romantisch voor me koken :(
pi_118950333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef xApples het volgende:
Euhm..

Jawel. Maar ik vond het te ver rijden.
Hij wilde nog wel romantisch voor me koken :(
Voor romantiek moet je wat over hebben he?

;)
pi_118950355
Jaja wrijf het er maar in ;(
pi_118950791
Oke morgen dus misschien een gesprek bij een werkplek waar iemand werkt die ik via paiq/whatsapp kan :') nog niet gedate maar dus wel misschien morgen bij haar werkplek langs haha!...

Zou jullie morgen wel even updated houden :P

Btw primeur? - werk vinden via paiq!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 20:27:24 ]
pi_118951138
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
Oke morgen dus misschien een gesprek bij een werkplek waar iemand werkt die ik via paiq/whatsapp kan :') nog niet gedate maar dus wel misschien morgen bij haar werkplek langs haha!...

Zou jullie morgen wel even updated houden :P

Btw primeur? - werk vinden via paiq!
Die je via paiq/whatsapp kan wat? :o
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118952001
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die je via paiq/whatsapp kan wat? :o
uhhh iemand die ik via Paiq ken en heb haar nu ook op whatsapp... ging op een gegeven moment over werk en al die bende dus vandaar :P
pi_118952064
....
  woensdag 7 november 2012 @ 21:02:39 #130
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118953170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)

[..]

Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zo :P
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.
pi_118956716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat storten :') Zo wordt het natuurlijk nooit iets.
  woensdag 7 november 2012 @ 21:58:29 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118957121
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat storten :') Zo wordt het natuurlijk nooit iets.
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.
pi_118957554
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:08:01 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118957860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:22:46 #135
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118958918
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.

Heb weleens mn nummer gegeven aan vrouwen van dating sites en werd gelijk overspoeld met smssjes in de trend van 'hoe gaat het?, wat heb je vandaag gedaan?' Als ik iemand niet ken vind ik dat gewoon gek.

Maar goed.. misschien ben ik wat ouderwets.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:26:09 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118959204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.

Heb weleens mn nummer gegeven aan vrouwen van dating sites en werd gelijk overspoeld met smssjes in de trend van 'hoe gaat het?, wat heb je vandaag gedaan?' Als ik iemand niet ken vind ik dat gewoon gek.

Maar goed.. misschien ben ik wat ouderwets.
Mwah voor mij hoeft dat ook niet de hele dag door hoor, zelfs niet als ik al een tijdje date zoals met mijn huidige date. Meestal sturen we 's avonds wat via facebook of één keer in de paar dagen Skypen en verder afspreken. Maar al die prietpraat ben ik persoonlijk ook niet van. Denk dat dat meer een voorkeur is die je hebt.
  woensdag 7 november 2012 @ 23:17:05 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118962273
Ik ben ook ouderwets denk ik, zou na een paar keer chatten/mailen ook niet meteen mijn telefoonnummer geven aan iemand. Wel als er daadwerkelijk een date gepland staat.
pi_118966025
Ik heb nu juist heel veel whatsapp contact met mijn date voor volgende week. Eerder ging niet vanwege drukke agenda's van beide. Ben benieuwd. Klikt zo erg goed. Toch alweer de 3e date in 2/3 weken (maar met haar de 1e). De eerste 2 waren het niet voor mijn kant. Met deze de meeste raakvlakken, en ze ziet er het leukste uit. Ben benieuwd. Volgende week vrijdag date.
pi_118966513
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Haha! Nee juist niet! Ik heb juist wonder kindjes, altijd lief, beleefd en grappig :) Ben dus ook een trotse mama :)
pi_118967647
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Vind wel dat een kerel wel moeite mag doen :')
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
Sarcasme. Herken het.
pi_118967918
Eens met Spirit, en ik vind het heel leuk dat je een trotse moeder bent hoor maar mannen willen een vrouw daten en niet een moeder :N Het kan best een vrouw zijn met kinderen maar ze willen niet alleen maar een moederkoek! :Y) Plus als het in je ogen wonderkindjes zijn dan zou ik ook wegrennen als je het zo zegt :D :+
pi_118967959
edit: volgens mij haal ik weer eens users door elkaar :')

nadeel van pepper: ook de ontvanger moet betalen om berichten te lezen. Na een aantal wederzijdse likes wat berichten gestuurd, maar krijg alsnog nergens een reactie op. ;(
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_118968472
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Pvoesss het volgende:
Eens met Spirit, en ik vind het heel leuk dat je een trotse moeder bent hoor maar mannen willen een vrouw daten en niet een moeder :N Het kan best een vrouw zijn met kinderen maar ze willen niet alleen maar een moederkoek! :Y) Plus als het in je ogen wonderkindjes zijn dan zou ik ook wegrennen als je het zo zegt :D :+
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
edit: volgens mij haal ik weer eens users door elkaar :')

nadeel van pepper: ook de ontvanger moet betalen om berichten te lezen. Na een aantal wederzijdse likes wat berichten gestuurd, maar krijg alsnog nergens een reactie op. ;(
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.
pi_118968652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.

[..]

Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.
Maar hoe je in het moederschap staat wel veel uit maakt.
Als ik ergens lees dat iemand wonder kindjes heeft dan denk ik mag ik even barfen :r
En ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op iemand die de kinderen zo omschrijft :+
Want dat geeft geen realistisch beeld van hoe het in elkaar zit. En staan die wonderkindjes dan altijd op 1 zo wonderlijk dat ze zijn :X Iig ik zou dan denken next, :@
pi_118969094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik :P
pi_118969187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:59:40 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118969244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat sowieso niet, als je iemand interessant vind kun je toch gewoon een berichtje sturen? Ook als vrouw zijnde. Het moet als je wil daten toch ook van twee kanten komen, waarom daar niet meteen mee beginnen bij het eerste berichtje?
pi_118969582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.
:@
pi_118969615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typen :')
pi_118969713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typen :')
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomst :)
  donderdag 8 november 2012 @ 10:17:49 #151
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118969764
Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik Paiq select moet blijven houden (kan nu nog met korting) en/of Pepper premium.
Ik had een aanbieding van Paiq ontvangen, twee maanden select voor weinig geld. Op zich is het niet verkeerd om elke dag een mogelijke nieuwe match te ontvangen.

Voor Pepper is het uiteraard wel handig omdat je anders alleen maar likes kunt sturen. Gister wilde ik met iemand chatten, maar dat kon dus ook niet...

Aan beide sites heb ik een date overgehouden.
Via Pepper door eerst een like te sturen en daarna een bericht van haar te ontvangen, en via Paiq begon zij een gesprek met mij (ik was toen zelfs niet online).
Zelfs stuur ik ook geregeld als eerste iets.
pi_118969962
Waarschijnlijk is dat als meisje heel anders, maar ik heb eigenlijk sowieso bijna elke dag wel een match? Of komt dat omdat ik er pas een paar weken op zit?
pi_118970168
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.
Maar hoe je in het moederschap staat wel veel uit maakt.
Als ik ergens lees dat iemand wonder kindjes heeft dan denk ik mag ik even barfen :r
En ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op iemand die de kinderen zo omschrijft :+
Want dat geeft geen realistisch beeld van hoe het in elkaar zit. En staan die wonderkindjes dan altijd op 1 zo wonderlijk dat ze zijn :X Iig ik zou dan denken next, :@
ik (en ik ben vader) deel je mening. Heb een schat van een zoon en als ik om me heen kijk mag ik echt niet klagen over z'n gedrag, maar hij mag toch echt regelmatig achter het behang.
de kleine, drammerige zeurpiet :( O+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 8 november 2012 @ 10:32:52 #154
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118970218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Amy1990 het volgende:
Waarschijnlijk is dat als meisje heel anders, maar ik heb eigenlijk sowieso bijna elke dag wel een match? Of komt dat omdat ik er pas een paar weken op zit?
Volgens mij was het voor mij maximaal eens in de twee of drie weken. Kon eventueel ook eerder, maar dat kwam zelden voor.
Het andere positieve aan Paiq select is dat je direct al de foto's kunt zien van je nieuwe match.
  donderdag 8 november 2012 @ 10:33:54 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118970246
Er zijn maar weinig ouders die zullen zeggen wat voor lelijk snotaap ze hebben opgevoed :')

Dus de meningen van de ouders vertrouw ik niet echt :)
pi_118970341
Je eigen kind een wondertje noemen vind ik echt om van te braken :Y
Dan heb je totaal geen realistisch beeld want geen enkel kind is een wondertje. :r
Net dat een meisje behandelen alsof het een klein prinsesje is gewoon absurd is.

Dat een moeder haar kinderen op 1 heeft snap ik prima. Daar ben ik helemaal voor.
Maar wonder kindjes really? Wat maakt ze zo wonderlijk vraag ik mij dan af.
En moet ik dan ook fluwelen handschoentjes aan doen zodat ik ze niet krenk?
  donderdag 8 november 2012 @ 11:12:06 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118971375
Heb voor 't eerst een date staan met een meid met een kindje (via Paiq).
Dat de date leuk gaat worden heb ik wel vertrouwen in, heb er alleen slecht over gedroomd wat er evt daarna allemaal kan gebeuren :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_118971438
Hoe oud is het kindje? :)
  donderdag 8 november 2012 @ 11:17:48 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118971596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomst :)
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?
pi_118971618
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?
Een kerel
  donderdag 8 november 2012 @ 11:25:26 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118971858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Een kerel
Ja zo ver was ik al :D

Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
  donderdag 8 november 2012 @ 11:28:03 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118971935
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe oud is het kindje? :)
Nog net geen jaar volgens mij.
pi_118972115
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja zo ver was ik al :D

Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig.. 8)7
pi_118972154
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nog net geen jaar volgens mij.
Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven :Y
  donderdag 8 november 2012 @ 11:34:51 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118972166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ik doe een gokje, maar ik verwacht dat hij wel verliefd moet worden ook al kunnen mannen dat niet volgens jou ;)
we dan
pi_118972273
En wat is je grote waslijst dan? :D
  donderdag 8 november 2012 @ 11:38:03 #167
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118972293
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven :Y
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
  donderdag 8 november 2012 @ 11:39:26 #168
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118972350
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Pvoesss het volgende:
En wat is je grote waslijst dan? :D
Voor de duidelijkheid;

Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118972386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid;

Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
Hij moet dan vast kinderloos zijn en niet erg lui aangelegd.
pi_118972395
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:45:55 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972623
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig :)
  donderdag 8 november 2012 @ 11:46:12 #172
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118972630
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.

In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.

Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.

Lastige dingen.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:58:54 #173
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118973157
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.

In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.

Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.

Lastige dingen.

Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118973374
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig :)
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
  donderdag 8 november 2012 @ 12:06:22 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118973431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen. ;)
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.
Maar dan nog komt het ouder/volwassen worden allemaal heel snel dichtbij ;)
  donderdag 8 november 2012 @ 12:06:51 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973446
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
  donderdag 8 november 2012 @ 12:24:56 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118973964
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:02 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118973997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
Nouja de lijst zijn gewoon wensen. En of je die nu opstelt of (on)bewust in je hoofd hebt zitten, dat maakt geen reet uit.
De één heeft alleen wensen die wat globaler zijn dan de ander :+
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:41 #179
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:27:51 #180
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974077
quote:
Ach, als je verliefd bent dan ben je je waslijst ook zo weer vergeten. (en tref je altijd iemand die nergens aan voldoet. En toch is diegene helemaal perfect)
pi_118974117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef peleetje het volgende:

[..]

Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
Iemand in huis halen is toch iets heel anders dan leren kennen en daten?
pi_118974311
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
pi_118974405
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
  donderdag 8 november 2012 @ 12:38:36 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118974464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
Nou vallen vind ik wat te ver gaan. Tegen je aan lopen tot daar aan toen :P
pi_118974467
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
Ik date bijna nooit ...
pi_118974818
Dat kan maar er gaat wel iets mis, en als jij zo duidelijk zegt dat jij het niet bent dan vind ik dat apart.
Weten we wel gelijk waar je kinderen dat wonderlijke van hebben *O*
pi_118975574
quote:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/

:* :* :* ;) :P

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
pi_118975703
Maar dat vind ik ook weer onzin want kinderen van een ander moeten maar net bij je passen.
En waarom zoekt een man iemand die kinderen heeft wat heeft dat voor meerwaarde om ze zo op te sporen, wat zit daar dan achter.
pi_118975785
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_118975790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Reacties van pedo's? Hoe moet ik mij zulke berichten voorstellen? :?
"Je ziet er leuk uit, ik ga er vanuit dat je dochter nog lekkerder is?" :X

:+
pi_118975877
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
pi_118975918
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
Mja, ik kan mij voorstellen dat alleenstaande moeders lastig een partner vinden die kinderen geen probleem vindt.
Een site als 2nd love, daar krijg ik eerder de kriebels van :X
pi_118975972
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
pi_118976009
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
  donderdag 8 november 2012 @ 13:22:37 #195
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118976025
Kan me ook niet voorstellen dat iemand doelbewust op zoek is naar alleenstaande moeders? :?

Las pas dat er ook een datingsite voor christenen is, daar kan ik me dan wel weer het nut bij voorstellen.
pi_118976037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
Er zitten volgens mij veel vaders en moeders. Er zullen dus vooral veel gemixte gezinnen uit ontstaan als de dates succesvol zijn.
En ik ga ervan uit dat zo een site toch wel iets extra's doet om pedo's te weren, anders zouden die sites snel ten onder gaan, maar ik heb er zelf nooit naar gekeken zou het niet weten eigenlijk.
Maar op vrijwel elke site moet/kan je invullen of je kinderen hebt, pedo's maken dus op elke site kansen om toe te slaan.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een man zonder kinderen, maar ik zou iemand er niet om afwijzen.
pi_118976125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
pi_118976202
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
pi_118976225
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
ik heb denk ik minder moeite met kinderen dan met huisdieren :+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 8 november 2012 @ 13:29:40 #200
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118976301
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
GRATIS kinderen man! Ben je nou Nederlander of niet?!
pi_118976311
Ik denk echt dat dit wel heel erg mee valt. Zeker op sites zonder echte profielen maar waar je het gesprek aan gaat zoals paiq. Dan kom je er achter dat het geweldige lekkere wijf met de enorme hoeveelheid humor een moeder is van een klein kindje en dan is het al een heel ander verhaal.
pi_118976379
Ik wens haar dan een prettige wedstrijd verder. Niet voor mij.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:35:26 #203
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118976493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/

:* :* :* ;) :P

Ontopic:
Thanks lekker ding :)

Ah, daar kun je dus ook mannen met kinderen tegen komen? Wel zo handig eigenlijk ;)
  donderdag 8 november 2012 @ 13:42:46 #204
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_118976789
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.

Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen ;) )
pi_118976953
Nou ze laat het toch nog op tijd weten? Wat is daar mis mee.
Ik vind je wel lekker achterdochtig zo :X
  donderdag 8 november 2012 @ 13:47:45 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118977005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.

Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen ;) )
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
pi_118977193
Lijkt mij wel lastiger voor mannen om een alleenstaande moeder te treffen. De meeste kinderen zitten toch grotendeels bij hun moeder. Tijdens het daten krijg je daar volgens mij al veel meer mee te maken dan wanneer je een alleenstaande vader date.
quote:

Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.
En natuurlijk even anoniem bellen, je hebt haar nummer tenslotte. Meestal hoor je aan de stem wel of iemand echt ziek is.

Tsss, ziek melden voor een date, hoe durft ze }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:53:14 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_118977253
Kinderen boeit mijzelf niet echt. Als ze dan maar wel tijd voor mij maakt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_118977265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt :7
  donderdag 8 november 2012 @ 14:04:00 #210
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_118977704
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh :+

op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p

en gefeliciteerd eefje! :*
WFPB!
  donderdag 8 november 2012 @ 14:06:10 #211
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_118977799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:

Ja dat zei ik ook, kan gebeuren... ik wantrouw niet, ik wacht op antwoord of het vrijdag of zondag alsnog door kan gaan. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.
En natuurlijk even anoniem bellen, je hebt haar nummer tenslotte. Meestal hoor je aan de stem wel of iemand echt ziek is.

Tsss, ziek melden voor een date, hoe durft ze }:|
Nee, dat zou stalken zijn (mag ik wel haar huisarts bellen?). Ik gooi gewoon een bommetje op, op het FOK! forum natuurlijk. :)
pi_118977840
quote:

Ik ben ook wel eens ziek geweest. Had het toen zo zwaar te pakken dat ik het twee keer uit moest stellen. Kan je soms niets aan doen.
pi_118977874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:

op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p

Daarom zeg ik het ook. Geen probleem met het daten van vaders (of er een relatie mee hebben, for that matter. Maar vond het wel altijd fijn dat er voldoende tijd was voor ons samen, vooral in het begin. Vooral als je blijft slapen. Betekent niet dat het met moeders niet kan, maar wordt volgens mij wel vaak lastiger.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:19:35 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118978380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt :7
:7 Ik date alleen mannen die kunnen delen

en ik heb toch geen whatsapp
  donderdag 8 november 2012 @ 14:21:12 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118978460
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:

:* jij ook nog gefeliciteerd dizorntje
pi_118978610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:* jij ook nog gefeliciteerd dizorntje
Oh, jij bent jarig! Gefeliciteerd!
pi_118978711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:7 Ik date alleen mannen die kunnen delen

en ik heb toch geen whatsapp
6:3= 2

:P
  donderdag 8 november 2012 @ 14:38:26 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118979100
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Altijd snel doen als je date naar de wc is. :+
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 8 november 2012 @ 14:45:32 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118979332
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Of snachts als je even naar de wc moet :+
  donderdag 8 november 2012 @ 15:01:52 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118979870
quote:

[..]

Ja hallo.... dan laat ik al de scheten. :{w
pi_118979967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja hallo.... dan laat ik al de scheten. :{w
Multitasken...dat moet toch te doen zijn lijkt mij.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:09:40 #222
242666 BeamofLight
pi_118980161
quote:

[..]

Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????
pi_118980191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????
_O- _O_

Gelukkig kan je die vraag dan ook aan haar stellen ;)

De echte hosselaar stuurt haar natuurlijk gewoon even een kusje.... hoef je ook niks uit te leggen
  donderdag 8 november 2012 @ 15:12:49 #224
242666 BeamofLight
pi_118980281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

_O- _O_

Gelukkig kan je die vraag dan ook aan haar stellen ;)

De echte hosselaar stuurt haar natuurlijk gewoon even een kusje.... hoef je ook niks uit te leggen
precies. 1 kruisje naar date 1 en een date-voorstel op hetzelfde moment naar date2
  donderdag 8 november 2012 @ 15:30:58 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118980983
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam ;)'. (Altijd het probleem weglachen. :'))

Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
pi_118981067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam ;)'. (Altijd het probleem weglachen. :'))

Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
"Haha, ja ik wilde even checken of jij een paranoïde kutwijf bent".

Jezus zeg, alsof je niet met andere mensen een bericht uit kunt wisselen :')
  donderdag 8 november 2012 @ 15:33:02 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981076
quote:

Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt ;)
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.

Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets :)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:39:46 #228
242666 BeamofLight
pi_118981336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.

jaja leer mij wat over whatsapp enzo
  donderdag 8 november 2012 @ 15:41:22 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.

jaja leer mij wat over whatsapp enzo
Altijd online is lekker makkelijk. Weten ze helemaal niets :)

Maar als mensen idd gaan denken dat als er twee vinkjes staan dat ze dan gelezen zijn, dan kan je gezeur krijgen :')
Sowieso zeuren omdat iemand online is / mogelijk iets gelezen zou kunnen hebben, maar niet geantwoord.
Dat mag enkel wanneer je wacht op antwoord ivm een afspraak ofzo.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:42:24 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118981424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezen :)

Bij iphone dan. Als ik online ben maar een berichtje niet lees blijft er bij de verzender 1 vinkje staan :)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:43:50 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981483
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezen :)

Bij iphone dan. Als ik online ben maar een berichtje niet lees blijft er bij de verzender 1 vinkje staan :)
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:44:38 #232
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118981515
Een HTC komt online bij elk ontvangen bericht (het is maar hoe je bericht wordt uitgelezen). Maar kom op.. als vrouwen écht zo reageren dan dump je haar toch gelijk? Ik zou er niet aan moeten denken een dergelijk mormel als vriendin te moeten hebben.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:31 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981537
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:33 #234
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118981539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.
Het klopt ook niet wat ook_gek zegt. 2 vinkjes is ontvangen op de telefoon van de ontvanger. 1 vinkje is queued for sending.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:34 #235
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118981540
1 vinkje - bericht succesvol afgeleverd bij de server.

2 vinkjes - bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat. Opmerking: dit geeft niet aan dat het bericht is gelezen, enkel dat het is afgeleverd.

Zie: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

edit: ik was al te laat...
  donderdag 8 november 2012 @ 15:46:42 #236
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118981575
Vorige week nog een potentiële date:

Je was gisteren om 01.00 uur nog on-line en vanmorgen ook de hele tijd maar je stuurt mij geen bericht...

- Klopt, was met ander meisje aan het appen en heb binnenkort een date.

Dan houdt het voor mij op...

Prima, tot ziens :W
  donderdag 8 november 2012 @ 15:46:50 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981579
Zo hebben we dat ook weer de wereld uit
  donderdag 8 november 2012 @ 15:49:50 #238
242666 BeamofLight
pi_118981707
laatste wat ik erover zeg:

bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.

geloof me
  donderdag 8 november 2012 @ 15:51:12 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:

geloof me
Laatste van mij
quote:
Hij/zij heeft mogelijk de melding op het scherm gezien maar heeft de app niet geopend om de ontvangst van het bericht te bevestigen (heel gebruikelijk bij gebruikers van een iPhone).
Dusja als je dan twee vinkjes hebt weet je zeker dat hij/zij in de app is geweest en dus je bericht heeft moeten kunnen lezen.
pi_118981777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:

geloof me
Doe ik nog een laatste duit in het zakje...

Heb een Iphone en een samsung...bij beide betekend twee vinkjes niet dat het gelezen is, alleen dat het bericht binnen is!
  donderdag 8 november 2012 @ 15:52:02 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118981799
Oke jongens, zo belangrijk is het nou ook weer niet allemaal.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:52:18 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981812
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Ik wil het gvd uit de wereld hebben :(

:+
pi_118981824
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Zaak van levensbelang in deze WA wereld! :Y
pi_118981839
Twee vinkjes is wel sluitend bewijs in de rechtbank:

http://www.nu.nl/internet(...)icht-als-bewijs.html
pi_118981924
Maar je kan toch ook gewoon je WA openen en het bericht van de betreffende persoon niet lezen. Ik heb meer dan 1 WA contact en soms krijg ik er twee binnen van 2 personen (ja, het gebeurd), maar lees ik de ene wel en de ander nog niet.
pi_118981932
Ik had 2 iPhones en als ik een foto bestandje onderling verstuurde, kwam bij mij pas het 2e vinkje er bij zodra het bericht gelezen was op het andere toestel.
Dus kan mij voorstellen wat BoL bedoeld.
pi_118982204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had 2 iPhones en als ik een foto bestandje onderling verstuurde, kwam bij mij pas het 2e vinkje er bij zodra het bericht gelezen was op het andere toestel.
Dus kan mij voorstellen wat BoL bedoeld.
Als ik een bericht van de ene naar de ander stuur (en andersom) krijg ik het tweede vinkje zodra ik op de andere telefoon een melding krijg dat ik een WA bericht heb ontvangen.

Strange stuff...

Maar goed, voor daten dus funest. Heb ook wel eens de vraag gekregen waarom ik om 3 uur nog online was. Het "waarom zit jij te checken wanneer ik online ben op WA zonder een bericht te sturen?" gevoel....
Net als dat hele FB verhaal vind ik het creepy (eerlijk toegegeven, ik heb het ook gedaan toen mijn relatie uitging :@ )
  donderdag 8 november 2012 @ 16:05:14 #248
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118982349
Dates die je stalken via whatsapp.... daar knap je toch op af... :')
  donderdag 8 november 2012 @ 16:13:21 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118982678
Ja mijn leven hangt af van whatsapp :o
pi_118983225
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als ik een bericht van de ene naar de ander stuur (en andersom) krijg ik het tweede vinkje zodra ik op de andere telefoon een melding krijg dat ik een WA bericht heb ontvangen.

Strange stuff...

Maar goed, voor daten dus funest. Heb ook wel eens de vraag gekregen waarom ik om 3 uur nog online was. Het "waarom zit jij te checken wanneer ik online ben op WA zonder een bericht te sturen?" gevoel....
Net als dat hele FB verhaal vind ik het creepy (eerlijk toegegeven, ik heb het ook gedaan toen mijn relatie uitging :@ )
inderdaad, mensen die dat soort dingen in de gaten houden zouden eens een leven moeten zoeken ipv om verantwoording vragen. voor wat dan eigenlijk, vraag je je dan af. :X

mij interesseert dat echt niet, of ik nu wel of niet online sta en of mensen dat zien of niet. als ik niks wil sturen op dit moment stuur ik niks. easy as cake. ~:)
  donderdag 8 november 2012 @ 16:37:44 #251
242666 BeamofLight
pi_118983602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
Ja mijn leven hangt af van whatsapp :o
Als ik geen whatsapp had gehad dan had ik de laatste 12 maanden zeker 50x minder geneukt. Voor mij dus ook.
  donderdag 8 november 2012 @ 16:45:10 #252
242666 BeamofLight
pi_118983862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Sekhmet het volgende:
Maar je kan toch ook gewoon je WA openen en het bericht van de betreffende persoon niet lezen. Ik heb meer dan 1 WA contact en soms krijg ik er twee binnen van 2 personen (ja, het gebeurd), maar lees ik de ene wel en de ander nog niet.
klopt. Als je je ogen niet opent dan heb je het onmogelijk kunnen lezen.
pi_118983961
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

klopt. Als je je ogen niet opent dan heb je het onmogelijk kunnen lezen.
My point exactly....en dan nog durven beweren dat ik het wel gelezen moet hebben, want twee vinkjes }:|
pi_118985961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

My point exactly....en dan nog durven beweren dat ik het wel gelezen moet hebben, want twee vinkjes }:|
Mensen die denken dat twee vinkjes betekent dat de ontvanger het gelezen heeft. :')
pi_118986043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mensen die denken dat twee vinkjes betekent dat de ontvanger het gelezen heeft. :')
Wij begrijpen elkaar ;)
Heb zo wat voor je, is nogal een lijst geworden :P
pi_118986059
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar ;)
Heb zo wat voor je, is nogal een lijst geworden :P
Yay. O+
  donderdag 8 november 2012 @ 18:22:54 #257
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118986859
quote:

Jezus wat triest... met zo'n iemand wil je toch niet eens meer daten!
pi_118987645
Ik heb gister ook een profiel aangemaakt op Paiq, best wel leuke site..
Eerst iemand beetje leren kennen voor je weet hoe ze eruit zien. Bevalt me wel
pi_118988020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef xApples het volgende:
Ik heb gister ook een profiel aangemaakt op Paiq, best wel leuke site..
Eerst iemand beetje leren kennen voor je weet hoe ze eruit zien. Bevalt me wel
En hoe zou dat dan voor je zijn als het gesprek heel leuk is en goed loopt, maar de foto tegenvalt. Of dat je achter dingen komt die normaal gesproken in een profiel zouden staan waar jij op af zou knappen?
pi_118988070
Grappig dat je dat zegt, want dat is toevallig net gebeurd..
Ik ga hem niet annuleren..

Heb al genoeg knappe klootzakken ge-date ;)
pi_118988120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En hoe zou dat dan voor je zijn als het gesprek heel leuk is en goed loopt, maar de foto tegenvalt. Of dat je achter dingen komt die normaal gesproken in een profiel zouden staan waar jij op af zou knappen?
Heb je een heel leuk gesprek met iemand, blijkt diegene hondslelijk. Ja, dan kun je niet meer afhaken, he, dat wordt een pityfuck. :)
pi_118988240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heb je een heel leuk gesprek met iemand, blijkt diegene hondslelijk. Ja, dan kun je niet meer afhaken, he, dat wordt een pityfuck. :)
Ik vond paiq om die reden dus helemaal niks, viel altijd tegen qua foto of het bleken mannen van 1.70 te zijn (ja, dat blijft voor mij een struikelpunt).
pi_118988282
Pity-fuck omg...

Nee, maar ik zou deze gast serieus wel een x daten , we hebben zoveel gemeen..
Hij is niet mega knap (oke ook niet een beetje) maar ik ga er echt omheen
kijken (in ieder geval mn best doen)
pi_118988489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef xApples het volgende:
Pity-fuck omg...

Eromheen kijken. :') Maar je kan 'm wel aantrekkelijk vinden denk je of wat?
  donderdag 8 november 2012 @ 19:05:52 #265
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118988496
Ik heb wel eens een goed gesprek gehad op Paiq maar was best geschrokken van de foto's dat ik haar direct had verwijderd (heel laf via de offline-cheat).
pi_118988510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef xApples het volgende:
Pity-fuck omg...

Hoop dat er toch iets van een fysieke aantrekkingskracht is. Daar hoeft hij idd niet knap voor te zijn, maar lijkt mij wel dat er iets moet zijn.
Succes iig!
pi_118988576
Oke dat eromheen kijken was niet echt een beste verwoording.. :+

Maar misschien wel ja.. Hij is niet afzichtelijk
  donderdag 8 november 2012 @ 19:09:08 #268
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118988651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef xApples het volgende:
Oke dat eromheen kijken was niet echt een beste verwoording.. :+

Maar misschien wel ja.. Hij is niet afzichtelijk
Je kan toch in ieder geval plezier met hem hebben. Wil jij ook denk ik. Een aardig persoon. Dat is al de eerste stap. Later kan je zien of het geschikt relatiemateriaal is (knap genoeg enzo). Maar zoals jij het stelt komt het op mij alleen maar goed over dat je hem date.. omdat je blijkbaar wel toe bent aan een persoon met een goed karakter en daarbij in ieder geval voor de eerste date minder waarde hecht aan uiterlijk... goed wat je doet
we dan
pi_118989016
Thanks , ik werk eraan O-)
  donderdag 8 november 2012 @ 20:29:08 #270
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118992794
Ik zit nu te mailen met een dame die ik via Paiq heb leren kennen. Qua uiterlijk is ze wel mijn type, we hebben de nodige gezamenlijke interesses en ze heeft er duidelijk tijd ingestoken om er in de mail(s) een lekker leesbaar verhaal van te maken. Werk, woonplaats, hobby's, interesses enzo zijn aan bod gekomen. Nu kom ik dus op het bekende punt dat ik wel kan blijven mailen maar meer info liever in een echt gesprek ga vragen/vertellen. Hoe pakt men het hier doorgaans aan om de wederzijdse interesse voor een date te peilen? Maar eens ergens een hint droppen? Of gewoon 'op de vrouw af' vragen ;) Ik kan dat punt dus echt zo moeilijk inschatten vanachter een beeldscherm en denk dan altijd dat ik veel te snel ga ofzo...
pi_118993278
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit nu te mailen met een dame die ik via Paiq heb leren kennen. Qua uiterlijk is ze wel mijn type, we hebben de nodige gezamenlijke interesses en ze heeft er duidelijk tijd ingestoken om er in de mail(s) een lekker leesbaar verhaal van te maken. Werk, woonplaats, hobby's, interesses enzo zijn aan bod gekomen. Nu kom ik dus op het bekende punt dat ik wel kan blijven mailen maar meer info liever in een echt gesprek ga vragen/vertellen. Hoe pakt men het hier doorgaans aan om de wederzijdse interesse voor een date te peilen? Maar eens ergens een hint droppen? Of gewoon 'op de vrouw af' vragen ;) Ik kan dat punt dus echt zo moeilijk inschatten vanachter een beeldscherm en denk dan altijd dat ik veel te snel ga ofzo...
Gewoon vragen. "Lijkt mij nog veel leuker om in het echt met je af te spreken en je zo beter te leren kennen, heb je zin om een keer wat te gaan drinken?" oid. En ook niet te moeilijk doen als ze dat nog niet wilt.

3 opties:
1. Ja, dat lijkt haar leuk en je hebt een date.
2. Ze wil toch nog wat langer blijven mailen (want die schijnen er tussen te zitten). Aan jou dan de keus of jij dat ook nog ziet zitten.
3. Nee, maar dan vindt ze jou ws toch al niet zo leuk.

Het verschilt per persoon/vrouw wat zij het meest prettig vindt en wat zij als 'te snel' gaan ervaart. Hopelijk kan ze dat zelf ook gewoon aangeven zonder dat ze je gelijk blokkeerd of jou afschrijft op het moment dat je het vraagt.
  donderdag 8 november 2012 @ 20:46:29 #272
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118993840
Toch maar weer Paiq select verlengd. Zo duur is het nou ook weer niet ;)
pi_118994063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef Idioteque het volgende:
Paiq is inderdaad niet duur... Ooit een zooi credits gekocht voor 9 euro... daar heb ik er nu nog steeds erg veel van over haha.... Wel handig voor foto cheats :P
  donderdag 8 november 2012 @ 22:13:44 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118998517
Krijg ik voor het eerst sinds de Napoleontische tijd weer eens een berichtje op RP, ga ik snel het bericht checken... is het een interesseberichtje. :(

Van dit:
quote:
Ik heb niet een heel waslijstje van wensen, wat voor mij belangrijk is:
-heb een hekel aan al te knus gedoe, vind het wel gezellig om samen een film etc te kijken. Maar het moet niet te "plukkerig"worden.
-ik vind het wel gezellig om samen dingen te ondernemen, wandelen, fietsen, film. Maar niet in het overdrevenen. Wel gezellig om samen dingen te ondernemen, maar ook dat ieder zijn eigen ding heeft..
-het gaat om het innerlijk en Niet om het uiterlijk, vandaar geen foto.
Mocht je nog interesse hebben, laat wat van je horen, wie weet mail ik je terug.. en foto volgt dan later
Bwehhhhh :'( Wat een stom profiel! En wel hierom:
1) ze begint al met iets negatiefs, en heeft geen zin om te kroelen en te knuffelen :'(
2) samen dingen ondernemen en dan 'wandelen' en 'fietsen' noemen. :')
3) 'in het overdrevenen' :')
4) Niet met hoofdletter :')
5) geen foto hebben met deze lulsmoes
6) 'wie weet mail ik je terug' :')

quote:
Alcohol: nee
Is dit nou mijn fanbase. :'(
pi_118999161
quote:
8s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Silenus het volgende:

Yup...deal with it.
pi_119001549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef Idioteque het volgende:
Toen ik daar nog ingeschreven stond bestond dat hele Select nog niet. Maar ik vraag me af: als je iedere dag een match krijgt, ben je dan niet gruwelijk snel door de mensen die potentieel nog een beetje bij je passen heen? :P
pi_119001650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef xApples het volgende:
Thanks , ik werk eraan O-)
Wat muziek betreft zit het wel goed i.i.g... Pink Floyd. O+
quote:
*mompelt iets over karma en zulks... :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 23:19:24 ]
  donderdag 8 november 2012 @ 23:29:41 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119002036
:D *onder de gordel!*
pi_119002313
quote:
Krijg ik voor het eerst sinds de Napoleontische tijd weer eens een berichtje op RP, ga ik snel het bericht checken... is het een interesseberichtje. :(

Van dit:

[..]

Bwehhhhh :'( Wat een stom profiel! En wel hierom:
1) ze begint al met iets negatiefs, en heeft geen zin om te kroelen en te knuffelen :'(
2) samen dingen ondernemen en dan 'wandelen' en 'fietsen' noemen. :')
3) 'in het overdrevenen' :')
4) Niet met hoofdletter :')
5) geen foto hebben met deze lulsmoes
6) 'wie weet mail ik je terug' :')

[..]

Jeetje, wat een frigide non. :')
pi_119003465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Toen ik daar nog ingeschreven stond bestond dat hele Select nog niet. Maar ik vraag me af: als je iedere dag een match krijgt, ben je dan niet gruwelijk snel door de mensen die potentieel nog een beetje bij je passen heen? :P
Je krijgt eens per 14 dagen een match, duurt dus wel even voor je er doorheen bent.
Foto's bekijken en dan een oneliner sturen werkt veruit het best, mijn matches zijn nogal apart te noemen en met die speeddates kom je ook niets bijzonders tegen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 01:20:09 #281
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119004516
ik had een heel leuk profiel gezien op e-matching, van een man die volgens mij best bij me zou passen qua interesses, reageert ie helemaal niet terug. was ik enigszins teleurgesteld over....

nou ja, zaterdag dus een date met Utregter. we pakken een museumpje :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 9 november 2012 @ 01:24:27 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119004561
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:20 schreef Andromache het volgende:
we pakken een museumpje :)
Ja even een vraagje! Wat is dat vandaag de dag met een museum!

Elke vrouw hoor ik daar over. Als ik iets haat!!!

Is dat opeens hip ik date land, een museum pakken?
pi_119004621
Ja dan ben je hip!
pi_119004674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hmmm ik merkte wel dat iedereen weer anders was... en kijk hoeveel mensen er in nederland wonen dan kan je eigenlijk die vraag niet stellen toch?! :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 02:07:49 #285
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119004812
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja even een vraagje! Wat is dat vandaag de dag met een museum!

Elke vrouw hoor ik daar over. Als ik iets haat!!!

Is dat opeens hip ik date land, een museum pakken?
Nee hoor, dat doe ik geregeld. Ik ben niet zo van opeens meelopen met de hypes. Voor mij geen Vijftig tinten grijs.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 9 november 2012 @ 07:30:13 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119005408
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 01:33 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dan ben je hip!
Wat is er mis met de mac en een strandwandeling?
  vrijdag 9 november 2012 @ 07:54:35 #287
248821 Rauw.
op je bord.
pi_119005554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef -Splash- het volgende:
Dates die je stalken via whatsapp.... daar knap je toch op af... :')
Zeker als je om 05.30 even op je telefoon kijkt en om 05.31 een appje krijgt van iemand met: "Goedemorgen, lekker geslapen?".

Nee serieus wtf, heeft ze nou de hele nacht op haar telefoon liggen kijken tot ik wakker werd? :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:14:39 #288
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119006474
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zeker als je om 05.30 even op je telefoon kijkt en om 05.31 een appje krijgt van iemand met: "Goedemorgen, lekker geslapen?".

Nee serieus wtf, heeft ze nou de hele nacht op haar telefoon liggen kijken tot ik wakker werd? :')
Ja..dundundun!!
pi_119006661
Gisteren gedate, tweede date met die van afgelopen weekend. Dit keer bij mij thuis, als een malle pannenkoeken staan bakken. Gezien het feit dat ze pas vanochtend vertrokken is kunnen we wel van een succes spreken.

Ik geloof dat ik haar toch wel erg leuk vind. Dat zij mij leuk vindt was ik al over uit :') Hoe dan ook, dit krijgt nog wel weer een vervolg. Toch misschien wel een potentieel blijvertje.
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:30:11 #290
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_119006773
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren gedate, tweede date met die van afgelopen weekend. Dit keer bij mij thuis, als een malle pannenkoeken staan bakken. Gezien het feit dat ze pas vanochtend vertrokken is kunnen we wel van een succes spreken.

Ik geloof dat ik haar toch wel erg leuk vind. Dat zij mij leuk vindt was ik al over uit :') Hoe dan ook, dit krijgt nog wel weer een vervolg. Toch misschien wel een potentieel blijvertje.
Leuk ^O^
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:31:42 #291
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_119006803
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat is er mis met de mac en een strandwandeling?
Niks, als je maar ff naar de panorama mesdag gaat erna :(

Maar ik begrijp wat je bedoelt :@
Daarentegen heb ik geen hekel aan musea, maar het is nou niet iets waar ik om sta te springen...
Dan maar het Esher museum, dat vind ik tenminste ook nog wel interessant :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_119007965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon vragen pussy.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:30:03 #293
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119008388
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Niks, als je maar ff naar de panorama mesdag gaat erna :(

Maar ik begrijp wat je bedoelt :@
Daarentegen heb ik geen hekel aan musea, maar het is nou niet iets waar ik om sta te springen...
Dan maar het Esher museum, dat vind ik tenminste ook nog wel interessant :D
Sex museum :P

Of het jenever museum :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:52:56 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119009211
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Sex museum :P

Of het jenever museum :P
Het sexmuseum is geen reet aan :N
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:54:22 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119009255
Geen 1 museum is leuk :{w
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:12:27 #296
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_119009890
Woensdag een leuke maar verwarrende date gehad. Erg leuke dame, onverwacht leuk. Ook alweer tijden terug dat een internet date bij mij heeft geleid tot zoenen. :P.

Maar ik herken me wel in sommige verhalen die ik in dit topic hoor dat het moeilijk is onbevangen, onbevooroordeeld en zonder teveel verwachtingen de date in te gaan. Als ik het gevoel heb dat het echt klikt, en ik krijg echt dat "ja, zij is leuk!" gevoel dan slaan de stoppen toch snel een beetje door. ;).
En dat zal een date misschien te snel nodeloos complex maken, wat nu wel een beetje blijkt. Maar hoe het op te lossen? Wie het weet mag het zeggen!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_119009962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het sexmuseum is geen reet aan :N
Die vond ik toch wel stiekem een beetje interessant eigenlijk haha :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:17:40 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119010078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Ernemmertje het volgende:

Die vond ik toch wel stiekem een beetje interessant eigenlijk haha :D
Er waren dingen die je nog niet wist? :o
pi_119010151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er waren dingen die je nog niet wist? :o
Nou eigenlijk veel lachwekkende dingen, haha rare beeldjes en wat ik ook wel interessant vond dat je allerlei foto's kon zien van de porno van vroeger enzo en hoe dat in der loop van jaren ontwikkeld heeft. Was in Amsterdam, kleine museum maar hoor. Laaaang geleden dat ik daar toen heen was.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:24:52 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119010325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou eigenlijk veel lachwekkende dingen, haha rare beeldjes en wat ik ook wel interessant vond dat je allerlei foto's kon zien van de porno van vroeger enzo en hoe dat in der loop van jaren ontwikkeld heeft. Was in Amsterdam, kleine museum maar hoor. Laaaang geleden dat ik daar toen heen was.
Ja daar ben ik ook geweest.
Maar weet niet, het trok mij niet echt. Te weinig vernieuwend voor mij.
Maar mooi dat jij het leuk vond! :)
pi_119010491
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook geweest.
Maar weet niet, het trok mij niet echt. Te weinig vernieuwend voor mij.
Maar mooi dat jij het leuk vond! :)
Haha ja, maar ik kan me er helemaal in verdiepen, ben hooggevoelig dus tja.. Hou van filosoferen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')