Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van!
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..
Er zitten ook wel leuke tussen hoor
close chat and block.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij!
zal wel komen omdat de meeste mannen zelf aan dat nageslacht willen werken ipv dat ze de ellende van een andere vent mogen opruimen. Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet
Wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van!
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.quote:
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Zou ik niet doen. Vinden ze leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Nou..er zijn toch echt wel dingen te verzinnen hoor..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:
[ afbeelding ]
Als je het niet kent, het is een soort van nerdy internethumor
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Vinden ze leuk
Haha praat je dan gewoon mee???quote:Op woensdag 7 november 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.
Moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik met vriendinnen op Paiq zit. Anders is het ook "block"
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha praat je dan gewoon mee???
Ik ben mijn promotieonderzoek al lang weer vergeten en dus kan ik je er ook niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij!
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)
Vind ik zelf dan...
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.
Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :Squote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..quote:Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef dijon het volgende:
[..]
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort.
Die vrouwen zitten ook gewoon met een fles wijn en Boer Zoekt Vrouw op de achtergrond aan door de mannen heen te bladeren. Niets raars aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef peleetje het volgende:
[..]
Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :S
Waarschijnlijk ook onevenredig veel foto's van mannen met hun autoquote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.
En de meeste mensen vinden het best leuk als je die moeite neemt. Ik heb daardoor juist de ervaring dat het fijn is om te horen of de ander wel of niet interesse heeft. Sindsdien stuur ik, mits het een gewoon berichtje is, ook zelf altijd even wat terug als ik een bericht krijg.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
Eén van de voornaamste redenen waarom ik het eraf gegooid heb na 3 dagen. Nu paiq aan het verkennen en het niveau ligt al wat meer bij wat ik zoek.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
Ligt eraan op welke site je zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomtquote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt
Heet dat niet 'stalkermode'?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt
Stuur haar een interesse bericht (gratis). Als zij wel lid is en ziet dat jij niet lid bent...en ze is ook geïnteresseerd stuurt ze misschien haar mailadres wel mee. En anders toch gewoon lid worden als ze echt zo leuk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef DenTijn het volgende:
t is via relatieplanet en dat is wel lastig om te vinden of niet? volgens mij komt de dame in kwestie uit Amsterdam, dus dat maakt t niet makkelijker
Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doetquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
![]()
Diep triest, ik zou het zwaar creepy en een invasie op mijn privacy vinden als je vervolgens via FB contact gaat leggen. Maar goed, misschien een andere generatie ofzo. Er zijn er hier meerdere die het zo doen.
Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doet
Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vondquote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.
Red flag, stalker...nee, niet aan mij besteedt. Als ik op FB gevonden wou worden door mannen van datingsites dan koppelde ik mijn FB account er wel aan of ik zette hem erin. Het idee dat iemand loopt te speuren vind ik gewoon creepy. Maar misschien is het idd een verschil in leeftijd (weet niet hoe oud jij bent), onder 'jongeren' is het volgens mij veel meer geaccepteerd dat je op FB berichten van wildvreemde mensen krijgt.
Dit ga je niet menen toch? Ik zal bloed link worden als iemand dat bij mij zal doen!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vondVerder snap ik je punt, je moet er voorzichtig mee zijn
True.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, soms is de nieuwsgierigheid moeilijk te bedwingen en zoek je wel eens wat rond. Maar contact zoeken via een andere manier dan de datingsite doe ik ook gewoon niet.
Het kan soms wel eens handig zijn om aanknopingspunten te vinden als gesprekken wat lastig op gang komen.
Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet.
Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:
Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet
En zonder premium kan je ook geen berichten lezenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.
Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.
Als ik ergens met mijn voornaam en foto sta dan moet iemand wel veel moeite doen om te achterhalen wie ik precies ben. Als je dat dan toch doet ben je gewoon een creep, en dan slaat het nergens op om je te verbergen achter 'ja maar het stond toch al op internet'.
Dan had ze een premium account moeten nemen als ze echt in je geïnteresseerd was.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef robuust89 het volgende:
Ik maak tongen los hier!
[..]
En zonder premium kan je ook geen berichten lezen
----
Welk gedeelte is precies triest? Het googlen van iemand of het daadwerkelijk contact opnemen met diegene? Vind je het dan ook triest als je werkgever je googlet?
De mens is van nature nieuwsgierig. En ja, het is creepy als je inderdaad informatie van Facebook gebruikt voor als je haar in het echt ontmoet of anderzijds.
Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?
Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.
Oftewel ik zou nooit informatie geven waardoor je de ander in een benarde situatie kan brengen. Dus van mij krijg je niet te horen dat ze vrijdagavond alleen thuis zit en waar ze woont.
Vind wel dat een kerel wel moeite mag doenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:
Die vrouwen zijn het ergst
En nog een reden om geen FB te hebben (FaceBook dus he)
Vrouwen kunnen gewoon goed zoeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:
Die vrouwen zijn het ergst
En nog een reden om geen FB te hebben (FaceBook dus he)
Klopt idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.
Waar de grens ligt is voor iedereen anders, wat de een onschuldig vind is voor de andere een groot probleem. Ik zie het probleem niet bij het googlen van een persoon om te kijken of diegene echt diegene is zoals die zich voordoet. Als je dan wat meer informatie vind over bijvoorbeeld interesses of wat foto's kan het je helpen om te bepalen of diegene interessant genoeg is om er meer tijd in te steken. Lijkt me vrij onschuldig, al kan je ook wel creepy dingen doen met die gegevens. Maar dat maakt het zoeken an sich nog niet per se creepy, het gaat er meer om wat je vervolgens met die info doet wat het creepy maakt.
Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Idioteque het volgende:
M'n vorige date had ik ook op Facebook gevonden, maar dat was niet echt zoeken. We hadden een aantal gemeenschappelijke vrienden, dus het werd me wel heel makkelijk gemaakt... Ook had ik haar telefoonnummer al.
Ik had het uiteraard wel meteen gemeld dat ik haar gevonden had.
Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
Ja en nee... Ik had haar nog nooit gezien o.i.d. alleen via de datingsite en daarna via Whatsapp gesproken. Maar we kwamen er snel achter dat we een aantal dezelfde 'kennissen' hadden waardoor het heel makkelijk zoeken was d.m.v. naar zo'n kennis zijn/haar Facebook gaan en dan op voornaam zoeken in zijn/haar vriendenlijst.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.
Het gaat niet om het Googlen. Ik Google een date ook, maar alleen als ik haar volledige naam heb. Ik wil inderdaad even weten wat voor een vlees ik in de kuip heb. Maar dat is dus heel wat anders dan wanneer je alleen een voornaam en woonplaats hebt, vervolgens alle social networks op zijn kop gaat zetten om de privégegevens te achterhalen van iemand die niet of nauwelijks op je berichten antwoordt.quote:Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
wat als iemand niet googlebaar is?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.
Nogmaals, het gaat om het idee. Wat ik op FB zet is voor vrienden bedoeld (daarom ook afgeschermd) niet voor elke willekeurig persoon om te lezen.
En hier in dit topic word er juist heel vaak gesproken over dat velen het zo vervelend zouden vinden als collega's kunnen achterhalen dat je op een datingsite zit. Dat zijn dan weer dingen waar ik geen moeite mee heb. Net als dat mijn omgeving weet dat ik op FOK! zit. Alleen mijn nick zou ik ze niet zo snel vertellen. En als ze erachter komen, soit. Ik heb niks te verbergen. Alleen adresgegevens, telnr etc zijn dingen die ik niet openbaar wil hebben voor iedereen.
Ook als je ze letterlijk een 'nee' verkoopt kunnen ze nog een plaat voor hun kop houden en blijven proberenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar mannen willen nog wel eens een plaat voor hun kop hebben in dat opzicht.Ik bedoel dat ze de hint niet begrijpen en maar blijven proberen tot de dame in kwestie ze letterlijk een ' nee' verkoopt.
Maar misschien kunnen de dames in dit topic dat beter verduidelijken dan ik.
idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.quote:
Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.
was er veel spannends over jezelf te vinden?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.
Oh, en bekende mensen, maar weet niet of dat telt.
Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
Waarom vraag je het nummer dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
JAik snap hem ook niet. Volgens mij is dit juist als een voor-ontmaagding. Zij geeft het nummer heus niet zomaar hoor. Dus doe er iets fatsoenlijks mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Waarom vraag je het nummer dan?
Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
was er veel spannends over jezelf te vinden?
bij vrouwen kan ik me er ergens nog wel iets bij voorstellen maar mij lijkt dat je dan een hoop spanning weg haalt, aangezien je van velen best wel wat te weten kan komen. dat neemt toch het leuke van een date weg, of mis ik dan iets? heb zelf geen profiel, op geen enkel social media platform anders dan fok! namelijk.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.
Ik kan mij dus ook niks voorstellen bij al dat gegoogle. Veel leuker om zelf te ontdekken hoe iemand in elkaar zit
Hoezo zijn mijn verwachtingen te hoog? Is toch niet te veel gevraagd als iemand uit zichzelf ook eens mij wat stuurt. En uhm eerst een date? Wordt lastig als dames eerst contact willen voordat ze een date willen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?
Ze geeft mij het nummer...quote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Waarom vraag je het nummer dan?
Wat bij mij tot nu toe telkens werkt is haar jouw nummer geven. En dan niet meer om haar nummer vragen. Ligt het initiatief bij haar. Ben nog nooit niet gesmst daarna.
Nee knuppel....quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En dan ligt het initiatief bij jou?
Dude...
Knuppel?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee knuppel....
Ik ben dus degene die continue als eerste wat moet zeggen enzo...
Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)
Vind ik zelf dan...
Ergste wat je kan gebeuren is dat iemand niks terugstuurt of 'geen interesse'. En dan: on to the next!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:42 schreef xApples het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..
Terwijl ik echt niet heel onaantrekkelijk ben ofzo? Misschien moeten we zelf maar berichtjes gaan sturen ofzo.. Als ik dat durf
Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet
Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan?
Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagagequote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef dijon het volgende:
[..]
Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij.
Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin inquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
He Myst.. wanneer heb jij eig weer een date?
Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagage
Dat is geenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin inKijken of ze nog net zo tof is als afgelopen weekend
Gewoon er vol voor gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, is het ookMaar je kent mij wel een beetje, altijd een slag om de arm houden
Hoeft ook niet de leeftijd/levensfase soms overvalt het je gewoon , en dan zijn er gelukkig ook genoeg vrienden die wel prima reageren op een vriendin met kinderen. Of iemand die het uitgaansleven eigenlijk toch al zat is. Of net zo lief zonder vriendin uit gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef dijon het volgende:
[..]
Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij.
Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
ik heb er altijd last van als ik via andere datings site's echt berichten over en weer stuur dat ik al snel niet weet wat ik terug moet sturen... vaak na 1-2 berichtjes weten we denk beiden wel wat we willen weten van elkaar...
(Heb nu voor het eerst in 3 maanden weer contact met iemand via een andere site dan Paiq, dit maal een meid die 2 jaar ouder is... alleen maar mooi want is vaak even wat serieuzer enzovoort)
is het raar als je na zo weinig berichten al op een date aanstuurt?
ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....
Helaas tref ik dat soort dames niet
Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
Maar ik vind het een beetje eng omdat ik dan bang ben dat er een totaal
ander persoon zit oid.
Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zoquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.
Even goed denken wat ik zo ga sturen..
Zin om een keer wat af te spreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
heb er altijd problemen mee maar via whatsapp enzo gaat dat vaak vanzelf...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
Ik wil juist zo min mogelijk beeld hebben buiten 'deze lijkt me leuk om mee af te spreken'. Hoe meer berichten je heen en weer stuurt, hoe meer je aan een beeld gaat bouwen dat in werkelijkheid toch nooit klopt. In mijn ervaringen waren de grootste dateteleurstellingen altijd na te lang heen en weer praten zonder afspraak.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
Maar ik vind het een beetje eng omdat ik dan bang ben dat er een totaal
ander persoon zit oid.
Jammer dat ie helemaal in Utrecht woondequote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef xApples het volgende:
Hmm.. Jaa ik ben wel 1x zo stoer geweest om af te spreken na heel kort mail contact (3 mailtjes ofzo..) en 4 telefoon gesprekken.
En dat was echt een leuke jongen/leuke date..
LOL, hij had het niet voor je over?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef xApples het volgende:
Hahah ja !!![]()
Eigk best spijt van.. Mja weinig zin om elke keer zon end te rijden...
Voor romantiek moet je wat over hebben he?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef xApples het volgende:
Euhm..
Jawel. Maar ik vond het te ver rijden.
Hij wilde nog wel romantisch voor me koken
Die je via paiq/whatsapp kan wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
Oke morgen dus misschien een gesprek bij een werkplek waar iemand werkt die ik via paiq/whatsapp kannog niet gedate maar dus wel misschien morgen bij haar werkplek langs haha!...
Zou jullie morgen wel even updated houden
Btw primeur? - werk vinden via paiq!
uhhh iemand die ik via Paiq ken en heb haar nu ook op whatsapp... ging op een gegeven moment over werk en al die bende dus vandaarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die je via paiq/whatsapp kan wat?
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)
[..]
Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zo
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat stortenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat stortenZo wordt het natuurlijk nooit iets.
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.
Mwah voor mij hoeft dat ook niet de hele dag door hoor, zelfs niet als ik al een tijdje date zoals met mijn huidige date. Meestal sturen we 's avonds wat via facebook of één keer in de paar dagen Skypen en verder afspreken. Maar al die prietpraat ben ik persoonlijk ook niet van. Denk dat dat meer een voorkeur is die je hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.
Heb weleens mn nummer gegeven aan vrouwen van dating sites en werd gelijk overspoeld met smssjes in de trend van 'hoe gaat het?, wat heb je vandaag gedaan?' Als ik iemand niet ken vind ik dat gewoon gek.
Maar goed.. misschien ben ik wat ouderwets.
Haha! Nee juist niet! Ik heb juist wonder kindjes, altijd lief, beleefd en grappigquote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan?
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Vind wel dat een kerel wel moeite mag doen
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Pvoesss het volgende:
Eens met Spirit, en ik vind het heel leuk dat je een trotse moeder bent hoor maar mannen willen een vrouw daten en niet een moederHet kan best een vrouw zijn met kinderen maar ze willen niet alleen maar een moederkoek!
Plus als het in je ogen wonderkindjes zijn dan zou ik ook wegrennen als je het zo zegt
![]()
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
edit: volgens mij haal ik weer eens users door elkaar
nadeel van pepper: ook de ontvanger moet betalen om berichten te lezen. Na een aantal wederzijdse likes wat berichten gestuurd, maar krijg alsnog nergens een reactie op.
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.
[..]
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik
Ik begrijp dat sowieso niet, als je iemand interessant vind kun je toch gewoon een berichtje sturen? Ook als vrouw zijnde. Het moet als je wil daten toch ook van twee kanten komen, waarom daar niet meteen mee beginnen bij het eerste berichtje?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.
Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomstquote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typen
ik (en ik ben vader) deel je mening. Heb een schat van een zoon en als ik om me heen kijk mag ik echt niet klagen over z'n gedrag, maar hij mag toch echt regelmatig achter het behang.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.
Maar hoe je in het moederschap staat wel veel uit maakt.
Als ik ergens lees dat iemand wonder kindjes heeft dan denk ik mag ik even barfen![]()
En ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op iemand die de kinderen zo omschrijft![]()
Want dat geeft geen realistisch beeld van hoe het in elkaar zit. En staan die wonderkindjes dan altijd op 1 zo wonderlijk dat ze zijnIig ik zou dan denken next,
Volgens mij was het voor mij maximaal eens in de twee of drie weken. Kon eventueel ook eerder, maar dat kwam zelden voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Amy1990 het volgende:
Waarschijnlijk is dat als meisje heel anders, maar ik heb eigenlijk sowieso bijna elke dag wel een match? Of komt dat omdat ik er pas een paar weken op zit?
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomst
Een kerelquote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?
Ja zo ver was ik alquote:
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al![]()
Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Ik doe een gokje, maar ik verwacht dat hij wel verliefd moet worden ook al kunnen mannen dat niet volgens jouquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven
Voor de duidelijkheid;quote:
Hij moet dan vast kinderloos zijn en niet erg lui aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid;
Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.
In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.
Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.
Lastige dingen.
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerdquote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd
Nouja de lijst zijn gewoon wensen. En of je die nu opstelt of (on)bewust in je hoofd hebt zitten, dat maakt geen reet uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig
Zo groot is de waslijst toch niet!?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd
Ach, als je verliefd bent dan ben je je waslijst ook zo weer vergeten. (en tref je altijd iemand die nergens aan voldoet. En toch is diegene helemaal perfect)quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig
Iemand in huis halen is toch iets heel anders dan leren kennen en daten?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zo groot is de waslijst toch niet!?
Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo'squote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?
Tja wat versta je onder lief?
Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?
2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Nou vallen vind ik wat te ver gaan. Tegen je aan lopen tot daar aan toenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Ik date bijna nooit ...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed.
quote:
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Reacties van pedo's? Hoe moet ik mij zulke berichten voorstellen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Mja, ik kan mij voorstellen dat alleenstaande moeders lastig een partner vinden die kinderen geen probleem vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
Er zitten volgens mij veel vaders en moeders. Er zullen dus vooral veel gemixte gezinnen uit ontstaan als de dates succesvol zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
ik heb denk ik minder moeite met kinderen dan met huisdierenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben
GRATIS kinderen man! Ben je nou Nederlander of niet?!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
Thanks lekker dingquote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.
Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen)
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.
Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligtquote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Ja dat zei ik ook, kan gebeuren... ik wantrouw niet, ik wacht op antwoord of het vrijdag of zondag alsnog door kan gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Nee, dat zou stalken zijn (mag ik wel haar huisarts bellen?). Ik gooi gewoon een bommetje op, op het FOK! forum natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.
En natuurlijk even anoniem bellen, je hebt haar nummer tenslotte. Meestal hoor je aan de stem wel of iemand echt ziek is.
Tsss, ziek melden voor een date, hoe durft ze![]()
Ik ben ook wel eens ziek geweest. Had het toen zo zwaar te pakken dat ik het twee keer uit moest stellen. Kan je soms niets aan doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Daarom zeg ik het ook. Geen probleem met het daten van vaders (of er een relatie mee hebben, for that matter. Maar vond het wel altijd fijn dat er voldoende tijd was voor ons samen, vooral in het begin. Vooral als je blijft slapen. Betekent niet dat het met moeders niet kan, maar wordt volgens mij wel vaak lastiger.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh
op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p
en gefeliciteerd eefje!
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh
op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p
en gefeliciteerd eefje!
Oh, jij bent jarig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]jij ook nog gefeliciteerd dizorntje
6:3= 2quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]Ik date alleen mannen die kunnen delen
en ik heb toch geen whatsapp
Altijd snel doen als je date naar de wc is.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt
Of snachts als je even naar de wc moetquote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd snel doen als je date naar de wc is.
Ja hallo.... dan laat ik al de scheten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Multitasken...dat moet toch te doen zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja hallo.... dan laat ik al de scheten.
Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????
precies. 1 kruisje naar date 1 en een date-voorstel op hetzelfde moment naar date2quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan je die vraag dan ook aan haar stellen
De echte hosselaar stuurt haar natuurlijk gewoon even een kusje.... hoef je ook niks uit te leggen
"Haha, ja ik wilde even checken of jij een paranoïde kutwijf bent".quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam'. (Altijd het probleem weglachen.
)
Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam'. (Altijd het probleem weglachen.
)
Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.
Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets
Altijd online is lekker makkelijk. Weten ze helemaal nietsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.
jaja leer mij wat over whatsapp enzo
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.
Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezen
Bij iphone dan. Als ik online ben maar een berichtje niet lees blijft er bij de verzender 1 vinkje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klopt ook niet wat ook_gek zegt. 2 vinkjes is ontvangen op de telefoon van de ontvanger. 1 vinkje is queued for sending.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.
Laatste van mijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:
laatste wat ik erover zeg:
bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.
geloof me
Dusja als je dan twee vinkjes hebt weet je zeker dat hij/zij in de app is geweest en dus je bericht heeft moeten kunnen lezen.quote:Hij/zij heeft mogelijk de melding op het scherm gezien maar heeft de app niet geopend om de ontvangst van het bericht te bevestigen (heel gebruikelijk bij gebruikers van een iPhone).
Doe ik nog een laatste duit in het zakje...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:
laatste wat ik erover zeg:
bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.
geloof me
Ik wil het gvd uit de wereld hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Oke jongens, zo belangrijk is het nou ook weer niet allemaal.
Zaak van levensbelang in deze WA wereld!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Oke jongens, zo belangrijk is het nou ook weer niet allemaal.
Als ik een bericht van de ene naar de ander stuur (en andersom) krijg ik het tweede vinkje zodra ik op de andere telefoon een melding krijg dat ik een WA bericht heb ontvangen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had 2 iPhones en als ik een foto bestandje onderling verstuurde, kwam bij mij pas het 2e vinkje er bij zodra het bericht gelezen was op het andere toestel.
Dus kan mij voorstellen wat BoL bedoeld.
inderdaad, mensen die dat soort dingen in de gaten houden zouden eens een leven moeten zoeken ipv om verantwoording vragen. voor wat dan eigenlijk, vraag je je dan af.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als ik een bericht van de ene naar de ander stuur (en andersom) krijg ik het tweede vinkje zodra ik op de andere telefoon een melding krijg dat ik een WA bericht heb ontvangen.
Strange stuff...
Maar goed, voor daten dus funest. Heb ook wel eens de vraag gekregen waarom ik om 3 uur nog online was. Het "waarom zit jij te checken wanneer ik online ben op WA zonder een bericht te sturen?" gevoel....
Net als dat hele FB verhaal vind ik het creepy (eerlijk toegegeven, ik heb het ook gedaan toen mijn relatie uitging)
Als ik geen whatsapp had gehad dan had ik de laatste 12 maanden zeker 50x minder geneukt. Voor mij dus ook.quote:
klopt. Als je je ogen niet opent dan heb je het onmogelijk kunnen lezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Sekhmet het volgende:
Maar je kan toch ook gewoon je WA openen en het bericht van de betreffende persoon niet lezen. Ik heb meer dan 1 WA contact en soms krijg ik er twee binnen van 2 personen (ja, het gebeurd), maar lees ik de ene wel en de ander nog niet.
My point exactly....en dan nog durven beweren dat ik het wel gelezen moet hebben, want twee vinkjesquote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
klopt. Als je je ogen niet opent dan heb je het onmogelijk kunnen lezen.
Mensen die denken dat twee vinkjes betekent dat de ontvanger het gelezen heeft.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
My point exactly....en dan nog durven beweren dat ik het wel gelezen moet hebben, want twee vinkjes
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 8 november 2012 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die denken dat twee vinkjes betekent dat de ontvanger het gelezen heeft.
Yay.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar
Heb zo wat voor je, is nogal een lijst geworden
Jezus wat triest... met zo'n iemand wil je toch niet eens meer daten!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
)
En hoe zou dat dan voor je zijn als het gesprek heel leuk is en goed loopt, maar de foto tegenvalt. Of dat je achter dingen komt die normaal gesproken in een profiel zouden staan waar jij op af zou knappen?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef xApples het volgende:
Ik heb gister ook een profiel aangemaakt op Paiq, best wel leuke site..
Eerst iemand beetje leren kennen voor je weet hoe ze eruit zien. Bevalt me wel
Heb je een heel leuk gesprek met iemand, blijkt diegene hondslelijk. Ja, dan kun je niet meer afhaken, he, dat wordt een pityfuck.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En hoe zou dat dan voor je zijn als het gesprek heel leuk is en goed loopt, maar de foto tegenvalt. Of dat je achter dingen komt die normaal gesproken in een profiel zouden staan waar jij op af zou knappen?
Ik vond paiq om die reden dus helemaal niks, viel altijd tegen qua foto of het bleken mannen van 1.70 te zijn (ja, dat blijft voor mij een struikelpunt).quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je een heel leuk gesprek met iemand, blijkt diegene hondslelijk. Ja, dan kun je niet meer afhaken, he, dat wordt een pityfuck.
Eromheen kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef xApples het volgende:
Pity-fuck omg...
Nee, maar ik zou deze gast serieus wel een x daten , we hebben zoveel gemeen..
Hij is niet mega knap (oke ook niet een beetje) maar ik ga er echt omheen
kijken (in ieder geval mn best doen)
Hoop dat er toch iets van een fysieke aantrekkingskracht is. Daar hoeft hij idd niet knap voor te zijn, maar lijkt mij wel dat er iets moet zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef xApples het volgende:
Pity-fuck omg...
Nee, maar ik zou deze gast serieus wel een x daten , we hebben zoveel gemeen..
Hij is niet mega knap (oke ook niet een beetje) maar ik ga er echt omheen
kijken (in ieder geval mn best doen)
Je kan toch in ieder geval plezier met hem hebben. Wil jij ook denk ik. Een aardig persoon. Dat is al de eerste stap. Later kan je zien of het geschikt relatiemateriaal is (knap genoeg enzo). Maar zoals jij het stelt komt het op mij alleen maar goed over dat je hem date.. omdat je blijkbaar wel toe bent aan een persoon met een goed karakter en daarbij in ieder geval voor de eerste date minder waarde hecht aan uiterlijk... goed wat je doetquote:Op donderdag 8 november 2012 19:07 schreef xApples het volgende:
Oke dat eromheen kijken was niet echt een beste verwoording..![]()
Maar misschien wel ja.. Hij is niet afzichtelijk
Gewoon vragen. "Lijkt mij nog veel leuker om in het echt met je af te spreken en je zo beter te leren kennen, heb je zin om een keer wat te gaan drinken?" oid. En ook niet te moeilijk doen als ze dat nog niet wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit nu te mailen met een dame die ik via Paiq heb leren kennen. Qua uiterlijk is ze wel mijn type, we hebben de nodige gezamenlijke interesses en ze heeft er duidelijk tijd ingestoken om er in de mail(s) een lekker leesbaar verhaal van te maken. Werk, woonplaats, hobby's, interesses enzo zijn aan bod gekomen. Nu kom ik dus op het bekende punt dat ik wel kan blijven mailen maar meer info liever in een echt gesprek ga vragen/vertellen. Hoe pakt men het hier doorgaans aan om de wederzijdse interesse voor een date te peilen? Maar eens ergens een hint droppen? Of gewoon 'op de vrouw af' vragenIk kan dat punt dus echt zo moeilijk inschatten vanachter een beeldscherm en denk dan altijd dat ik veel te snel ga ofzo...
Paiq is inderdaad niet duur... Ooit een zooi credits gekocht voor 9 euro... daar heb ik er nu nog steeds erg veel van over haha.... Wel handig voor foto cheatsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef Idioteque het volgende:
Toch maar weer Paiq select verlengd. Zo duur is het nou ook weer niet
Bwehhhhhquote:Ik heb niet een heel waslijstje van wensen, wat voor mij belangrijk is:
-heb een hekel aan al te knus gedoe, vind het wel gezellig om samen een film etc te kijken. Maar het moet niet te "plukkerig"worden.
-ik vind het wel gezellig om samen dingen te ondernemen, wandelen, fietsen, film. Maar niet in het overdrevenen. Wel gezellig om samen dingen te ondernemen, maar ook dat ieder zijn eigen ding heeft..
-het gaat om het innerlijk en Niet om het uiterlijk, vandaar geen foto.
Mocht je nog interesse hebben, laat wat van je horen, wie weet mail ik je terug.. en foto volgt dan later
Is dit nou mijn fanbase.quote:Alcohol: nee
Toen ik daar nog ingeschreven stond bestond dat hele Select nog niet. Maar ik vraag me af: als je iedere dag een match krijgt, ben je dan niet gruwelijk snel door de mensen die potentieel nog een beetje bij je passen heen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef Idioteque het volgende:
Toch maar weer Paiq select verlengd. Zo duur is het nou ook weer niet
Wat muziek betreft zit het wel goed i.i.g... Pink Floyd.quote:
*mompelt iets over karma en zulks...quote:
Jeetje, wat een frigide non.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Silenus het volgende:
Krijg ik voor het eerst sinds de Napoleontische tijd weer eens een berichtje op RP, ga ik snel het bericht checken... is het een interesseberichtje.
Van dit:
[..]
BwehhhhhWat een stom profiel! En wel hierom:
1) ze begint al met iets negatiefs, en heeft geen zin om te kroelen en te knuffelen
2) samen dingen ondernemen en dan 'wandelen' en 'fietsen' noemen.![]()
3) 'in het overdrevenen'
4) Niet met hoofdletter
5) geen foto hebben met deze lulsmoes
6) 'wie weet mail ik je terug'
[..]
Is dit nou mijn fanbase.
Je krijgt eens per 14 dagen een match, duurt dus wel even voor je er doorheen bent.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik daar nog ingeschreven stond bestond dat hele Select nog niet. Maar ik vraag me af: als je iedere dag een match krijgt, ben je dan niet gruwelijk snel door de mensen die potentieel nog een beetje bij je passen heen?
Ja even een vraagje! Wat is dat vandaag de dag met een museum!quote:
Hmmm ik merkte wel dat iedereen weer anders was... en kijk hoeveel mensen er in nederland wonen dan kan je eigenlijk die vraag niet stellen toch?!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik daar nog ingeschreven stond bestond dat hele Select nog niet. Maar ik vraag me af: als je iedere dag een match krijgt, ben je dan niet gruwelijk snel door de mensen die potentieel nog een beetje bij je passen heen?
Nee hoor, dat doe ik geregeld. Ik ben niet zo van opeens meelopen met de hypes. Voor mij geen Vijftig tinten grijs.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja even een vraagje! Wat is dat vandaag de dag met een museum!
Elke vrouw hoor ik daar over. Als ik iets haat!!!
Is dat opeens hip ik date land, een museum pakken?
Wat is er mis met de mac en een strandwandeling?quote:
Zeker als je om 05.30 even op je telefoon kijkt en om 05.31 een appje krijgt van iemand met: "Goedemorgen, lekker geslapen?".quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef -Splash- het volgende:
Dates die je stalken via whatsapp.... daar knap je toch op af...
Ja..dundundun!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zeker als je om 05.30 even op je telefoon kijkt en om 05.31 een appje krijgt van iemand met: "Goedemorgen, lekker geslapen?".
Nee serieus wtf, heeft ze nou de hele nacht op haar telefoon liggen kijken tot ik wakker werd?
Leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren gedate, tweede date met die van afgelopen weekend. Dit keer bij mij thuis, als een malle pannenkoeken staan bakken. Gezien het feit dat ze pas vanochtend vertrokken is kunnen we wel van een succes spreken.
Ik geloof dat ik haar toch wel erg leuk vind. Dat zij mij leuk vindt was ik al over uitHoe dan ook, dit krijgt nog wel weer een vervolg. Toch misschien wel een potentieel blijvertje.
Niks, als je maar ff naar de panorama mesdag gaat ernaquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er mis met de mac en een strandwandeling?
Gewoon vragen pussy.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit nu te mailen met een dame die ik via Paiq heb leren kennen. Qua uiterlijk is ze wel mijn type, we hebben de nodige gezamenlijke interesses en ze heeft er duidelijk tijd ingestoken om er in de mail(s) een lekker leesbaar verhaal van te maken. Werk, woonplaats, hobby's, interesses enzo zijn aan bod gekomen. Nu kom ik dus op het bekende punt dat ik wel kan blijven mailen maar meer info liever in een echt gesprek ga vragen/vertellen. Hoe pakt men het hier doorgaans aan om de wederzijdse interesse voor een date te peilen? Maar eens ergens een hint droppen? Of gewoon 'op de vrouw af' vragenIk kan dat punt dus echt zo moeilijk inschatten vanachter een beeldscherm en denk dan altijd dat ik veel te snel ga ofzo...
Sex museumquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks, als je maar ff naar de panorama mesdag gaat erna
Maar ik begrijp wat je bedoelt
Daarentegen heb ik geen hekel aan musea, maar het is nou niet iets waar ik om sta te springen...
Dan maar het Esher museum, dat vind ik tenminste ook nog wel interessant
Er waren dingen die je nog niet wist?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Die vond ik toch wel stiekem een beetje interessant eigenlijk haha
Nou eigenlijk veel lachwekkende dingen, haha rare beeldjes en wat ik ook wel interessant vond dat je allerlei foto's kon zien van de porno van vroeger enzo en hoe dat in der loop van jaren ontwikkeld heeft. Was in Amsterdam, kleine museum maar hoor. Laaaang geleden dat ik daar toen heen was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er waren dingen die je nog niet wist?
Ja daar ben ik ook geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou eigenlijk veel lachwekkende dingen, haha rare beeldjes en wat ik ook wel interessant vond dat je allerlei foto's kon zien van de porno van vroeger enzo en hoe dat in der loop van jaren ontwikkeld heeft. Was in Amsterdam, kleine museum maar hoor. Laaaang geleden dat ik daar toen heen was.
Haha ja, maar ik kan me er helemaal in verdiepen, ben hooggevoelig dus tja.. Hou van filosoferen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook geweest.
Maar weet niet, het trok mij niet echt. Te weinig vernieuwend voor mij.
Maar mooi dat jij het leuk vond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |