Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van!
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..
Er zitten ook wel leuke tussen hoor
close chat and block.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij!
zal wel komen omdat de meeste mannen zelf aan dat nageslacht willen werken ipv dat ze de ellende van een andere vent mogen opruimen. Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet
Wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van!
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.quote:
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Zou ik niet doen. Vinden ze leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Nou..er zijn toch echt wel dingen te verzinnen hoor..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:
[ afbeelding ]
Als je het niet kent, het is een soort van nerdy internethumor
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Vinden ze leuk
Haha praat je dan gewoon mee???quote:Op woensdag 7 november 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.
Moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik met vriendinnen op Paiq zit. Anders is het ook "block"
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha praat je dan gewoon mee???
Ik ben mijn promotieonderzoek al lang weer vergeten en dus kan ik je er ook niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij!
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)
Vind ik zelf dan...
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.
Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :Squote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..quote:Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef dijon het volgende:
[..]
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |