ik (en ik ben vader) deel je mening. Heb een schat van een zoon en als ik om me heen kijk mag ik echt niet klagen over z'n gedrag, maar hij mag toch echt regelmatig achter het behang.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.
Maar hoe je in het moederschap staat wel veel uit maakt.
Als ik ergens lees dat iemand wonder kindjes heeft dan denk ik mag ik even barfen![]()
En ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op iemand die de kinderen zo omschrijft![]()
Want dat geeft geen realistisch beeld van hoe het in elkaar zit. En staan die wonderkindjes dan altijd op 1 zo wonderlijk dat ze zijnIig ik zou dan denken next,
Volgens mij was het voor mij maximaal eens in de twee of drie weken. Kon eventueel ook eerder, maar dat kwam zelden voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Amy1990 het volgende:
Waarschijnlijk is dat als meisje heel anders, maar ik heb eigenlijk sowieso bijna elke dag wel een match? Of komt dat omdat ik er pas een paar weken op zit?
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomst
Een kerelquote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?
Ja zo ver was ik alquote:
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al![]()
Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Ik doe een gokje, maar ik verwacht dat hij wel verliefd moet worden ook al kunnen mannen dat niet volgens jouquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven
Voor de duidelijkheid;quote:
Hij moet dan vast kinderloos zijn en niet erg lui aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid;
Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.
In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.
Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.
Lastige dingen.
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerdquote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |