abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118947098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef dijon het volgende:

[..]

Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij. ;)
Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagage
pi_118947172
Kinderen, mja, liever niet.... hangt ook van de situatie af.... want eerlijk is eerlijk... een aanhangsel van een vervelende ex, die heb ik liever niet....

En zoals Pvoesss zegt, op Paiq merk ik ook dat dat anders gaat dan op RP....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118947369
quote:
5s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
He Myst.. wanneer heb jij eig weer een date?
Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin in :@ Kijken of ze nog net zo tof is als afgelopen weekend :)
pi_118947373
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagage
Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij. :P
  woensdag 7 november 2012 @ 19:26:20 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118947487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin in :@ Kijken of ze nog net zo tof is als afgelopen weekend :)
Dat is geen :@ das toch juist leuk :)
pi_118947702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is geen :@ das toch juist leuk :)
Ja, is het ook :Y Maar je kent mij wel een beetje, altijd een slag om de arm houden ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 19:31:53 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118947802
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, is het ook :Y Maar je kent mij wel een beetje, altijd een slag om de arm houden ;)
Gewoon er vol voor gaan ;)
pi_118948451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef dijon het volgende:

[..]

Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij. :P
Hoeft ook niet de leeftijd/levensfase soms overvalt het je gewoon , en dan zijn er gelukkig ook genoeg vrienden die wel prima reageren op een vriendin met kinderen. Of iemand die het uitgaansleven eigenlijk toch al zat is. Of net zo lief zonder vriendin uit gaat.
pi_118948673
ik heb er altijd last van als ik via andere datings site's echt berichten over en weer stuur dat ik al snel niet weet wat ik terug moet sturen... vaak na 1-2 berichtjes weten we denk beiden wel wat we willen weten van elkaar...
(Heb nu voor het eerst in 3 maanden weer contact met iemand via een andere site dan Paiq, dit maal een meid die 2 jaar ouder is... alleen maar mooi want is vaak even wat serieuzer enzovoort)

is het raar als je na zo weinig berichten al op een date aanstuurt? :X
pi_118948859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
ik heb er altijd last van als ik via andere datings site's echt berichten over en weer stuur dat ik al snel niet weet wat ik terug moet sturen... vaak na 1-2 berichtjes weten we denk beiden wel wat we willen weten van elkaar...
(Heb nu voor het eerst in 3 maanden weer contact met iemand via een andere site dan Paiq, dit maal een meid die 2 jaar ouder is... alleen maar mooi want is vaak even wat serieuzer enzovoort)

is het raar als je na zo weinig berichten al op een date aanstuurt? :X
Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....
Helaas tref ik dat soort dames niet :N
pi_118948954
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
Maar ik vind het een beetje eng omdat ik dan bang ben dat er een totaal
ander persoon zit oid.
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_118948988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....
Helaas tref ik dat soort dames niet :N
ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.

Even goed denken wat ik zo ga sturen.. :{
pi_118949291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
ander persoon zit oid.
Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Taexon het volgende:

[..]

ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.

Even goed denken wat ik zo ga sturen.. :{
Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zo :P
pi_118949472
Heb misschien een extra bijbaantje trouwens via iemand die ik via Paiq/whatsapp ken :')
Is weer eens wat anders dan een standaard date he? :P

- ja heb meer werk nodig :') -
pi_118949667
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
pi_118949860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
Zin om een keer wat af te spreken?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118949886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
heb er altijd problemen mee maar via whatsapp enzo gaat dat vaak vanzelf...

Vraag gewoon hoe de ander zijn/haar dag was enzovoort :) merk je vanzelf wat ze leuk vinden.
pi_118949967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
ander persoon zit oid.
Ik wil juist zo min mogelijk beeld hebben buiten 'deze lijkt me leuk om mee af te spreken'. Hoe meer berichten je heen en weer stuurt, hoe meer je aan een beeld gaat bouwen dat in werkelijkheid toch nooit klopt. In mijn ervaringen waren de grootste dateteleurstellingen altijd na te lang heen en weer praten zonder afspraak.
pi_118950046
Hmm.. Jaa ik ben wel 1x zo stoer geweest om af te spreken na heel kort mail contact (3 mailtjes ofzo..) en 4 telefoon gesprekken.

En dat was echt een leuke jongen/leuke date..
pi_118950149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef xApples het volgende:
Hmm.. Jaa ik ben wel 1x zo stoer geweest om af te spreken na heel kort mail contact (3 mailtjes ofzo..) en 4 telefoon gesprekken.

En dat was echt een leuke jongen/leuke date..
Jammer dat ie helemaal in Utrecht woonde :P
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118950203
Hahah ja !! :'(

Eigk best spijt van.. Mja weinig zin om elke keer zon end te rijden...
pi_118950246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef xApples het volgende:
Hahah ja !! :'(

Eigk best spijt van.. Mja weinig zin om elke keer zon end te rijden...
LOL, hij had het niet voor je over? :P
pi_118950273
Euhm..

Jawel. Maar ik vond het te ver rijden.
Hij wilde nog wel romantisch voor me koken :(
pi_118950333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef xApples het volgende:
Euhm..

Jawel. Maar ik vond het te ver rijden.
Hij wilde nog wel romantisch voor me koken :(
Voor romantiek moet je wat over hebben he?

;)
pi_118950355
Jaja wrijf het er maar in ;(
pi_118950791
Oke morgen dus misschien een gesprek bij een werkplek waar iemand werkt die ik via paiq/whatsapp kan :') nog niet gedate maar dus wel misschien morgen bij haar werkplek langs haha!...

Zou jullie morgen wel even updated houden :P

Btw primeur? - werk vinden via paiq!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 20:27:24 ]
pi_118951138
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
Oke morgen dus misschien een gesprek bij een werkplek waar iemand werkt die ik via paiq/whatsapp kan :') nog niet gedate maar dus wel misschien morgen bij haar werkplek langs haha!...

Zou jullie morgen wel even updated houden :P

Btw primeur? - werk vinden via paiq!
Die je via paiq/whatsapp kan wat? :o
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118952001
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die je via paiq/whatsapp kan wat? :o
uhhh iemand die ik via Paiq ken en heb haar nu ook op whatsapp... ging op een gegeven moment over werk en al die bende dus vandaar :P
pi_118952064
....
  woensdag 7 november 2012 @ 21:02:39 #130
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118953170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)

[..]

Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zo :P
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.
pi_118956716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat storten :') Zo wordt het natuurlijk nooit iets.
  woensdag 7 november 2012 @ 21:58:29 #132
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118957121
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat storten :') Zo wordt het natuurlijk nooit iets.
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.
pi_118957554
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:08:01 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118957860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:22:46 #135
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118958918
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.

Heb weleens mn nummer gegeven aan vrouwen van dating sites en werd gelijk overspoeld met smssjes in de trend van 'hoe gaat het?, wat heb je vandaag gedaan?' Als ik iemand niet ken vind ik dat gewoon gek.

Maar goed.. misschien ben ik wat ouderwets.
  woensdag 7 november 2012 @ 22:26:09 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118959204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.

Heb weleens mn nummer gegeven aan vrouwen van dating sites en werd gelijk overspoeld met smssjes in de trend van 'hoe gaat het?, wat heb je vandaag gedaan?' Als ik iemand niet ken vind ik dat gewoon gek.

Maar goed.. misschien ben ik wat ouderwets.
Mwah voor mij hoeft dat ook niet de hele dag door hoor, zelfs niet als ik al een tijdje date zoals met mijn huidige date. Meestal sturen we 's avonds wat via facebook of één keer in de paar dagen Skypen en verder afspreken. Maar al die prietpraat ben ik persoonlijk ook niet van. Denk dat dat meer een voorkeur is die je hebt.
  woensdag 7 november 2012 @ 23:17:05 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118962273
Ik ben ook ouderwets denk ik, zou na een paar keer chatten/mailen ook niet meteen mijn telefoonnummer geven aan iemand. Wel als er daadwerkelijk een date gepland staat.
pi_118966025
Ik heb nu juist heel veel whatsapp contact met mijn date voor volgende week. Eerder ging niet vanwege drukke agenda's van beide. Ben benieuwd. Klikt zo erg goed. Toch alweer de 3e date in 2/3 weken (maar met haar de 1e). De eerste 2 waren het niet voor mijn kant. Met deze de meeste raakvlakken, en ze ziet er het leukste uit. Ben benieuwd. Volgende week vrijdag date.
pi_118966513
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan? :D
Haha! Nee juist niet! Ik heb juist wonder kindjes, altijd lief, beleefd en grappig :) Ben dus ook een trotse mama :)
pi_118967647
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Vind wel dat een kerel wel moeite mag doen :')
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
Sarcasme. Herken het.
pi_118967918
Eens met Spirit, en ik vind het heel leuk dat je een trotse moeder bent hoor maar mannen willen een vrouw daten en niet een moeder :N Het kan best een vrouw zijn met kinderen maar ze willen niet alleen maar een moederkoek! :Y) Plus als het in je ogen wonderkindjes zijn dan zou ik ook wegrennen als je het zo zegt :D :+
pi_118967959
edit: volgens mij haal ik weer eens users door elkaar :')

nadeel van pepper: ook de ontvanger moet betalen om berichten te lezen. Na een aantal wederzijdse likes wat berichten gestuurd, maar krijg alsnog nergens een reactie op. ;(
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_118968472
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Pvoesss het volgende:
Eens met Spirit, en ik vind het heel leuk dat je een trotse moeder bent hoor maar mannen willen een vrouw daten en niet een moeder :N Het kan best een vrouw zijn met kinderen maar ze willen niet alleen maar een moederkoek! :Y) Plus als het in je ogen wonderkindjes zijn dan zou ik ook wegrennen als je het zo zegt :D :+
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
edit: volgens mij haal ik weer eens users door elkaar :')

nadeel van pepper: ook de ontvanger moet betalen om berichten te lezen. Na een aantal wederzijdse likes wat berichten gestuurd, maar krijg alsnog nergens een reactie op. ;(
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.
pi_118968652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.

[..]

Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.
Maar hoe je in het moederschap staat wel veel uit maakt.
Als ik ergens lees dat iemand wonder kindjes heeft dan denk ik mag ik even barfen :r
En ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op iemand die de kinderen zo omschrijft :+
Want dat geeft geen realistisch beeld van hoe het in elkaar zit. En staan die wonderkindjes dan altijd op 1 zo wonderlijk dat ze zijn :X Iig ik zou dan denken next, :@
pi_118969094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik :P
pi_118969187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:59:40 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118969244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat sowieso niet, als je iemand interessant vind kun je toch gewoon een berichtje sturen? Ook als vrouw zijnde. Het moet als je wil daten toch ook van twee kanten komen, waarom daar niet meteen mee beginnen bij het eerste berichtje?
pi_118969582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.
:@
pi_118969615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typen :')
pi_118969713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typen :')
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomst :)
  donderdag 8 november 2012 @ 10:17:49 #151
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118969764
Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik Paiq select moet blijven houden (kan nu nog met korting) en/of Pepper premium.
Ik had een aanbieding van Paiq ontvangen, twee maanden select voor weinig geld. Op zich is het niet verkeerd om elke dag een mogelijke nieuwe match te ontvangen.

Voor Pepper is het uiteraard wel handig omdat je anders alleen maar likes kunt sturen. Gister wilde ik met iemand chatten, maar dat kon dus ook niet...

Aan beide sites heb ik een date overgehouden.
Via Pepper door eerst een like te sturen en daarna een bericht van haar te ontvangen, en via Paiq begon zij een gesprek met mij (ik was toen zelfs niet online).
Zelfs stuur ik ook geregeld als eerste iets.
pi_118969962
Waarschijnlijk is dat als meisje heel anders, maar ik heb eigenlijk sowieso bijna elke dag wel een match? Of komt dat omdat ik er pas een paar weken op zit?
pi_118970168
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.
Maar hoe je in het moederschap staat wel veel uit maakt.
Als ik ergens lees dat iemand wonder kindjes heeft dan denk ik mag ik even barfen :r
En ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op iemand die de kinderen zo omschrijft :+
Want dat geeft geen realistisch beeld van hoe het in elkaar zit. En staan die wonderkindjes dan altijd op 1 zo wonderlijk dat ze zijn :X Iig ik zou dan denken next, :@
ik (en ik ben vader) deel je mening. Heb een schat van een zoon en als ik om me heen kijk mag ik echt niet klagen over z'n gedrag, maar hij mag toch echt regelmatig achter het behang.
de kleine, drammerige zeurpiet :( O+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 8 november 2012 @ 10:32:52 #154
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118970218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Amy1990 het volgende:
Waarschijnlijk is dat als meisje heel anders, maar ik heb eigenlijk sowieso bijna elke dag wel een match? Of komt dat omdat ik er pas een paar weken op zit?
Volgens mij was het voor mij maximaal eens in de twee of drie weken. Kon eventueel ook eerder, maar dat kwam zelden voor.
Het andere positieve aan Paiq select is dat je direct al de foto's kunt zien van je nieuwe match.
  donderdag 8 november 2012 @ 10:33:54 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118970246
Er zijn maar weinig ouders die zullen zeggen wat voor lelijk snotaap ze hebben opgevoed :')

Dus de meningen van de ouders vertrouw ik niet echt :)
pi_118970341
Je eigen kind een wondertje noemen vind ik echt om van te braken :Y
Dan heb je totaal geen realistisch beeld want geen enkel kind is een wondertje. :r
Net dat een meisje behandelen alsof het een klein prinsesje is gewoon absurd is.

Dat een moeder haar kinderen op 1 heeft snap ik prima. Daar ben ik helemaal voor.
Maar wonder kindjes really? Wat maakt ze zo wonderlijk vraag ik mij dan af.
En moet ik dan ook fluwelen handschoentjes aan doen zodat ik ze niet krenk?
  donderdag 8 november 2012 @ 11:12:06 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118971375
Heb voor 't eerst een date staan met een meid met een kindje (via Paiq).
Dat de date leuk gaat worden heb ik wel vertrouwen in, heb er alleen slecht over gedroomd wat er evt daarna allemaal kan gebeuren :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_118971438
Hoe oud is het kindje? :)
  donderdag 8 november 2012 @ 11:17:48 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118971596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomst :)
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118971618
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?
Een kerel
  donderdag 8 november 2012 @ 11:25:26 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118971858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Een kerel
Ja zo ver was ik al :D

Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:28:03 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118971935
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe oud is het kindje? :)
Nog net geen jaar volgens mij.
pi_118972115
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja zo ver was ik al :D

Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig.. 8)7
pi_118972154
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nog net geen jaar volgens mij.
Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven :Y
  donderdag 8 november 2012 @ 11:34:51 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118972166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ik doe een gokje, maar ik verwacht dat hij wel verliefd moet worden ook al kunnen mannen dat niet volgens jou ;)
we dan
pi_118972273
En wat is je grote waslijst dan? :D
  donderdag 8 november 2012 @ 11:38:03 #167
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118972293
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven :Y
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
  donderdag 8 november 2012 @ 11:39:26 #168
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118972350
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Pvoesss het volgende:
En wat is je grote waslijst dan? :D
Voor de duidelijkheid;

Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118972386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid;

Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
Hij moet dan vast kinderloos zijn en niet erg lui aangelegd.
pi_118972395
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:45:55 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972623
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig :)
  donderdag 8 november 2012 @ 11:46:12 #172
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118972630
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.

In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.

Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.

Lastige dingen.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:58:54 #173
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118973157
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.

In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.

Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.

Lastige dingen.

Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118973374
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig :)
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
  donderdag 8 november 2012 @ 12:06:22 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118973431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen. ;)
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.
Maar dan nog komt het ouder/volwassen worden allemaal heel snel dichtbij ;)
  donderdag 8 november 2012 @ 12:06:51 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973446
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
  donderdag 8 november 2012 @ 12:24:56 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118973964
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:02 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118973997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
Nouja de lijst zijn gewoon wensen. En of je die nu opstelt of (on)bewust in je hoofd hebt zitten, dat maakt geen reet uit.
De één heeft alleen wensen die wat globaler zijn dan de ander :+
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:41 #179
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:27:51 #180
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974077
quote:
Ach, als je verliefd bent dan ben je je waslijst ook zo weer vergeten. (en tref je altijd iemand die nergens aan voldoet. En toch is diegene helemaal perfect)
pi_118974117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef peleetje het volgende:

[..]

Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
Iemand in huis halen is toch iets heel anders dan leren kennen en daten?
pi_118974311
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
pi_118974405
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
  donderdag 8 november 2012 @ 12:38:36 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118974464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
Nou vallen vind ik wat te ver gaan. Tegen je aan lopen tot daar aan toen :P
pi_118974467
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
Ik date bijna nooit ...
pi_118974818
Dat kan maar er gaat wel iets mis, en als jij zo duidelijk zegt dat jij het niet bent dan vind ik dat apart.
Weten we wel gelijk waar je kinderen dat wonderlijke van hebben *O*
pi_118975574
quote:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/

:* :* :* ;) :P

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
pi_118975703
Maar dat vind ik ook weer onzin want kinderen van een ander moeten maar net bij je passen.
En waarom zoekt een man iemand die kinderen heeft wat heeft dat voor meerwaarde om ze zo op te sporen, wat zit daar dan achter.
pi_118975785
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_118975790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Reacties van pedo's? Hoe moet ik mij zulke berichten voorstellen? :?
"Je ziet er leuk uit, ik ga er vanuit dat je dochter nog lekkerder is?" :X

:+
pi_118975877
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
pi_118975918
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
Mja, ik kan mij voorstellen dat alleenstaande moeders lastig een partner vinden die kinderen geen probleem vindt.
Een site als 2nd love, daar krijg ik eerder de kriebels van :X
pi_118975972
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
pi_118976009
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
  donderdag 8 november 2012 @ 13:22:37 #195
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118976025
Kan me ook niet voorstellen dat iemand doelbewust op zoek is naar alleenstaande moeders? :?

Las pas dat er ook een datingsite voor christenen is, daar kan ik me dan wel weer het nut bij voorstellen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118976037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
Er zitten volgens mij veel vaders en moeders. Er zullen dus vooral veel gemixte gezinnen uit ontstaan als de dates succesvol zijn.
En ik ga ervan uit dat zo een site toch wel iets extra's doet om pedo's te weren, anders zouden die sites snel ten onder gaan, maar ik heb er zelf nooit naar gekeken zou het niet weten eigenlijk.
Maar op vrijwel elke site moet/kan je invullen of je kinderen hebt, pedo's maken dus op elke site kansen om toe te slaan.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een man zonder kinderen, maar ik zou iemand er niet om afwijzen.
pi_118976125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
pi_118976202
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
pi_118976225
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
ik heb denk ik minder moeite met kinderen dan met huisdieren :+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 8 november 2012 @ 13:29:40 #200
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118976301
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
GRATIS kinderen man! Ben je nou Nederlander of niet?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')