Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagagequote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef dijon het volgende:
[..]
Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij.
Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin inquote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
He Myst.. wanneer heb jij eig weer een date?
Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat dit klopt, echter op sites zoals paiq waar je eerst met iemand praat ze er toch meer open voor staan omdat je een beeld hebt van hoe ze met de situatie omgaan of de eventuele bagage
Dat is geenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Morgen. Eigenlijk wel erg veel zin inKijken of ze nog net zo tof is als afgelopen weekend
Gewoon er vol voor gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, is het ookMaar je kent mij wel een beetje, altijd een slag om de arm houden
Hoeft ook niet de leeftijd/levensfase soms overvalt het je gewoon , en dan zijn er gelukkig ook genoeg vrienden die wel prima reageren op een vriendin met kinderen. Of iemand die het uitgaansleven eigenlijk toch al zat is. Of net zo lief zonder vriendin uit gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:24 schreef dijon het volgende:
[..]
Dat zal ook aan je leeftijd/levensfase liggen. Ik studeer nog en heb absoluut geen trek om in een huisje-boompje-kindje-verhaal gezogen te worden. Mooi verhaal als je vrienden vragen waarom je chick niet mee is "ze kon geen oppas regelen", die gasten komen niet meer bij.
Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....quote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
ik heb er altijd last van als ik via andere datings site's echt berichten over en weer stuur dat ik al snel niet weet wat ik terug moet sturen... vaak na 1-2 berichtjes weten we denk beiden wel wat we willen weten van elkaar...
(Heb nu voor het eerst in 3 maanden weer contact met iemand via een andere site dan Paiq, dit maal een meid die 2 jaar ouder is... alleen maar mooi want is vaak even wat serieuzer enzovoort)
is het raar als je na zo weinig berichten al op een date aanstuurt?
ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, heb precies hetzelfde.... gewoon afspreken als het na een kort gesprek klikt en dan zie je wel verder....
Helaas tref ik dat soort dames niet
Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
Maar ik vind het een beetje eng omdat ik dan bang ben dat er een totaal
ander persoon zit oid.
Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zoquote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja merk gewoon dat bij mij leeftijdsklasse (ben zelf 18) ze vaak eerst eindeloos whatsapp contact enzo willen.
Even goed denken wat ik zo ga sturen..
Zin om een keer wat af te spreken?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
heb er altijd problemen mee maar via whatsapp enzo gaat dat vaak vanzelf...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef Young_David het volgende:
Wat voor interessante vragen stellen jullie om een beetje uit het werk/hobbies blabla-sfeertje te komen?
Ik wil juist zo min mogelijk beeld hebben buiten 'deze lijkt me leuk om mee af te spreken'. Hoe meer berichten je heen en weer stuurt, hoe meer je aan een beeld gaat bouwen dat in werkelijkheid toch nooit klopt. In mijn ervaringen waren de grootste dateteleurstellingen altijd na te lang heen en weer praten zonder afspraak.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef xApples het volgende:
Ik durf niet zo snel af te spreken hoor.. Ik wil wel een beetje een beeld van iemand hebben.
Maar ik vind het een beetje eng omdat ik dan bang ben dat er een totaal
ander persoon zit oid.
Jammer dat ie helemaal in Utrecht woondequote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef xApples het volgende:
Hmm.. Jaa ik ben wel 1x zo stoer geweest om af te spreken na heel kort mail contact (3 mailtjes ofzo..) en 4 telefoon gesprekken.
En dat was echt een leuke jongen/leuke date..
LOL, hij had het niet voor je over?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef xApples het volgende:
Hahah ja !!![]()
Eigk best spijt van.. Mja weinig zin om elke keer zon end te rijden...
Voor romantiek moet je wat over hebben he?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef xApples het volgende:
Euhm..
Jawel. Maar ik vond het te ver rijden.
Hij wilde nog wel romantisch voor me koken
Die je via paiq/whatsapp kan wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
Oke morgen dus misschien een gesprek bij een werkplek waar iemand werkt die ik via paiq/whatsapp kannog niet gedate maar dus wel misschien morgen bij haar werkplek langs haha!...
Zou jullie morgen wel even updated houden
Btw primeur? - werk vinden via paiq!
uhhh iemand die ik via Paiq ken en heb haar nu ook op whatsapp... ging op een gegeven moment over werk en al die bende dus vandaarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die je via paiq/whatsapp kan wat?
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)
[..]
Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zo
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat stortenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat stortenZo wordt het natuurlijk nooit iets.
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.
Mwah voor mij hoeft dat ook niet de hele dag door hoor, zelfs niet als ik al een tijdje date zoals met mijn huidige date. Meestal sturen we 's avonds wat via facebook of één keer in de paar dagen Skypen en verder afspreken. Maar al die prietpraat ben ik persoonlijk ook niet van. Denk dat dat meer een voorkeur is die je hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.
Heb weleens mn nummer gegeven aan vrouwen van dating sites en werd gelijk overspoeld met smssjes in de trend van 'hoe gaat het?, wat heb je vandaag gedaan?' Als ik iemand niet ken vind ik dat gewoon gek.
Maar goed.. misschien ben ik wat ouderwets.
Haha! Nee juist niet! Ik heb juist wonder kindjes, altijd lief, beleefd en grappigquote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan?
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Vind wel dat een kerel wel moeite mag doen
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Pvoesss het volgende:
Eens met Spirit, en ik vind het heel leuk dat je een trotse moeder bent hoor maar mannen willen een vrouw daten en niet een moederHet kan best een vrouw zijn met kinderen maar ze willen niet alleen maar een moederkoek!
Plus als het in je ogen wonderkindjes zijn dan zou ik ook wegrennen als je het zo zegt
![]()
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
edit: volgens mij haal ik weer eens users door elkaar
nadeel van pepper: ook de ontvanger moet betalen om berichten te lezen. Na een aantal wederzijdse likes wat berichten gestuurd, maar krijg alsnog nergens een reactie op.
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.
[..]
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik
Ik begrijp dat sowieso niet, als je iemand interessant vind kun je toch gewoon een berichtje sturen? Ook als vrouw zijnde. Het moet als je wil daten toch ook van twee kanten komen, waarom daar niet meteen mee beginnen bij het eerste berichtje?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.
Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomstquote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typen
ik (en ik ben vader) deel je mening. Heb een schat van een zoon en als ik om me heen kijk mag ik echt niet klagen over z'n gedrag, maar hij mag toch echt regelmatig achter het behang.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.
Maar hoe je in het moederschap staat wel veel uit maakt.
Als ik ergens lees dat iemand wonder kindjes heeft dan denk ik mag ik even barfen![]()
En ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op iemand die de kinderen zo omschrijft![]()
Want dat geeft geen realistisch beeld van hoe het in elkaar zit. En staan die wonderkindjes dan altijd op 1 zo wonderlijk dat ze zijnIig ik zou dan denken next,
Volgens mij was het voor mij maximaal eens in de twee of drie weken. Kon eventueel ook eerder, maar dat kwam zelden voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Amy1990 het volgende:
Waarschijnlijk is dat als meisje heel anders, maar ik heb eigenlijk sowieso bijna elke dag wel een match? Of komt dat omdat ik er pas een paar weken op zit?
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomst
Een kerelquote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry heb het niet helemaal gevolgd, maar wat is het wat je zoekt dan?
Ja zo ver was ik alquote:
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al![]()
Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Ik doe een gokje, maar ik verwacht dat hij wel verliefd moet worden ook al kunnen mannen dat niet volgens jouquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven
Voor de duidelijkheid;quote:
Hij moet dan vast kinderloos zijn en niet erg lui aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid;
Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.
In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.
Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.
Lastige dingen.
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerdquote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd
Nouja de lijst zijn gewoon wensen. En of je die nu opstelt of (on)bewust in je hoofd hebt zitten, dat maakt geen reet uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig
Zo groot is de waslijst toch niet!?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd
Ach, als je verliefd bent dan ben je je waslijst ook zo weer vergeten. (en tref je altijd iemand die nergens aan voldoet. En toch is diegene helemaal perfect)quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig
Iemand in huis halen is toch iets heel anders dan leren kennen en daten?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zo groot is de waslijst toch niet!?
Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo'squote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?
Tja wat versta je onder lief?
Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?
2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Nou vallen vind ik wat te ver gaan. Tegen je aan lopen tot daar aan toenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Ik date bijna nooit ...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed.
quote:
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Reacties van pedo's? Hoe moet ik mij zulke berichten voorstellen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Mja, ik kan mij voorstellen dat alleenstaande moeders lastig een partner vinden die kinderen geen probleem vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
Er zitten volgens mij veel vaders en moeders. Er zullen dus vooral veel gemixte gezinnen uit ontstaan als de dates succesvol zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
ik heb denk ik minder moeite met kinderen dan met huisdierenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben
GRATIS kinderen man! Ben je nou Nederlander of niet?!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |