abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2012 @ 12:06:51 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973446
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 8 november 2012 @ 12:24:56 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118973964
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:02 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118973997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
Nouja de lijst zijn gewoon wensen. En of je die nu opstelt of (on)bewust in je hoofd hebt zitten, dat maakt geen reet uit.
De één heeft alleen wensen die wat globaler zijn dan de ander :+
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:41 #179
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:27:51 #180
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974077
quote:
Ach, als je verliefd bent dan ben je je waslijst ook zo weer vergeten. (en tref je altijd iemand die nergens aan voldoet. En toch is diegene helemaal perfect)
pi_118974117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef peleetje het volgende:

[..]

Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
Iemand in huis halen is toch iets heel anders dan leren kennen en daten?
pi_118974311
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
pi_118974405
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
  donderdag 8 november 2012 @ 12:38:36 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118974464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
Nou vallen vind ik wat te ver gaan. Tegen je aan lopen tot daar aan toen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118974467
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
Ik date bijna nooit ...
pi_118974818
Dat kan maar er gaat wel iets mis, en als jij zo duidelijk zegt dat jij het niet bent dan vind ik dat apart.
Weten we wel gelijk waar je kinderen dat wonderlijke van hebben *O*
pi_118975574
quote:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/

:* :* :* ;) :P

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
pi_118975703
Maar dat vind ik ook weer onzin want kinderen van een ander moeten maar net bij je passen.
En waarom zoekt een man iemand die kinderen heeft wat heeft dat voor meerwaarde om ze zo op te sporen, wat zit daar dan achter.
pi_118975785
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_118975790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Reacties van pedo's? Hoe moet ik mij zulke berichten voorstellen? :?
"Je ziet er leuk uit, ik ga er vanuit dat je dochter nog lekkerder is?" :X

:+
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118975877
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
pi_118975918
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
Mja, ik kan mij voorstellen dat alleenstaande moeders lastig een partner vinden die kinderen geen probleem vindt.
Een site als 2nd love, daar krijg ik eerder de kriebels van :X
pi_118975972
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
pi_118976009
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
  donderdag 8 november 2012 @ 13:22:37 #195
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118976025
Kan me ook niet voorstellen dat iemand doelbewust op zoek is naar alleenstaande moeders? :?

Las pas dat er ook een datingsite voor christenen is, daar kan ik me dan wel weer het nut bij voorstellen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118976037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
Er zitten volgens mij veel vaders en moeders. Er zullen dus vooral veel gemixte gezinnen uit ontstaan als de dates succesvol zijn.
En ik ga ervan uit dat zo een site toch wel iets extra's doet om pedo's te weren, anders zouden die sites snel ten onder gaan, maar ik heb er zelf nooit naar gekeken zou het niet weten eigenlijk.
Maar op vrijwel elke site moet/kan je invullen of je kinderen hebt, pedo's maken dus op elke site kansen om toe te slaan.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een man zonder kinderen, maar ik zou iemand er niet om afwijzen.
pi_118976125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
pi_118976202
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
pi_118976225
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
ik heb denk ik minder moeite met kinderen dan met huisdieren :+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 8 november 2012 @ 13:29:40 #200
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118976301
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
GRATIS kinderen man! Ben je nou Nederlander of niet?!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')