abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2012 @ 11:25:26 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118971858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Een kerel
Ja zo ver was ik al :D

Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 8 november 2012 @ 11:28:03 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118971935
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe oud is het kindje? :)
Nog net geen jaar volgens mij.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_118972115
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja zo ver was ik al :D

Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig.. 8)7
pi_118972154
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nog net geen jaar volgens mij.
Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven :Y
  donderdag 8 november 2012 @ 11:34:51 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118972166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ik doe een gokje, maar ik verwacht dat hij wel verliefd moet worden ook al kunnen mannen dat niet volgens jou ;)
we dan
pi_118972273
En wat is je grote waslijst dan? :D
  donderdag 8 november 2012 @ 11:38:03 #167
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118972293
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven :Y
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
  donderdag 8 november 2012 @ 11:39:26 #168
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118972350
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef Pvoesss het volgende:
En wat is je grote waslijst dan? :D
Voor de duidelijkheid;

Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118972386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid;

Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
Hij moet dan vast kinderloos zijn en niet erg lui aangelegd.
pi_118972395
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:45:55 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972623
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:46:12 #172
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118972630
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.

In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.

Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.

Lastige dingen.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:58:54 #173
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118973157
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.

In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.

Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.

Lastige dingen.

Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118973374
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig :)
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
  donderdag 8 november 2012 @ 12:06:22 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_118973431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen. ;)
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.
Maar dan nog komt het ouder/volwassen worden allemaal heel snel dichtbij ;)
  donderdag 8 november 2012 @ 12:06:51 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973446
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd :)
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
  donderdag 8 november 2012 @ 12:24:56 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118973964
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:02 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118973997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig :P
Nouja de lijst zijn gewoon wensen. En of je die nu opstelt of (on)bewust in je hoofd hebt zitten, dat maakt geen reet uit.
De één heeft alleen wensen die wat globaler zijn dan de ander :+
  donderdag 8 november 2012 @ 12:26:41 #179
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:27:51 #180
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118974077
quote:
Ach, als je verliefd bent dan ben je je waslijst ook zo weer vergeten. (en tref je altijd iemand die nergens aan voldoet. En toch is diegene helemaal perfect)
pi_118974117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef peleetje het volgende:

[..]

Zo groot is de waslijst toch niet!?

Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
Iemand in huis halen is toch iets heel anders dan leren kennen en daten?
pi_118974311
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?

Tja wat versta je onder lief?

Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?

2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
pi_118974405
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
  donderdag 8 november 2012 @ 12:38:36 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118974464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's :').

Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom 8)7

Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha. :')
Nou vallen vind ik wat te ver gaan. Tegen je aan lopen tot daar aan toen :P
pi_118974467
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed. :D
Ik date bijna nooit ...
pi_118974818
Dat kan maar er gaat wel iets mis, en als jij zo duidelijk zegt dat jij het niet bent dan vind ik dat apart.
Weten we wel gelijk waar je kinderen dat wonderlijke van hebben *O*
pi_118975574
quote:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/

:* :* :* ;) :P

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
pi_118975703
Maar dat vind ik ook weer onzin want kinderen van een ander moeten maar net bij je passen.
En waarom zoekt een man iemand die kinderen heeft wat heeft dat voor meerwaarde om ze zo op te sporen, wat zit daar dan achter.
pi_118975785
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_118975790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Reacties van pedo's? Hoe moet ik mij zulke berichten voorstellen? :?
"Je ziet er leuk uit, ik ga er vanuit dat je dochter nog lekkerder is?" :X

:+
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118975877
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
pi_118975918
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
Mja, ik kan mij voorstellen dat alleenstaande moeders lastig een partner vinden die kinderen geen probleem vindt.
Een site als 2nd love, daar krijg ik eerder de kriebels van :X
pi_118975972
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
pi_118976009
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
  donderdag 8 november 2012 @ 13:22:37 #195
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118976025
Kan me ook niet voorstellen dat iemand doelbewust op zoek is naar alleenstaande moeders? :?

Las pas dat er ook een datingsite voor christenen is, daar kan ik me dan wel weer het nut bij voorstellen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118976037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
Er zitten volgens mij veel vaders en moeders. Er zullen dus vooral veel gemixte gezinnen uit ontstaan als de dates succesvol zijn.
En ik ga ervan uit dat zo een site toch wel iets extra's doet om pedo's te weren, anders zouden die sites snel ten onder gaan, maar ik heb er zelf nooit naar gekeken zou het niet weten eigenlijk.
Maar op vrijwel elke site moet/kan je invullen of je kinderen hebt, pedo's maken dus op elke site kansen om toe te slaan.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een man zonder kinderen, maar ik zou iemand er niet om afwijzen.
pi_118976125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
pi_118976202
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
pi_118976225
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben :)
ik heb denk ik minder moeite met kinderen dan met huisdieren :+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 8 november 2012 @ 13:29:40 #200
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118976301
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
GRATIS kinderen man! Ben je nou Nederlander of niet?!
pi_118976311
Ik denk echt dat dit wel heel erg mee valt. Zeker op sites zonder echte profielen maar waar je het gesprek aan gaat zoals paiq. Dan kom je er achter dat het geweldige lekkere wijf met de enorme hoeveelheid humor een moeder is van een klein kindje en dan is het al een heel ander verhaal.
pi_118976379
Ik wens haar dan een prettige wedstrijd verder. Niet voor mij.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:35:26 #203
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118976493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/

:* :* :* ;) :P

Ontopic:
Thanks lekker ding :)

Ah, daar kun je dus ook mannen met kinderen tegen komen? Wel zo handig eigenlijk ;)
  donderdag 8 november 2012 @ 13:42:46 #204
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_118976789
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.

Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen ;) )
pi_118976953
Nou ze laat het toch nog op tijd weten? Wat is daar mis mee.
Ik vind je wel lekker achterdochtig zo :X
  donderdag 8 november 2012 @ 13:47:45 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118977005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.

Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen ;) )
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
pi_118977193
Lijkt mij wel lastiger voor mannen om een alleenstaande moeder te treffen. De meeste kinderen zitten toch grotendeels bij hun moeder. Tijdens het daten krijg je daar volgens mij al veel meer mee te maken dan wanneer je een alleenstaande vader date.
quote:

Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.
En natuurlijk even anoniem bellen, je hebt haar nummer tenslotte. Meestal hoor je aan de stem wel of iemand echt ziek is.

Tsss, ziek melden voor een date, hoe durft ze }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:53:14 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_118977253
Kinderen boeit mijzelf niet echt. Als ze dan maar wel tijd voor mij maakt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_118977265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt :7
  donderdag 8 november 2012 @ 14:04:00 #210
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_118977704
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh :+

op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p

en gefeliciteerd eefje! :*
WFPB!
  donderdag 8 november 2012 @ 14:06:10 #211
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_118977799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:

Ja dat zei ik ook, kan gebeuren... ik wantrouw niet, ik wacht op antwoord of het vrijdag of zondag alsnog door kan gaan. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.
En natuurlijk even anoniem bellen, je hebt haar nummer tenslotte. Meestal hoor je aan de stem wel of iemand echt ziek is.

Tsss, ziek melden voor een date, hoe durft ze }:|
Nee, dat zou stalken zijn (mag ik wel haar huisarts bellen?). Ik gooi gewoon een bommetje op, op het FOK! forum natuurlijk. :)
pi_118977840
quote:

Ik ben ook wel eens ziek geweest. Had het toen zo zwaar te pakken dat ik het twee keer uit moest stellen. Kan je soms niets aan doen.
pi_118977874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:

op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p

Daarom zeg ik het ook. Geen probleem met het daten van vaders (of er een relatie mee hebben, for that matter. Maar vond het wel altijd fijn dat er voldoende tijd was voor ons samen, vooral in het begin. Vooral als je blijft slapen. Betekent niet dat het met moeders niet kan, maar wordt volgens mij wel vaak lastiger.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:19:35 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118978380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt :7
:7 Ik date alleen mannen die kunnen delen

en ik heb toch geen whatsapp
  donderdag 8 november 2012 @ 14:21:12 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118978460
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:

:* jij ook nog gefeliciteerd dizorntje
pi_118978610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:* jij ook nog gefeliciteerd dizorntje
Oh, jij bent jarig! Gefeliciteerd!
pi_118978711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:7 Ik date alleen mannen die kunnen delen

en ik heb toch geen whatsapp
6:3= 2

:P
  donderdag 8 november 2012 @ 14:38:26 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118979100
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Altijd snel doen als je date naar de wc is. :+
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 8 november 2012 @ 14:45:32 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118979332
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Of snachts als je even naar de wc moet :+
  donderdag 8 november 2012 @ 15:01:52 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118979870
quote:

[..]

Ja hallo.... dan laat ik al de scheten. :{w
pi_118979967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja hallo.... dan laat ik al de scheten. :{w
Multitasken...dat moet toch te doen zijn lijkt mij.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:09:40 #222
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118980161
quote:

[..]

Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????
pi_118980191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????
_O- _O_

Gelukkig kan je die vraag dan ook aan haar stellen ;)

De echte hosselaar stuurt haar natuurlijk gewoon even een kusje.... hoef je ook niks uit te leggen
  donderdag 8 november 2012 @ 15:12:49 #224
242666 BeamofLight
pi_118980281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

_O- _O_

Gelukkig kan je die vraag dan ook aan haar stellen ;)

De echte hosselaar stuurt haar natuurlijk gewoon even een kusje.... hoef je ook niks uit te leggen
precies. 1 kruisje naar date 1 en een date-voorstel op hetzelfde moment naar date2
  donderdag 8 november 2012 @ 15:30:58 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118980983
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam ;)'. (Altijd het probleem weglachen. :'))

Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
Gourmetten of steengrillen?
pi_118981067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam ;)'. (Altijd het probleem weglachen. :'))

Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
"Haha, ja ik wilde even checken of jij een paranoïde kutwijf bent".

Jezus zeg, alsof je niet met andere mensen een bericht uit kunt wisselen :')
  donderdag 8 november 2012 @ 15:33:02 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:

Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt ;)
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.

Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets :)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:39:46 #228
242666 BeamofLight
pi_118981336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.

jaja leer mij wat over whatsapp enzo
  donderdag 8 november 2012 @ 15:41:22 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.

jaja leer mij wat over whatsapp enzo
Altijd online is lekker makkelijk. Weten ze helemaal niets :)

Maar als mensen idd gaan denken dat als er twee vinkjes staan dat ze dan gelezen zijn, dan kan je gezeur krijgen :')
Sowieso zeuren omdat iemand online is / mogelijk iets gelezen zou kunnen hebben, maar niet geantwoord.
Dat mag enkel wanneer je wacht op antwoord ivm een afspraak ofzo.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:42:24 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118981424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezen :)

Bij iphone dan. Als ik online ben maar een berichtje niet lees blijft er bij de verzender 1 vinkje staan :)
  donderdag 8 november 2012 @ 15:43:50 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981483
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezen :)

Bij iphone dan. Als ik online ben maar een berichtje niet lees blijft er bij de verzender 1 vinkje staan :)
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:44:38 #232
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118981515
Een HTC komt online bij elk ontvangen bericht (het is maar hoe je bericht wordt uitgelezen). Maar kom op.. als vrouwen écht zo reageren dan dump je haar toch gelijk? Ik zou er niet aan moeten denken een dergelijk mormel als vriendin te moeten hebben.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:31 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981537
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:33 #234
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118981539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.
Het klopt ook niet wat ook_gek zegt. 2 vinkjes is ontvangen op de telefoon van de ontvanger. 1 vinkje is queued for sending.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:45:34 #235
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118981540
1 vinkje - bericht succesvol afgeleverd bij de server.

2 vinkjes - bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat. Opmerking: dit geeft niet aan dat het bericht is gelezen, enkel dat het is afgeleverd.

Zie: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

edit: ik was al te laat...
  donderdag 8 november 2012 @ 15:46:42 #236
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118981575
Vorige week nog een potentiële date:

Je was gisteren om 01.00 uur nog on-line en vanmorgen ook de hele tijd maar je stuurt mij geen bericht...

- Klopt, was met ander meisje aan het appen en heb binnenkort een date.

Dan houdt het voor mij op...

Prima, tot ziens :W
  donderdag 8 november 2012 @ 15:46:50 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981579
Zo hebben we dat ook weer de wereld uit
  donderdag 8 november 2012 @ 15:49:50 #238
242666 BeamofLight
pi_118981707
laatste wat ik erover zeg:

bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.

geloof me
  donderdag 8 november 2012 @ 15:51:12 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118981764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:

geloof me
Laatste van mij
quote:
Hij/zij heeft mogelijk de melding op het scherm gezien maar heeft de app niet geopend om de ontvangst van het bericht te bevestigen (heel gebruikelijk bij gebruikers van een iPhone).
Dusja als je dan twee vinkjes hebt weet je zeker dat hij/zij in de app is geweest en dus je bericht heeft moeten kunnen lezen.
pi_118981777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:

geloof me
Doe ik nog een laatste duit in het zakje...

Heb een Iphone en een samsung...bij beide betekend twee vinkjes niet dat het gelezen is, alleen dat het bericht binnen is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')