Ja zo ver was ik alquote:
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al![]()
Maar doelde meer op het punt dat je stopt. Kennelijk voldoen de mannen niet, wat verwacht of zoek je dan?
Ik doe een gokje, maar ik verwacht dat hij wel verliefd moet worden ook al kunnen mannen dat niet volgens jouquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is wel een hele fijne leeftijd om in binnen te vallen in hun leven
Voor de duidelijkheid;quote:
Hij moet dan vast kinderloos zijn en niet erg lui aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid;
Ze wil iemand die initiatief kan tonen omdat ze dat zelf niet kan/wil. Dus haar waslijst zal wel vol met de meest onmogelijke eisen staan waaraan ze zelf ook niet kan/wil voldoen.
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Normaal heb ik geen moeite sarcasme te herkennen, maar bedoel je dit sarcastisch?
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Te grote waslijst... Ben nogal kieskeurig..
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee ik meen het serieus 1 is een fijne leeftijd. Je kan er in mee groeien en de moeder is ook nog groeiende in haar ouder rol.
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is juist ook wat mij een beetje bij de keel grijpt.
In plaats van eventueel een vrieindin krijg je er direct een kind bij.
Soort combopackage, niet de lusten wel de lasten.
Heleboel "Wat als" dwaalt door m'n hoofd, en wellicht is het wel heel vroeg om erover na te denken, maar denk dat het negeren van het feit dat ze een kind heeft behoorlijk egoïstisch zou zijn.
Ik kan natuurlijk niet haar wereld op de kop gaan gooien en later bedenken dat ik er toch niet klaar voor ben.
Lastige dingen.
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerdquote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou noem eens wat dingen, je maakt me nieuwschierig
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoezo niet de lusten? Je kan er toch prima een aantal keer eroverheen gaan? Je hebt net 9 maanden huilbuien, hormoon-gedreven aggressie aanvallen en 'JIJ %*#%#KLOOTZAK'- op de bevallingstafel gemist. Dat zijn toch wat lasten die wegvallen.
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd
Nouja de lijst zijn gewoon wensen. En of je die nu opstelt of (on)bewust in je hoofd hebt zitten, dat maakt geen reet uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig
Zo groot is de waslijst toch niet!?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Eerlijkheid op de eerste plaats. Daarna lief en het moet geen wegloper zijn. En natuurlijk iemand die mijn twee kids accepteerd
Ach, als je verliefd bent dan ben je je waslijst ook zo weer vergeten. (en tref je altijd iemand die nergens aan voldoet. En toch is diegene helemaal perfect)quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
Dat vind ik juist vaak zo stom aan die waslijsten. Vaak mensen die nét uit een lange relatie zijn dus nu heeeeel goed weten wat ze wel en niet willen en waar iemand aan moet voldoen. Wordt vanzelf weer minder. De dag dat ik een lijst opstel kap ik met daten. Beloof ik hier plechtig
Iemand in huis halen is toch iets heel anders dan leren kennen en daten?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zo groot is de waslijst toch niet!?
Overgens vind ik het ook niet meer dan normaal als je als alleenstaande moeder wat meer eisen stelt aan een date. Je wilt immers niet 1 of andere freak in huis halen.
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo'squote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet je nou via een dating site of iemand eerlijk is?
Tja wat versta je onder lief?
Miss lopen ze weg wegens jou gedrag?
2kids... Tja lastig ja. Heb je geen dating site voor alleen staande moeders? Maak je meer kans denk ik?
Nou vallen vind ik wat te ver gaan. Tegen je aan lopen tot daar aan toenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Ik date bijna nooit ...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Aan jou ligt het niet?
Weet je wat alle mannen die jij date gemeen hebben met elkaar.? jou!!
Er gaat dus ergens in dat hele proces iets niet helemaal goed.
quote:
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Reacties van pedo's? Hoe moet ik mij zulke berichten voorstellen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Aan mijn gedrag ligt het niet. Zo'n datingsite heb je wel idd, maar dan krijg ik meerendeels alleen maar reacties van pedo's.
Idd, eerlijkheid weet je dus nooit on-line en dat heb ik pas geleden dus weer meegemaakt helaas. Ik ben ook iemand die een ander te snel volledig vertrouwd. Ja.. heel stom![]()
Daarom doe ik er ook niet meer aan..Ik wacht wel gewoon tot mijn ware uit de lucht komt vallen, haha.
Mja, ik kan mij voorstellen dat alleenstaande moeders lastig een partner vinden die kinderen geen probleem vindt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
Je merkt toch wel wanneer ze een bizarre interesse hebben voor je kinderen.
Ik vind dat sowieso ongezond daarom snap ik het bestaan van die datingsite ook echt niet,
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
Er zitten volgens mij veel vaders en moeders. Er zullen dus vooral veel gemixte gezinnen uit ontstaan als de dates succesvol zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb geen onoverkomelijke bezwaren tegen een vrouw met kind(eren), maar ga toch echt niet op zo'n site zoeken.
De 'pedo' opmerking van Ernemmertje komt op mij ook niet direct ongeloofwaardig over in dat opzicht.
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het hier al een paar keer gezegd, heren die profielen met kinderen skippen...
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan mij dus niet voorstellen dat een alleenstaande moeder moeite heeft met een partner vinden.
Genoeg die vanzelf aan het idee wennen of die er geen moeite mee zouden hebben.
ik heb denk ik minder moeite met kinderen dan met huisdierenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Klopt en net zoveel die er geen moeite mee hebben
GRATIS kinderen man! Ben je nou Nederlander of niet?!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik filteren de vrouwen met kinderen er iig uit. Gratis kinderen erbij zit ik niet op te wachten. Ik denk dat dat voor veel mannen geldt die zelf geen kinderen hebben.
Thanks lekker dingquote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.
Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen)
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.
Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligtquote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Ja dat zei ik ook, kan gebeuren... ik wantrouw niet, ik wacht op antwoord of het vrijdag of zondag alsnog door kan gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Nee, dat zou stalken zijn (mag ik wel haar huisarts bellen?). Ik gooi gewoon een bommetje op, op het FOK! forum natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.
En natuurlijk even anoniem bellen, je hebt haar nummer tenslotte. Meestal hoor je aan de stem wel of iemand echt ziek is.
Tsss, ziek melden voor een date, hoe durft ze![]()
Ik ben ook wel eens ziek geweest. Had het toen zo zwaar te pakken dat ik het twee keer uit moest stellen. Kan je soms niets aan doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Daarom zeg ik het ook. Geen probleem met het daten van vaders (of er een relatie mee hebben, for that matter. Maar vond het wel altijd fijn dat er voldoende tijd was voor ons samen, vooral in het begin. Vooral als je blijft slapen. Betekent niet dat het met moeders niet kan, maar wordt volgens mij wel vaak lastiger.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh
op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p
en gefeliciteerd eefje!
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh
op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p
en gefeliciteerd eefje!
Oh, jij bent jarig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]jij ook nog gefeliciteerd dizorntje
6:3= 2quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]Ik date alleen mannen die kunnen delen
en ik heb toch geen whatsapp
Altijd snel doen als je date naar de wc is.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt
Of snachts als je even naar de wc moetquote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd snel doen als je date naar de wc is.
Ja hallo.... dan laat ik al de scheten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Multitasken...dat moet toch te doen zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja hallo.... dan laat ik al de scheten.
Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????
precies. 1 kruisje naar date 1 en een date-voorstel op hetzelfde moment naar date2quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan je die vraag dan ook aan haar stellen
De echte hosselaar stuurt haar natuurlijk gewoon even een kusje.... hoef je ook niks uit te leggen
"Haha, ja ik wilde even checken of jij een paranoïde kutwijf bent".quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam'. (Altijd het probleem weglachen.
)
Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam'. (Altijd het probleem weglachen.
)
Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.
Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets
Altijd online is lekker makkelijk. Weten ze helemaal nietsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.
jaja leer mij wat over whatsapp enzo
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.
Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezen
Bij iphone dan. Als ik online ben maar een berichtje niet lees blijft er bij de verzender 1 vinkje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klopt ook niet wat ook_gek zegt. 2 vinkjes is ontvangen op de telefoon van de ontvanger. 1 vinkje is queued for sending.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.
Laatste van mijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:
laatste wat ik erover zeg:
bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.
geloof me
Dusja als je dan twee vinkjes hebt weet je zeker dat hij/zij in de app is geweest en dus je bericht heeft moeten kunnen lezen.quote:Hij/zij heeft mogelijk de melding op het scherm gezien maar heeft de app niet geopend om de ontvangst van het bericht te bevestigen (heel gebruikelijk bij gebruikers van een iPhone).
Doe ik nog een laatste duit in het zakje...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:
laatste wat ik erover zeg:
bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.
geloof me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |