Thanks lekker dingquote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic:
Er zijn datingsites speciaal voor alleenstaande ouders. Weet je iig dat je iemand treft die geen moeite heeft met kinderen.
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.
Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen)
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik had een date via Pepper voor vandaag... hele week gewhatsappt, ook gisteravond.. geen probleem. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ze ziek is en het niet door kan gaan.
Kan heel goed natuurlijk... maar wie heeft er ook wel eens ziekte aangewend om af te zeggen? (bijvoorbeeld als ze nu nog niet haar vorige date uit bed wilde schoppen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligtquote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Ja dat zei ik ook, kan gebeuren... ik wantrouw niet, ik wacht op antwoord of het vrijdag of zondag alsnog door kan gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:
Het kan best koudwatervrees zijn maar dat laatste vind ik weer zo typisch om te zeggen.. denk niet dat je daarvoor hoeft te vrezen als ze gister nog contact met je had. Gewoon gelijk op inspringen en een nieuwe afspraak maken. Kan een keer gebeuren.
Nee, dat zou stalken zijn (mag ik wel haar huisarts bellen?). Ik gooi gewoon een bommetje op, op het FOK! forum natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zou de hele dag voor haar deur gaan bivakkeren, camera erbij en kijken of ze echt geen stap buiten de deur zet. Morgen even het vuilnis bij langs op zoek naar gebruikte tissues e.d.
En natuurlijk even anoniem bellen, je hebt haar nummer tenslotte. Meestal hoor je aan de stem wel of iemand echt ziek is.
Tsss, ziek melden voor een date, hoe durft ze![]()
Ik ben ook wel eens ziek geweest. Had het toen zo zwaar te pakken dat ik het twee keer uit moest stellen. Kan je soms niets aan doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Perico het volgende:
Daarom zeg ik het ook. Geen probleem met het daten van vaders (of er een relatie mee hebben, for that matter. Maar vond het wel altijd fijn dat er voldoende tijd was voor ons samen, vooral in het begin. Vooral als je blijft slapen. Betekent niet dat het met moeders niet kan, maar wordt volgens mij wel vaak lastiger.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh
op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p
en gefeliciteerd eefje!
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Dizorn het volgende:
Dat over alleenstaande vaders moet je toch weten sekh
op 22e (ongeveer) kinderen moet ik echt niet aan denken. maar die discussie komt me veel te vaak langs :p
en gefeliciteerd eefje!
Oh, jij bent jarig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]jij ook nog gefeliciteerd dizorntje
6:3= 2quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]Ik date alleen mannen die kunnen delen
en ik heb toch geen whatsapp
Altijd snel doen als je date naar de wc is.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zit te whats appen met een date terwijl je andere date naast je in bed ligt
Of snachts als je even naar de wc moetquote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd snel doen als je date naar de wc is.
Ja hallo.... dan laat ik al de scheten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Multitasken...dat moet toch te doen zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja hallo.... dan laat ik al de scheten.
Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee geloof me, dat gaat fout. Komt die trut ineens zeiken, van he: je was net on-line. Meeettttt wwwwiieeeee??????
precies. 1 kruisje naar date 1 en een date-voorstel op hetzelfde moment naar date2quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan je die vraag dan ook aan haar stellen
De echte hosselaar stuurt haar natuurlijk gewoon even een kusje.... hoef je ook niks uit te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |