"Haha, ja ik wilde even checken of jij een paranoïde kutwijf bent".quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam'. (Altijd het probleem weglachen.
)
Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Silenus het volgende:
Haha heb ik serieus ooit gehad he. Zit ik op de plee naar iemand te appen, krijg ik van mijn date een berichtje 'zozo, online?'.
Gewoon terugsturen 'haha, ja wilde even checken of jij online kwam'. (Altijd het probleem weglachen.
)
Heb tegenwoordig ook maar gewoon uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online was. Dat gezeik de hele tijd met 'ik zag twee groene vinkjes waarom reageer je nietttt'...pffff
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.
Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets
Altijd online is lekker makkelijk. Weten ze helemaal nietsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
Tenzij Blackberry. Dan sta je altijd on-line.
jaja leer mij wat over whatsapp enzo
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee groene vinkjes zegt niets over of je het bericht bekeken hebt
1vinkje is dat het versturen goed is gegaan
2 vinkjes dat het ontvangen goed is gegaan.
Dus niets met daadwerkelijk gelezen.
Als iemand 'online' staat, ja dan bekijkt iemand waarschijnlijk iets
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Uhm nee hoor. 1 vinkje is goed gegaan, 2 vinkjes is gelezen
Bij iphone dan. Als ik online ben maar een berichtje niet lees blijft er bij de verzender 1 vinkje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klopt ook niet wat ook_gek zegt. 2 vinkjes is ontvangen op de telefoon van de ontvanger. 1 vinkje is queued for sending.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb toch serieus dat wat ik zei gelezen bij whatsapp info zelf.
Laatste van mijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:
laatste wat ik erover zeg:
bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.
geloof me
Dusja als je dan twee vinkjes hebt weet je zeker dat hij/zij in de app is geweest en dus je bericht heeft moeten kunnen lezen.quote:Hij/zij heeft mogelijk de melding op het scherm gezien maar heeft de app niet geopend om de ontvangst van het bericht te bevestigen (heel gebruikelijk bij gebruikers van een iPhone).
Doe ik nog een laatste duit in het zakje...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef BeamofLight het volgende:
laatste wat ik erover zeg:
bij Iphone = 2 vinkjes gelezen.
geloof me
Ik wil het gvd uit de wereld hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Oke jongens, zo belangrijk is het nou ook weer niet allemaal.
Zaak van levensbelang in deze WA wereld!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Oke jongens, zo belangrijk is het nou ook weer niet allemaal.
Als ik een bericht van de ene naar de ander stuur (en andersom) krijg ik het tweede vinkje zodra ik op de andere telefoon een melding krijg dat ik een WA bericht heb ontvangen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had 2 iPhones en als ik een foto bestandje onderling verstuurde, kwam bij mij pas het 2e vinkje er bij zodra het bericht gelezen was op het andere toestel.
Dus kan mij voorstellen wat BoL bedoeld.
inderdaad, mensen die dat soort dingen in de gaten houden zouden eens een leven moeten zoeken ipv om verantwoording vragen. voor wat dan eigenlijk, vraag je je dan af.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als ik een bericht van de ene naar de ander stuur (en andersom) krijg ik het tweede vinkje zodra ik op de andere telefoon een melding krijg dat ik een WA bericht heb ontvangen.
Strange stuff...
Maar goed, voor daten dus funest. Heb ook wel eens de vraag gekregen waarom ik om 3 uur nog online was. Het "waarom zit jij te checken wanneer ik online ben op WA zonder een bericht te sturen?" gevoel....
Net als dat hele FB verhaal vind ik het creepy (eerlijk toegegeven, ik heb het ook gedaan toen mijn relatie uitging)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |