Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van!
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..
Er zitten ook wel leuke tussen hoor
close chat and block.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij!
zal wel komen omdat de meeste mannen zelf aan dat nageslacht willen werken ipv dat ze de ellende van een andere vent mogen opruimen. Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet
Wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van!
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.quote:
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Zou ik niet doen. Vinden ze leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Nou..er zijn toch echt wel dingen te verzinnen hoor..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:
[ afbeelding ]
Als je het niet kent, het is een soort van nerdy internethumor
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Vinden ze leuk
Haha praat je dan gewoon mee???quote:Op woensdag 7 november 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.
Moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik met vriendinnen op Paiq zit. Anders is het ook "block"
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Haha praat je dan gewoon mee???
Ik ben mijn promotieonderzoek al lang weer vergeten en dus kan ik je er ook niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij!
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)
Vind ik zelf dan...
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.
Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :Squote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..quote:Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef dijon het volgende:
[..]
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort.
Die vrouwen zitten ook gewoon met een fles wijn en Boer Zoekt Vrouw op de achtergrond aan door de mannen heen te bladeren. Niets raars aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef peleetje het volgende:
[..]
Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :S
Waarschijnlijk ook onevenredig veel foto's van mannen met hun autoquote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen..
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.
En de meeste mensen vinden het best leuk als je die moeite neemt. Ik heb daardoor juist de ervaring dat het fijn is om te horen of de ander wel of niet interesse heeft. Sindsdien stuur ik, mits het een gewoon berichtje is, ook zelf altijd even wat terug als ik een bericht krijg.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
Eén van de voornaamste redenen waarom ik het eraf gegooid heb na 3 dagen. Nu paiq aan het verkennen en het niveau ligt al wat meer bij wat ik zoek.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
Ligt eraan op welke site je zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomtquote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt
Heet dat niet 'stalkermode'?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt
Stuur haar een interesse bericht (gratis). Als zij wel lid is en ziet dat jij niet lid bent...en ze is ook geïnteresseerd stuurt ze misschien haar mailadres wel mee. En anders toch gewoon lid worden als ze echt zo leuk is.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef DenTijn het volgende:
t is via relatieplanet en dat is wel lastig om te vinden of niet? volgens mij komt de dame in kwestie uit Amsterdam, dus dat maakt t niet makkelijker
Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doetquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
![]()
Diep triest, ik zou het zwaar creepy en een invasie op mijn privacy vinden als je vervolgens via FB contact gaat leggen. Maar goed, misschien een andere generatie ofzo. Er zijn er hier meerdere die het zo doen.
Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doet
Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vondquote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.
Red flag, stalker...nee, niet aan mij besteedt. Als ik op FB gevonden wou worden door mannen van datingsites dan koppelde ik mijn FB account er wel aan of ik zette hem erin. Het idee dat iemand loopt te speuren vind ik gewoon creepy. Maar misschien is het idd een verschil in leeftijd (weet niet hoe oud jij bent), onder 'jongeren' is het volgens mij veel meer geaccepteerd dat je op FB berichten van wildvreemde mensen krijgt.
Dit ga je niet menen toch? Ik zal bloed link worden als iemand dat bij mij zal doen!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vondVerder snap ik je punt, je moet er voorzichtig mee zijn
True.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, soms is de nieuwsgierigheid moeilijk te bedwingen en zoek je wel eens wat rond. Maar contact zoeken via een andere manier dan de datingsite doe ik ook gewoon niet.
Het kan soms wel eens handig zijn om aanknopingspunten te vinden als gesprekken wat lastig op gang komen.
Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet.
Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:
Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet
En zonder premium kan je ook geen berichten lezenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.
Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.
Als ik ergens met mijn voornaam en foto sta dan moet iemand wel veel moeite doen om te achterhalen wie ik precies ben. Als je dat dan toch doet ben je gewoon een creep, en dan slaat het nergens op om je te verbergen achter 'ja maar het stond toch al op internet'.
Dan had ze een premium account moeten nemen als ze echt in je geïnteresseerd was.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef robuust89 het volgende:
Ik maak tongen los hier!
[..]
En zonder premium kan je ook geen berichten lezen
----
Welk gedeelte is precies triest? Het googlen van iemand of het daadwerkelijk contact opnemen met diegene? Vind je het dan ook triest als je werkgever je googlet?
De mens is van nature nieuwsgierig. En ja, het is creepy als je inderdaad informatie van Facebook gebruikt voor als je haar in het echt ontmoet of anderzijds.
Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?
Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.
Oftewel ik zou nooit informatie geven waardoor je de ander in een benarde situatie kan brengen. Dus van mij krijg je niet te horen dat ze vrijdagavond alleen thuis zit en waar ze woont.
Vind wel dat een kerel wel moeite mag doenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:
Die vrouwen zijn het ergst
En nog een reden om geen FB te hebben (FaceBook dus he)
Vrouwen kunnen gewoon goed zoeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:
Die vrouwen zijn het ergst
En nog een reden om geen FB te hebben (FaceBook dus he)
Klopt idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.
Waar de grens ligt is voor iedereen anders, wat de een onschuldig vind is voor de andere een groot probleem. Ik zie het probleem niet bij het googlen van een persoon om te kijken of diegene echt diegene is zoals die zich voordoet. Als je dan wat meer informatie vind over bijvoorbeeld interesses of wat foto's kan het je helpen om te bepalen of diegene interessant genoeg is om er meer tijd in te steken. Lijkt me vrij onschuldig, al kan je ook wel creepy dingen doen met die gegevens. Maar dat maakt het zoeken an sich nog niet per se creepy, het gaat er meer om wat je vervolgens met die info doet wat het creepy maakt.
Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Idioteque het volgende:
M'n vorige date had ik ook op Facebook gevonden, maar dat was niet echt zoeken. We hadden een aantal gemeenschappelijke vrienden, dus het werd me wel heel makkelijk gemaakt... Ook had ik haar telefoonnummer al.
Ik had het uiteraard wel meteen gemeld dat ik haar gevonden had.
Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
Ja en nee... Ik had haar nog nooit gezien o.i.d. alleen via de datingsite en daarna via Whatsapp gesproken. Maar we kwamen er snel achter dat we een aantal dezelfde 'kennissen' hadden waardoor het heel makkelijk zoeken was d.m.v. naar zo'n kennis zijn/haar Facebook gaan en dan op voornaam zoeken in zijn/haar vriendenlijst.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.
Het gaat niet om het Googlen. Ik Google een date ook, maar alleen als ik haar volledige naam heb. Ik wil inderdaad even weten wat voor een vlees ik in de kuip heb. Maar dat is dus heel wat anders dan wanneer je alleen een voornaam en woonplaats hebt, vervolgens alle social networks op zijn kop gaat zetten om de privégegevens te achterhalen van iemand die niet of nauwelijks op je berichten antwoordt.quote:Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
wat als iemand niet googlebaar is?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.
Nogmaals, het gaat om het idee. Wat ik op FB zet is voor vrienden bedoeld (daarom ook afgeschermd) niet voor elke willekeurig persoon om te lezen.
En hier in dit topic word er juist heel vaak gesproken over dat velen het zo vervelend zouden vinden als collega's kunnen achterhalen dat je op een datingsite zit. Dat zijn dan weer dingen waar ik geen moeite mee heb. Net als dat mijn omgeving weet dat ik op FOK! zit. Alleen mijn nick zou ik ze niet zo snel vertellen. En als ze erachter komen, soit. Ik heb niks te verbergen. Alleen adresgegevens, telnr etc zijn dingen die ik niet openbaar wil hebben voor iedereen.
Ook als je ze letterlijk een 'nee' verkoopt kunnen ze nog een plaat voor hun kop houden en blijven proberenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar mannen willen nog wel eens een plaat voor hun kop hebben in dat opzicht.Ik bedoel dat ze de hint niet begrijpen en maar blijven proberen tot de dame in kwestie ze letterlijk een ' nee' verkoopt.
Maar misschien kunnen de dames in dit topic dat beter verduidelijken dan ik.
idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.quote:
Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.
was er veel spannends over jezelf te vinden?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.
Oh, en bekende mensen, maar weet niet of dat telt.
Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
Waarom vraag je het nummer dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
JAik snap hem ook niet. Volgens mij is dit juist als een voor-ontmaagding. Zij geeft het nummer heus niet zomaar hoor. Dus doe er iets fatsoenlijks mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Waarom vraag je het nummer dan?
Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
was er veel spannends over jezelf te vinden?
bij vrouwen kan ik me er ergens nog wel iets bij voorstellen maar mij lijkt dat je dan een hoop spanning weg haalt, aangezien je van velen best wel wat te weten kan komen. dat neemt toch het leuke van een date weg, of mis ik dan iets? heb zelf geen profiel, op geen enkel social media platform anders dan fok! namelijk.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.
Ik kan mij dus ook niks voorstellen bij al dat gegoogle. Veel leuker om zelf te ontdekken hoe iemand in elkaar zit
Hoezo zijn mijn verwachtingen te hoog? Is toch niet te veel gevraagd als iemand uit zichzelf ook eens mij wat stuurt. En uhm eerst een date? Wordt lastig als dames eerst contact willen voordat ze een date willen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?
Ze geeft mij het nummer...quote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Waarom vraag je het nummer dan?
Wat bij mij tot nu toe telkens werkt is haar jouw nummer geven. En dan niet meer om haar nummer vragen. Ligt het initiatief bij haar. Ben nog nooit niet gesmst daarna.
Nee knuppel....quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En dan ligt het initiatief bij jou?
Dude...
Knuppel?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee knuppel....
Ik ben dus degene die continue als eerste wat moet zeggen enzo...
Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..quote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)
Vind ik zelf dan...
Ergste wat je kan gebeuren is dat iemand niks terugstuurt of 'geen interesse'. En dan: on to the next!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:42 schreef xApples het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..
Terwijl ik echt niet heel onaantrekkelijk ben ofzo? Misschien moeten we zelf maar berichtjes gaan sturen ofzo.. Als ik dat durf
Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet
Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |