abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:25:28 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118917002

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
Singlesplace
Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters

prding.jpg rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:29:24 #2
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118917222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van! :')
Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..
Er zitten ook wel leuke tussen hoor ;)
pi_118917395
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maarreh..hoe lang was je bezig? Wat voor sites dan? En je foto is kuis? Rare gasten..
Er zitten ook wel leuke tussen hoor ;)
Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet ;(
pi_118917401
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij! :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:41:53 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118917884
Oeh, toppertje inderdaad!
pi_118917896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben aan een jongen gematcht die alleen maar over zijn eigen promotie-onderzoek praat. Hij heeft nog geen enkele vraag aan mij gesteld. Altijd leuk, zoveel interesse voor mij! :P
close chat and block.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja ook wel goeie tussen.. Maar nog niet van wederzijds jááa! Ze moeten mn kinderen niet ;(
zal wel komen omdat de meeste mannen zelf aan dat nageslacht willen werken ipv dat ze de ellende van een andere vent mogen opruimen. Sorry
pi_118917980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Ben maar compleet gestopt met die datingsites. Kreeg van die vaagste reacties ook. Of ik maar een mamma moest spelen voor een volwassen kerel in een luier of alleen veel sexueels. Werd er niet goed van! :')
Wtf :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:53:05 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118918436
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wtf :')
Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
pi_118918694
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden de dames op datingsites die heren eens net zo hard terug moeten bestoken met dat soort ongein. Ze kunnen die behoeftes vast wel op een andere site vervullen zonder de boel te vervuilen op de andere sites.
Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:

Als je het niet kent, het is een soort van nerdy internethumor
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118918745
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Vinden ze leuk :')
  woensdag 7 november 2012 @ 00:00:41 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118918764
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik weet niet met wat voor een vunzigheid je ons mannen wil bestoken zonder dat 90% van ons zo zal reageren:

[ afbeelding ]

Als je het niet kent, het is een soort van nerdy internethumor
Nou..er zijn toch echt wel dingen te verzinnen hoor.. ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 00:02:29 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118918819
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Vinden ze leuk :')
In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.
Moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik met vriendinnen op Paiq zit. Anders is het ook "block"
pi_118919209
quote:
12s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In luiers lopen? Mwah, de meeste niet.
Moet zeggen dat ik dat alleen doe als ik met vriendinnen op Paiq zit. Anders is het ook "block"
Haha praat je dan gewoon mee???
_O-
  woensdag 7 november 2012 @ 00:25:12 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118919526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Haha praat je dan gewoon mee???
_O-
Ja ;)
  woensdag 7 november 2012 @ 00:27:10 #15
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118919579
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)

Vind ik zelf dan... :@
  woensdag 7 november 2012 @ 00:30:10 #16
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118919668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben mijn promotieonderzoek al lang weer vergeten en dus kan ik je er ook niet mee lastig vallen. :s)
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:36:50 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118919844
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:
Ik zat op Lexa en Pepper... maar kreeg eingelijk nooit reacties. (En dat terwijl ik toch echt een heel leuk profiel heb en een leuke foto.)

Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
  woensdag 7 november 2012 @ 00:38:39 #18
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118919895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vrouwen nemen gewoon niet zo vaak het initiatief op datingsites. Heb je zelf berichtjes gestuurd?
Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:43:11 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118920022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:38 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ja genoeg. Kreeg weleens berichtjes terug maar niet veel en na een paar keer heen en weer mailen hoorde ik vaak niks meer.
Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?
pi_118920114
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.
  woensdag 7 november 2012 @ 00:48:26 #21
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_118920142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm heb ik ook wel eens, dan is de interesse kennelijk niet zo groot geweest. Wel een date voorgesteld?
Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :S
pi_118920157
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
pi_118920237
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Kun je op Badoo naamkettinkjes en tattoo's eruit filteren? Ik zie niets anders voorbij komen namelijk. :p
Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen.. :')
pi_118920396
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Toen ik daar nog op zat dacht ik aan hetzelfde. Maar dan het filteren van Nederlanders en Marokkanen.. :')
Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort. ;)
pi_118920437
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef dijon het volgende:

[..]

Haha, om een marokkaan te scoren kun je ook gewoon omkijken als je "pssst meisje, meisje" hoort. ;)
_O- Dan ren ik juist heel hard weg!
pi_118925549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:48 schreef peleetje het volgende:

[..]

Blijkbaar inderdaad. Ik heb weleens een date voorgesteld en ook wel gedate. Maar uiteindelijk zijn mensen in het echt toch soms heel anders als ze doen voorkomen op een datingsite. En ergens vind ik ook het altjid een beetje raar om 's avonds een dating site af te speuren naar vrouwen. :S
Die vrouwen zitten ook gewoon met een fles wijn en Boer Zoekt Vrouw op de achtergrond aan door de mannen heen te bladeren. Niets raars aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook onevenredig veel foto's van mannen met hun auto :')
pi_118926912
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:47 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Klopt, ik wacht ook altijd af. Ga zelf eigenlijk nooit opzoek. Als ik merk dat ik iemand leuk vind en beter wil leren kennen onderneem ik pas actie. Maargoed, dan moet zo'n iemand wel eerst een bericht sturen of iets dergelijks.
Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
Sarcasme. Herken het.
pi_118927098
Hmm toch eens mijn profiel eens goed onder handen nemen. Met alleen een goede foto kom je niet weg.
  woensdag 7 november 2012 @ 11:31:17 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118929156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waaorm stuur je zelf geen berichtje als iemand je obv foto en informatie leuk lijkt?
En de meeste mensen vinden het best leuk als je die moeite neemt. Ik heb daardoor juist de ervaring dat het fijn is om te horen of de ander wel of niet interesse heeft. Sindsdien stuur ik, mits het een gewoon berichtje is, ook zelf altijd even wat terug als ik een bericht krijg.
pi_118929282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef dijon het volgende:
Eén van de voornaamste redenen waarom ik het eraf gegooid heb na 3 dagen. Nu paiq aan het verkennen en het niveau ligt al wat meer bij wat ik zoek.
pi_118929690
Als je Badoo al erg vind, dan ben je nog niet op Tagged geweest _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 7 november 2012 @ 11:53:58 #32
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118929885
Van de 8 dates die ik sinds juni gehad heb, waren er drie aan de hand van berichten die ik zelf via Lexa gestuurd heb naar profielen die ik leuk vond, drie reacties van mij naar aanleiding van een flirt op Lexa en twee dates via Paiq. Van alles wat dus...
pi_118930316
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
pi_118930378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Misschien even een rare vraag; ik ben net nieuw hier en ben ook een beetje aan t kijken op datingsites, maar wat doen jullie als je iemand ziet zitten die premium member is, terwijl jij dat niet bent. Hoe kom je met zo iemand in contact, want vaak moet je betalen om echt te praten met mensen. En hoe werkt dit andersom (dus jij premium, ander niet?)
Ligt eraan op welke site je zit.
pi_118930387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef DenTijn het volgende:
Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt :P
pi_118930480
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:06 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Als ze echt leuk is, ga ik in super sherlock mode. Reverse image search, en misschien dat als je naam+woonplaats zoekt op Facebook dat je dat wat tegenkomt :P
:{w :')

Diep triest, ik zou het zwaar creepy en een invasie op mijn privacy vinden als je vervolgens via FB contact gaat leggen. Maar goed, misschien een andere generatie ofzo. Er zijn er hier meerdere die het zo doen.
  woensdag 7 november 2012 @ 12:09:07 #37
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118930492
quote:

[..]

Heet dat niet 'stalkermode'? ;)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118930501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Heet dat niet 'stalkermode'? ;)
:@
pi_118930502
t is via relatieplanet en dat is wel lastig om te vinden of niet? volgens mij komt de dame in kwestie uit Amsterdam, dus dat maakt t niet makkelijker :)
pi_118930547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef DenTijn het volgende:
t is via relatieplanet en dat is wel lastig om te vinden of niet? volgens mij komt de dame in kwestie uit Amsterdam, dus dat maakt t niet makkelijker :)
Stuur haar een interesse bericht (gratis). Als zij wel lid is en ziet dat jij niet lid bent...en ze is ook geïnteresseerd stuurt ze misschien haar mailadres wel mee. En anders toch gewoon lid worden als ze echt zo leuk is.
pi_118930668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:{w :')

Diep triest, ik zou het zwaar creepy en een invasie op mijn privacy vinden als je vervolgens via FB contact gaat leggen. Maar goed, misschien een andere generatie ofzo. Er zijn er hier meerdere die het zo doen.
Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doet :P
pi_118930878
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik had een keer via Pepper, dat een dame mij leuk vond, ik had haar een berichtje gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Paar dagen later toch via Google haar Facebook gevonden, en toch een date geregeld. Ligt er helemaal aan hoe je het doet :P
Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.
Red flag, stalker...nee, niet aan mij besteedt. Als ik op FB gevonden wou worden door mannen van datingsites dan koppelde ik mijn FB account er wel aan of ik zette hem erin. Het idee dat iemand loopt te speuren vind ik gewoon creepy. Maar misschien is het idd een verschil in leeftijd (weet niet hoe oud jij bent), onder 'jongeren' is het volgens mij veel meer geaccepteerd dat je op FB berichten van wildvreemde mensen krijgt.
pi_118931321
Als iemand niet reageert dan is ze dus niet geïnteresseerd. Als je dan toch zo'n zielig figuur bent die het niet kan hebben dat iemand je geen aandacht schenkt, dan kan ik begrijpen dat je je laatste stukje waardigheid ook laat varen en gewoon even haar FB op gaat zoeken.

En voordat mensen beginnen te zeuren dat ze haar FB dan maar op verborgen had moeten zetten: dat is geen excuus. Hoe moeilijk is het om, als iemand niet reageert, gewoon iemand anders te zoeken die wél geïnteresseerd is in plaats van iemands privégegevens te gaan achterhalen om haar daar lastig te vallen.

En dat je alsnog een date weet te regelen via Facebook noem ik eerder geluk, en niet een goede aanpak. Het maakt je niet een minder triest mannetje in mijn ogen :r
pi_118931334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Misschien heeft zij er geen moeite mee gehad. Maar ik zou dat wel hebben, helemaal als ik al niet reageerde op jou bericht. Dat zegt eigenlijk al wel dat je niet geïnteresseerd bent. Kan mij zo voorstellen dat ze zich voor het blok gezet voelde.
Red flag, stalker...nee, niet aan mij besteedt. Als ik op FB gevonden wou worden door mannen van datingsites dan koppelde ik mijn FB account er wel aan of ik zette hem erin. Het idee dat iemand loopt te speuren vind ik gewoon creepy. Maar misschien is het idd een verschil in leeftijd (weet niet hoe oud jij bent), onder 'jongeren' is het volgens mij veel meer geaccepteerd dat je op FB berichten van wildvreemde mensen krijgt.
Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vond :) Verder snap ik je punt, je moet er voorzichtig mee zijn :P
  woensdag 7 november 2012 @ 12:36:00 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118931380
quote:

[..]

Dit ga je niet menen toch? Ik zal bloed link worden als iemand dat bij mij zal doen!

Als ik gevonden wil worden zet ik m'n facebook er wel bij :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 7 november 2012 @ 12:42:24 #46
12621 tcr
*nix 4ever
pi_118931562
pi_118931879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Vergeten te vertellen, ze kon niet reageren omdat ze geen premium had. Dat wist ik niet, maar na een paar dagen nam ik dat aan, mede ook omdat ze aangaf dat ze me leuk vond :) Verder snap ik je punt, je moet er voorzichtig mee zijn :P
Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.
pi_118931970
Ach, soms is de nieuwsgierigheid moeilijk te bedwingen en zoek je wel eens wat rond. Maar contact zoeken via een andere manier dan de datingsite doe ik ook gewoon niet.

Het kan soms wel eens handig zijn om aanknopingspunten te vinden als gesprekken wat lastig op gang komen.

Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_118932428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ach, soms is de nieuwsgierigheid moeilijk te bedwingen en zoek je wel eens wat rond. Maar contact zoeken via een andere manier dan de datingsite doe ik ook gewoon niet.

Het kan soms wel eens handig zijn om aanknopingspunten te vinden als gesprekken wat lastig op gang komen.

Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet.
True.
Maar dat maakt iemand niet minder creepy als hij/zij alles gaat lopen doorspitten. Heeft in mijn ogen meer te maken met het hebben van respect voor iemand zijn/haar privacy. Dat het te vinden is betekend niet dat je er naar moet zoeken.

Als jij je op een datingsite inschrijft doe je dat vaak met een nickname (velen zelfs met valse foto's) reden daarvan lijkt mij toch dat je hoopt dat niet elke willekeurige idioot gelijk alles van je kan weten. Dat mensen er dan toch zoveel moeite in gaan steken om op onderzoek uit te gaan vind ik gewoon een beetje triest.
Als ik met iemand op een datingsite aan de praat zou raken en hij begint spontaan over olifanten dan is het voor mij waarschijnlijk al einde verhaal ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 07-11-2012 13:19:08 ]
pi_118932563
Echt, als ik soms dingen hier lees, dan ben ik blij dat ik geen vrouw ben.... :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118932570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:56 schreef Black_Rainbow het volgende:

Mensen moeten ook leren dat alles wat ze op internet zetten niet meer privé is en in principe overal op kan duiken en door iedereen gebruikt kan worden. Internet kent geen privacy, dus verwacht dat dan ook niet
Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.

Als ik ergens met mijn voornaam en foto sta dan moet iemand wel veel moeite doen om te achterhalen wie ik precies ben. Als je dat dan toch doet ben je gewoon een creep, en dan slaat het nergens op om je te verbergen achter 'ja maar het stond toch al op internet'.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:19:37 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118932704
Het is je eigen wangedrag recht praten :N
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118932927
Het is niet altijd chique om met die informatie aan de haal te gaan. Er zijn grenzen van fatsoen waar je snel tegenaan loopt als je rond gaat zoeken, het verbaast me echter niets dat er veel mensen zijn die het doen, al zullen een hoop mensen het ontkennen, daar moet men gewoon rekening mee houden. Dat je het niet tof vind als mensen het bij je doen kan ik me voorstellen. Mij maakt het niet zo uit, het is in zekere zin ook een vorm van interesse hebben in een persoon, dat is op zich niet slecht lijkt me. Je moet wel oppassen welke informatie je opduikt en wat je er vervolgens mee doet. Misbruik maken van die informatie is not done, maar wanneer gebruik je info en wanneer misbruik je info, dat is natuurlijk nogal vaag.

Los daarvan wordt er zoveel gefaked op datingsites dat het soms al handig is om snel te weten of iemand echt diegene is zoals diegene zich voordoet. Niets is zo jammer als veel tijd steken in een fake profiel, al is het maar een fake foto. Dat gedoe vind ik veel kwalijker.
pi_118932929
Ik maak tongen los hier! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Had haar dan jou email-adres gestuurd, had ze zelf kunnen bepalen of ze contact met je wou zonder daarbij gelijk haar volledige naam en eventueel andere privé gegevens voor jou zichtbaar te maken. Datingsites wil ik volledig apart houden van mijn FB (en vrienden). Pas als er gedate is en het was leuk, dan wil ik je wel op mijn FB toelaten.
En zonder premium kan je ook geen berichten lezen :P

----

Welk gedeelte is precies triest? Het googlen van iemand of het daadwerkelijk contact opnemen met diegene? Vind je het dan ook triest als je werkgever je googlet?
De mens is van nature nieuwsgierig. En ja, het is creepy als je inderdaad informatie van Facebook gebruikt voor als je haar in het echt ontmoet of anderzijds.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:26:47 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118932967
Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee als iemand mij Googled of whatever, ik heb mijn Facebook bv een hele tijd openbaar gehad dus zo gek is het niet als daar dan eens onkenden op terechtkomen.

Kan me voorstellen dat het ook uitmaakt of je man of vrouw bent, mannen zullen er misschien makkelijker over doen? Als vrouw zijnde lijkt het me niet echt prettig als allerlei onbekende kerels het hele internet over je gaan afstruinen.
pi_118933099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat een waardeloos argument. Als iets op internet staat is het inderdaad in de publieke ruimte, maar dat betekent niet dat je er maar misbruik van moet maken.

Als ik ergens met mijn voornaam en foto sta dan moet iemand wel veel moeite doen om te achterhalen wie ik precies ben. Als je dat dan toch doet ben je gewoon een creep, en dan slaat het nergens op om je te verbergen achter 'ja maar het stond toch al op internet'.
Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?
pi_118933204
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef robuust89 het volgende:
Ik maak tongen los hier! :D

[..]

En zonder premium kan je ook geen berichten lezen :P

----

Welk gedeelte is precies triest? Het googlen van iemand of het daadwerkelijk contact opnemen met diegene? Vind je het dan ook triest als je werkgever je googlet?
De mens is van nature nieuwsgierig. En ja, het is creepy als je inderdaad informatie van Facebook gebruikt voor als je haar in het echt ontmoet of anderzijds.
Dan had ze een premium account moeten nemen als ze echt in je geïnteresseerd was.

Dat je het doet hoeft de ander nooit te weten natuurlijk (maar ook dat vind ik triest). Dat je contact opneemt met diegene op een manier waarop hij/zij misschien helemaal niet wenst dat je contact opneemt heeft gewoon iets stalkerigs.

En misschien ligt daar idd een verschil tussen mannen en vrouwen. Ik zou bv ook nooit zomaar een telefoonnr van iemand anders weggeven zonder zijn/haar toestemming. Maar sommigen denken daar ook anders over. En ik zou ook nooit op een datingsite mijn woonsituatie vermelden. Misschien idd omdat je als vrouw net iets kwetsbaarder bent. Als mensen vragen waar ik precies woon zou ik ook alleen de wijk benoemen etc. Er zijn nou eenmaal een boel wierdo's in de wereld...helaas.
pi_118933418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Maar is het ook creepy als je bij offline daten een bekende van je 'crush' vraagt hoe je diegene leuk kan verrassen of iets dergelijks? Dat is ook het verkrijgen van informatie buiten het medeweten van een persoon. Waar ligt die grens?
Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.

Oftewel ik zou nooit informatie geven waardoor je de ander in een benarde situatie kan brengen. Dus van mij krijg je niet te horen dat ze vrijdagavond alleen thuis zit en waar ze woont.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:40:01 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118933501
Als ik de naam weet van een date (waar ik al een tijdje contact mee heb) dan google ik hem wel. Is gewoon nieuwgierigheid en ook een check idd. Maar zou niet zo snel een date zonder overleg toevoegen op allerhande netwerken. Is idd beetje creepy/stalkerig en als de date niks was en de ander vond dat wel is het daarna zo ongemakkelijk.

Ben het wel eens dat mensen info die ze op internet zetten en die te vinden is/verankerd is (reken daar maar op bij Facebook) van te voren kunnen weten dat dat soort dingen zichtbaar zijn. Je kunt dan altijd de date afkappen als je vindt dat iemand stalkt maar feit is dat als je niet gevonden wilt worden je geen openbare profielen moet aanmaken.
pi_118933796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:38 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan nog zorg je er toch voor dat je niet al te persoonlijke informatie weggeeft. Zeggen dat iemand teddyberen leuk vind is iets anders dan bijv zeggen waar zij werkt en hoe laat ze vrij is zodat jij haar op haar werk kan verrassen met een bos bloemen. Dat is het soort informatie waar iemand eerst zelf maar achter moet zien te komen.

Oftewel ik zou nooit informatie geven waardoor je de ander in een benarde situatie kan brengen. Dus van mij krijg je niet te horen dat ze vrijdagavond alleen thuis zit en waar ze woont.
Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.

Waar de grens ligt is voor iedereen anders, wat de een onschuldig vind is voor de andere een groot probleem. Ik zie het probleem niet bij het googlen van een persoon om te kijken of diegene echt diegene is zoals die zich voordoet. Als je dan wat meer informatie vind over bijvoorbeeld interesses of wat foto's kan het je helpen om te bepalen of diegene interessant genoeg is om er meer tijd in te steken. Lijkt me vrij onschuldig, al kan je ook wel creepy dingen doen met die gegevens. Maar dat maakt het zoeken an sich nog niet per se creepy, het gaat er meer om wat je vervolgens met die info doet wat het creepy maakt.
pi_118933927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vind wel dat een kerel wel moeite mag doen :')
  woensdag 7 november 2012 @ 13:48:56 #62
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118933949
Die vrouwen zijn het ergst

En nog een reden om geen FB te hebben (FaceBook dus he)
pi_118934238
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:

:P
pi_118934346
Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
  woensdag 7 november 2012 @ 13:57:36 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118934354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef BeamofLight het volgende:

Vrouwen kunnen gewoon goed zoeken.
pi_118934558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Terecht, maar mensen moeten die dingen dan ook niet op internet zetten, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken, dat is gewoon vragen om problemen en dan moet je niet verbaast zijn als mensen met die informatie aan de haal gaan. Ik praat dat niet goed, maar het is onvermijdelijk.

Waar de grens ligt is voor iedereen anders, wat de een onschuldig vind is voor de andere een groot probleem. Ik zie het probleem niet bij het googlen van een persoon om te kijken of diegene echt diegene is zoals die zich voordoet. Als je dan wat meer informatie vind over bijvoorbeeld interesses of wat foto's kan het je helpen om te bepalen of diegene interessant genoeg is om er meer tijd in te steken. Lijkt me vrij onschuldig, al kan je ook wel creepy dingen doen met die gegevens. Maar dat maakt het zoeken an sich nog niet per se creepy, het gaat er meer om wat je vervolgens met die info doet wat het creepy maakt.
Klopt idd.
Laat ik het dan zo zeggen, prima als je mij googled, maar ik hoef het niet te weten. En ook als uit de dingen die je doet/zegt blijkt dat je mij gegoogled hebt vind ik dat dus wel een beetje creepy. Sommige dingen moeten meer spontaan komen en daar mag je best wat moeite voor doen om daar achter te komen (en dan bedoel ik dus niet moeite doen als in internet erbij pakken).
En je moet toch gewoon eerst een keer afspreken voordat je kan zeggen of het leuk is, internet informatie zegt dan ook weer erg weinig. Ik heb dan gelukkig ook niet veel info op internet staan en mijn FB is afgeschermd. Wat er op internet over mij te vinden is vind ik ip ook allemaal geen probleem...maar toch, het is het idee.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:07:19 #67
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118934759
M'n vorige date had ik ook op Facebook gevonden, maar dat was niet echt zoeken. We hadden een aantal gemeenschappelijke vrienden, dus het werd me wel heel makkelijk gemaakt... Ook had ik haar telefoonnummer al.
Ik had het uiteraard wel meteen gemeld dat ik haar gevonden had.
pi_118934825
Ik heb via Pepper een dame die mij leuk vindt en in haar profiel is haar website te vinden waar haar telefoonnummer op staat.
Tja, dan lijkt het mij een ander iets toch? Heb overigens nog niks gedaan met dat telefoonnummer :P
  woensdag 7 november 2012 @ 14:11:17 #69
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118934940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Idioteque het volgende:
M'n vorige date had ik ook op Facebook gevonden, maar dat was niet echt zoeken. We hadden een aantal gemeenschappelijke vrienden, dus het werd me wel heel makkelijk gemaakt... Ook had ik haar telefoonnummer al.
Ik had het uiteraard wel meteen gemeld dat ik haar gevonden had.
Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118934969
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind de reactie overdreven. Ja, het is creepy als iemand van een datingsite die je eigenlijk helemaal niet kent je ineens op Facebook gaat toevoegen en daar zou ik zelf ook niet op zitten te wachten. Maar het is wel 2012 en iedereen kan googelen, dat doet je potentiële nieuwe werkgever ook hoor. Dat vind ik echt geen big deal. Soms word je er wat wijzer van, soms niet, maar ik gebruik die gevonden informatie verder nooit (om iemand op zaken aan te spreken of met iemand via een omweg in contact te komen).
Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.

Nogmaals, het gaat om het idee. Wat ik op FB zet is voor vrienden bedoeld (daarom ook afgeschermd) niet voor elke willekeurig persoon om te lezen.

En hier in dit topic word er juist heel vaak gesproken over dat velen het zo vervelend zouden vinden als collega's kunnen achterhalen dat je op een datingsite zit. Dat zijn dan weer dingen waar ik geen moeite mee heb. Net als dat mijn omgeving weet dat ik op FOK! zit. Alleen mijn nick zou ik ze niet zo snel vertellen. En als ze erachter komen, soit. Ik heb niks te verbergen. Alleen adresgegevens, telnr etc zijn dingen die ik niet openbaar wil hebben voor iedereen.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:16:08 #71
168576 Idioteque
take the money and run
pi_118935165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, maar dan ben je dus eigenlijk een ook al vage via-via kennis, dat is wel wat anders dan dat een complete vreemde je opspoort via een profiel op een dating site.
Ja en nee... Ik had haar nog nooit gezien o.i.d. alleen via de datingsite en daarna via Whatsapp gesproken. Maar we kwamen er snel achter dat we een aantal dezelfde 'kennissen' hadden waardoor het heel makkelijk zoeken was d.m.v. naar zo'n kennis zijn/haar Facebook gaan en dan op voornaam zoeken in zijn/haar vriendenlijst.
pi_118936567
quote:
Het gaat niet om het Googlen. Ik Google een date ook, maar alleen als ik haar volledige naam heb. Ik wil inderdaad even weten wat voor een vlees ik in de kuip heb. Maar dat is dus heel wat anders dan wanneer je alleen een voornaam en woonplaats hebt, vervolgens alle social networks op zijn kop gaat zetten om de privégegevens te achterhalen van iemand die niet of nauwelijks op je berichten antwoordt.

Dan ben je gewoon niet interessant genoeg en getuigt het van weinig karakter dat je dat niet gewoon accepteert en met iemand anders contact probeert te maken.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:33:02 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118938292
Maar mannen willen nog wel eens een plaat voor hun kop hebben in dat opzicht. ;) Ik bedoel dat ze de hint niet begrijpen en maar blijven proberen tot de dame in kwestie ze letterlijk een ' nee' verkoopt.

Maar misschien kunnen de dames in dit topic dat beter verduidelijken dan ik.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:55:56 #74
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_118939258
Och, mijn date van afgelopen maandag kwam vandaag ook ineens naar boven in mailtje van Linked-in. Was zo'n spammail waarbij ze de voordelen willen laten zien dat je met een premium account kunt zien wie je Linked-in profiel bekeken hebben. Hadden ze net haar als voorbeeld van bezoek van de afgelopen week als voorbeeld gestuurd _O-

Date was wel erg geslaagd verder :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 7 november 2012 @ 15:56:41 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118939282
He Myst.. wanneer heb jij eig weer een date?
pi_118939411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat je iemand googled vind ik ook wel wat anders dan dus iemand op FB aan gaan spreken met "hey ik ken jou van RP". Dat een werkgever mij zou googlen is ook geen probleem, mijn FB is afgeschermd en verder dan wat hardlooptijden kom je bij mij niet.

Nogmaals, het gaat om het idee. Wat ik op FB zet is voor vrienden bedoeld (daarom ook afgeschermd) niet voor elke willekeurig persoon om te lezen.

En hier in dit topic word er juist heel vaak gesproken over dat velen het zo vervelend zouden vinden als collega's kunnen achterhalen dat je op een datingsite zit. Dat zijn dan weer dingen waar ik geen moeite mee heb. Net als dat mijn omgeving weet dat ik op FOK! zit. Alleen mijn nick zou ik ze niet zo snel vertellen. En als ze erachter komen, soit. Ik heb niks te verbergen. Alleen adresgegevens, telnr etc zijn dingen die ik niet openbaar wil hebben voor iedereen.
wat als iemand niet googlebaar is?
pi_118939485

Facebook en Google heeft ons leven veranderd.
pi_118941155
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar mannen willen nog wel eens een plaat voor hun kop hebben in dat opzicht. ;) Ik bedoel dat ze de hint niet begrijpen en maar blijven proberen tot de dame in kwestie ze letterlijk een ' nee' verkoopt.

Maar misschien kunnen de dames in dit topic dat beter verduidelijken dan ik.
Ook als je ze letterlijk een 'nee' verkoopt kunnen ze nog een plaat voor hun kop houden en blijven proberen :')
pi_118941178
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Prima toch!
pi_118941596
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Prima toch!
idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.
pi_118941640
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
pi_118941897
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef dawg het volgende:

[..]

idem. maar omdat blijkbaar heel veel mensen op iemand googlen alvorens men op date gaat, is het blijkbaar toch iets belangrijks.
Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.

Oh, en bekende mensen, maar weet niet of dat telt.
pi_118942087
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb zelf (dus zonder dat er iemand bij was die het dan voor zichzelf deed) nog maar 1 iemand gegoogled...namelijk mijzelf. Wel op FB oude bekende opgezocht om te kijken hoe ze er tegenwoordig uit zien, soms toegevoegd, soms niet.

Oh, en bekende mensen, maar weet niet of dat telt.
was er veel spannends over jezelf te vinden? ;)

bij vrouwen kan ik me er ergens nog wel iets bij voorstellen maar mij lijkt dat je dan een hoop spanning weg haalt, aangezien je van velen best wel wat te weten kan komen. dat neemt toch het leuke van een date weg, of mis ik dan iets? heb zelf geen profiel, op geen enkel social media platform anders dan fok! namelijk.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:58:23 #84
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118942088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een nummer gekregen van een dame, jammer dat het initiatief alleen bij mij vandaan komt. Next!
Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?
pi_118942179
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan bestaat die persoon pertinent niet, en is hij/zij fake!
pi_118942308
Ik ben ook niet zo heel makkelijk te googlen... omdat een voetballer de zelfde voor+achternaam als mij heeft :P

Maarja, google me beroep en dan plaats etc en dan vind je me wel weer ;)!
pi_118942712
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom vraag je het nummer dan?
Wat bij mij tot nu toe telkens werkt is haar jouw nummer geven. En dan niet meer om haar nummer vragen. Ligt het initiatief bij haar. Ben nog nooit niet gesmst daarna.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 17:18:50 ]
  woensdag 7 november 2012 @ 17:19:11 #88
242666 BeamofLight
pi_118942762
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

JAik snap hem ook niet. Volgens mij is dit juist als een voor-ontmaagding. Zij geeft het nummer heus niet zomaar hoor. Dus doe er iets fatsoenlijks mee.
pi_118942780
quote:
19s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef dawg het volgende:

[..]

was er veel spannends over jezelf te vinden? ;)

bij vrouwen kan ik me er ergens nog wel iets bij voorstellen maar mij lijkt dat je dan een hoop spanning weg haalt, aangezien je van velen best wel wat te weten kan komen. dat neemt toch het leuke van een date weg, of mis ik dan iets? heb zelf geen profiel, op geen enkel social media platform anders dan fok! namelijk.
Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.

Ik kan mij dus ook niks voorstellen bij al dat gegoogle. Veel leuker om zelf te ontdekken hoe iemand in elkaar zit.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:23:23 #90
242666 BeamofLight
pi_118942917
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nope, zelfs sociale netwerken of datingsites komen niet naar boven. Of zou beter mijn best moeten doen. Alleen dat stomme schoolbank.nl en wat wedstrijdtijden.

Ik kan mij dus ook niks voorstellen bij al dat gegoogle. Veel leuker om zelf te ontdekken hoe iemand in elkaar zit

[ Bericht 18% gewijzigd door BeamofLight op 07-11-2012 17:25:19 (digibeet) ]
pi_118942954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wordt wel een beetje een patroon zo, zijn je verwachtingen niet te hoog? Eerst maar eens een date en wat minder heen en weer appen/smsen etc?
Hoezo zijn mijn verwachtingen te hoog? Is toch niet te veel gevraagd als iemand uit zichzelf ook eens mij wat stuurt. En uhm eerst een date? Wordt lastig als dames eerst contact willen voordat ze een date willen.
pi_118942992
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat bij mij tot nu toe telkens werkt is haar jouw nummer geven. En dan niet meer om haar nummer vragen. Ligt het initiatief bij haar. Ben nog nooit niet gesmst daarna.
Ze geeft mij het nummer...
pi_118943062
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ze geeft mij het nummer...
En dan ligt het initiatief bij jou :D ?
Dude...
pi_118943100
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En dan ligt het initiatief bij jou :D ?
Dude...
Nee knuppel.... :')

Ik ben dus degene die continue als eerste wat moet zeggen enzo...
pi_118943128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee knuppel.... :')

Ik ben dus degene die continue als eerste wat moet zeggen enzo...
Knuppel?
Gast hou je even in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 17:30:41 ]
pi_118943565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef peleetje het volgende:

Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..
Terwijl ik echt niet heel onaantrekkelijk ben ofzo? Misschien moeten we zelf maar berichtjes gaan sturen ofzo.. Als ik dat durf
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
  woensdag 7 november 2012 @ 18:08:56 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118944388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:42 schreef xApples het volgende:

[..]

Ik heb ook nog maar 1 berichtje gehad.. Oke ik ben 24 uur ingeschreven maar goed..
Terwijl ik echt niet heel onaantrekkelijk ben ofzo? Misschien moeten we zelf maar berichtjes gaan sturen ofzo.. Als ik dat durf
Ergste wat je kan gebeuren is dat iemand niks terugstuurt of 'geen interesse'. En dan: on to the next! :)
pi_118945731
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan? :D
pi_118946523
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan? :D
Profielen met kinderen klik ik direct weg, ik denk velen met mij. ;)
pi_118946617
Ik ga idd wel mannen berichtjes sturen, eerst maar eens een 'like' denk ik ;)
Om mee te beginnen.

Enne mannen met kinderen zijn voor mij ook een no-go..
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')