Die je via paiq/whatsapp kan wat?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Taexon het volgende:
Oke morgen dus misschien een gesprek bij een werkplek waar iemand werkt die ik via paiq/whatsapp kannog niet gedate maar dus wel misschien morgen bij haar werkplek langs haha!...
Zou jullie morgen wel even updated houden
Btw primeur? - werk vinden via paiq!
uhhh iemand die ik via Paiq ken en heb haar nu ook op whatsapp... ging op een gegeven moment over werk en al die bende dus vandaarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die je via paiq/whatsapp kan wat?
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ok, je moet natuurlijk wel een beetje dingen van elkaar weten enzo. Maar ik tref genoeg dames die eerst uitgebreid willen whatsappen enzo...(lees wekenlang)
[..]
Ach, dat is blijkbaar in hogere leeftijdsklassen net zo
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat stortenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik whatsapp nooit met mensen die ik niet ken. Vind dat altijd zo raar. Heb weleens dames gehad die hun telefoon nummer aan mij gaven na paar berichtjes. Maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Een 'onbekende' bellen of whatsappen vind ik gewoon raar. Zou niet weten waar ik het over moet hebben in een whatsapp chat/telefoon gesprek.
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij vond het toch ook creepy om 's avonds door vrouwen op datingsites te bladeren? Misschien moet je eerst van je volkomen ridicule schaamtegevoel af voor je je verder op het daten gaat stortenZo wordt het natuurlijk nooit iets.
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik veel smsen of whatsappen ook nooit voor een eerste date doe. Hoogstens even op msn of Skype. Vooral dat laatste is wel leuk, kun je gelijk iemands stem horen.
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar als je iemand al niet wilt SMS'en omdat je dat raar vindt...Die ander geeft niet voor niks haar nummer. Je hoeft geen gesprek te voeren, maar je kan allicht de date bevestigen via de SMS.
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens hoor. Zo eng is het niet, misschien de eerste keer wel spannend als je nog nooit hebt gedate maar wil je een afspraak maken dan zul je echt je daar overheen moeten zetten. Ik heb geen eens whatsapp maar even een smsje stuur ik wel. Of als ik onderweg ben naar de date.
Mwah voor mij hoeft dat ook niet de hele dag door hoor, zelfs niet als ik al een tijdje date zoals met mijn huidige date. Meestal sturen we 's avonds wat via facebook of één keer in de paar dagen Skypen en verder afspreken. Maar al die prietpraat ben ik persoonlijk ook niet van. Denk dat dat meer een voorkeur is die je hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als je gaat daten vind ik inderdaad normaal om even via sms te laten weten als je er bent. Maar als je nog bezig met bent met iemand leren kennen (daar doelde ik op) dat vind ik whatsappen/smssen gewoon raar.
Heb weleens mn nummer gegeven aan vrouwen van dating sites en werd gelijk overspoeld met smssjes in de trend van 'hoe gaat het?, wat heb je vandaag gedaan?' Als ik iemand niet ken vind ik dat gewoon gek.
Maar goed.. misschien ben ik wat ouderwets.
Haha! Nee juist niet! Ik heb juist wonder kindjes, altijd lief, beleefd en grappigquote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zijn je kinderen zo afschuwelijk dan?
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Vind wel dat een kerel wel moeite mag doen
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:58 schreef Pvoesss het volgende:
Eens met Spirit, en ik vind het heel leuk dat je een trotse moeder bent hoor maar mannen willen een vrouw daten en niet een moederHet kan best een vrouw zijn met kinderen maar ze willen niet alleen maar een moederkoek!
Plus als het in je ogen wonderkindjes zijn dan zou ik ook wegrennen als je het zo zegt
![]()
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
edit: volgens mij haal ik weer eens users door elkaar
nadeel van pepper: ook de ontvanger moet betalen om berichten te lezen. Na een aantal wederzijdse likes wat berichten gestuurd, maar krijg alsnog nergens een reactie op.
Ik denk dat het heel veel mannen weinig uit maakt uiteindelijk of er kinderen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het minder een probleem als iemand al kinderen heeft, zolang ze ze maar niet van mij wil. Maar daar ben ik heel raar in.
[..]
Pepper is echt de enige site geweest waar ik vooralsnog echt waar voor mijn geld heb gekregen. Mijn huidige date is ook van Pepper. Ik zou gewoon vol blijven houden, er zijn vast meer vrouwen om te liken.
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik
Ik begrijp dat sowieso niet, als je iemand interessant vind kun je toch gewoon een berichtje sturen? Ook als vrouw zijnde. Het moet als je wil daten toch ook van twee kanten komen, waarom daar niet meteen mee beginnen bij het eerste berichtje?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je potentieel leuke mannen laat vallen omdat ze jou niet uit zichzelf een berichtje sturen. Dat jij degene bent die contact zoekt, wil toch niet zeggen dat de man uberhaupt geen moeite voor je doet? Wat een vreemde reden zeg...
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon meteen en stop dan alsjeblieft met klagen dat je maar geen leuke date kunt vinden.
Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mwa.. ik ben gewoon eigenlijk te lui denk ik
haha tja.. ik ben der ook mee gekapt nu. Geen zin meer of behoefte aan denk ik.. Komt wel weer in de toekomstquote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is lekker voor een potentiële date. Iemand die nog te lui is om een beetje initiatief te tonen door een paar regels te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |