quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is Snuggy. Is dat geen personage uit Jersey Shore?
Okquote:
Moet het dan niet zijn 'In een Snuggy' ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets hoor je te kennen.
Ja, je spelt het idd als Snuggy, maar Stylo vond 'Snuggie' een beter woord, blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het dan niet zijn 'In een Snuggy' ?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je spelt het idd als Snuggy, maar Stylo vond 'Snuggie' een beter woord, blijkbaar.
quote:
Jij moet mijn posts beter lezen, nu ben ik naast mijn vermoeidheid ook nog eens teleurgesteld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je spelt het idd als Snuggy, maar Stylo vond 'Snuggie' een beter woord, blijkbaar.
JONGEN KIJK DAN WWW.MYSNUGGIESTORE.COMquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het spijt me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet mijn posts beter lezen, nu ben ik naast mijn vermoeidheid ook nog eens teleurgesteld.
http://www.google.nl/sear(...)eZUIWoM6vM0AWJ5ICgAwquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef Saind het volgende:
[..]
JONGEN KIJK DAN http://www.mysnuggiestore.com/
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het spijt me.
Dit komt idd over alsof je in een kadaver ligt.
[..]
http://www.google.nl/sear(...)eZUIWoM6vM0AWJ5ICgAw
Teringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertelt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Dat snap ik ook niet, zoals nu op RTL 7.. Zo'n reporter die er live staat en helemaal niks nuttigs zegt. Zoiets kan Wilfred ook gewoon oplezen. Vanmorgen was dat ook zo bij NOS, zo'n reporter live in New York die dingen verteld wat gisteren ook al in het nieuws kwam
Goed idee.quote:
www.reddit.com/r/funnyquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
M'n iq zakt gewoon altijd 30 punten als ik moe ben.
Ik ga maar ff op 9gag kijken, zal het nu wel grappig vinden.
Waaromquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft die Feyenoord reporters mooie hamsterwangetjes
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon dieptriest dit. Wat een mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is ook leuk zeg. Haha, moet je kijken hoeveel!Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Wat is dit voor lijst?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed ik heb mijn lijst bijgewerkt en Davy heeft de lijst verlaten
De persona nog grata den mongola lijst per 6/11/2012 is:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
Wie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
De persona nog grata den mongola lijstquote:
DeParo moest het zijnquote:
Whahaha wat herkenbaar enzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook leuk zeg. Haha, moet je kijken hoeveel!
volgens jou persoonlijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De persona nog grata den mongola lijst
De mongolen die niet gewenst zijn
Hoezo geen opera?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook leuk zeg. Haha, moet je kijken hoeveel!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
Jupquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
volgens jou persoonlijk?
Je dacht; ik maak gewoon voor mezelf een lijstje?
Was mijn browser niet, dat was een van de vele hilarische plaatjes op dat reddit oid.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)5-USED-/160916451185
Indien echte biedingen loopt ook goed.
http://www.reddit.com/r/NSFW_WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was mijn browser niet, dat was een van de vele hilarische plaatjes op dat reddit oid.
Maar ik heb Opera, uiteraard
Stijn vroeg er naar dus tjaquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hm, de nieuwe ebay site is wel nice.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halo spelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Ajax kijken, leren of halo spelen. Keuzes in het leven zijn niet altijd even makkelijk.
Slapen, vergeet slapen vooral niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Ajax kijken, leren of halo spelen. Keuzes in het leven zijn niet altijd even makkelijk.
Wat is er nieuw aan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, de nieuwe ebay site is wel nice.
Ga inderdaad daar voor denk ik. Als het in de rust nog spannend is kan ik altijd nog inschakelen.quote:
allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slapen, vergeet slapen vooral niet.
[..]
Wat is er nieuw aan dan?
Kankerhoer kan beter dingen in haar bek stoppen dan dingen eruit kwekken.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kankerhoer kan beter dingen in haar bek stoppen dan dingen eruit kwekken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:
Haha Obama fanboy, blijft leuk die verkiezing man. Hoewel het Nederland is heb ik sinds de Tour de France niet zo makkelijk kunnen trollen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ik zie dat wij op hetzelfde item hebben geklikt.quote:
Site?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie dat wij op hetzelfde item hebben geklikt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha Obama fanboy, blijft leuk die verkiezing man. Hoewel het Nederland is heb ik sinds de Tour de France niet zo makkelijk kunnen trollen.
Nederland houdt zich meer bezig met de amerikaanse verkiezingen dan dat ze hebben gedaan bij de neerlandse verkiezingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha Obama fanboy, blijft leuk die verkiezing man. Hoewel het Nederland is heb ik sinds de Tour de France niet zo makkelijk kunnen trollen.
het kan me serieus geen ene flikker boeien, toch allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nederland houdt zich meer bezig met de amerikaanse verkiezingen dan dat ze hebben gedaan bij de neerlandse verkiezingen
jezus, sommige mensen schrijven een heel opstel als reactie, hoe serieus kun je zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die 'Tanja' respecteren
Waar is Knut?
Ik ben kort en krachtig in mn reactiequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
jezus, sommige mensen schrijven een heel opstel als reactie, hoe serieus kun je zijn.
En kortzichtig, maar dat maakt jou zo lief en interessant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben kort en krachtig in mn reactie.
Kortzichtig in mn reactie miss, maar ik denk over alles heel diep, alleen geen zin om mn hele denkproces beschrijven, dus ik typ alleen mn conclusie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En kortzichtig, maar dat maakt jou zo lief en interessant.
Maak dan geen kennis met zequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Andere versie van FM crasht ook bij maak kennis met je staf
Koop het spel dan ook sloeber.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Andere versie van FM crasht ook bij maak kennis met je staf
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben kort en krachtig in mn reactie.
Ooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koop het spel dan ook sloeber.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/NSFW_WTF
Is meer jouw gebied.
Ik was eigenlijk voor Obama, maar dit heeft me overtuigd.quote:
Aparte sitequote:
Ja. nogal.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. nogal.
Nu snap ik waar die pics van LR vandaan kwamen, toen hij nog in die aparte fase zat.
Nee, de stoerdoenerij is afgenomen met het vertrek van HMF en Kapiteintje. Ik hoef jullie geen halt meer toe te roepen doormiddel van schattige plaatjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. nogal.
Nu snap ik waar die pics van LR vandaan kwamen, toen hij nog in die aparte fase zat.
Dat is waar, idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, de stoerdoenerij is afgenomen met het vertrek van HMF en Kapiteintje. Ik hoef jullie geen halt meer toe te roepen doormiddel van schattige plaatjes.
Hmm de, "in mijn jeugd blablabla" sterke verhalen verdienen af en toe nog wel een plaatje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, idd.
Al wil Caland nog wel eens uit de toon vallen.
Waarom heb jij niet dat soort verhalen, na al die reportages over Delft met haar bendes had ik er wel één verwacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm de, "in mijn jeugd blablabla" sterke verhalen verdienen af en toe nog wel een plaatje.
Ik kom niet buiten, thuisschool en alles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet dat soort verhalen, na al die reportages over Delft met haar bendes had ik er wel één verwacht.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten, thuisschool en alles.
Heerenveen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
Daar hoorden zij engelen zingen. AJAX AJAX AJAX!
Dan is de kans dat Tom minder prutst groter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
2 presentatoren bij de CL wedstrijden snap ik nooit zo goed
wat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is de kans dat Tom minder prutst groter.
Oh, zo, ja.quote:
Leuk dat je vader in Manchester is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
De josti trommels zijn weer mee naar City.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat je vader in Manchester is.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat je vader in Manchester is.
Kan niet bestaat nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij wilde serieus gaan, voor het eerst sinds jaren, maar kon geen vrij krijgen.
Helaas is ziekmelden bij de juffrouw iets anders dan bij je baas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet bestaat niet
Gewoon ziekmelden
Heb ik ook vaak genoeg gedaan
En kijk wat er van jou terecht is gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet bestaat niet
Gewoon ziekmelden
Was gewoon toen ik werkte hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas is ziekmelden bij de juffrouw iets anders dan bij je baas.
Daarom zit jij nu zonder werk en hij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet bestaat niet
Gewoon ziekmelden
Ik heb geen uitkering manquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
En kijk wat er van jou terecht is gekomen
Uitkering al binnen deze maand trouwens?
Weet ik, maar niemand heeft dat hier. moet toch iemand mee kunnen pesten.quote:
geen uitkering hebbenquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
En waarom doet Sierd Real?
Nu kan ik geen Ajax kijken
Ben geen turkquote:
BEN EEN KOERD!!!!!!!!!!quote:
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans wasquote:
Dat is Utrechts, net als 'volle boelen gaan'quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
Die van der Halst heeft moeite met de letter C. hij zegt sjity.
Je bent moe, dus ik vergeef je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans was
quote:
Jammer, was wel trollerig bedoeld. Maar ik ben moe idd, dus het zal ongetwijfeld discriminerend en niet grappig geweest zijn, dus bedankt voor je vergiffenisquote:
Ik haat uitkeringstrekkers als het luie flikkers/turken/marokkanen zijn. Maar ik zou er gewoon 1 nemen als het kon.quote:
Best wel jammer dit. MrStylo heeft ons maanden lekker gemaakt met zijn tv debuut op SBS en dan ben jij blijkbaar weer de enige geweest welke niet keek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans was
Mwah ik ben daar te laat mee en dan zou ik bijstand moeten aanvragen maar dan gaan ze allemaal shit onderzoeken en uitzoeken, laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat uitkeringstrekkers als het luie flikkers/turken/marokkanen zijn. Maar ik zou er gewoon 1 nemen als het kon.
Euhm.. ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel jammer dit. MrStylo heeft ons maanden lekker gemaakt met zijn tv debuut op SBS en dan ben jij blijkbaar weer de enige geweest welke niet keek.
Was het weer te mainstream om Stylo te steunen?
OMDAT HET KANquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Waarom start Drank de boer met Boerrigter?
Frank de Farmer ziet in dat Sana of Boerrigter lood om oud ijzer is, daar waar Boerrigter normaal gesproken nog de snelste van de twee is. (En indien enigszins in vorm een beter schot)quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Omdat Sana het niet zo goed deed de afgelopen wedstrijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
boeiend rens, nu hup rukken op ajax.quote:
Al met spanning aan het kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeiend rens, nu hup rukken op ajax.
In het begin ging het wat minder, maar toen scoorden toch even 2 keer, bazenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax speelt op de barca manier![]()
Gewoon 1 á 2 keer raken op de helft van City. Mooi joh
Ja man. Siem de Jongquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het begin ging het wat minder, maar toen scoorden toch even 2 keer, bazen![]()
Ik heb liever dat Real wint, vanwege de kansen van Ajax.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Real wint, vanwege de kansen van Ajax.
Als ze dit winnen, dan is overwinteren in Europa wel bijna zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Real moet winnen, want Ajax wint eerder van Dortmund dan Real.
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poulequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze dit winnen, dan is overwinteren in Europa wel bijna zeker.
Ajax kan iedere wedstrijd vrijuit spelen, ze hebben toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poule
zou echt belachelijk zijn,quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poule
Wtf lul jij nou weer met je 'quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme 1 puntje![]()
Was trouwens geen penalty geweest en die ene buitenspel goal was inderdaad onterecht afgekeurd.
Ah... gast doe normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Verdomme we geven die fucking 1 punt ook nog weg.
0-2 weer weggeven
Hij evenaart Reitsma op zijn minst, Reitsma is saaier, maar Snoeks veel dommer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat een verschrikking was Snoeks.
Dat wel, maar als je ziet wat beide clubs hebben aan spelers en het spel wat ze lieten zien is het volledig aan zichzelf te wijten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Wel goed van Ajax.
Alleen zo onverdiend.
Ja tweede helft was duidelijk voor City maar 1ste helft vond ik Ajax beterquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Wel goed van Ajax.
Alleen zo onverdiend.
Gewoon engels commentaar kijken, die waren aan het fappen op ajaxquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Snoeksgodver ik ga een abbo op sport1 nemen.
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Snoeksgodver ik ga een abbo op sport1 nemen.
Dit Nederlands commentaar was wel dramatisch in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon engels commentaar kijken, die waren aan het fappen op ajax
Masochist.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik
[..]
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.
Zekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was toch wel weer tevreden over Ajax.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Verdomme we geven die fucking 1 punt ook nog weg.
0-2 weer weggeven
Echt Rens, nogmaalsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme 1 puntje![]()
Was trouwens geen penalty geweest en die ene buitenspel goal was inderdaad onterecht afgekeurd.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik
[..]
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was toch wel weer tevreden over Ajax.
Ja laat maar 1 puntje is gewoon klasse tegen City. Alleen ik was zo blij met die 0-2 dat ik al aan een overwinning dachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker
[..]
[..]
Echt Rens, nogmaals
NOS is scherper bij mij.quote:
90 Minuten Snoeks verdragen, dat is op zich al een topprestatie.quote:
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Moeten allebei nog vol gaan tegen City.
Real en Dortmund worden toch wel 1 en 2.quote:
Moet je ook niet op hopen ook, gewoon blij zijn met de EL die nu in eigenhuis gewonnen gaat worden .quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Real en Dortmund worden toch wel 1 en 2.
Precies EL.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid niet
Mooi toch, als je deze poule vooraf ziet dan teken je daarvoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet op hopen ook, gewoon blij zijn met de EL die nu in eigenhuis gaat worden gewonnen.
Gebaseerd op het feit dat Dortmund het beste spel laat zien in deze poule?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid niet
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat Dortmund het beste spel laat zien in deze poule?
Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dortmund verdiende die overwinning gewoon. Het was enkel extreem zuur dat het doelpunt zo laat viel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.
Ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben na de eerste helft even wat anders gaan doen. 10 Minuten voor tijd schakelde ik weer in en stond er dat het 7-2 was.
In de Bundesliga vallen ze me best wel tegen af en toe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.
Zolang het 0-0 staat maak je kans op de winst jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax had ook wel een goal kunnen maken
Vandaag zat hij er ook goed bij toen Balotelli kopte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
500 doelpogingen tegen 3 ofzo. Jullie hadden mazzel dat Vermeer goed bezig was.
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
500 doelpogingen tegen 3 ofzo. Jullie hadden mazzel dat Vermeer goed bezig was.
Ik heb mij niet uitgelaten over deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?
Voetballend is hij zo slecht hè.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag zat hij er ook goed bij toen Balotelli kopte.
Valt wel mee. Het probleem is juist dat hij alles voetballend wil oplossen, maar jij zal nooit iets positief over Vermeer zeggen.quote:
Aan het einde van de wedstrijd had hij nog wel een goed schot op doel, verder had hij wel erg veel balverlies.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.
neequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.
Tweede helft had hij paar keer balverlies, maar toen stond hij af en toe ook alleen voorin aangezien iedereen verdedigde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan het einde van de wedstrijd had hij nog wel een goed schot op doel, verder had hij wel erg veel balverlies.
Poulsen viel me vandaag niet tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, op naar zondag. Hopen dat Poulsen niet start.
Komt omdat hij dichter bij de verdediging kon spelen, zodra hij meer moet opbouwen etc heb je niks aan hem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Poulsen viel me vandaag niet tegen.
Ik vond hem wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft meer met tactiek te maken. In de Champions League hoeft Ajax niet het spel te maken. In de competitie wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja wel hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het probleem is juist dat hij alles voetballend wil oplossen, maar jij zal nooit iets positief over Vermeer zeggen.
Zoals altijd in de CL en grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Hij keepte vandaag goed.
Want lijnkeeperquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals altijd in de CL en grote wedstrijden.
Zekersquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Hij keepte vandaag goed.
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven, nog geld ingezet op 2-2 overigens?
Wel weer een perfecte voorspellingquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Overmars toch maar prima gezien bij de loting.
Doublepain.![]()
Ik was dichtbij hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Overmars toch maar prima gezien bij de loting.
Doublepain.![]()
Jonge, voor Mancini 50 jaar geen beker gewonnen. Het ligt aan de kwaliteit van de selectiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Tweede helft alleen gezien, wat blijft dat City toch bagger zeg.
Moet je je eens voorstellen als je daar een De Boer ofzo neerzet.
Verbeek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Tweede helft alleen gezien, wat blijft dat City toch bagger zeg.
Moet je je eens voorstellen als je daar een De Boer ofzo neerzet.
Ja moet er toch wat mee gaan doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel weer een perfecte voorspelling
Wat een schijtargument van je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonge, voor Mancini 50 jaar geen beker gewonnen. Het ligt aan de kwaliteit van de selectie
Dat geeft alleen maar het tactisch onvermogen van 80% van de Engelse clubs aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonge, voor Mancini 50 jaar geen beker gewonnen. Het ligt aan de kwaliteit van de selectie
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was dichtbij hoorZoals verwacht zat je er weer eens volkomen naast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest best lachen toen hij dat zei.. Toen hij bij City kwam: +300 mil aan aankopen, voordat hij kwam 30 miljoen totaal ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit meer gelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet er toch wat mee gaan doen
En dan evengoed nog durven zeggen dat je meer geld nodig hebt om de selectie op peil te brengenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest best lachen toen hij dat zei.. Toen hij bij City kwam: +300 mil aan aankopen, voordat hij kwam 30 miljoen totaal ofzo
Ik ook, hij heeft mooie sjaaltjes, dan verdien je meer respect en geduld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast dat is een letterlijke quote van ManciniHij vond de kritiek op hem ONBEGRIJPELIJK
Luis Enrique zijn visie bij As Roma sloeg ook niet helemaal aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
En het lullige is dat zo'n Guardiola in de PL gewoon keihard op zijn bek gaat omdat ze daar nog helemaal niet klaar zijn voor dergelijke veranderingen.
Guardiola is overrated, die gaat nergens meer slagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
En het lullige is dat zo'n Guardiola in de PL gewoon keihard op zijn bek gaat omdat ze daar nog helemaal niet klaar zijn voor dergelijke veranderingen.
Ik betwijfel ook of hij daar wel zin in heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guardiola is overrated, die gaat nergens meer slagen
Klopt, al hadden ze daar een teddybeer neergezet had Barca nog al die prijzen gewonnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guardiola is overrated, die gaat nergens meer slagen
Omdat hij blank is zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, al hadden ze daar een teddybeer neergezet had Barca nog al die prijzen gewonnen.
over 48 minuten woensdag. wees positiefquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb godverdomme zin in het weekend godverdomme. En het is dinsdag
Nah, dat ook weer niet. Hij zal vast wel invloed hebben, maar als hij Zlatan niet aankan. Dan kan hij zekers Balotelli, Tevez, Kolarov etc niet aan. Vooral met zijn kleuterbeleid (Volgens Zlatan)quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, al hadden ze daar een teddybeer neergezet had Barca nog al die prijzen gewonnen.
True.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over 48 minuten woensdag. wees positief
Waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
True.
Vrijdag centerparksje. Lekker man, helemaal niets mis mee.
Met je maten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
True.
Vrijdag centerparksje. Lekker man, helemaal niets mis mee.
Sowieso. Misschien wel vrijdagavond die kant op als er animo voor is. Baekelandpleintje onveilig maken dit dat.quote:
En ga je zondags terug?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso. Misschien wel vrijdagavond die kant op als er animo voor is. Baekelandpleintje onveilig maken dit dat.
wutquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net geleerd dat Obama niet boos kan worden omdat blanken zich anders bedreigd zullen voelen. Die specialisten van de NOS weten het hoor
Ja, sommigen moeten op maandag weer werken. Wel jammer want je betaalt tot maandag.quote:
RTL die ook gewoon uren uittrekken aan zon verkiezingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net geleerd dat Obama niet boos kan worden omdat blanken zich anders bedreigd zullen voelen. Die specialisten van de NOS weten het hoor
Da's klote. Wie weet kom je nog de bus van Roda JC of Heerenveen tegenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, sommigen moeten op maandag weer werken. Wel jammer want je betaalt tot maandag.
Ja man wat waren ze slecht vandaagquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat we zo'n schijt verdediging hebben
Wel leuk dat Siem de Jong het beter doet dan die voorhoede van 300 miljoen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat we zo'n schijt verdediging hebben
Ben je nu serieus of cynisch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man wat waren ze slecht vandaag
bis morgen stijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, lekker naar bed toe. tot morgen snuggymans
Collins John speelt daar ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Davids gaat lekker daar.
C. Kamdjo ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Collins John speelt daar ook.
Ook slecht overzicht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer is wel fresh trouwens, kappertje geweest alles.
Had paar momenten wel beter uit kunnen spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer is wel fresh trouwens, kappertje geweest alles.
Stack en Downes ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
Die Pearce is ook gek. Gewoon geel kaartje pakken in de laatste minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |