quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten, thuisschool en alles.
Heerenveen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
Daar hoorden zij engelen zingen. AJAX AJAX AJAX!
Dan is de kans dat Tom minder prutst groter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
2 presentatoren bij de CL wedstrijden snap ik nooit zo goed
wat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is de kans dat Tom minder prutst groter.
Oh, zo, ja.quote:
Leuk dat je vader in Manchester is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
De josti trommels zijn weer mee naar City.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat je vader in Manchester is.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat je vader in Manchester is.
Kan niet bestaat nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij wilde serieus gaan, voor het eerst sinds jaren, maar kon geen vrij krijgen.
Helaas is ziekmelden bij de juffrouw iets anders dan bij je baas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet bestaat niet
Gewoon ziekmelden
Heb ik ook vaak genoeg gedaan
En kijk wat er van jou terecht is gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet bestaat niet
Gewoon ziekmelden
Was gewoon toen ik werkte hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Helaas is ziekmelden bij de juffrouw iets anders dan bij je baas.
Daarom zit jij nu zonder werk en hij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet bestaat niet
Gewoon ziekmelden
Ik heb geen uitkering manquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
En kijk wat er van jou terecht is gekomen
Uitkering al binnen deze maand trouwens?
Weet ik, maar niemand heeft dat hier. moet toch iemand mee kunnen pesten.quote:
geen uitkering hebbenquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
En waarom doet Sierd Real?
Nu kan ik geen Ajax kijken
Ben geen turkquote:
BEN EEN KOERD!!!!!!!!!!quote:
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans wasquote:
Dat is Utrechts, net als 'volle boelen gaan'quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
Die van der Halst heeft moeite met de letter C. hij zegt sjity.
Je bent moe, dus ik vergeef je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans was
quote:
Jammer, was wel trollerig bedoeld. Maar ik ben moe idd, dus het zal ongetwijfeld discriminerend en niet grappig geweest zijn, dus bedankt voor je vergiffenisquote:
Ik haat uitkeringstrekkers als het luie flikkers/turken/marokkanen zijn. Maar ik zou er gewoon 1 nemen als het kon.quote:
Best wel jammer dit. MrStylo heeft ons maanden lekker gemaakt met zijn tv debuut op SBS en dan ben jij blijkbaar weer de enige geweest welke niet keek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans was
Mwah ik ben daar te laat mee en dan zou ik bijstand moeten aanvragen maar dan gaan ze allemaal shit onderzoeken en uitzoeken, laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat uitkeringstrekkers als het luie flikkers/turken/marokkanen zijn. Maar ik zou er gewoon 1 nemen als het kon.
Euhm.. ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel jammer dit. MrStylo heeft ons maanden lekker gemaakt met zijn tv debuut op SBS en dan ben jij blijkbaar weer de enige geweest welke niet keek.
Was het weer te mainstream om Stylo te steunen?
OMDAT HET KANquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Waarom start Drank de boer met Boerrigter?
Frank de Farmer ziet in dat Sana of Boerrigter lood om oud ijzer is, daar waar Boerrigter normaal gesproken nog de snelste van de twee is. (En indien enigszins in vorm een beter schot)quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Omdat Sana het niet zo goed deed de afgelopen wedstrijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
boeiend rens, nu hup rukken op ajax.quote:
Al met spanning aan het kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeiend rens, nu hup rukken op ajax.
In het begin ging het wat minder, maar toen scoorden toch even 2 keer, bazenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax speelt op de barca manier![]()
Gewoon 1 á 2 keer raken op de helft van City. Mooi joh
Ja man. Siem de Jongquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het begin ging het wat minder, maar toen scoorden toch even 2 keer, bazen![]()
Ik heb liever dat Real wint, vanwege de kansen van Ajax.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Real wint, vanwege de kansen van Ajax.
Als ze dit winnen, dan is overwinteren in Europa wel bijna zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Real moet winnen, want Ajax wint eerder van Dortmund dan Real.
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poulequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze dit winnen, dan is overwinteren in Europa wel bijna zeker.
Ajax kan iedere wedstrijd vrijuit spelen, ze hebben toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poule
zou echt belachelijk zijn,quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poule
Wtf lul jij nou weer met je 'quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme 1 puntje![]()
Was trouwens geen penalty geweest en die ene buitenspel goal was inderdaad onterecht afgekeurd.
Ah... gast doe normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Verdomme we geven die fucking 1 punt ook nog weg.
0-2 weer weggeven
Hij evenaart Reitsma op zijn minst, Reitsma is saaier, maar Snoeks veel dommer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat een verschrikking was Snoeks.
Dat wel, maar als je ziet wat beide clubs hebben aan spelers en het spel wat ze lieten zien is het volledig aan zichzelf te wijten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Wel goed van Ajax.
Alleen zo onverdiend.
Ja tweede helft was duidelijk voor City maar 1ste helft vond ik Ajax beterquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Wel goed van Ajax.
Alleen zo onverdiend.
Gewoon engels commentaar kijken, die waren aan het fappen op ajaxquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Snoeksgodver ik ga een abbo op sport1 nemen.
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Snoeksgodver ik ga een abbo op sport1 nemen.
Dit Nederlands commentaar was wel dramatisch in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon engels commentaar kijken, die waren aan het fappen op ajax
Masochist.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik
[..]
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.
Zekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was toch wel weer tevreden over Ajax.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Verdomme we geven die fucking 1 punt ook nog weg.
0-2 weer weggeven
Echt Rens, nogmaalsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme 1 puntje![]()
Was trouwens geen penalty geweest en die ene buitenspel goal was inderdaad onterecht afgekeurd.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik
[..]
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was toch wel weer tevreden over Ajax.
Ja laat maar 1 puntje is gewoon klasse tegen City. Alleen ik was zo blij met die 0-2 dat ik al aan een overwinning dachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker
[..]
[..]
Echt Rens, nogmaals
NOS is scherper bij mij.quote:
90 Minuten Snoeks verdragen, dat is op zich al een topprestatie.quote:
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Moeten allebei nog vol gaan tegen City.
Real en Dortmund worden toch wel 1 en 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |