quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
En waarom doet Sierd Real?
Nu kan ik geen Ajax kijken
Ben geen turkquote:
BEN EEN KOERD!!!!!!!!!!quote:
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans wasquote:
Dat is Utrechts, net als 'volle boelen gaan'quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
Die van der Halst heeft moeite met de letter C. hij zegt sjity.
Je bent moe, dus ik vergeef je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans was
quote:
Jammer, was wel trollerig bedoeld. Maar ik ben moe idd, dus het zal ongetwijfeld discriminerend en niet grappig geweest zijn, dus bedankt voor je vergiffenisquote:
Ik haat uitkeringstrekkers als het luie flikkers/turken/marokkanen zijn. Maar ik zou er gewoon 1 nemen als het kon.quote:
Best wel jammer dit. MrStylo heeft ons maanden lekker gemaakt met zijn tv debuut op SBS en dan ben jij blijkbaar weer de enige geweest welke niet keek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht altijd dat je Marokkaans was
Mwah ik ben daar te laat mee en dan zou ik bijstand moeten aanvragen maar dan gaan ze allemaal shit onderzoeken en uitzoeken, laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat uitkeringstrekkers als het luie flikkers/turken/marokkanen zijn. Maar ik zou er gewoon 1 nemen als het kon.
Euhm.. ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel jammer dit. MrStylo heeft ons maanden lekker gemaakt met zijn tv debuut op SBS en dan ben jij blijkbaar weer de enige geweest welke niet keek.
Was het weer te mainstream om Stylo te steunen?
OMDAT HET KANquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Waarom start Drank de boer met Boerrigter?
Frank de Farmer ziet in dat Sana of Boerrigter lood om oud ijzer is, daar waar Boerrigter normaal gesproken nog de snelste van de twee is. (En indien enigszins in vorm een beter schot)quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Omdat Sana het niet zo goed deed de afgelopen wedstrijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
boeiend rens, nu hup rukken op ajax.quote:
Al met spanning aan het kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boeiend rens, nu hup rukken op ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |