In het begin ging het wat minder, maar toen scoorden toch even 2 keer, bazenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax speelt op de barca manier![]()
Gewoon 1 á 2 keer raken op de helft van City. Mooi joh
Ja man. Siem de Jongquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het begin ging het wat minder, maar toen scoorden toch even 2 keer, bazen![]()
Ik heb liever dat Real wint, vanwege de kansen van Ajax.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Real wint, vanwege de kansen van Ajax.
Als ze dit winnen, dan is overwinteren in Europa wel bijna zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Real moet winnen, want Ajax wint eerder van Dortmund dan Real.
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poulequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze dit winnen, dan is overwinteren in Europa wel bijna zeker.
Ajax kan iedere wedstrijd vrijuit spelen, ze hebben toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poule
zou echt belachelijk zijn,quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als we hier winnen moeten we gewoon volop voor de 2e plek gaan. Overwinteren in de CL zou zo baas zijn in deze poule
Wtf lul jij nou weer met je 'quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme 1 puntje![]()
Was trouwens geen penalty geweest en die ene buitenspel goal was inderdaad onterecht afgekeurd.
Ah... gast doe normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Verdomme we geven die fucking 1 punt ook nog weg.
0-2 weer weggeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |