Hij evenaart Reitsma op zijn minst, Reitsma is saaier, maar Snoeks veel dommer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat een verschrikking was Snoeks.
Dat wel, maar als je ziet wat beide clubs hebben aan spelers en het spel wat ze lieten zien is het volledig aan zichzelf te wijten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Wel goed van Ajax.
Alleen zo onverdiend.
Ja tweede helft was duidelijk voor City maar 1ste helft vond ik Ajax beterquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Wel goed van Ajax.
Alleen zo onverdiend.
Gewoon engels commentaar kijken, die waren aan het fappen op ajaxquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Snoeksgodver ik ga een abbo op sport1 nemen.
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Snoeksgodver ik ga een abbo op sport1 nemen.
Dit Nederlands commentaar was wel dramatisch in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon engels commentaar kijken, die waren aan het fappen op ajax
Masochist.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik
[..]
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.
Zekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was toch wel weer tevreden over Ajax.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Verdomme we geven die fucking 1 punt ook nog weg.
0-2 weer weggeven
Echt Rens, nogmaalsquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme 1 puntje![]()
Was trouwens geen penalty geweest en die ene buitenspel goal was inderdaad onterecht afgekeurd.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik
[..]
heb Sport1 en toch keek ik Ned3.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was toch wel weer tevreden over Ajax.
Ja laat maar 1 puntje is gewoon klasse tegen City. Alleen ik was zo blij met die 0-2 dat ik al aan een overwinning dachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker
[..]
[..]
Echt Rens, nogmaals
NOS is scherper bij mij.quote:
90 Minuten Snoeks verdragen, dat is op zich al een topprestatie.quote:
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Moeten allebei nog vol gaan tegen City.
Real en Dortmund worden toch wel 1 en 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |