Moet je ook niet op hopen ook, gewoon blij zijn met de EL die nu in eigenhuis gewonnen gaat worden .quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Real en Dortmund worden toch wel 1 en 2.
Precies EL.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid niet
Mooi toch, als je deze poule vooraf ziet dan teken je daarvoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet op hopen ook, gewoon blij zijn met de EL die nu in eigenhuis gaat worden gewonnen.
Gebaseerd op het feit dat Dortmund het beste spel laat zien in deze poule?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid niet
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat Dortmund het beste spel laat zien in deze poule?
Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dortmund verdiende die overwinning gewoon. Het was enkel extreem zuur dat het doelpunt zo laat viel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.
Ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben na de eerste helft even wat anders gaan doen. 10 Minuten voor tijd schakelde ik weer in en stond er dat het 7-2 was.
In de Bundesliga vallen ze me best wel tegen af en toe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.
Zolang het 0-0 staat maak je kans op de winst jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax had ook wel een goal kunnen maken
Vandaag zat hij er ook goed bij toen Balotelli kopte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
500 doelpogingen tegen 3 ofzo. Jullie hadden mazzel dat Vermeer goed bezig was.
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
500 doelpogingen tegen 3 ofzo. Jullie hadden mazzel dat Vermeer goed bezig was.
Ik heb mij niet uitgelaten over deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?
Voetballend is hij zo slecht hè.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag zat hij er ook goed bij toen Balotelli kopte.
Valt wel mee. Het probleem is juist dat hij alles voetballend wil oplossen, maar jij zal nooit iets positief over Vermeer zeggen.quote:
Aan het einde van de wedstrijd had hij nog wel een goed schot op doel, verder had hij wel erg veel balverlies.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.
neequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.
Tweede helft had hij paar keer balverlies, maar toen stond hij af en toe ook alleen voorin aangezien iedereen verdedigde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan het einde van de wedstrijd had hij nog wel een goed schot op doel, verder had hij wel erg veel balverlies.
Poulsen viel me vandaag niet tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, op naar zondag. Hopen dat Poulsen niet start.
Komt omdat hij dichter bij de verdediging kon spelen, zodra hij meer moet opbouwen etc heb je niks aan hem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Poulsen viel me vandaag niet tegen.
Ik vond hem wel goed eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft meer met tactiek te maken. In de Champions League hoeft Ajax niet het spel te maken. In de competitie wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja wel hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het probleem is juist dat hij alles voetballend wil oplossen, maar jij zal nooit iets positief over Vermeer zeggen.
Zoals altijd in de CL en grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Hij keepte vandaag goed.
Want lijnkeeperquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals altijd in de CL en grote wedstrijden.
Zekersquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Hij keepte vandaag goed.
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven, nog geld ingezet op 2-2 overigens?
Wel weer een perfecte voorspellingquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Overmars toch maar prima gezien bij de loting.
Doublepain.![]()
Ik was dichtbij hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Overmars toch maar prima gezien bij de loting.
Doublepain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge, voor Mancini 50 jaar geen beker gewonnen. Het ligt aan de kwaliteit van de selectiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Tweede helft alleen gezien, wat blijft dat City toch bagger zeg.
Moet je je eens voorstellen als je daar een De Boer ofzo neerzet.
Verbeek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Tweede helft alleen gezien, wat blijft dat City toch bagger zeg.
Moet je je eens voorstellen als je daar een De Boer ofzo neerzet.
Ja moet er toch wat mee gaan doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel weer een perfecte voorspelling
Wat een schijtargument van je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonge, voor Mancini 50 jaar geen beker gewonnen. Het ligt aan de kwaliteit van de selectie
Dat geeft alleen maar het tactisch onvermogen van 80% van de Engelse clubs aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonge, voor Mancini 50 jaar geen beker gewonnen. Het ligt aan de kwaliteit van de selectie
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was dichtbij hoorZoals verwacht zat je er weer eens volkomen naast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest best lachen toen hij dat zei.. Toen hij bij City kwam: +300 mil aan aankopen, voordat hij kwam 30 miljoen totaal ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit meer gelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet er toch wat mee gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |