Moet je ook niet op hopen ook, gewoon blij zijn met de EL die nu in eigenhuis gewonnen gaat worden .quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Real en Dortmund worden toch wel 1 en 2.
Precies EL.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid niet
Mooi toch, als je deze poule vooraf ziet dan teken je daarvoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet op hopen ook, gewoon blij zijn met de EL die nu in eigenhuis gaat worden gewonnen.
Gebaseerd op het feit dat Dortmund het beste spel laat zien in deze poule?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Dortmund kunnen we winnen, van Madrid niet
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat Dortmund het beste spel laat zien in deze poule?
Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dortmund verdiende die overwinning gewoon. Het was enkel extreem zuur dat het doelpunt zo laat viel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.
Ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben na de eerste helft even wat anders gaan doen. 10 Minuten voor tijd schakelde ik weer in en stond er dat het 7-2 was.
In de Bundesliga vallen ze me best wel tegen af en toe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat we het in Dortmund ze lastig maakte.
Zolang het 0-0 staat maak je kans op de winst jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax had ook wel een goal kunnen maken
Vandaag zat hij er ook goed bij toen Balotelli kopte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
500 doelpogingen tegen 3 ofzo. Jullie hadden mazzel dat Vermeer goed bezig was.
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
500 doelpogingen tegen 3 ofzo. Jullie hadden mazzel dat Vermeer goed bezig was.
Ik heb mij niet uitgelaten over deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi, jou hoef ik ook niet serieus te nemen. Jij was zeker iemand die zei dat City wel met 4-0 zou winnen?
Voetballend is hij zo slecht hè.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag zat hij er ook goed bij toen Balotelli kopte.
Valt wel mee. Het probleem is juist dat hij alles voetballend wil oplossen, maar jij zal nooit iets positief over Vermeer zeggen.quote:
Aan het einde van de wedstrijd had hij nog wel een goed schot op doel, verder had hij wel erg veel balverlies.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.
neequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen was baggerslecht heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |