quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is Snuggy. Is dat geen personage uit Jersey Shore?
Okquote:
Moet het dan niet zijn 'In een Snuggy' ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets hoor je te kennen.
Ja, je spelt het idd als Snuggy, maar Stylo vond 'Snuggie' een beter woord, blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het dan niet zijn 'In een Snuggy' ?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je spelt het idd als Snuggy, maar Stylo vond 'Snuggie' een beter woord, blijkbaar.
quote:
Jij moet mijn posts beter lezen, nu ben ik naast mijn vermoeidheid ook nog eens teleurgesteld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je spelt het idd als Snuggy, maar Stylo vond 'Snuggie' een beter woord, blijkbaar.
JONGEN KIJK DAN WWW.MYSNUGGIESTORE.COMquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het spijt me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet mijn posts beter lezen, nu ben ik naast mijn vermoeidheid ook nog eens teleurgesteld.
http://www.google.nl/sear(...)eZUIWoM6vM0AWJ5ICgAwquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef Saind het volgende:
[..]
JONGEN KIJK DAN http://www.mysnuggiestore.com/
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het spijt me.
Dit komt idd over alsof je in een kadaver ligt.
[..]
http://www.google.nl/sear(...)eZUIWoM6vM0AWJ5ICgAw
Teringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertelt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Dat snap ik ook niet, zoals nu op RTL 7.. Zo'n reporter die er live staat en helemaal niks nuttigs zegt. Zoiets kan Wilfred ook gewoon oplezen. Vanmorgen was dat ook zo bij NOS, zo'n reporter live in New York die dingen verteld wat gisteren ook al in het nieuws kwam
Goed idee.quote:
www.reddit.com/r/funnyquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
M'n iq zakt gewoon altijd 30 punten als ik moe ben.
Ik ga maar ff op 9gag kijken, zal het nu wel grappig vinden.
Waaromquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft die Feyenoord reporters mooie hamsterwangetjes
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon dieptriest dit. Wat een mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is ook leuk zeg. Haha, moet je kijken hoeveel!Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Wat is dit voor lijst?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed ik heb mijn lijst bijgewerkt en Davy heeft de lijst verlaten
De persona nog grata den mongola lijst per 6/11/2012 is:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
Wie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
De persona nog grata den mongola lijstquote:
DeParo moest het zijnquote:
Whahaha wat herkenbaar enzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook leuk zeg. Haha, moet je kijken hoeveel!
volgens jou persoonlijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De persona nog grata den mongola lijst
De mongolen die niet gewenst zijn
Hoezo geen opera?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook leuk zeg. Haha, moet je kijken hoeveel!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
Jupquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
volgens jou persoonlijk?
Je dacht; ik maak gewoon voor mezelf een lijstje?
Was mijn browser niet, dat was een van de vele hilarische plaatjes op dat reddit oid.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)5-USED-/160916451185
Indien echte biedingen loopt ook goed.
http://www.reddit.com/r/NSFW_WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was mijn browser niet, dat was een van de vele hilarische plaatjes op dat reddit oid.
Maar ik heb Opera, uiteraard
Stijn vroeg er naar dus tjaquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hm, de nieuwe ebay site is wel nice.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halo spelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Ajax kijken, leren of halo spelen. Keuzes in het leven zijn niet altijd even makkelijk.
Slapen, vergeet slapen vooral niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Ajax kijken, leren of halo spelen. Keuzes in het leven zijn niet altijd even makkelijk.
Wat is er nieuw aan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, de nieuwe ebay site is wel nice.
Ga inderdaad daar voor denk ik. Als het in de rust nog spannend is kan ik altijd nog inschakelen.quote:
allesquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slapen, vergeet slapen vooral niet.
[..]
Wat is er nieuw aan dan?
Kankerhoer kan beter dingen in haar bek stoppen dan dingen eruit kwekken.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kankerhoer kan beter dingen in haar bek stoppen dan dingen eruit kwekken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:
Haha Obama fanboy, blijft leuk die verkiezing man. Hoewel het Nederland is heb ik sinds de Tour de France niet zo makkelijk kunnen trollen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ik zie dat wij op hetzelfde item hebben geklikt.quote:
Site?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie dat wij op hetzelfde item hebben geklikt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha Obama fanboy, blijft leuk die verkiezing man. Hoewel het Nederland is heb ik sinds de Tour de France niet zo makkelijk kunnen trollen.
Nederland houdt zich meer bezig met de amerikaanse verkiezingen dan dat ze hebben gedaan bij de neerlandse verkiezingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha Obama fanboy, blijft leuk die verkiezing man. Hoewel het Nederland is heb ik sinds de Tour de France niet zo makkelijk kunnen trollen.
het kan me serieus geen ene flikker boeien, toch allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nederland houdt zich meer bezig met de amerikaanse verkiezingen dan dat ze hebben gedaan bij de neerlandse verkiezingen
jezus, sommige mensen schrijven een heel opstel als reactie, hoe serieus kun je zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die 'Tanja' respecteren
Waar is Knut?
Ik ben kort en krachtig in mn reactiequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
jezus, sommige mensen schrijven een heel opstel als reactie, hoe serieus kun je zijn.
En kortzichtig, maar dat maakt jou zo lief en interessant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben kort en krachtig in mn reactie.
Kortzichtig in mn reactie miss, maar ik denk over alles heel diep, alleen geen zin om mn hele denkproces beschrijven, dus ik typ alleen mn conclusie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En kortzichtig, maar dat maakt jou zo lief en interessant.
Maak dan geen kennis met zequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Andere versie van FM crasht ook bij maak kennis met je staf
Koop het spel dan ook sloeber.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Andere versie van FM crasht ook bij maak kennis met je staf
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben kort en krachtig in mn reactie.
Ooitquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koop het spel dan ook sloeber.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/NSFW_WTF
Is meer jouw gebied.
Ik was eigenlijk voor Obama, maar dit heeft me overtuigd.quote:
Aparte sitequote:
Ja. nogal.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. nogal.
Nu snap ik waar die pics van LR vandaan kwamen, toen hij nog in die aparte fase zat.
Nee, de stoerdoenerij is afgenomen met het vertrek van HMF en Kapiteintje. Ik hoef jullie geen halt meer toe te roepen doormiddel van schattige plaatjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. nogal.
Nu snap ik waar die pics van LR vandaan kwamen, toen hij nog in die aparte fase zat.
Dat is waar, idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, de stoerdoenerij is afgenomen met het vertrek van HMF en Kapiteintje. Ik hoef jullie geen halt meer toe te roepen doormiddel van schattige plaatjes.
Hmm de, "in mijn jeugd blablabla" sterke verhalen verdienen af en toe nog wel een plaatje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, idd.
Al wil Caland nog wel eens uit de toon vallen.
Waarom heb jij niet dat soort verhalen, na al die reportages over Delft met haar bendes had ik er wel één verwacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm de, "in mijn jeugd blablabla" sterke verhalen verdienen af en toe nog wel een plaatje.
Ik kom niet buiten, thuisschool en alles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet dat soort verhalen, na al die reportages over Delft met haar bendes had ik er wel één verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |