quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen Fas daar laatst over begon moest ik ook het topic daarvoor doorspitten uit pure nieuwsgierigheid
Why u mad tho.quote:
quote:
Heeft je vriendin dat weleens tegen je gezegd?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Duidelijk is: "Je mag best mijn band fixen maar een blowjob zit er niet in", dat is duidelijk, een beetje half om de hete brij heen draaien door te mompelen dat je een vriend hebt schiet niet op.
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
waarom is vas abonnementhouder echt kaka
quote:
kk skeer ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
kaaaanker wie heeft me nu weer een abo gegeven
Ze bedoelt notes denk ik. Ik heb er nu precies 200quote:
71quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze bedoelt notes denk ik. Ik heb er nu precies 200![]()
.
Je hebt 200 notes gekregen van onze moderators. Ik heb m'n notes tot 180 ofzo ingezien, zonder betalen.
Oeps haha, notes.quote:
Haha wie heb je weggejaagdquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeps haha, notes.
Haha, heb een note voor nieuwe users wegjagen. Geleerd van de enige echte wd wel
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeps haha, notes.
Haha, heb een note voor nieuwe users wegjagen. Geleerd van de enige echte wd wel
Ik stond toen wel in de file, dus met die pijn lang in de auto.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan ineens een file in je gezicht krijgen?
Maar dat is idd wel eng..
Net als zowat in slaap vallen achter het stuur.
Ik weet niet manquote:
Dat is discriminatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet man
Heb een note voor deze post: "Breng me even een bucket, niggers" in nachtbagger![]()
x100
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb een note voor nieuwe users wegjagen
Is dat wel redelijk snel weggetrokken dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik stond toen wel in de file, dus met die pijn lang in de auto.![]()
Ja, dat ken ik ook.Op de snelweg.
welke muggenzifter heeft die shit gegeven dan. de teringquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet man
Heb een note voor deze post: "Breng me even een bucket, niggers" in nachtbagger![]()
x100
Na een dag of twee-drie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wel redelijk snel weggetrokken dan?
Echt zulke situaties.._
Te gaar.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
jammer dat je nog steeds niet slikt, maar zie dat wel voor een keer door de vingers.
Dat is nog best langquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na een dag of twee-drie.
Ja.Levensgevaarlijk ook.
Ja, maar het ging wel weg gelukkig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nog best lang
Nou en dan echt zo schrikken.. niet normaal.
willen en dwang hebben niets met elkaar te maken.quote:
Offtopic in een SC?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Note voor bewust offtopic te gaan door te zeggen dat ik een broodje wil
Wat.
zeker iemand die haar kutje wil pompenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie doet iemand nou in hemelsnaam een FOK!abo à ¤30 ofzo (?) anoniem cadeau, WTF.
Kingtoppie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie doet iemand nou in hemelsnaam een FOK!abo à ¤30 ofzo (?) anoniem cadeau, WTF.
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeker iemand die haar kutje wil pompen
Je remmen deden het gelukkig nogquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar het ging wel weg gelukkig.
Vooral toen er ineens een file na een bocht kwam.
Omdat ze zwart is zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
haha zeker die ene, hoe heet ze, die cosplay die hier ook kwam. gvd
Nee een topic van Arcadiaquote:
Goeiequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
willen en dwang hebben niets met elkaar te maken.
Kan me niet voorstellen dat ludo een note geeft voor datquote:
Oh laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Note voor bewust offtopic te gaan door te zeggen dat ik een broodje wil
Wat.
Wel leuk dat Vas dat dan krijgt en tot nu toe nog geen van dames die in topic alsquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeker iemand die haar kutje wil pompen
Godzijdank ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je remmen deden het gelukkig nog
dat is wat vas wil dat je denkt, maar eigenlijk post ze gewoon haar puni somsquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel leuk dat Vas dat dan krijgt en tot nu toe nog geen van dames die in topic als
Pimp hier met je buik (navel)! #3
deze posten of andere aandachtshoerplekken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
30 euro abo cadeau gekregen? Wat
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef krioro het volgende:
Was het posten van notes ook niet verboten?
Edit: ^^ wizard.
Serieus? Zeg dat dan even dat wist ik nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
je krijgt dalijk note voor notes posten
Mijzelf hoererenquote:
Je wordt geacht de wet te kennen, zo ook op FOK!. "Ik wist het niet" is geen excuus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Zeg dat dan even dat wist ik niet
Weleens een ongelukje gehad?quote:
Tssk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wordt geacht de wet te kennen, zo ook op FOK!. "Ik wist het niet" is geen excuus.
Nee, nooit. Zowat altijd net eraan ontsnapt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weleens een ongelukje gehad?
Hoelang heb jij je rijbewijs eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, nooit. Zowat altijd net eraan ontsnapt.
Jij?
In je broek geplast?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weleens een ongelukje gehad?
Dit is mijn zesde jaar, volgend jaar juli zeven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang heb jij je rijbewijs eigenlijk?
Ik ga mijn 7e jaar in, geloof ik..
Ja een keer, maar niet ernstig.
Was dit jaar in mei op een Belgische parkeerplaats.
Reed toen achteruit, met de zon in mn ogen tegen een Engelse Bulgaar aan.
Politie er maar bijgehaald, want die gozer moest echt zijn mond spoelen met zeep.
Bovendien zou hij me doodmaken als ik hem nog een keer aanreed.
Mmmkay.
Ja bedankt, nu kan ik die irritante reclame wel verbergen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
Vas. Asjeblieft voor dat abbo. Dacht dat je me dan helemaal oonweerstaanbaar zou vinden als je notes in kon kijken en doordat nu je fokstatus rijst
Ik weet niet waarom ik dit maakte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wordt geacht de wet te kennen, zo ook op FOK!. "Ik wist het niet" is geen excuus.
Nee, maar ik wilde je even supportenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik heb een klap op mijn kop gehad, dus ik sliep gisteravond om half elf al. Normaal lukt me dat echt niet om zo vroeg te slapen zonder ritme waarbij ik dagelijks voor 7 u op moet staan.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dit maakte.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doe Angel-Joy er ook één cadeau, RIJST bij haar ook de FOK!statusquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
Vas. Asjeblieft voor dat abbo. Dacht dat je me dan helemaal oonweerstaanbaar zou vinden als je notes in kon kijken en doordat nu je fokstatus rijst
Idd. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu kan ik die irritante reclame wel verbergen.
Ja, elke keer.quote:
Hahaha, bluf 'm te posten daarquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe Angel-Joy er ook één cadeau, RIJST bij haar ook de FOK!status![]()
![]()
!!!11
Oh dan ben je toch wel ietsjes ouder dan ik gedacht hadquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit is mijn zesde jaar, volgend jaar juli zeven.
Vrij ernstig ja. Had je dat destijds ook niet gepost?
Dan moet je een FOK! abbo voor me kopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je even supporten.
[..]
[ afbeelding ]
Hoe oud dacht je dat ik was?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan ben je toch wel ietsjes ouder dan ik gedacht had
Ja, dat zou wel goed kunnen
Huh wat hoezo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je een FOK! abbo voor me kopen.
Geef je dan ook liefde terug? Hihiquote:
13?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was?![]()
Ik meen me zoiets te herinneren.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat over jou CB
21?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was?![]()
Ik meen me zoiets te herinneren.
Ik heb het over dat karakter van je, je poes kan me aan m'n reet roestenquote:
Dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel vaak jonge meisjes die je leuk vinden?
Dat begin ik best te merken, ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel vaak jonge meisjes die je leuk vinden?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het over dat karakter van je, je poes kan me aan m'n reet roesten
Oh lol, ik had ook in je fobo kunnen kijkenquote:
Nee, dat is mijn geboortedatum.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh lol, ik had ook in je fobo kunnen kijken![]()
Al kan dat een willekeurige datum zijn.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het over dat karakter van je
op fokquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb een beetje respect voor ouderen, meisje.
quote:
Geen foto meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn geboortedatum.
Ik wilde al zeggen, niet dat het in mijn profiel staat of zo.
Dafuq Sinos, dafuqquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ook weleens gehad ja. Vond het wel amusant eigenlijk om ze te zien krioelen in mn poep
Nee, omdat ik dezelfde op een nooit gebruikte twitter account gebruikte.quote:
Bhwhehe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wormen in mijn anus
[..]
Dafuq Sinos, dafuq.
Waarom heb jij een nooit gebruikte twitteraccount?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dezelfde op een nooit gebruikte twitter account gebruikte.
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wormen in mijn anus
[..]
Dafuq Sinos, dafuq.
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij een nooit gebruikte twitteraccount?
Doet me denken aan die wormen en die penis, van even geleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.
Zo vergaat dat wel met meer dingen in het levenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Bij DWDD gaan ze nu met dans de strijd tussen Romney en Obama verbeelden. Zoo vernieuwend, creatief, intellectueel etc.
Ik moet zo werken tijdens President's Night. Fuck my lifequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Bij DWDD gaan ze nu met dans de strijd tussen Romney en Obama verbeelden. Zoo vernieuwend, creatief, intellectueel etc.
quote:
Slechte dans.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Nooit aan begonnen, enige wat ik wel leuk vond was de tv draait door (of zo?)quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen..
Kan niet helpen bruh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET LAG ER ECHT DIK BOVENOP HÈEN DAN TOCH DOEN
![]()
![]()
Ik kijk altijd wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen..
Had het over mezelfquote:
Dat is waar. Realistisch eerder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo vergaat dat wel met meer dingen in het leven![]()
Howww, dat klinkt wel heel zuur he?
We snappen elkaar niet babylicious, kom zaterdag maar uitleggen. xoxoquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had het over mezelf.
Netals toen ik nerd zei omdat ik hier postte tijdens chillen, zei je ook 'wie is er nou de nerd', had ik ook over mezelf.
Ja heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.
Ja, ik vind het jammer dat ik niet bij de 'mijne' kanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar. Realistisch eerder.
Wat is dan het verschil met Facebook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.
Het is vooral iets voor mensen die geil worden van zichzelf om zoveel mogelijk het de hele wereld over zichzelf te delen volgens mij.
Op een paar echt leuke/grappige mensen na.
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat ik niet bij de 'mijne' kan![]()
Nou ja, het is niet echt een gemisquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.
Daarom Pino.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Die CelinoPino d'r oogafstand is echt huge
Facebook is veel meer voor vrienden en de frequentie waarop mensen daar dingen delen is veel lager en het publiek is vaak wat intiemer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met Facebook?
[..]
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.
Dat zeker niet nee. De leukste tweets kom ik toch wel tegen als screenshots.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een gemis
Oh ja, jij gebruikt het op die manier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Facebook is veel meer voor vrienden en de frequentie waarop mensen daar dingen delen is veel lager en het publiek is vaak wat intiemer.
Ze doet me denken aan die chihuahuameid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Die CelinoPino d'r oogafstand is echt huge
Ja en mensen die het gebruiken als twitter die unsubscribe ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, jij gebruikt het op die manier.
Een verstandig gebruiker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en mensen die het gebruiken als twitter die unsubscribe ik.
Ik wilde je net gaan followen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een gemis
Ke manquote:
Screenshots??quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeker niet nee. De leukste tweets kom ik toch wel tegen als screenshots.
romney moet ze gekke kukident bek houwequote:
Jij ook toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
romney moet ze gekke kukident bek houwe
quote:
Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja op sites met humor om te lachen.
Wat is dit nu weer voor een slap aftreksel?quote:
Ik wist wel dat jij humor om te lachen wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik altijd wel waarderen.
Humor om te lachen.
Je hebt kleine tanden.quote:
Dat draaien ze altijd op skyradioquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een slap aftreksel?
Dat getingel met die koffiekopjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
OK toch maar niet.quote:
Oh dat verklaard een boel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat verklaard een boel.Altijd kutversies draaien
Dat ben ik, ik heb een McFly gepulled en heb mijzelf in de toekomst gezien en er een foto van geschoten.quote:
Goed gedachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij humor om te lachen wel kan waarderen.
quote:
Ik blijf Last Christmas geweldig vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.
Ik begin op zaterdag om half 8 in de ochtend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat getingel met die koffiekopjes.
Ik blijf Fairytale of New York het beste kerstlied vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf Last Christmas geweldig vinden.
Verdoriequote:
Nou ja ik vind het wel grappig, want collega's zitten 6 dagen in de week naar sky te luisteren en die worden nu helemaal gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat verklaard een boel.Altijd kutversies draaien
Democratisch radiobeleid werkt dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begin op zaterdag om half 8 in de ochtend.
Even voor de beeldvorming.. en dan dat muziekje erbij.
Kriegel word ik ervan.
Knarsetand,quote:
Niemand wilde sky eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Democratisch radiobeleid werkt dan ook niet.
Wat bezielt dat soort mensen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het wel grappig, want collega's zitten 6 dagen in de week naar sky te luisteren en die worden nu helemaal gek
Nee hoefde niet. Alleen als het erger werd, want mn kiezen waren nog niet vlak zei ze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knarsetand,
Heb jij je bitje nog in?
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik blijf Fairytale of New York het beste kerstlied vinden.
Behalve de dominante Herman die iedereen wel even zal vertellen wat 'echte' muziek is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand wilde sky eigenlijk
Pillenbekquote:
Ja, maar er zijn ook mensen die naar Ik hou van Holland kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat bezielt dat soort mensen?![]()
Ook een vage kennis die makkelijk de hele dag TV Oranje kan kijken.
Ik mis een tandquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n gebit skinny ho, alleen niet zo rechtgeknarsd.
Ja, dat zeiden ze bij mij ook, maar ik voel het wel..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoefde niet. Alleen als het erger werd, want mn kiezen waren nog niet vlak zei ze.
Hou me tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook mensen die naar Ik hou van Holland kijken.
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze bij mij ook, maar ik voel het wel.._
Afgerond naar beneden een halve dag ongeveer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk.
Voor een week.
Hoezo dat?quote:
Nu moet ik gelijk aan een stier denken enzo.. maar nee het valt mee.. het zijn allemaal een beetje tamme harries..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de dominante Herman die iedereen wel even zal vertellen wat 'echte' muziek is?
Heb jij ook dat je tanden eigenlijk niet echt goed op elkaar past?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.Maar ik moest wel oefeningen doen voor mn kaak, omdat er een knik in zit als ik open en dicht doe.
Echt he..quote:
Ruim baan om ze te gaan domineren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik gelijk aan een stier denken enzo.. maar nee het valt mee.. het zijn allemaal een beetje tamme harries..
Ik denk dat niemand metal waardeert op de zaterdagochtend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ruim baan om ze te gaan domineren.
Ben toen ik 9 was op me bek gevallen, was me snijtand links afgebrokenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo dat?Ik heb al m'n tanden nog in m'n smoelwerk, incl. verstandskiezen
. En 1 min-tandartsbezoeken
.
Toen het jaren terug aangekondigd werd dacht ik: "Nice, een quiz over de geschiedenis van Nederland. Dat zal de mensen goed doen."quote:
Je hebt iig meer lip dan Ally.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben toen ik 9 was op me bek gevallen, was me snijtand links afgebrokentoen moesten ze die trekken en alles naar voor schuiven. Dus wat je op de foto rechts ziet als snijtand, is eigenlijk een hoektand
![]()
Ik heb 1 verstandskies nog omdat daar dus ruimte was, maar mijne hebben geen wortelen...en ook korte bezoekjes, like a boss
Oh nee, hak nie. Ze passen we goed, alleen mn kaakgewrichten gaan scheefquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je tanden eigenlijk niet echt goed op elkaar past?
Even goed wakker worden zouden deze leute wel waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand metal waardeert op de zaterdagochtend.
Ik mis wel de blokjes kaas met het zilveruitje..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen het jaren terug aangekondigd werd dacht ik: "Nice, een quiz over de geschiedenis van Nederland. Dat zal de mensen goed doen."
In plaats daarvan een kinderfeestje met semi-bekende mensen.
Zouden ally d'r schaamlippen ook onzichtbaar zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt iig meer lip dan Ally.
Rot gevoel is dat welquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh nee, hak nie. Ze passen we goed, alleen mn kaakgewrichten gaan scheef
Ik vond dat als kind wel heerlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis wel de blokjes kaas met het zilveruitje..
Oh wacht, dat is niet voor kinderen..
Wollah, ga nederlands leren mattie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij is dat rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij moet gewoon wat lager drukken.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even goed wakker worden zouden deze leute wel waarderen denk ik.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind wel heerlijk.
Mi zweedse gene pool jwz.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt iig meer lip dan Ally.
Bezem tfoeequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wollah, ga nederlands leren mattie.
Mja, nooit een beugel gehadquote:
Het heet metal, want het is harder dan rock.quote:
Tegelijk ook nog, nice.quote:[..]Kwamen wij op dezelfde verjaardagen?
Weet niet. Heb jij vaker een verband gezien tussen de grootte van een meisje haar lippen in het gezicht en tussen haar benen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zouden ally d'r schaamlippen ook onzichtbaar zijn?
Ik een nachtbeugel die ik elke ochtend moest zoeken omdat ik hem in mijn slaap weggooide.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, nooit een beugel gehad
Ik wilde vroeger een slotjes beugel.
Eng idee wel..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het heet metal, want het is harder dan rock.
[..]
Tegelijk ook nog, nice.
Maar dat zou zomaar kunnen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een nachtbeugel die ik elke ochtend moest zoeken omdat ik hem in mijn slaap weggooide.
Heb een keer een negerin gehad met gigantische schaamlippen. Is wetenschappelijk bewijs.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Heb jij vaker een verband gezien tussen de grootte van een meisje haar lippen in het gezicht en tussen haar benen?
Nee, meer zo'n bitje zoals je bij boksen hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
!!
Met zo'n constructie voor over je hoofd?
Ja, bedankt voor de correctie.quote:
En verder? meisje het hele smalle lippen ook bijna geen schaamlippen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een keer een negerin gehad met gigantische schaamlippen. Is wetenschappelijk bewijs.
Hè bahquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Heb jij vaker een verband gezien tussen [...] haar benen?
Ik neuk geen meisjes met kleine lippen. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En verder? meisje het hele smalle lippen ook bijna geen schaamlippen?
Je hebt er een neus voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de correctie.
Alle neuzen dezelfde kant op, etc.
"Bef me! CB!''quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een keer een negerin gehad met gigantische schaamlippen. Is wetenschappelijk bewijs.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Bef me! CB!''
"In the name of science!"
En weet jij daar iets van?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En verder? meisje het hele smalle lippen ook bijna geen schaamlippen?
Ik weet er wel iets van, maar ben geen expert.quote:
Goed gelukt, hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben toen ik 9 was op me bek gevallen, was me snijtand links afgebrokentoen moesten ze die trekken en alles naar voor schuiven. Dus wat je op de foto rechts ziet als snijtand, is eigenlijk een hoektand
![]()
Mijn broer viel eens met zijn voortand op een houten leuning van een stoel, stonden die tanden recht naar voren. Mijn moeder duwde het weer recht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn jouw ervaringen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet er wel iets van, maar ben geen expert.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn broer viel eens met zijn voortand op een houten leuning van een stoel, stonden die tanden recht naar voren. Mijn moeder duwde het weer recht.
Wow, wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn broer viel eens met zijn voortand op een houten leuning van een stoel, stonden die tanden recht naar voren. Mijn moeder duwde het weer recht.
Ja, dat wel. Kaarsrechte tanden heeft hij nu.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, wtf. Goed afgelopen gewoon?
De ervaringen die ik had beoordeel ik met 'goed', of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dacht dat het over schaamlippen ging en dat jij daarin iets classificeerde als goed.
Een bepaalde schaamlipgrootte ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De ervaringen die ik had beoordeel ik met 'goed', of wat bedoel je?
Meisje van de basisschool deed een handstand op een de tegels buiten. Zakte ze door d'r armen, had ze zo'n boogje uit die voortanden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een boogje? Hoe gaat dat precies in zijn werk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meisje van de basisschool deed een handstand op een de tegels buiten. Zakte ze door d'r armen, had ze zo'n boogje uit die voortanden.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een boogje? Hoe gaat dat precies in zijn werk?
Shit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Bobbyyyyyyy. je kortte laatst een gif voor me in van technoviking, kan je dat weer doen? Ik mag nu een gif met max 150 kB hebben
Ja, maar ik heb het origineel niet meer. Als je hem nog kan vinden zal ik even kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Bobbyyyyyyy. je kortte laatst een gif voor me in van technoviking, kan je dat weer doen? Ik mag nu een gif met max 150 kB hebben
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het origineel niet meer. Als je hem nog kan vinden zal ik even kijken
Alweer niks nieuws, alweer niks nieuws gebeurt.quote:
yea i know, but it sucks want mensen snappen niet wat het doel isquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef BobbyB het volgende:
Wd ken je cinemagr.am al?
http://cinemagr.am/web/home
Ja, maar jij wel. Vond het echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
yea i know, but it sucks want mensen snappen niet wat het doel is
je vindt me hipster?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar jij wel. Vond het echt iets voor jou.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alweer niks nieuws, alweer niks nieuws gebeurt.
IK KAN TEGEN JULLIE VROUWEN OOK NOOIT GEWOON IETS ZEGGEN ZONDER DAT ER VAN ALLES ACHTER GEZOCHT WORDT HEquote:
Beter leren selecteren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK KAN TEGEN JULLIE VROUWEN OOK NOOIT GEWOON IETS ZEGGEN ZONDER DAT ER VAN ALLES ACHTER GEZOCHT WORDT HE
quote:
He verdoriequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal straks op mijn laptop wel even proberen.
Had ik ook weleensquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
waarom krijg ik bericht op facebook dat iemand bij de sportschool is? zo'n incheckmelding. waar zet ik dit uit, ik vind die gast kk irritant. had van de week al notifications uitgezet, maar werkt niet
Je kan toch alle incheckmeldingen uitzetten? Geloof zelfs notifications van een bepaald persoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
waarom krijg ik bericht op facebook dat iemand bij de sportschool is? zo'n incheckmelding. waar zet ik dit uit, ik vind die gast kk irritant. had van de week al notifications uitgezet, maar werkt niet
DAT HEB IK TOCH GEDAAN ZEI IK GVDquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan toch alle incheckmeldingen uitzetten? Geloof zelfs notifications van een bepaald persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |