Behalve de dominante Herman die iedereen wel even zal vertellen wat 'echte' muziek is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand wilde sky eigenlijk
Pillenbekquote:
Ja, maar er zijn ook mensen die naar Ik hou van Holland kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat bezielt dat soort mensen?![]()
Ook een vage kennis die makkelijk de hele dag TV Oranje kan kijken.
Ik mis een tandquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n gebit skinny ho, alleen niet zo rechtgeknarsd.
Ja, dat zeiden ze bij mij ook, maar ik voel het wel..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoefde niet. Alleen als het erger werd, want mn kiezen waren nog niet vlak zei ze.
Hou me tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook mensen die naar Ik hou van Holland kijken.
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze bij mij ook, maar ik voel het wel.._
Afgerond naar beneden een halve dag ongeveer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk.
Voor een week.
Hoezo dat?quote:
Nu moet ik gelijk aan een stier denken enzo.. maar nee het valt mee.. het zijn allemaal een beetje tamme harries..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Behalve de dominante Herman die iedereen wel even zal vertellen wat 'echte' muziek is?
Heb jij ook dat je tanden eigenlijk niet echt goed op elkaar past?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.Maar ik moest wel oefeningen doen voor mn kaak, omdat er een knik in zit als ik open en dicht doe.
Echt he..quote:
Ruim baan om ze te gaan domineren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik gelijk aan een stier denken enzo.. maar nee het valt mee.. het zijn allemaal een beetje tamme harries..
Ik denk dat niemand metal waardeert op de zaterdagochtend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ruim baan om ze te gaan domineren.
Ben toen ik 9 was op me bek gevallen, was me snijtand links afgebrokenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo dat?Ik heb al m'n tanden nog in m'n smoelwerk, incl. verstandskiezen
. En 1 min-tandartsbezoeken
.
Toen het jaren terug aangekondigd werd dacht ik: "Nice, een quiz over de geschiedenis van Nederland. Dat zal de mensen goed doen."quote:
Je hebt iig meer lip dan Ally.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben toen ik 9 was op me bek gevallen, was me snijtand links afgebrokentoen moesten ze die trekken en alles naar voor schuiven. Dus wat je op de foto rechts ziet als snijtand, is eigenlijk een hoektand
![]()
Ik heb 1 verstandskies nog omdat daar dus ruimte was, maar mijne hebben geen wortelen...en ook korte bezoekjes, like a boss
Oh nee, hak nie. Ze passen we goed, alleen mn kaakgewrichten gaan scheefquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je tanden eigenlijk niet echt goed op elkaar past?
Even goed wakker worden zouden deze leute wel waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand metal waardeert op de zaterdagochtend.
Ik mis wel de blokjes kaas met het zilveruitje..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen het jaren terug aangekondigd werd dacht ik: "Nice, een quiz over de geschiedenis van Nederland. Dat zal de mensen goed doen."
In plaats daarvan een kinderfeestje met semi-bekende mensen.
Zouden ally d'r schaamlippen ook onzichtbaar zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt iig meer lip dan Ally.
Rot gevoel is dat welquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh nee, hak nie. Ze passen we goed, alleen mn kaakgewrichten gaan scheef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |