Dat getingel met die koffiekopjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
OK toch maar niet.quote:
Oh dat verklaard een boel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat verklaard een boel.Altijd kutversies draaien
Dat ben ik, ik heb een McFly gepulled en heb mijzelf in de toekomst gezien en er een foto van geschoten.quote:
Goed gedachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij humor om te lachen wel kan waarderen.
quote:
Ik blijf Last Christmas geweldig vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.
Ik begin op zaterdag om half 8 in de ochtend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat getingel met die koffiekopjes.
Ik blijf Fairytale of New York het beste kerstlied vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf Last Christmas geweldig vinden.
Verdoriequote:
Nou ja ik vind het wel grappig, want collega's zitten 6 dagen in de week naar sky te luisteren en die worden nu helemaal gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat verklaard een boel.Altijd kutversies draaien
Democratisch radiobeleid werkt dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begin op zaterdag om half 8 in de ochtend.
Even voor de beeldvorming.. en dan dat muziekje erbij.
Kriegel word ik ervan.
Knarsetand,quote:
Niemand wilde sky eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Democratisch radiobeleid werkt dan ook niet.
Wat bezielt dat soort mensen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het wel grappig, want collega's zitten 6 dagen in de week naar sky te luisteren en die worden nu helemaal gek
Nee hoefde niet. Alleen als het erger werd, want mn kiezen waren nog niet vlak zei ze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knarsetand,
Heb jij je bitje nog in?
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik blijf Fairytale of New York het beste kerstlied vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |