Ja en mensen die het gebruiken als twitter die unsubscribe ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, jij gebruikt het op die manier.
Een verstandig gebruiker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en mensen die het gebruiken als twitter die unsubscribe ik.
Ik wilde je net gaan followen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een gemis
Ke manquote:
Screenshots??quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeker niet nee. De leukste tweets kom ik toch wel tegen als screenshots.
romney moet ze gekke kukident bek houwequote:
Jij ook toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
romney moet ze gekke kukident bek houwe
quote:
Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja op sites met humor om te lachen.
Wat is dit nu weer voor een slap aftreksel?quote:
Ik wist wel dat jij humor om te lachen wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik altijd wel waarderen.
Humor om te lachen.
Je hebt kleine tanden.quote:
Dat draaien ze altijd op skyradioquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een slap aftreksel?
Dat getingel met die koffiekopjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
OK toch maar niet.quote:
Oh dat verklaard een boel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |