21?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was?![]()
Ik meen me zoiets te herinneren.
Ik heb het over dat karakter van je, je poes kan me aan m'n reet roestenquote:
Dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel vaak jonge meisjes die je leuk vinden?
Dat begin ik best te merken, ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel vaak jonge meisjes die je leuk vinden?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het over dat karakter van je, je poes kan me aan m'n reet roesten
Oh lol, ik had ook in je fobo kunnen kijkenquote:
Nee, dat is mijn geboortedatum.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh lol, ik had ook in je fobo kunnen kijken![]()
Al kan dat een willekeurige datum zijn.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het over dat karakter van je
op fokquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb een beetje respect voor ouderen, meisje.
quote:
Geen foto meerquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn geboortedatum.
Ik wilde al zeggen, niet dat het in mijn profiel staat of zo.
Dafuq Sinos, dafuqquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ook weleens gehad ja. Vond het wel amusant eigenlijk om ze te zien krioelen in mn poep
Nee, omdat ik dezelfde op een nooit gebruikte twitter account gebruikte.quote:
Bhwhehe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wormen in mijn anus
[..]
Dafuq Sinos, dafuq.
Waarom heb jij een nooit gebruikte twitteraccount?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dezelfde op een nooit gebruikte twitter account gebruikte.
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wormen in mijn anus
[..]
Dafuq Sinos, dafuq.
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij een nooit gebruikte twitteraccount?
Doet me denken aan die wormen en die penis, van even geleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.
Zo vergaat dat wel met meer dingen in het levenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Bij DWDD gaan ze nu met dans de strijd tussen Romney en Obama verbeelden. Zoo vernieuwend, creatief, intellectueel etc.
Ik moet zo werken tijdens President's Night. Fuck my lifequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Bij DWDD gaan ze nu met dans de strijd tussen Romney en Obama verbeelden. Zoo vernieuwend, creatief, intellectueel etc.
quote:
Slechte dans.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Nooit aan begonnen, enige wat ik wel leuk vond was de tv draait door (of zo?)quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen..
Kan niet helpen bruh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET LAG ER ECHT DIK BOVENOP HÈEN DAN TOCH DOEN
![]()
![]()
Ik kijk altijd wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen..
Had het over mezelfquote:
Dat is waar. Realistisch eerder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo vergaat dat wel met meer dingen in het leven![]()
Howww, dat klinkt wel heel zuur he?
We snappen elkaar niet babylicious, kom zaterdag maar uitleggen. xoxoquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had het over mezelf.
Netals toen ik nerd zei omdat ik hier postte tijdens chillen, zei je ook 'wie is er nou de nerd', had ik ook over mezelf.
Ja heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.
Ja, ik vind het jammer dat ik niet bij de 'mijne' kanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar. Realistisch eerder.
Wat is dan het verschil met Facebook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.
Het is vooral iets voor mensen die geil worden van zichzelf om zoveel mogelijk het de hele wereld over zichzelf te delen volgens mij.
Op een paar echt leuke/grappige mensen na.
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat ik niet bij de 'mijne' kan![]()
Nou ja, het is niet echt een gemisquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.
Daarom Pino.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Die CelinoPino d'r oogafstand is echt huge
Facebook is veel meer voor vrienden en de frequentie waarop mensen daar dingen delen is veel lager en het publiek is vaak wat intiemer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met Facebook?
[..]
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.
Dat zeker niet nee. De leukste tweets kom ik toch wel tegen als screenshots.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een gemis
Oh ja, jij gebruikt het op die manier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Facebook is veel meer voor vrienden en de frequentie waarop mensen daar dingen delen is veel lager en het publiek is vaak wat intiemer.
Ze doet me denken aan die chihuahuameid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Die CelinoPino d'r oogafstand is echt huge
Ja en mensen die het gebruiken als twitter die unsubscribe ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, jij gebruikt het op die manier.
Een verstandig gebruiker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en mensen die het gebruiken als twitter die unsubscribe ik.
Ik wilde je net gaan followen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een gemis
Ke manquote:
Screenshots??quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeker niet nee. De leukste tweets kom ik toch wel tegen als screenshots.
romney moet ze gekke kukident bek houwequote:
Jij ook toch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
romney moet ze gekke kukident bek houwe
quote:
Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja op sites met humor om te lachen.
Wat is dit nu weer voor een slap aftreksel?quote:
Ik wist wel dat jij humor om te lachen wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik altijd wel waarderen.
Humor om te lachen.
Je hebt kleine tanden.quote:
Dat draaien ze altijd op skyradioquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een slap aftreksel?
Dat getingel met die koffiekopjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
OK toch maar niet.quote:
Oh dat verklaard een boel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat draaien ze altijd op skyradio
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat verklaard een boel.Altijd kutversies draaien
Dat ben ik, ik heb een McFly gepulled en heb mijzelf in de toekomst gezien en er een foto van geschoten.quote:
Goed gedachtquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij humor om te lachen wel kan waarderen.
quote:
Ik blijf Last Christmas geweldig vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nog even en de kerstmuziekterreur breekt weer aan.
Ik begin op zaterdag om half 8 in de ochtend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat getingel met die koffiekopjes.
Ik blijf Fairytale of New York het beste kerstlied vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf Last Christmas geweldig vinden.
Verdoriequote:
Nou ja ik vind het wel grappig, want collega's zitten 6 dagen in de week naar sky te luisteren en die worden nu helemaal gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat verklaard een boel.Altijd kutversies draaien
Democratisch radiobeleid werkt dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begin op zaterdag om half 8 in de ochtend.
Even voor de beeldvorming.. en dan dat muziekje erbij.
Kriegel word ik ervan.
Knarsetand,quote:
Niemand wilde sky eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Democratisch radiobeleid werkt dan ook niet.
Wat bezielt dat soort mensen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het wel grappig, want collega's zitten 6 dagen in de week naar sky te luisteren en die worden nu helemaal gek
Nee hoefde niet. Alleen als het erger werd, want mn kiezen waren nog niet vlak zei ze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knarsetand,
Heb jij je bitje nog in?
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik blijf Fairytale of New York het beste kerstlied vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |