Waarom heb jij een nooit gebruikte twitteraccount?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dezelfde op een nooit gebruikte twitter account gebruikte.
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wormen in mijn anus
[..]
Dafuq Sinos, dafuq.
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij een nooit gebruikte twitteraccount?
Doet me denken aan die wormen en die penis, van even geleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.
Zo vergaat dat wel met meer dingen in het levenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Note to self, nooit Sinos in d'r reet neuken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Bij DWDD gaan ze nu met dans de strijd tussen Romney en Obama verbeelden. Zoo vernieuwend, creatief, intellectueel etc.
Ik moet zo werken tijdens President's Night. Fuck my lifequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Bij DWDD gaan ze nu met dans de strijd tussen Romney en Obama verbeelden. Zoo vernieuwend, creatief, intellectueel etc.
quote:
Slechte dans.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Nooit aan begonnen, enige wat ik wel leuk vond was de tv draait door (of zo?)quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen..
Kan niet helpen bruh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET LAG ER ECHT DIK BOVENOP HÈEN DAN TOCH DOEN
![]()
![]()
Ik kijk altijd wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dat programma, scheelt een hoop ergernissen..
Had het over mezelfquote:
Dat is waar. Realistisch eerder.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo vergaat dat wel met meer dingen in het leven![]()
Howww, dat klinkt wel heel zuur he?
We snappen elkaar niet babylicious, kom zaterdag maar uitleggen. xoxoquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had het over mezelf.
Netals toen ik nerd zei omdat ik hier postte tijdens chillen, zei je ook 'wie is er nou de nerd', had ik ook over mezelf.
Ja heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tof zou zijn, het viel tegen.
Ja, ik vind het jammer dat ik niet bij de 'mijne' kanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is waar. Realistisch eerder.
Wat is dan het verschil met Facebook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.
Het is vooral iets voor mensen die geil worden van zichzelf om zoveel mogelijk het de hele wereld over zichzelf te delen volgens mij.
Op een paar echt leuke/grappige mensen na.
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat ik niet bij de 'mijne' kan![]()
Nou ja, het is niet echt een gemisquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.
Daarom Pino.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Die CelinoPino d'r oogafstand is echt huge
Facebook is veel meer voor vrienden en de frequentie waarop mensen daar dingen delen is veel lager en het publiek is vaak wat intiemer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met Facebook?
[..]
Ik nu ook niet meer. Geen idee wat het wachtwoord was.
Dat zeker niet nee. De leukste tweets kom ik toch wel tegen als screenshots.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet echt een gemis
Oh ja, jij gebruikt het op die manier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Facebook is veel meer voor vrienden en de frequentie waarop mensen daar dingen delen is veel lager en het publiek is vaak wat intiemer.
Ze doet me denken aan die chihuahuameid.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Die CelinoPino d'r oogafstand is echt huge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |