Bril?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet zo in orde.. gelukkig bestaan er hulpmiddelen
Jij ook al?quote:
* Check.quote:
Heb een bril en lenzen, anders was ik zwaar gehandicaptquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet zo in orde.. gelukkig bestaan er hulpmiddelen
Ik heb juist weer dat ik tekst van heel ver weg kan lezen en zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb een bril en lenzen, anders was ik zwaar gehandicapt. Links -2,75 en rechts -3,50 met cylinder en weet ik het
.
Zonder hulpmiddelen zou ik m'n moeder niet herkennen van 10 meter afstand. Of m'n eigen straatnaambord als ik er pal onder sta.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb juist weer dat ik tekst van heel ver weg kan lezen en zo.
Ja, soms wel..quote:
Ik heb links ook zoiets, maar rechts is helemaal goed, dus ik draag helemaal nietsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb een bril en lenzen, anders was ik zwaar gehandicapt. Links -2,75 en rechts -3,50 met cylinder en weet ik het
.
Deed ik eerst altijd eigenlijk, nu bijna nooit meer 's ochtends.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarnaast is het gewoon superlekker.
Gevoelige oogjes heb je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms wel..
Als het regent wat minder.
Ik heb overdag gewoon lenzen in, 's avonds een bril, want de hele ochtend, dag en avond trekken mijn ogen niet met lenzen in
Met mijn vorige werktijden ging de wekker om 07:45 t/m 08:30, om 08:30 moest ik vertrekken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, mijn uiterlijke max is :33 en dan móet ik uit bed zijn als ik om :00 het huis uitga.
Maar in de winter ook dan? dat je met halfnatte haren op de fiets zit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarnaast is het gewoon superlekker.
Dan liever een slechte reuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen zou ik m'n moeder niet herkennen van 10 meter afstand. Of m'n eigen straatnaambord als ik er pal onder sta.
Ik weet nog wel wat het eerste was wat ik zag toen ik voor het eerst een bril op kreeg: Het Albert Heijn reclame bord..quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen zou ik m'n moeder niet herkennen van 10 meter afstand. Of m'n eigen straatnaambord als ik er pal onder sta.
Mijn moeder vroeg een keer als klein jongetje welke tram eraan kwam, sindsdien zat ik aan de bril en later lenzenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat het eerste was wat ik zag toen ik voor het eerst een bril op kreeg: Het Albert Heijn reclame bord.._
Ik gebruik dan ook gevoelige ogen-vloeistofquote:
Ik had wel een keer dat mijn ogen echt zwaar pijn deden, ergens in de winter. Bijna mijn ogen niet open kunnen houden door lichten en zo, best creepy in de auto.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik dan ook gevoelige ogen-vloeistof
Vrouwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vandaag maar beter met de tram kunnen gaan
Is het ram 4e's auto in elkaar dag ?Tandjes hee
Damnquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn en ze zei dat het erg veel pijn deed. maar kon ook komen omdat ze nog maagd was en ik het niet netjes gevraagd had
Wel handig afentoe, gewoon je bril en lenzen afpakken en je kan alles doen wat je wilt, je herkent die persoon toch niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan ineens een file in je gezicht krijgen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had wel een keer dat mijn ogen echt zwaar pijn deden, ergens in de winter. Bijna mijn ogen niet open kunnen houden door lichten en zo, best creepy in de auto.
Watquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg een keer als klein jongetje
NOUUU< die ene was een vrouw in een Ford Focus en die andere een man in een witte hippe wagen.. hij was te dichtbij om te zien wat voor merk het was..quote:
Allemaal hun schuld zekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOUUU< die ene was een vrouw in een Ford Focus en die andere een man in een witte hippe wagen.. hij was te dichtbij om te zien wat voor merk het was.._
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel handig afentoe, gewoon je bril en lenzen afpakken en je kan alles doen wat je wilt, je herkent die persoon toch niet.
Las het zelf ook al zo idd, maar geen zin om anders te verwoordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |