ja, dat jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je een keertje gepijpt wil worden ofzo... maar verder hebben ze bar weinig nut.
Pity likequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:04 schreef BobbyB het volgende:
Ach Fasje, ik vind haar niet lelijk hoor. Maar het is nu ook niet zo dat ik d'r super mooi vindt.
quote:Een man leest in een tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond, na het werk een proef te doen!
Maar zijn probleem is: waar zal hij het doen?
Op het toilet? Teveel volk!
Achter zijn bureau? Te riskant!
In het park verderop? Teveel spelende kinderen!
Onderweg naar huis denkt hij de oplossing gevonden te hebben: op een parkeerplaats langs de weg stoppen , onder de wagen gaan liggen en doen alsof je de onderkant van de wagen inspecteert. Zo gezegd, zo gedaan....
De man rijdt een parkeerplaats op en gaat onder de wagen liggen, broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken! Net voor het moment supreme voelt hij iemand aan zijn broekspijptrekken. Om z'n ritme, zo kort voor de ontlading niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door.......
Opnieuw wordt er aan zijn broekspijp getrokken.
Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig vraagt hij:' Wie is daar? ' Politie', is het antwoord, ' Wat moet dat hier?' 'Ik ben mijn achteras aan het inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is',antwoordt de man in paniek. 'Ah,OK zegt de agent lachend ' en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen even naar de handrem, want je wagen staat 10 meter verderop tegen een lantaarnpaal!
vragen ze "wil je even dit doen, even naar mijn computer kijken, die doet raar, even mijn auto fixen hij lekt olie, even dit lelijke schilderijtje ophangen want dat lukt mij niet" en dan vraag je of ze iets te eten willen maken of dat je blouse al gestreken is en dan is het ineens "ben je dienstmeid niet". ja wtf man echt hoor, kut wijvequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vragen ze "wil je even dit doen, even naar mijn computer kijken, die doet raar, even mijn auto fixen hij lekt olie, even dit lelijke schilderijtje ophangen want dat lukt mij niet" en dan vraag je of ze iets te eten willen maken of dat je blouse al gestreken is en dan is het ineens "ben je dienstmeid niet". ja wtf man echt hoor, kut wijve
quote:
Bobbyquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vragen ze "wil je even dit doen, even naar mijn computer kijken, die doet raar, even mijn auto fixen hij lekt olie, even dit lelijke schilderijtje ophangen want dat lukt mij niet" en dan vraag je of ze iets te eten willen maken of dat je blouse al gestreken is en dan is het ineens "ben je dienstmeid niet". ja wtf man echt hoor, kut wijve
Ik zou het er wel op kunnen hoorquote:
lulzquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"nee schat heb hoofpijn miss morgen" en dat 2 jaar langquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bobbyje pakt het verkeerd aan... als je wat voor ze wilt doen... prima, maar neuk ze daarna wel keihard
dan zeg jij "ik neuk je toch ook niet in je kop of wel?"quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"nee schat heb hoofpijn miss morgen" en dat 2 jaar lang
jawel. throatfucking togquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan zeg jij "ik neuk je toch ook niet in je kop of wel?"
Waaom daar wat van aantrekken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"nee schat heb hoofpijn miss morgen" en dat 2 jaar lang
Inderdaad.quote:
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn en ze zei dat het erg veel pijn deed. maar kon ook komen omdat ze nog maagd was en ik het niet netjes gevraagd hadquote:
Ik las eerst 'hoofddoek'quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn
Wie heeft er nou pijn als diegene geneukt word door jou? Tiny.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn en ze zei dat het erg veel pijn deed. maar kon ook komen omdat ze nog maagd was en ik het niet netjes gevraagd had
Tja, jij kan het wetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie heeft er nou pijn als diegene geneukt word door jou? Tiny.
Ervaring?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie heeft er nou pijn als diegene geneukt word door jou? Tiny.
Die dacht:quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vandaag maar beter met de tram kunnen gaan
Is het ram 4e's auto in elkaar dag ?Tandjes hee
ja moet je maar niet in DH wonenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vandaag maar beter met de tram kunnen gaan
Is het ram 4e's auto in elkaar dag ?Tandjes hee
Ik kan er niet mee omgaan.. dat is wel duidelijk.quote:
Watskeburt danquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.. dat is wel duidelijk.
heb nog wel een kamer vrij voor jequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.. dat is wel duidelijk.
ze wilden hun neus in je zaak stekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik kon er niets aan doen, die mensen parkeren hun neus in mijn flank
Gelukkig nietsquote:
De bezem-kast?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb nog wel een kamer vrij voor je
Ach, bijna-ongelukken heb ik dagelijks hier in Amsterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niets![]()
Maar vandaag nu twee keer gehad dat mensen het leuk vinden om hun auto wat dichter kennis te laten maken met de mijne.
Stond wel ff te trillen op mn benen, want het ging echt maar net goed!
Jij staat in je auto? Anders kun je niet tegelijk bij de pedalen en het stuur?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niets![]()
Maar vandaag nu twee keer gehad dat mensen het leuk vinden om hun auto wat dichter kennis te laten maken met de mijne.
Stond wel ff te trillen op mn benen, want het ging echt maar net goed!
Lekker comfortabelquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja of de berging beneden ... ook best ruim
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, bijna-ongelukken heb ik dagelijks hier in Amsterdam
jeuk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommeren![]()
Vind het in DH al kiele kiele.
Ja, wel handig als ik ineens moet remmen.. dan moet ik ineens een soort dans achter het stuur doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij staat in je auto? Anders kun je niet tegelijk bij de pedalen en het stuur?
Ben niet vaak in Den Haag geweest maar ik vind Utrecht erger eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommeren![]()
Vind het in DH al kiele kiele.
Op het randje van het aanvaardbare ..quote:
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamhedenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben niet vaak in Den Haag geweest maar ik vind Utrecht erger eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |