Excentriek typje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
Damn, zelf zoiets posten en dan 'Serious" bij die dames van germano die wel echt knap zijn?:
Ik vind die blonde echt geen reet aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
Damn, zelf zoiets posten en dan 'Serious" bij die dames van germano die wel echt knap zijn?:
Die brunette was wel de betere van de 2, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die blonde echt geen reet aan.
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef remi1986 het volgende:
ik vond die van Fas anders ook niet lelijk hoor, maar goed zal weer weer aan mij liggen
Deze mijnheerquote:
Too dark.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dan zal ik 't maar weer doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geniale reclamequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Zosk het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)s-of-grey_shortfilms
Ben je weer veilig thuis, meisje?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Teringjantje, 40 quote alerts als je op je mobiel zit en dan weer op de laptop.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je je oogkleppen afdoen, dom paard.
stiekum ben je van binnen helemaal opgewonden, omdat je zo populair bentquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Vas, zeg dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar vas je heen? en waarom?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja eindelijk zegvertraging met de trein en toen ook al omleidingen in de stad
.
Waar gaat het over? Ga niet alles teruglezenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas, zeg dat je het met me eens bent.
Ok.quote:
Gaat over het glazen plafond voor vrouwen op het Internet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ga niet alles teruglezen
SNLquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef Zosk het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)s-of-grey_shortfilms
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ga niet alles teruglezen
quote:
quote:
Als je even ge WA-ed had, was ik je wel op komen halen op Ede-Wageningen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja eindelijk zegvertraging met de trein en toen ook al omleidingen in de stad
.
Ja, zo werk dat iddquote:
Andere pic van haar is best okquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gecensureerde tieten. Met je kuisheidsgordel.
Er zijn altijd uitzonderingen, maar idd zegquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn ze toch allemaal, die gleufdieren.
Je hebt er ook niks aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen, maar idd zegWALGELIJK
Lelijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van haar?
Whehehehequote:
Soms man, soms.quote:
Ja, als je een keertje gepijpt wil worden ofzo... maar verder hebben ze bar weinig nut.quote:
ja, dat jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je een keertje gepijpt wil worden ofzo... maar verder hebben ze bar weinig nut.
Pity likequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:04 schreef BobbyB het volgende:
Ach Fasje, ik vind haar niet lelijk hoor. Maar het is nu ook niet zo dat ik d'r super mooi vindt.
quote:Een man leest in een tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond, na het werk een proef te doen!
Maar zijn probleem is: waar zal hij het doen?
Op het toilet? Teveel volk!
Achter zijn bureau? Te riskant!
In het park verderop? Teveel spelende kinderen!
Onderweg naar huis denkt hij de oplossing gevonden te hebben: op een parkeerplaats langs de weg stoppen , onder de wagen gaan liggen en doen alsof je de onderkant van de wagen inspecteert. Zo gezegd, zo gedaan....
De man rijdt een parkeerplaats op en gaat onder de wagen liggen, broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken! Net voor het moment supreme voelt hij iemand aan zijn broekspijptrekken. Om z'n ritme, zo kort voor de ontlading niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door.......
Opnieuw wordt er aan zijn broekspijp getrokken.
Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig vraagt hij:' Wie is daar? ' Politie', is het antwoord, ' Wat moet dat hier?' 'Ik ben mijn achteras aan het inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is',antwoordt de man in paniek. 'Ah,OK zegt de agent lachend ' en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen even naar de handrem, want je wagen staat 10 meter verderop tegen een lantaarnpaal!
vragen ze "wil je even dit doen, even naar mijn computer kijken, die doet raar, even mijn auto fixen hij lekt olie, even dit lelijke schilderijtje ophangen want dat lukt mij niet" en dan vraag je of ze iets te eten willen maken of dat je blouse al gestreken is en dan is het ineens "ben je dienstmeid niet". ja wtf man echt hoor, kut wijvequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vragen ze "wil je even dit doen, even naar mijn computer kijken, die doet raar, even mijn auto fixen hij lekt olie, even dit lelijke schilderijtje ophangen want dat lukt mij niet" en dan vraag je of ze iets te eten willen maken of dat je blouse al gestreken is en dan is het ineens "ben je dienstmeid niet". ja wtf man echt hoor, kut wijve
quote:
Bobbyquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vragen ze "wil je even dit doen, even naar mijn computer kijken, die doet raar, even mijn auto fixen hij lekt olie, even dit lelijke schilderijtje ophangen want dat lukt mij niet" en dan vraag je of ze iets te eten willen maken of dat je blouse al gestreken is en dan is het ineens "ben je dienstmeid niet". ja wtf man echt hoor, kut wijve
Ik zou het er wel op kunnen hoorquote:
lulzquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"nee schat heb hoofpijn miss morgen" en dat 2 jaar langquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bobbyje pakt het verkeerd aan... als je wat voor ze wilt doen... prima, maar neuk ze daarna wel keihard
dan zeg jij "ik neuk je toch ook niet in je kop of wel?"quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"nee schat heb hoofpijn miss morgen" en dat 2 jaar lang
jawel. throatfucking togquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan zeg jij "ik neuk je toch ook niet in je kop of wel?"
Waaom daar wat van aantrekken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"nee schat heb hoofpijn miss morgen" en dat 2 jaar lang
Inderdaad.quote:
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn en ze zei dat het erg veel pijn deed. maar kon ook komen omdat ze nog maagd was en ik het niet netjes gevraagd hadquote:
Ik las eerst 'hoofddoek'quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn
Wie heeft er nou pijn als diegene geneukt word door jou? Tiny.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn en ze zei dat het erg veel pijn deed. maar kon ook komen omdat ze nog maagd was en ik het niet netjes gevraagd had
Tja, jij kan het wetenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie heeft er nou pijn als diegene geneukt word door jou? Tiny.
Ervaring?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie heeft er nou pijn als diegene geneukt word door jou? Tiny.
Die dacht:quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vandaag maar beter met de tram kunnen gaan
Is het ram 4e's auto in elkaar dag ?Tandjes hee
ja moet je maar niet in DH wonenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan er niet mee omgaan.. dat is wel duidelijk.quote:
Watskeburt danquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.. dat is wel duidelijk.
heb nog wel een kamer vrij voor jequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.. dat is wel duidelijk.
ze wilden hun neus in je zaak stekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik kon er niets aan doen, die mensen parkeren hun neus in mijn flank
Gelukkig nietsquote:
De bezem-kast?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb nog wel een kamer vrij voor je
Ach, bijna-ongelukken heb ik dagelijks hier in Amsterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niets![]()
Maar vandaag nu twee keer gehad dat mensen het leuk vinden om hun auto wat dichter kennis te laten maken met de mijne.
Stond wel ff te trillen op mn benen, want het ging echt maar net goed!
Jij staat in je auto? Anders kun je niet tegelijk bij de pedalen en het stuur?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niets![]()
Maar vandaag nu twee keer gehad dat mensen het leuk vinden om hun auto wat dichter kennis te laten maken met de mijne.
Stond wel ff te trillen op mn benen, want het ging echt maar net goed!
Lekker comfortabelquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja of de berging beneden ... ook best ruim
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, bijna-ongelukken heb ik dagelijks hier in Amsterdam
jeuk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommeren![]()
Vind het in DH al kiele kiele.
Ja, wel handig als ik ineens moet remmen.. dan moet ik ineens een soort dans achter het stuur doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij staat in je auto? Anders kun je niet tegelijk bij de pedalen en het stuur?
Ben niet vaak in Den Haag geweest maar ik vind Utrecht erger eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommeren![]()
Vind het in DH al kiele kiele.
Op het randje van het aanvaardbare ..quote:
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamhedenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben niet vaak in Den Haag geweest maar ik vind Utrecht erger eigenlijk
Ik kom nooit in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamheden![]()
Ooit in Rotterdam gereden?
Dat is nog erger
Ik zeg: houden zo..quote:
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplichtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamheden![]()
Ooit in Rotterdam gereden?
Dat is nog erger
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplicht![]()
En dan die zebrapadenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplicht![]()
Woudenbergquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geef mij dan maar het rustige Drenthe
Lekker aan de chineesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef remi1986 het volgende:
nog kwartier en dan verplicht gezellig doen
Jammerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog steeds niks gehoord over dit weekend trouwens...
Wat moet je horen over dit weekend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog steeds niks gehoord over dit weekend trouwens...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne.
Een Maarten van Rossem doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet vies te zijn als je wel je lul wast en een washandje onder je oksels en kont haalt
Dafuq echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Er zijn echt wel genoeg mensen die zich maar één keer douchen per week hoor zelfs. Mijn vader wast zich één keer per week en mijn moeder maar tweewekelijks ofzo en die mensen ruiken veel lekkerder dan de gemiddelde Antwerpenaar, neem dat maar van mij aan
Daar krijg ik een fucking droge huid van man. Soms sla ik het douchen ook weleens over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Maarten van Rossem doen. Gewoon 2x per dag douchen + tanden poetsen
.
not sure if seriousquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Bodylotionquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar krijg ik een fucking droge huid van man.
Elke dag douchen is toch normaal of wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]![]()
7 dagen per week douchen vind ik ook overkill. Mar 3 keer wassen? WTF
Wat? Na douchen een frisse deo, voetenspray voor de voeten en bodylotion voor de huidquote:
coño je bent echt wijfquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Na douchen een frisse deo, voetenspray voor de voeten en bodylotion voor de huid. 2x Per dag.
Ik moest echt heel hard lachenquote:
HAHA komt ie weer met z'n voetenspray.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Na douchen een frisse deo, voetenspray voor de voeten en bodylotion voor de huid. 2x Per dag.
Alleen als je cocoa bodybutter gebruiktquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexy nigga.
[ afbeelding ]
Whehe, isf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
HAHA komt ie weer met z'n voetenspray.
Beter dan die goorlappen wel uiteraard.
Of iets met cacaoboter, of aloë vera inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als je cocoa bodybutter gebruikt
2 keer per dag douchen is wel lekker, maar ook slecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Goede douchegel + sowieso niet overdadig gebruiken, en dus bodylotion na het douchen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
2 keer per dag douchen is wel lekker, maar ook slecht.
Hehe, daar dacht ik ook aan. Hoewel hij een held is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Daar gaat het niet om, als je zo vaak gaat douchen gaat ook je weerstand naar de vinketering.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede douchegel + sowieso niet overdadig gebruiken, en dus bodylotion na het douchen.
Ik vind 'm er wel een beetje viezig uitzien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, daar dacht ik ook aan. Hoewel hij een held is.
Hij is echt een eindbaas, ook als jury toen bij De Slimste Mensquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, daar dacht ik ook aan. Hoewel hij een held is.
12345quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ik dus een 5 cijferige code verzinnen voor rabobankieren.
Ik ben al blij als ik mijn huisnummer kan onthouden.
Het is allemaal de schuld.. enfin.
Onnodig en heel slecht. Ik kan mij wel voorstellen dat je elke dag zou douchen als je dingen doet waarbij je vies wordt/zweet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verzin gewoon een woord van 5 letters, veel makkelijker onthouden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ik dus een 5 cijferige code verzinnen voor rabobankieren.
Ik ben al blij als ik mijn huisnummer kan onthouden.
Het is allemaal de schuld.. enfin.
Dat hoort bij zijn image.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm er wel een beetje viezig uitzien.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is echt een eindbaas, ook als jury toen bij De Slimste Mens.
quote:
En dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je zo vaak gaat douchen gaat ook je weerstand naar de vinketering.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verzin gewoon een woord van 5 letters, veel makkelijker onthouden.
Nouja, ik douche toch wel 10x per week minstens, en elke dag sowieso. Nergens last van, ook m'n huid nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je zo vaak gaat douchen gaat ook je weerstand naar de vinketering.
Dan kan je wel davitamon pilletjes gaan slikken maar toch
Vanaf opstaan tot douchen/tandenpoetsen/aankleden/haar doen heb ik 30 minuten nodig, en dan ben ik een ijdeltuitquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:04 schreef Zosk het volgende:
Maar goed, ik douche me ook niet iedere dag hoor. Ik ga daar echt niet iedere dag tijd voor maken.
Haha, ieder voor zich toch, helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vanaf opstaan tot douchen/tandenpoetsen/aankleden/haar doen heb ik 30 minuten nodig, en dan ben ik een ijdeltuit.
slonsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met tien minuten ben ik de deur uit.._
Nietquote:
Klopt, zo'n slaapgeurtje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die zo weinig douchen stinken zonder dat ze het van zichzelf weten, omdat collega's en vrienden het vaak niet durven te zeggen ofzo. Moet wel, want ik kom dagelijks overal mensen tegen die gewoon ronduit stinken. Zo'n weeïge lucht vaak, hoeft niet eens meteen een zweetgeur te zijn
.
Inclusief parcours?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met tien minuten ben ik de deur uit.._
Een chick die in 10 minuten uit bed op straat staat?quote:
Waarom eigenlijk? Beetje smetvrees ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, ik douche toch wel 10x per week minstens, en elke dag sowieso. Nergens last van, ook m'n huid niet.
Nou bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een chick die in 10 minuten uit bed op straat staat?Wauw
. Dan verzorg je jezelf gewoon niet
.
Dank dat je me bijstaat in deze. Je kan ook moeilijk zeggen van 'ey, je ruikt best muf man' ofzoquote:
Daarom een mini deodorant bij altijd, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank dat je me bijstaat in deze. Je kan ook moeilijk zeggen van 'ey, je ruikt best muf man' ofzo.
quote:
Beetje inderdaad, en vind het gewoon lekker om fris te zijn. Op straat draag ik bijvoorbeeld gewoon jeans, maar thuis meteen uit en joggingbroek aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Beetje smetvrees ofzo?
Haha, ik stink in ieder geval niet, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die zo weinig douchen stinken zonder dat ze het van zichzelf weten, omdat collega's en vrienden het vaak niet durven te zeggen ofzo. Moet wel, want ik kom dagelijks overal mensen tegen die gewoon ronduit stinken. Zo'n weeïge lucht vaak, hoeft niet eens meteen een zweetgeur te zijn
.
Maar waarom niet 's ochtends gewoon even wassen met washandje bijv. ? Je gaat toch ook schoon in bed liggen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje inderdaad, en vind het gewoon lekker om fris te zijn. Op straat draag ik bijvoorbeeld gewoon jeans, maar thuis meteen uit en joggingbroek aan. Anders krijg je klamme ballen
.
Kleding ligt al klaar, douchen 's avonds al gedaan, hoef ik alleen nog maar haar/gezicht en deo op te doen.. Als je dat niet in 10 minuten kan ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een chick die in 10 minuten uit bed op straat staat?Wauw
. Dan verzorg je jezelf gewoon niet
.
De hooibalen liggen al op mij te wachten, 's ochtendsquote:
Gewoon net doen alsof de ochtend niet bestaat,quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen die in de ochtend ergens tijd voor hebben. Ik hoor er niet bij.
Ik ben 's ochtends zo traag, ik vind aankleden ook altijd heel zwaar, want dat is zo kouudd. Spring uit bed en altijd meteen badjas aan en dan eten en alles en pas op het laatst kleed ik me aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
Verstandig, je zou je lelijk kunnen bezeren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hooibalen liggen al op mij te wachten, 's ochtends
Gewoon 'dag' en 'nacht'.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon net doen alsof de ochtend niet bestaat,
dat vind ik altijd de beste tactiek.
Gewoonte, aangeleerd. Genoeg mensen in de ochtendspits in de tram die zo'n muf/weeïg geurtje dragen hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom niet 's ochtends gewoon even wassen met washandje bijv. ? Je gaat toch ook schoon in bed liggen?
Ik raas er als een autist met een vast schema doorheen, probeer altijd zo lang mogelijk te blijven liggen, 30 min in totaal (zonder ontbijten wel) is geen ramp.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
Mwa, het zwaarste vind ik toch wel altijd het eruit gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends zo traag, ik vind aankleden ook altijd heel zwaar, want dat is zo kouudd. Spring uit bed en altijd meteen badjas aan en dan eten en alles en pas op het laatst kleed ik me aan.
Ja, ik ook. Daarnaast is het gewoon superlekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef Salatrel het volgende:
Ik moet gewoon douchen om wakker te wordenzeker als ik vroeg op moet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef Salatrel het volgende:
Dus eigenlijk gewoon dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarnaast is het gewoon superlekker.
Wel oppassen dat je niet ongemerkt terug in slaap valt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik raas er als een autist met een vast schema doorheen, probeer altijd zo lang mogelijk te blijven liggen, 30 min in totaal (zonder ontbijten wel) is geen ramp.
Ik minimaal een uur of zo, ik moest het opbouwen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik sta altijd gelijk op.
Niet dat ik het leuk vind, maar goed..![]()
Snoozen kan ik echt niet.
Dat heb ik met koffie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef Salatrel het volgende:
Ik ruik slecht dus ik merk altijd vrij weinig van geuren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoonte, aangeleerd. Genoeg mensen in de ochtendspits in de tram die zo'n muf/weeïg geurtje dragen hoor.
Ik ruik juist goed, dus ik heb aan een enkele geurmolecuul genoeg om te weten of iemand stinkt of nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ruik slecht dus ik merk altijd vrij weinig van geuren.
Heb je ook een 'noodtoon' om aan te geven dat het echt de laatste keer snoozen is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snoozen. Altijd 45 minuten snoozen
.
Ja, maar dan moet mijn wekker om tien voor half 7 staanquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik minimaal een uur of zo, ik moest het opbouwen.
Nee, mijn uiterlijke max is :33 en dan móet ik uit bed zijn als ik om :00 het huis uitga.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb je ook een 'noodtoon' om aan te geven dat het echt de laatste keer snoozen is?
Mensen: "Oeh, ruik je dat? Het is denk ik kip."quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ruik juist goed, dus ik heb aan een enkele geurmolecuul genoeg om te weten of iemand stinkt of niet.
Soms is een goede reukzin best wel een vloek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ruik juist goed, dus ik heb aan een enkele geurmolecuul genoeg om te weten of iemand stinkt of niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Chai het volgende:
Vanochtend was ik trouwens gewoon uit mezelf om kwart over 6 wakker.
Altijdmensen die niet aan een dagdeel gebonden zijn
Dat is ook geen doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet mijn wekker om tien voor half 7 staan
En je smaak?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen: "Oeh, ruik je dat? Het is denk ik kip."
Ik: "Ok? Ik ruik niks."
dWc: "Het is kip gemarineerd in ketjap met een vleugje kardemom en soyabonen".quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen: "Oeh, ruik je dat? Het is denk ik kip."
Ik: "Ok? Ik ruik niks."
Ontwikkeld. Verder zijn al mijn zintuigen in orde.quote:
* snuf snufquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
dWc: "Het is kip gemarineerd in ketjap met een vleugje kardemom en soyabonen".
Mijn ogen zijn niet zo in orde.. gelukkig bestaan er hulpmiddelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ontwikkeld. Verder zijn al mijn zintuigen in orde.
Bril?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet zo in orde.. gelukkig bestaan er hulpmiddelen
Jij ook al?quote:
* Check.quote:
Heb een bril en lenzen, anders was ik zwaar gehandicaptquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet zo in orde.. gelukkig bestaan er hulpmiddelen
Ik heb juist weer dat ik tekst van heel ver weg kan lezen en zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb een bril en lenzen, anders was ik zwaar gehandicapt. Links -2,75 en rechts -3,50 met cylinder en weet ik het
.
Zonder hulpmiddelen zou ik m'n moeder niet herkennen van 10 meter afstand. Of m'n eigen straatnaambord als ik er pal onder sta.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb juist weer dat ik tekst van heel ver weg kan lezen en zo.
Ja, soms wel..quote:
Ik heb links ook zoiets, maar rechts is helemaal goed, dus ik draag helemaal nietsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb een bril en lenzen, anders was ik zwaar gehandicapt. Links -2,75 en rechts -3,50 met cylinder en weet ik het
.
Deed ik eerst altijd eigenlijk, nu bijna nooit meer 's ochtends.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gevoelige oogjes heb je.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms wel..
Als het regent wat minder.
Ik heb overdag gewoon lenzen in, 's avonds een bril, want de hele ochtend, dag en avond trekken mijn ogen niet met lenzen in
Met mijn vorige werktijden ging de wekker om 07:45 t/m 08:30, om 08:30 moest ik vertrekken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, mijn uiterlijke max is :33 en dan móet ik uit bed zijn als ik om :00 het huis uitga.
Maar in de winter ook dan? dat je met halfnatte haren op de fiets zit?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan liever een slechte reuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen zou ik m'n moeder niet herkennen van 10 meter afstand. Of m'n eigen straatnaambord als ik er pal onder sta.
Ik weet nog wel wat het eerste was wat ik zag toen ik voor het eerst een bril op kreeg: Het Albert Heijn reclame bord..quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen zou ik m'n moeder niet herkennen van 10 meter afstand. Of m'n eigen straatnaambord als ik er pal onder sta.
Mijn moeder vroeg een keer als klein jongetje welke tram eraan kwam, sindsdien zat ik aan de bril en later lenzenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat het eerste was wat ik zag toen ik voor het eerst een bril op kreeg: Het Albert Heijn reclame bord.._
Ik gebruik dan ook gevoelige ogen-vloeistofquote:
Ik had wel een keer dat mijn ogen echt zwaar pijn deden, ergens in de winter. Bijna mijn ogen niet open kunnen houden door lichten en zo, best creepy in de auto.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik dan ook gevoelige ogen-vloeistof
Vrouwenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ooit een keer meisje gedaan met hoofdpijn en ze zei dat het erg veel pijn deed. maar kon ook komen omdat ze nog maagd was en ik het niet netjes gevraagd had
Wel handig afentoe, gewoon je bril en lenzen afpakken en je kan alles doen wat je wilt, je herkent die persoon toch niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan ineens een file in je gezicht krijgen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had wel een keer dat mijn ogen echt zwaar pijn deden, ergens in de winter. Bijna mijn ogen niet open kunnen houden door lichten en zo, best creepy in de auto.
Watquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg een keer als klein jongetje
NOUUU< die ene was een vrouw in een Ford Focus en die andere een man in een witte hippe wagen.. hij was te dichtbij om te zien wat voor merk het was..quote:
Allemaal hun schuld zekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOUUU< die ene was een vrouw in een Ford Focus en die andere een man in een witte hippe wagen.. hij was te dichtbij om te zien wat voor merk het was.._
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel handig afentoe, gewoon je bril en lenzen afpakken en je kan alles doen wat je wilt, je herkent die persoon toch niet.
Las het zelf ook al zo idd, maar geen zin om anders te verwoordenquote:
Ja en van de Rabobank.quote:
Damnquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en van de Rabobank.
Maar ja.. want ik reed daar gewoon onschuldig en toen ineens zo van BAM auto ervoor rammen.. maar ze deden het niet snel genoeg, dus zaten ze bijna binnen
Luie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[..]
Las het zelf ook al zo idd, maar geen zin om anders te verwoorden.
Tieft op met je Micraquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn
En nu dan?? Je micra total loss?
Hahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tieft op met je Micra![]()
Nee, niets aan het handje door mijn ontwijkskills![]()
Wat voor kleur is jouw citroentje? Geel?
Ik zal jou eens doen!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand zat op het werk die trololololooo man na te doen.
Wtf.
never gonna give you upquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand zat op het werk die trololololooo man na te doen.
Wtf.
Als SC een live discussiebijeenkomst was, dan was 4ebe er slecht aan toe hier denk ikquote:
Ja idd, stomme mensenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Oh beter geen schade dus. Kutmensen soms.
Mijn is geel idd met roze dak en custom madeliefjes op de motorkap
quote:
quote:
Ik hou wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als SC een live discussiebijeenkomst was, dan was 4ebe er slecht aan toe hier denk iken schraal.
NEE, ik ben een slons.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is 4EBE nou lekker of niet? Benieuwd naar pics.
Haar paard is wel lekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is 4EBE nou lekker of niet? Benieuwd naar pics.
Ja maar ja, zo oogt het al gauw als je 1,04m bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en vanochtend was ik ook nog chubby.
Zal je eens echt laten giechelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd, stomme mensen!
Ik zit hier te giechelen als een schoolmeisje![]()
Die auto past wel bij je verder!
Hoe de fuck weet jij nou wat hoefkatrol is?quote:
En haar cavia. Met beetje ketchup.quote:
Ja, neequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat waren niet mijn woorden, dus vooruit met die pics.
quote:
Chai had het daar gister over geloof ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij nou wat hoefkatrol is?_
Van Chaitjebabyquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kieteldood zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal je eens echt laten giechelen![]()
Ja. Zegt iedereen. Past bij mijn personaliteit
Ik zal eens op jou rijden.quote:
quote:
Prak?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, we kunnen eten.
AAN TAFEL!
Ja. Kieteldoodquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kieteldood zeker?![]()
Iedereen heeft gelijk
Nohhhhquote:
Whehe, ff kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nohhhhzag in dat vieze topic van QB een gifje van 2 fatty vrouwen elkaar likken.
Oh the horror.
Succesquote:
Quickie_Brat jongequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Link? Wie is QB? Vast geen Queensbridge.
[ afbeelding ]
Jawel queensbridgequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Link? Wie is QB? Vast geen Queensbridge.
[ afbeelding ]
Ik ga maar niet kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pagina 8, gatverMaar ik vind die pagina daarvoor erger
Oh altijd 25 posts per paginaquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:09 schreef Chai het volgende:
Hoeveel posts per pagina heb jij ingesteld Vas? en is het dat 't is echt niet meer te geleuven topic?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat vindt je van deze complatie van Janine (GTST, 50 jaar) die ik rechtstreeks kopieer uit Fernandes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan vind ik dit pas een mooie, classy vrouw.
Iknowrightquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pagina 8, gatverMaar ik vind die pagina daarvoor erger
Mooie vrouw inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat vindt je van deze complatie van Janine (GTST, 50 jaar) die ik rechtstreeks kopieer uit Fernandes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan vind ik dit pas een mooie, classy vrouw.
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef Zosk het volgende:
Lekker in de file, brienoordbrug ook nog eens open.duurt Gvd lang
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef Zosk het volgende:
Lekker in de file, brienoordbrug ook nog eens open.duurt Gvd lang
Ja, dat is wat anders dan Robbie Williams.quote:
Toen Fas daar laatst over begon moest ik ook het topic daarvoor doorspitten uit pure nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iknowright
Ik wil niks zien daar maar moet gewoon soms kijken
Dat ene plaatje is wel grappig met die dwerg die zo'n vrouw aan een ketting heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen Fas daar laatst over begon moest ik ook het topic daarvoor doorspitten uit pure nieuwsgierigheid
Post nr?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ene plaatje is wel grappig met die dwerg die zo'n vrouw aan een ketting heeft.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou echt een schep paardenpoep eten om haar ook maar te mogen daten op m'n 23e.
226.quote:
Post #192 in dat QB topic, die neukt een kleine popquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Chai het volgende:
Hahaha dat gifje met penissen onder iemands armis dat een arm of oksel fetish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |