Jawel queensbridgequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Link? Wie is QB? Vast geen Queensbridge.
[ afbeelding ]
Ik ga maar niet kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pagina 8, gatverMaar ik vind die pagina daarvoor erger
Oh altijd 25 posts per paginaquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:09 schreef Chai het volgende:
Hoeveel posts per pagina heb jij ingesteld Vas? en is het dat 't is echt niet meer te geleuven topic?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat vindt je van deze complatie van Janine (GTST, 50 jaar) die ik rechtstreeks kopieer uit Fernandes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan vind ik dit pas een mooie, classy vrouw.
Iknowrightquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pagina 8, gatverMaar ik vind die pagina daarvoor erger
Mooie vrouw inderdaad.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat vindt je van deze complatie van Janine (GTST, 50 jaar) die ik rechtstreeks kopieer uit Fernandes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan vind ik dit pas een mooie, classy vrouw.
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef Zosk het volgende:
Lekker in de file, brienoordbrug ook nog eens open.duurt Gvd lang
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:10 schreef Zosk het volgende:
Lekker in de file, brienoordbrug ook nog eens open.duurt Gvd lang
Ja, dat is wat anders dan Robbie Williams.quote:
Toen Fas daar laatst over begon moest ik ook het topic daarvoor doorspitten uit pure nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iknowright
Ik wil niks zien daar maar moet gewoon soms kijken
Dat ene plaatje is wel grappig met die dwerg die zo'n vrouw aan een ketting heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen Fas daar laatst over begon moest ik ook het topic daarvoor doorspitten uit pure nieuwsgierigheid
Post nr?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ene plaatje is wel grappig met die dwerg die zo'n vrouw aan een ketting heeft.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou echt een schep paardenpoep eten om haar ook maar te mogen daten op m'n 23e.
226.quote:
Post #192 in dat QB topic, die neukt een kleine popquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:16 schreef Chai het volgende:
Hahaha dat gifje met penissen onder iemands armis dat een arm of oksel fetish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |