Maar 't is al 7 jaar bezigquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Alborz het volgende:
Keertje naar de dokter gaan ofzo? Wie weet heb je een schimmelinfectie, die zijn best hardnekkig en keren na verloop van tijd ook wel eens terug.
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne. Ik ken mensen die zich maar één keer per week wassen of nog niet zelfs die daar geen last van hebben.quote:
Maar 't is niet met ups en downs ofzo, gewoon vrij regelmatig eens dat ik echt niets anders kan dan krabben. Niet bijvoorbeeld 3 maand niets en dan eens een weekje of twee heel erg. Gewoon redelijk gelijklopend die 7 jaarquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
Wassen.
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne. Ik ken mensen die zich maar één keer per week wassen of nog niet zelfs die daar geen last van hebben.
In een grote stad is dat normaal hoor. Je moet hier in Antwerpen eens een tram ofzo nemen daar hou je het soms niet van de stank.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]![]()
7 dagen per week douchen vind ik ook overkill. Mar 3 keer wassen? WTF
Neemt de mogelijkheid niet weg dat je een schimmelinfectie hebt. Het kan ook zijn dat het een allergische reactie is op je ondergoed of zo. Maar ik raad je aan om dagelijks je zaakje te wassen en dan niet met zeep. Kan natuurlijk ook dat je gewoon een droge leuter hebt, heb ik ook een keer last van gehad omdat ik zeep had gebruikt een tijdje, dat was geen pretjequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar 't is niet met ups en downs ofzo, gewoon vrij regelmatig eens dat ik echt niets anders kan dan krabben. Niet bijvoorbeeld 3 maand niets en dan eens een weekje of twee heel erg. Gewoon redelijk gelijklopend die 7 jaar
Zo snel mogelijk verhuizen uit dat vieze gatquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef bojan het volgende:
[..]
In een grote stad is dat normaal hoor. Je moet hier in Antwerpen eens een tram ofzo nemen daar hou je het soms niet van de stank.
Antwerpenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef bojan het volgende:
[..]
In een grote stad is dat normaal hoor. Je moet hier in Antwerpen eens een tram ofzo nemen daar hou je het soms niet van de stank.
Dus omdat iedereen het doetquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Drie keer per week?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne. Ik ken mensen die zich maar één keer per week wassen of nog niet zelfs die daar geen last van hebben.
Moet er wel bij zeggen ik rook niet dus dat scheelt al wat tochquote:
Echt niet hoor, soms is het echt felle jeuk dat je gewoon moet krabben of je wordt gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef rareziekte het volgende:
TS is zwakzinnig, pijn kan je op bepaalde momenten onderdrukken en jeuk zeker (zoals een beetje aan je ballen krabben voor de supermarkt)
Af en toe, maar zo erg is dat niet. Misschien je ballen wat vaker scheren aap.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef bojan het volgende:
Is er niemand anders die daar af en toe jeuk heeft?
ja als ik over mn vrouwtje ben heengegaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef bojan het volgende:
Inderdaad, als ik iemand voor me in de supermarkt lekker aan zijn kloten zie zitten beginnen mijn handen te jeuken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef bojan het volgende:
[..]
Echt niet hoor, soms is het echt felle jeuk dat je gewoon moet krabben of je wordt gek
Zou het daaraan kunnen liggen? Ben nogal aan de luie kant op dat gebiedquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:33 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Af en toe, maar zo erg is dat niet. Misschien je ballen wat vaker scheren aap.
Je hebt daar een schimmeltje, ga naar de huisarts of haal bij kruidvat een zalfje er voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef bojan het volgende:
Dat denk ik niet, ik heb dit wel al een zevental jaar ofzo...quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je hebt daar een schimmeltje, ga naar de huisarts of haal bij kruidvat een zalfje er voor
Dat is echt ranzig, hoe lang zijn je haren daar? Heb je een heggenschaar nodig?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Zou het daaraan kunnen liggen? Ben nogal aan de luie kant op dat gebied
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig, hoe lang zijn je haren daar? Heb je een heggenschaar nodig?
Nou goed dan zal morgen dat zootje eens kaal knippen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef rareziekte het volgende:
Ja het ligt trouwens wel meestal aan die haren, als ik jeuk krijg scheer ik meteen maar even m'n ballen weer en dan is het ook over.
Ja godsamme TS, het is niet onze schuld dat jij er in die zeven jaar tijd nooit aan hebt gedacht om ff naar de huisarts te gaan. Misschien zou het nu eens tijd worden... Wil je nou een oplossing of gewoon je beklag doen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik heb dit wel al een zevental jaar ofzo...
Maar het probleem is dat ik niet echt een huisarts hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja godsamme TS, het is niet onze schuld dat jij er in die zeven jaar tijd nooit aan hebt gedacht om ff naar de huisarts te gaan. Misschien zou het nu eens tijd worden... Wil je nou een oplossing of gewoon je beklag doen?
Het zou wel kunnen, als je het niet behandeld dan blijf je er last van houden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik heb dit wel al een zevental jaar ofzo...
mja onzin denk ik toch wel hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, als je het niet behandeld dan blijf je er last van houden.
Hoe vaak doucht een "normale" burger dan volgens jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Iets vaker douchen, gadverpillekes
Waar moest dit anders naartoe misschien? Seksualiteit is dit toch ook niet echt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef BzP het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik in klaagbaak zat
Dat is juist het probleem, schilletje zie je niet het jeukt alleenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:42 schreef bojan het volgende:
[..]
mja onzin denk ik toch wel hoor.
Hij ziet er ook vrij normaal uit
Ik 2 keer per dagquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:42 schreef bojan het volgende:
[..]
Hoe vaak doucht een "normale" burger dan volgens jou?
Nee, echt?quote:
Kost veel wat? Geld? Moeite?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee, echt?
Waarom dan zoveel? Dit kost toch veel?
dat is omdat ze al dat zwart van haar huid wil boenenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee, echt?
Waarom dan zoveel? Dit kost toch veel?
Er zijn echt wel genoeg mensen die zich maar één keer douchen per week hoor zelfs. Mijn vader wast zich één keer per week en mijn moeder maar tweewekelijks ofzo en die mensen ruiken veel lekkerder dan de gemiddelde Antwerpenaar, neem dat maar van mij aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kost veel wat? Geld? Moeite?
Smeerlap, gadverdamme.
Gast, niet gaan knippen. Dat is tering link. Gewoon scheren die handel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef bojan het volgende:
[..]
Nou goed dan zal morgen dat zootje eens kaal knippen.
Je moet het toch eerst wat korter knippen voor je kan gaan scheren?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Gast, niet gaan knippen. Dat is tering link. Gewoon scheren die handel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |