Maar 't is al 7 jaar bezigquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Alborz het volgende:
Keertje naar de dokter gaan ofzo? Wie weet heb je een schimmelinfectie, die zijn best hardnekkig en keren na verloop van tijd ook wel eens terug.
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne. Ik ken mensen die zich maar één keer per week wassen of nog niet zelfs die daar geen last van hebben.quote:
Maar 't is niet met ups en downs ofzo, gewoon vrij regelmatig eens dat ik echt niets anders kan dan krabben. Niet bijvoorbeeld 3 maand niets en dan eens een weekje of twee heel erg. Gewoon redelijk gelijklopend die 7 jaarquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
Wassen.
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne. Ik ken mensen die zich maar één keer per week wassen of nog niet zelfs die daar geen last van hebben.
In een grote stad is dat normaal hoor. Je moet hier in Antwerpen eens een tram ofzo nemen daar hou je het soms niet van de stank.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]![]()
7 dagen per week douchen vind ik ook overkill. Mar 3 keer wassen? WTF
Neemt de mogelijkheid niet weg dat je een schimmelinfectie hebt. Het kan ook zijn dat het een allergische reactie is op je ondergoed of zo. Maar ik raad je aan om dagelijks je zaakje te wassen en dan niet met zeep. Kan natuurlijk ook dat je gewoon een droge leuter hebt, heb ik ook een keer last van gehad omdat ik zeep had gebruikt een tijdje, dat was geen pretjequote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef bojan het volgende:
[..]
Maar 't is niet met ups en downs ofzo, gewoon vrij regelmatig eens dat ik echt niets anders kan dan krabben. Niet bijvoorbeeld 3 maand niets en dan eens een weekje of twee heel erg. Gewoon redelijk gelijklopend die 7 jaar
Zo snel mogelijk verhuizen uit dat vieze gatquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef bojan het volgende:
[..]
In een grote stad is dat normaal hoor. Je moet hier in Antwerpen eens een tram ofzo nemen daar hou je het soms niet van de stank.
Antwerpenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef bojan het volgende:
[..]
In een grote stad is dat normaal hoor. Je moet hier in Antwerpen eens een tram ofzo nemen daar hou je het soms niet van de stank.
Dus omdat iedereen het doetquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Drie keer per week?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne. Ik ken mensen die zich maar één keer per week wassen of nog niet zelfs die daar geen last van hebben.
Moet er wel bij zeggen ik rook niet dus dat scheelt al wat tochquote:
Echt niet hoor, soms is het echt felle jeuk dat je gewoon moet krabben of je wordt gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef rareziekte het volgende:
TS is zwakzinnig, pijn kan je op bepaalde momenten onderdrukken en jeuk zeker (zoals een beetje aan je ballen krabben voor de supermarkt)
Af en toe, maar zo erg is dat niet. Misschien je ballen wat vaker scheren aap.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef bojan het volgende:
Is er niemand anders die daar af en toe jeuk heeft?
ja als ik over mn vrouwtje ben heengegaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:32 schreef bojan het volgende:
Is er niemand anders die daar af en toe jeuk heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |