Haha, ieder voor zich toch, helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vanaf opstaan tot douchen/tandenpoetsen/aankleden/haar doen heb ik 30 minuten nodig, en dan ben ik een ijdeltuit.
slonsquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met tien minuten ben ik de deur uit.._
Nietquote:
Klopt, zo'n slaapgeurtje.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die zo weinig douchen stinken zonder dat ze het van zichzelf weten, omdat collega's en vrienden het vaak niet durven te zeggen ofzo. Moet wel, want ik kom dagelijks overal mensen tegen die gewoon ronduit stinken. Zo'n weeïge lucht vaak, hoeft niet eens meteen een zweetgeur te zijn
.
Inclusief parcours?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met tien minuten ben ik de deur uit.._
Een chick die in 10 minuten uit bed op straat staat?quote:
Waarom eigenlijk? Beetje smetvrees ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, ik douche toch wel 10x per week minstens, en elke dag sowieso. Nergens last van, ook m'n huid niet.
Nou bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een chick die in 10 minuten uit bed op straat staat?Wauw
. Dan verzorg je jezelf gewoon niet
.
Dank dat je me bijstaat in deze. Je kan ook moeilijk zeggen van 'ey, je ruikt best muf man' ofzoquote:
Daarom een mini deodorant bij altijd, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank dat je me bijstaat in deze. Je kan ook moeilijk zeggen van 'ey, je ruikt best muf man' ofzo.
quote:
Beetje inderdaad, en vind het gewoon lekker om fris te zijn. Op straat draag ik bijvoorbeeld gewoon jeans, maar thuis meteen uit en joggingbroek aanquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Beetje smetvrees ofzo?
Haha, ik stink in ieder geval niet, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die zo weinig douchen stinken zonder dat ze het van zichzelf weten, omdat collega's en vrienden het vaak niet durven te zeggen ofzo. Moet wel, want ik kom dagelijks overal mensen tegen die gewoon ronduit stinken. Zo'n weeïge lucht vaak, hoeft niet eens meteen een zweetgeur te zijn
.
Maar waarom niet 's ochtends gewoon even wassen met washandje bijv. ? Je gaat toch ook schoon in bed liggen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje inderdaad, en vind het gewoon lekker om fris te zijn. Op straat draag ik bijvoorbeeld gewoon jeans, maar thuis meteen uit en joggingbroek aan. Anders krijg je klamme ballen
.
Kleding ligt al klaar, douchen 's avonds al gedaan, hoef ik alleen nog maar haar/gezicht en deo op te doen.. Als je dat niet in 10 minuten kan ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een chick die in 10 minuten uit bed op straat staat?Wauw
. Dan verzorg je jezelf gewoon niet
.
De hooibalen liggen al op mij te wachten, 's ochtendsquote:
Gewoon net doen alsof de ochtend niet bestaat,quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen die in de ochtend ergens tijd voor hebben. Ik hoor er niet bij.
Ik ben 's ochtends zo traag, ik vind aankleden ook altijd heel zwaar, want dat is zo kouudd. Spring uit bed en altijd meteen badjas aan en dan eten en alles en pas op het laatst kleed ik me aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen die in de ochtend ergens tijd voor hebben. Ik hoor er niet bij.
Verstandig, je zou je lelijk kunnen bezeren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hooibalen liggen al op mij te wachten, 's ochtends
Gewoon 'dag' en 'nacht'.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon net doen alsof de ochtend niet bestaat,
dat vind ik altijd de beste tactiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |