Ik moest echt heel hard lachenquote:
HAHA komt ie weer met z'n voetenspray.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Na douchen een frisse deo, voetenspray voor de voeten en bodylotion voor de huid. 2x Per dag.
Alleen als je cocoa bodybutter gebruiktquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexy nigga.
[ afbeelding ]
Whehe, isf.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
HAHA komt ie weer met z'n voetenspray.
Beter dan die goorlappen wel uiteraard.
Of iets met cacaoboter, of aloë vera inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als je cocoa bodybutter gebruikt
2 keer per dag douchen is wel lekker, maar ook slecht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Maarten van Rossem doen. Gewoon 2x per dag douchen + tanden poetsen
.
Goede douchegel + sowieso niet overdadig gebruiken, en dus bodylotion na het douchen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
2 keer per dag douchen is wel lekker, maar ook slecht.
Hehe, daar dacht ik ook aan. Hoewel hij een held is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Maarten van Rossem doen. Gewoon 2x per dag douchen + tanden poetsen
.
Daar gaat het niet om, als je zo vaak gaat douchen gaat ook je weerstand naar de vinketering.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede douchegel + sowieso niet overdadig gebruiken, en dus bodylotion na het douchen.
Ik vind 'm er wel een beetje viezig uitzien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, daar dacht ik ook aan. Hoewel hij een held is.
Hij is echt een eindbaas, ook als jury toen bij De Slimste Mensquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, daar dacht ik ook aan. Hoewel hij een held is.
12345quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ik dus een 5 cijferige code verzinnen voor rabobankieren.
Ik ben al blij als ik mijn huisnummer kan onthouden.
Het is allemaal de schuld.. enfin.
Onnodig en heel slecht. Ik kan mij wel voorstellen dat je elke dag zou douchen als je dingen doet waarbij je vies wordt/zweet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Na douchen een frisse deo, voetenspray voor de voeten en bodylotion voor de huid. 2x Per dag.
Verzin gewoon een woord van 5 letters, veel makkelijker onthouden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet ik dus een 5 cijferige code verzinnen voor rabobankieren.
Ik ben al blij als ik mijn huisnummer kan onthouden.
Het is allemaal de schuld.. enfin.
Dat hoort bij zijn image.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind 'm er wel een beetje viezig uitzien.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is echt een eindbaas, ook als jury toen bij De Slimste Mens.
quote:
En dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je zo vaak gaat douchen gaat ook je weerstand naar de vinketering.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verzin gewoon een woord van 5 letters, veel makkelijker onthouden.
Nouja, ik douche toch wel 10x per week minstens, en elke dag sowieso. Nergens last van, ook m'n huid nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je zo vaak gaat douchen gaat ook je weerstand naar de vinketering.
Dan kan je wel davitamon pilletjes gaan slikken maar toch
Vanaf opstaan tot douchen/tandenpoetsen/aankleden/haar doen heb ik 30 minuten nodig, en dan ben ik een ijdeltuitquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:04 schreef Zosk het volgende:
Maar goed, ik douche me ook niet iedere dag hoor. Ik ga daar echt niet iedere dag tijd voor maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |